SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Neequote:Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
1) Dus je denkt dat alle grote schrijvers meteen goede verhalen schreven?
2) Je zegt nu subtiel dat Insomnium geen talent heeft?
En dat is dus een kwestie van smaak... Ik vind Jackson Pollock wel geniaal!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat laatste is ook wel zo subjectief. Pollock.
Ik hoop ooit een goede schrijver te zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee
Nee
Iedereen moet oefenen, maar de basis moet zodanig aanwezig zijn. Alle grote schrijvers zijn begonnen als ruwe diamanten, vaak is hun eerste uitgekomen roman al het zoveelste verhaal dat hij/zij schreef. Maar zonder talent kun je geen goed schrijver worden.
Ik weet niet of Insomnium talent heeft, ik heb zijn verhalen nooit gelezen.
Ik vind het kleuterkleddersquote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
En dat is dus een kwestie van smaak... Ik vind Jackson Pollock wel geniaal!
Ik wil dat je een sprookje schrijft, het liefst over kinderen in de natuur (Bos, strand, heuvels etc.)quote:Op woensdag 21 september 2011 19:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wel laten we eens een testje doen.
Geef mij wat onderwerpen en steek woorden en ik zal eens kijken wat ik er nu nog van kan maken.
Kan zijn dat ik het zo af heb.
Kan ook zijn dat het morgen er is.
En Gigerquote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het kleuterkledders.
Als er iemand geniaal is, dan is het DaVinci. Of Bernini.
Mkay !quote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil dat je een sprookje schrijft, het liefst over kinderen in de natuur (Bos, strand, heuvels etc.)
Heb jij via de volumemixer Sam Broadcaster wel op mute gezet?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef SiIk het volgende:
Nu hoor ik helemaal niks xD Hoe krijg ik m'n geluid terug?
Ik hoop het ook, voor zowel mezelf als voor jou. Kunnen we samen decadent doen op het boekenbal.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop ooit een goede schrijver te zijn.
Ik denk dat ik een hele goed scriptschrijver zou zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop ooit een goede schrijver te zijn.
Whehe VH en Erik op het boekenbal.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, voor zowel mezelf als voor jou. Kunnen we samen decadent doen op het boekenbal.
Er zijn er uiteraard meer. Maar ik heb groot respect voor iemand die sfumato feilloos beheerstquote:
dat heb ik ook gehad toen ik de moc in ging stellenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef SiIk het volgende:
Nu hoor ik helemaal niks xD Hoe krijg ik m'n geluid terug?
meld ja dan aan bij game-bedrijven. Die zijn hard op zoek naar scriptschrijvers voor games... dat is pas een vak apart. Keer workshop over gehad.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een hele goed scriptschrijver zou zijn.
Heb al jaren ideeën voor series in mijn hoofd omdat Nederlandse series meestal totaal ruk zijn.
Dat lijkt me tofquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, voor zowel mezelf als voor jou. Kunnen we samen decadent doen op het boekenbal.
draai je Queen?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:36 schreef SiIk het volgende:
Hmm, ik ben eruit volgens mij.. En ik heb hier geen geluid meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |