http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nlquote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of ze is echt zo dom, of ze heeft meerdere identiteiten of ze wil jonger over komen dan ze is of ze is een troll.
Ik hoop geen troll, wel leuke fotoquote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of ze is echt zo dom, of ze heeft meerdere identiteiten of ze wil jonger over komen dan ze is of ze is een troll.
valt wel mee hoor ik drink wel smirnof en el picu, maar breezer is nie lekkerquote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach je bevestigt het alleen maar, volgens mij ben jij echt zo een breezersletje
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier, alleen maar liefde in dit topic
Ach als je er goed op in gaatquote:Op woensdag 21 september 2011 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik hoop geen troll, wel leuke foto
quote:
Ik niet hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 23:14 schreef BoleroPower het volgende:
Iedereen is zijn LaPo post alweer aan het maken
Nou kijk als je tijd over hebt om een lijstje voor de OP te maken met daarin alle namen van vaste mensen enzulks en een chrome applicatie te maken kun je ook wel een verhaaltje typen denk ik zo maarquote:
Haha sorry Kusjekroel schat!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:14 schreef Boterbartje het volgende: