de scene... The lauquote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja en JaNet zulke herrie als "blauw" (geloof ik) van die nederlandse band
Okee One mag er ook bij inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan niet Sunday Bloody Sunday, One en With or Without You noemen.![]()
Vertigo TourJoshua Tree
Naar eigen zeggen welquote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben sjielug
en heeft vh al gepraat?
Ja, maar ik hoorde hem nietquote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben sjielug
en heeft vh al gepraat?
Wat is er dan ?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben sjielug
en heeft vh al gepraat?
Ja, maar niemand kon het horenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben sjielug
en heeft vh al gepraat?
ik ben nieuw hai, vriendjes worden?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef Driepink het volgende:
[..]Denk je dat ik nieuw ben in dit topic?
Vertigo vind ik het enige leuke nummer van U2, belfast child ofzo daarintegen, dan gaat de radio per direct op mute. geen uitzonderingen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vertigo TourJoshua Tree
Vertigo was de reden dat ik U2 ging waarderen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
VertigoVerschrikkelijk nummer. Had dan Mysterious ways gezegd ofzo
Laatste albums zijn prut. Oude U2 met Pride enz. dat is beter te doenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
VertigoVerschrikkelijk nummer. Had dan Mysterious ways gezegd ofzo
Beunhaasquote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee One mag er ook bij inderdaad.
koppijn, koud en gewoon blegh.. kzie er zelfsquote:
Kheb U2 cover project gedaan op drums. Toen ben ik pas de muziek gaan waarderen, daarvoor had ik niks met U2. Nu wel... helden, tot en met!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vertigo TourJoshua Tree
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben sjielug
en heeft vh al gepraat?
Ik ben ook sjielug.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben sjielug
en heeft vh al gepraat?
tissur dan meis?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Waarom sjielug?
Knuffelen?Kan ik nu ook wel gebruiken
Ik welquote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben sjielug
en heeft vh al gepraat?
je mag wel bij mij onder mijn fleecedekentjequote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook sjielug.
Samen sjilug zijn?
Belfast child is van Simple Mindsquote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vertigo vind ik het enige leuke nummer van U2, belfast child ofzo daarintegen, dan gaat de radio per direct op mute. geen uitzonderingen.
Mhmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
koppijn, koud en gewoon blegh.. kzie er zelfsuit
maar ach ja.. t leven gaat door
VH was me voorquote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vertigo vind ik het enige leuke nummer van U2, belfast child ofzo daarintegen, dan gaat de radio per direct op mute. geen uitzonderingen.
hihi, vriendjesquote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben nieuw hai, vriendjes worden?
En een goed nummerquote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Belfast child is van Simple Minds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |