Vind er ook niet veel aan meestal.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook niet mijn band nee. Desondanks veel betekent voor de muziek.
Niet bekend mee, plus de muziek van hun is al zoveel keer grijsgedraaid dat het mn oren en ogen uitkomt, tenminste toch nog iets goed na die klotenummers die nu te vaak worden gedraaid: geen muziek meer maken.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat dus.
Ook al vind je de muziek ruk.
Je kan op zijn minst erkenning geven aan het feit wat ze betekend hebben voor de muziek.
Faalquote:
Ben je dan zo'n jong geval dat je het niet kent of een zure 10gold luisteraar?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet bekend mee, plus de muziek van hun is al zoveel keer grijsgedraaid dat het mn oren en ogen uitkomt, tenminste toch nog iets goed na die klotenummers die nu te vaak worden gedraaid: geen muziek meer maken.
Hij is 19 dacht ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ben je dan zo'n jong geval dat je het niet kent of een zure 10gold luisteraar?
Beidequote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dus omdat je er niet mee bekend bent en omdat je een paar nummers niet kan waarderen is het automatisch een kut band ?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet bekend mee, plus de muziek van hun is al zoveel keer grijsgedraaid dat het mn oren en ogen uitkomt, tenminste toch nog iets goed na die klotenummers die nu te vaak worden gedraaid: geen muziek meer maken.
Ik quote: "Beter bekend als kutuser" Ik vind MJ bevoorbeeld ook niets maar kan niet ontkennen dat hij veel voor de popmuziek heeft betekend, dus afkammen van bands is gewoon stom.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je mag het toch een kutband vinden?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dus omdat je er niet mee bekend bent en omdat je een paar nummers niet kan waarderen is het automatisch een kut band ?
Een beetje inlezen voor je een mening ergens over hebt is wel handig soms hoor.
Ik MOET Veronica luisteren, omdat anders radio2 opgezet word, en dat vind ik al helemaal niet te pruimen.. En ja, ik ken 2 liedjes van ze misschien, als ze weer eens voor de 10miljoenmiljardweetikhethoeveelste keer op de radio te horen zijn.. maar titels? Er zijn betere bands. period.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het jouw muziek niet zijn, best goed mogelijk, maar dat betekent nog niet dat het een kutband isquote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag het toch een kutband vinden?
MJ zuigt ook gewoon qua muziek, op een enkel nummer na.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik quote: "Beter bekend als kutuser" Ik vind MJ bevoorbeeld ook niets maar kan niet ontkennen dat hij veel voor de popmuziek heeft betekend, dus afkammen van bands is gewoon stom.
Veronica is een goede zenderquote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik MOET Veronica luisteren, omdat anders radio2 opgezet word, en dat vind ik al helemaal niet te pruimen.. En ja, ik ken 2 liedjes van ze misschien, als ze weer eens voor de 10miljoenmiljardweetikhethoeveelste keer op de radio te horen zijn.. maar titels? Er zijn betere bands. period.
In mijn wereldje IS het een kutbandquote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het jouw muziek niet zijn, best goed mogelijk, maar dat betekent nog niet dat het een kutband is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |