Nee ik ben gewoon een knul die nu niets te doen heeft. Afgelopen jaar vwo afgerond en nu een jaartje nietsquote:
Wetlerustenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
Ik ga slapen, welterusten iedereen.
Nu al.. oh wacht... Ik moet me gaan voorbereiden voor morgenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
Ik ga slapen, welterusten iedereen.
HHAHAHAHAHAH wat een kwaliteitspost!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef BoleroPower het volgende:
Kijk je links zie je rechts niets
ja dit kan ik nie lezen hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef coban het volgende:
If joer heppie ent joe now it klep joer hentss
Hint:quote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]er er er.... begint een belletje te rinkelen
Correct. Sommige dagen werk ik hoor!quote:
oww oke is wel leuk, wat wil je gaan doen dan???quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een knul die nu niets te doen heeft. Afgelopen jaar vwo afgerond en nu een jaartje niets
neej iel!quote:
Weet niet enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Toxor het volgende:
[..]
oww oke is wel leuk, wat wil je gaan doen dan???
Gedichten hoeven niet te rijmenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Kip is lekker gemarineerd,
Alleen heeft P_z zich erop afgebeerd.
Nu zwemt de kip in een zaadsubstantie,
Yvonne is terug van vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |