Ik ga op reis, en neem mee.....een tandenborstelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]Net begonnen. Ze gaan gezellig op reis.
Blijkbaar... ..quote:
een woord: Tukkerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:39 schreef Injetta het volgende:
Die moeder van Hilbert is wel een type zeg. Ik blijf die Hilbert een rare hork vinden...
wat enigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Wauw! Uitstapje naar het Guinness Book of Records Museum.
Daar zou ik ook wel heen willenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Wauw! Uitstapje naar het Guinness Book of Records Museum.
Waarom zou ie 'normaal' een stropdas dragen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
Normaal strikt zijn moeder zijn stropdas natuurlijk.
Hij lijkt me wel een type dat een stropdas omdoet als zijn moeder het zegt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou ie 'normaal' een stropdas dragen?
Ik vind het helemaal niks!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef mootie het volgende:
Waarom vinden vrouwen dat onhandige leuk? Willen ze een kind in een mannenlichaam?
dit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Ik zou me vreselijk ongemakkelijk voelen bij zo een type als Jeroen.
Ik voel me al ongemakkelijk om er naar te kijken. Vreselijk die jongen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Ik zou me vreselijk ongemakkelijk voelen bij zo een type als Jeroen.
Normale vrouwen geven zich natuurlijk ook niet op hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef mootie het volgende:
Waarom vinden vrouwen dat onhandige leuk? Willen ze een kind in een mannenlichaam?
Geldt ook voor Tim. Ook een leuke vent.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
zekermij een raadsel wat hij bij dit programma doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |