Ieder zo zijn eigen mening.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag het toch een kutband vinden?
Misschien is jouw wereldje dan wel enorm kut.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
In mijn wereldje IS het een kutband
'sochtends het liefst ff 538, de rest van de dag is Veronica goed. vooral net over 4en met de moppen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Veronica is een goede zender![]()
Wat luister jij liever?
2 liedjes???? whahahaha..... Lutser!!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik MOET Veronica luisteren, omdat anders radio2 opgezet word, en dat vind ik al helemaal niet te pruimen.. En ja, ik ken 2 liedjes van ze misschien, als ze weer eens voor de 10miljoenmiljardweetikhethoeveelste keer op de radio te horen zijn.. maar titels? Er zijn betere bands. period.
Ik vind het een redelijke band.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het jouw muziek niet zijn, best goed mogelijk, maar dat betekent nog niet dat het een kutband is
Dank je!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, er worden hier de hele dag door artiesten afgekraakt, laat die jongen het nou gewoon een kutband vinden. Dat doet echt niets af aan wat jullie er van vinden toch?
QFTquote:Op woensdag 21 september 2011 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, er worden hier de hele dag door artiesten afgekraakt, laat die jongen het nou gewoon een kutband vinden. Dat doet echt niets af aan wat jullie er van vinden toch?
De dagelijkse dingetjesquote:Op woensdag 21 september 2011 20:13 schreef Driepink het volgende:
'sochtends het liefst ff 538, de rest van de dag is Veronica goed. vooral net over 4en met de moppen.
Jij maakt vrienden hier man...!! bosjes vrienden!!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
MJ zuigt ook gewoon qua muziek, op een enkel nummer na.
Ja en Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 20:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
2 liedjes???? whahahaha..... Lutser!!![]()
![]()
![]()
Zeker: "Everybody hurts" en "Losing my religion"?
Gruwelijk is dat hequote:
Geniale humor is dat. Hoe verzinnen ze het ookquote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gruwelijk is dat he
Laatst hadden ze het over 'Je schoonmoeder in bad' ..... En dan de zin afmaken
Guns 'n Roses vind ik daarintegen wel weer leuk.. Alleen knocking on heavens door en paradise city heb ik inmiddels ook wel gehoord..quote:
Op Beatiful Day, Vertigo en Welcome to the Jungle kan ik me hier wel in vinden.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jij maakt vrienden hier man...!! bosjes vrienden!!
En dan niet Sunday Bloody Sunday, One en With or Without You noemen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Op Beatiful Day, Vertigo en Welcome to the Jungle kan ik me hier wel in vinden.
Vooral de laatste tijd is U2 enorm matig.
Vertigoquote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Op Beatiful Day, Vertigo en Welcome to the Jungle kan ik me hier wel in vinden.
Vooral de laatste tijd is U2 enorm matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |