abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102366034
En dat faalapparaat kan trouwens véél minder spullen meenemen dan een Chinook. Double fail.
pi_102366054
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 16:54 schreef Lotusss het volgende:

[..]

-O-

Stalin en Leena zijn LIIIIIEEEEFFFFFFFF!!!!! Die moeten nog heeeeeeel lang blijven leven! O+
De professor die we straks voor het vak ''wiskunde'' krijgen, Wim Gielen, heeft ook 9 katten :D..
Ik hoor van m'n voormalige middelbareschool klasgenoten dat hij echt zo'n gestoorde professor is :P.
Mailtje:
quote:
Hoi allemaal,

Het boek voor mijn cursus Wiskunde voor Biologen (BP024B) van het 2e kwartaal is al klaar, het ligt voor 8,50 euro te koop bij mij op kamer 03.715

Neem je er meteen mijn extra diktaatje `Rekenen' bij, dan daalt de prijs opeens tot 8 euro voor allebei samen. Deze speciale aanbieding is maar tot 14 oktober geldig, daarna gelden weer de normale prijzen: 8,50 euro plus een blikje kattenvoer.

Groetjes,

Wim Gielen
Toen stuurde ik een mailtje van: ''hoeveel katten heeft u als ik vragen mag, en hoe heten ze?''.
quote:
Hoi Samuel,

Ik heb negen katten:

Wally (de kleinste en liefste van allemaal)
Koelie (veruit de dikste, heeft moeite met het kattenluikje)
Alpje (een heel rustig beestje, vindt alles best)
Zompie (wentelt zich graag in de modder, maar wil niet in bad)
Pommetje (speelt graag met de andere poesjes)
Bontepoes (is meestal buiten, komt alleen binnen om te eten)
Kaasje (de jongste, wil zijn eten in het toilet consumeren)
Wobbeltje (schootjespoes, samen met Koelie de oudste: 17 jaar)
Fafner (denkt dat hij de baas van het hele stelletje is)

Groetjes Wim
Onvoorwaardelijke baaschhh!
pi_102366088
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:19 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Alleen is de Osprey een ontzettend faalapparaat die nu al afgeschreven is, omdat het concept simpelweg gewoon niet werkt.

De operationele realiteit is heel anders dan de specificatie cijfertjes op internet :D
Ik was vergeten onder mijn post 'alleen jammer dat ze de eindbestemming meestal niet halen' te schrijven :').
pi_102366095
Inderdaad gewoon een eindbaas.
pi_102366120
http://www.youtube.com/Of(...)er=OfficialPinkFloyd

Live opgenomen, het hele concert wordt gestreamd.

MONEY! IT'S A CRIME.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2011 17:24:58 ]
pi_102366142
quote:
6s.gif Op zondag 25 september 2011 17:24 schreef Sloggi het volgende:
http://www.youtube.com/Of(...)er=OfficialPinkFloyd

Live opgenomen, het hele concert wordt gestreamd.

MONEY! IT'S A CRIME.
Super! Thanks voor de link ;)
  zondag 25 september 2011 @ 17:25:31 #257
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_102366145
quote:
6s.gif Op zondag 25 september 2011 17:22 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

De professor die we straks voor het vak ''wiskunde'' krijgen, Wim Gielen, heeft ook 9 katten :D..
Ik hoor van m'n voormalige middelbareschool klasgenoten dat hij echt zo'n gestoorde professor is :P.
Mailtje:

[..]

Toen stuurde ik een mailtje van: ''hoeveel katten heeft u als ik vragen mag, en hoe heten ze?''.

[..]

Onvoorwaardelijke baaschhh!
_O_
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_102366148
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik was vergeten onder mijn post 'alleen jammer dat ze de eindbestemming meestal niet halen' te schrijven :').
Ja heheh... Het is een heel leuk concept, dat zeker. Maar het werkt operationeel gewoon niet. Erg zonde. Geld weggegooid. Ik weet de details helaas niet, ik weet alleen dat ze ENORM veel onderhoud nodig hebben door overmatige slijtage, en dat ze LANG niet zo flexibel inzetbaar zijn als een helicopter. En dan net iets meer dan de helft van de capaciteit van een Chinook kunnen liften = dikke fail.
  zondag 25 september 2011 @ 17:26:19 #259
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_102366166
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Vind je me altijd wel aardig? Damn, deed ik toch iets verkeerd. Heh. j/k.
Maarruh, ja, ik ben echt niet zo'n klootzak als mensen op dit forum wellicht denken dat ik ben.
Ik denk dat ik gewoon bepaalde eigenschappen heb die op een forum verkeerd uitpakken.
Je bent gewoon direct. En daar hou ik wel van. Ben ik in reallife ook. Tenminste, bij de mensen die het trekken (en mensen die het niet trekken en die ik toch niet mag) :')
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_102366212
quote:
6s.gif Op zondag 25 september 2011 17:25 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Gilmour is mijn held, de beste gitarist aller tijden wat mij betreft.
pi_102366217
quote:
6s.gif Op zondag 25 september 2011 17:25 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Pink Floyd = _O_
Ben laatst in het Gelredome geweest voor The Wall. Was wel vet, maar toch niet de originele PF ;(.
pi_102366265
quote:
6s.gif Op zondag 25 september 2011 17:27 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Pink Floyd = _O_
Ben laatst in het Gelredome geweest voor The Wall. Was wel vet, maar toch niet de originele PF ;(.
Het viel me hartstikke mee, al horen de partijen van Gilmour natuurlijk gewoon door Gilmour te worden gespeeld.
pi_102366277
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:29 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het viel me hartstikke mee, al horen de partijen van Gilmour natuurlijk gewoon door Gilmour te worden gespeeld.
Tja, je doet er niks aan.
pi_102366312
Oja, Lightning. Maat van me is met z'n studie gekapt, wil Heeresflieger worden bij de Bundeswehr.
Ben benieuwd hoe het gaat.
pi_102366319
Edit.
pi_102366384
quote:
6s.gif Op zondag 25 september 2011 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Oja, Lightning. Maat van me is met z'n studie gekapt, wil Heeresflieger worden bij de Bundeswehr.
Ben benieuwd hoe het gaat.
Hoezo bij de Bundeswehr?
pi_102366458
Nouja. Zijn ouders zijn Duitsers, hij heeft ook de Duitse nationaliteit maar hij woonde z'n hele leven hier net een paar meter over de grens. Hij ging wel bij ons naar school en spreekt perfect Nederlands en Duits. Dusja, denk dat 'ie meer affiniteit meet de Bundeswehr heeft ofzo.

Oja: hij vond dat ze daar echt mensen nodig hadden en hier dat gedoe met dat budgetgecut op defensie vond ie niet echt wat.
pi_102366565
Ja... Snap ik wel. Maar de Bundeswehr heeft geen Chinooks.
pi_102366586
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:38 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja... Snap ik wel. Maar de Bundeswehr heeft geen Chinooks.
Hehe.. tja :P.
pi_102366625

Vet filmpje als je je volume HOOG zet en je vette speakers hebt. Maarruh, disregard effe de gay vliegstyle van de Amerikanen.
pi_102366644
Wat gebruikt de bundeswehr dan? NH90?
pi_102366698
Enige coole dat de Bundeswehr heeft zijn Hueys. Heb ik ook op gevlogen in Colorado. Geilste bak. Op de Chinook na.

Ok. Misschien zijn ze even geil.

pi_102366732
Hehe. Vet filmpje idd ;).
Ik snap wel waarom hij wil vliegen..

Wat is er btw gay aan de amerikaanse vliegstijl :P ?
pi_102366995
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 16:19 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Zullen we elkaar dan via Facebook motiveren?
Ergo, jij motiveert mij :')
Ik ga heel erg mijn best doen alleen heb die week mijn laptop niet bij. Houd gewoon alvast maar aan dat je iedere dag tenminste 1 uur sport. Waarbij iedere dag tenminste 4 buikspier oefeningen. (dus 4x 3 series van tenminste 20 herhalingen op persoonlijk gewicht) En de rest van de tijd maak je vol met om en om onderlichaam rennen/spierkracht -en- bovenlichaam (kracht)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')