Ik had het kunnen posten.quote:Op zondag 25 september 2011 17:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Maarruh, ja, ik ben echt niet zo'n klootzak als mensen op dit forum wellicht denken dat ik ben.
Ik denk dat ik gewoon bepaalde eigenschappen heb die op een forum verkeerd uitpakken.
Amerikanen durven niks, vliegen langzaam en 'hoog'. Terwijl wij laag en hard vliegen. Wij zijn gewoon heel veel beter getrained en houden een hogere standaard aan.quote:Op zondag 25 september 2011 17:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Hehe. Vet filmpje idd.
Ik snap wel waarom hij wil vliegen..
Wat is er btw gay aan de amerikaanse vliegstijl?
Maar je deed het niet..quote:
Ik denk dat wij niet zoveel verschillen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
hehe, zonder gay te klinken, ik mag jou wel. Altijd lachen als ik jouw posts lees.
Ik hoop voor de jongens van de infanterie dat jullie inderdaad op dat punt erg verschillen..quote:Op zondag 25 september 2011 18:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat wij niet zoveel verschillen.
Behalve dat ik gelijk in snurk pleur als ik in een chinook plaatsneem.
Hehe. Ik ook hoor, als pax. Maarruh, ik heb ook zat Kmarns letterlijk kotsmisselijk gevlogen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat wij niet zoveel verschillen.
Behalve dat ik gelijk in snurk pleur als ik in een chinook plaatsneem.
Ontzettend dunne ochtend lepelquote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef samthegreat5 het volgende:
ODOL?; ontzettende dikke ochtend lul?
Wat een baas is die pilootquote:Op zondag 25 september 2011 18:20 schreef Lightning_NL het volgende:
CHECK DIT BEEST.
hehe.
Vooral @0:57.
Hooahhhh!
thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 25 september 2011 18:42 schreef Thaboel het volgende:
Ja ik moet ook nog eten alleen geen puf om iets te maken of zelfs naar de snackbar te lopen
De gemarineerde kipsate van ErwinRommel is echt super!quote:
Eensch. Herinner me er trouwens nog ff aan dat ik die DVD's meeneem over 2 weken. Zo meteen maar eens aan de laatste biertjes van mijn 19e levensjaar beginnen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De gemarineerde kipsate van ErwinRommel is echt super!
Ah u komt ook op mijn feestje inderdaad!quote:Op zondag 25 september 2011 18:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Eensch. Herinner me er trouwens nog ff aan dat ik die DVD's meeneem over 2 weken. Zo meteen maar eens aan de laatste biertjes van mijn 19e levensjaar beginnen.
http://www.dumpert.nl/med(...)_het_niet,_job_.htmlquote:
DMquote:Op zondag 25 september 2011 19:02 schreef hoogvlieger het volgende:
@ Lightning,
weet jij of er volgend weeken nog wat spannends staat gepland voor falcon autumn? Ga morgen ff proberen te regelen of ik van zaterdagavond tot zondagavond steunverlening kan doen daar. Was al spoedmail uit gegaan voor extra personeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |