Whehe.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beunhaas![]()
Als je dit niet mooi vind heb je gewoon geen verstand van muziek![]()
Dat van: when the belfast childs sings again?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Belfast child is van Simple Minds
Klopt, maar ik snap de verwarring welquote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Belfast child is van Simple Minds
Oeh.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je mag wel bij mij onder mijn fleecedekentje
kheb snoepjes, jij mag dan ook een paarquote:
Zoetjes of zuurtjes?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb snoepjes, jij mag dan ook een paar*kijkt met grote ogen*
Is ook godgruwelijk goede muziek. Die Bono is echt een fucking held, alleen al hoe hij even zoveel miljard lospeuterde voor de arme kindjes in Afrika geeft aan hoe groot hij isquote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kheb U2 cover project gedaan op drums. Toen ben ik pas de muziek gaan waarderen, daarvoor had ik niks met U2. Nu wel... helden, tot en met!
lolly's.. cola en appel en aardbeiquote:
Je mist altijd al m'n shows. Volgens mij doe je het expresquote:
Ik ook wel, al vind ik de Simple Minds wel een stuk leuker dan U2.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap de verwarring wel
Meh beetje rotnieuws gehadquote:
Moet je nagaan hoeveel aspartaam ze er door heen mieterenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:21 schreef MsMessy het volgende:
ik zit nu Fernandez Green Punch Light No sugar te drinken
Wist echt niet dat het bestond, maar het is net zo zoet als de originele
doek nie expresssquote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je mist altijd al m'n shows. Volgens mij doe je het expres
Maar wel minder kcal, dat teltquote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel aspartaam ze er door heen mieteren
Jij drinkt het ook?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:21 schreef MsMessy het volgende:
ik zit nu Fernandez Green Punch Light No sugar te drinken
Wist echt niet dat het bestond, maar het is net zo zoet als de originele
Robert Milesquote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef ValHallen het volgende:
Luistert Stokstaart? Anders snel intunen mang!
(euro)trance dus...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:21 schreef ValHallen het volgende:
Na Robert Miles komt er een stroming waar ik een paar jaar als jonge jongen van in de ban ben geweest. Haten is verlaten en het duurt maar 3 nummers
Aspartaam absorbeert vet, waardeloze troep is het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |