abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2011 @ 12:13:00 #181
3542 Gia
User under construction
pi_102256048
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vrouwtje dat de lijst van de PVV trekt. :{

:{²
Hm, dan moet je wat duidelijker zijn in je posts. Ik dacht echt dat je het over die sapwortel had, met haar acteertalent.

Overigens vond ik de afsluiting van DWDD gisterenavond hilarisch.
pi_102256061
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, als Wilders zijn standpunten iets algemener stelt, bijvoorbeeld: niet nog meer gebedshuizen, dan denk ik dat hij bij nieuwe verkiezingen winst boekt vanwege zijn Europa-standpunten.

Ik hoor om me heen alleen maar 'niet meer geven aan Griekenland, straks willen Spanje en Italië ook geld, en stort nog maar wat meer in die bodemloze Afrikaanse put.'

Mensen zijn het zat dat er zoveel geld naar andere landen gaat, terwijl er hier mensen in verzorgingstehuizen nog geen soepje meer bij hun maaltijd krijgen vanwege bezuinigingen.
Tsja, ik kan het ook niet helpen dat mensen zo'n kortzichtige kijk op zaken hebben. Er valt inderdaad zat te winnen met een anti-Europese koers, maar of ons land daar bij gebaat is? Nee, dat denk ik niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 22 september 2011 @ 12:14:57 #183
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_102256111
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Hm, dan moet je wat duidelijker zijn in je posts. Ik dacht echt dat je het over die sapwortel had, met haar acteertalent.
Dat vrouwtje was bijna even slecht zo niet nog slechter (wat haast onmogelijk is) dan vriendje Stokvis. Tenenkrommend was die scene met het stopcontact. Zelden zoveel plaatsvervangende schaamte gehad in mijn tedere lichaam. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 22 september 2011 @ 12:16:50 #184
13462 BansheeBoy
pi_102256162
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gaan we vandaag ook nog wat nuttig bijdragen, of gaan we gewoon weer met anderen meehuilen?
Ik hoop dat vriendje Stokvis naar je luistert. :)

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_102256211
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gaan we vandaag ook nog wat nuttig bijdragen, of gaan we gewoon weer met anderen meehuilen?
Geen idee wat 'we' gaan doen. Ik ga werken.
  donderdag 22 september 2011 @ 12:19:32 #186
13462 BansheeBoy
pi_102256235
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geen idee wat 'we' gaan doen. Ik ga werken.
Ben je lekker mee op tijd. Begin jij niet net als de rest van het gepeupel in Nederland om 08:30? :?

donderdag 22 september 2011 @ 12:20:22 #187
3542 Gia
User under construction
pi_102256268
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, ik kan het ook niet helpen dat mensen zo'n kortzichtige kijk op zaken hebben. Er valt inderdaad zat te winnen met een anti-Europese koers, maar of ons land daar bij gebaat is? Nee, dat denk ik niet.
Met afschaffing van de HRA zal het wel goed komen, denk je?
pi_102256299
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben je lekker mee op tijd. Begin jij niet net als de rest van het gepeupel in Nederland om 08:30? :?

Want iedereen in Nederland heeft dezelfde werktijden?
  donderdag 22 september 2011 @ 12:21:45 #189
13462 BansheeBoy
pi_102256301
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Nederland wordt wel irritant met al die dingen die duurder worden. Ik pomp mijn geld graag in Marokko, maar dat wordt nu steeds meer onmogelijk gemaakt daar je steeds minder overhoudt. :{

donderdag 22 september 2011 @ 12:22:30 #190
13462 BansheeBoy
pi_102256318
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want iedereen in Nederland heeft dezelfde werktijden?
Hoe kom je daar nou bij? :? Ik weet zeker van niet. Ik ben het wel met je eens als je bedoelt dat het veruit de meest voorkomende werktijden zijn. :{

pi_102256392
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij? :? Ik weet zeker van niet. Ik ben het wel met je eens als je bedoelt dat het veruit de meest voorkomende werktijden zijn. :{

En dan zijn er nog de middagpauzes, waarin je het - om on topic te blijven- over een referendum kunt hebben, alvorens weer aan het werk te gaan.
pi_102256473
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Inperking van de HRA is een goede eerste stap. Maar zie ik niet in hoe jouw opmerking verband houdt met mijn beweringen ten aanzien van Europa.

Het klinkt natuurlijk lekker in het gehoor: 'we willen de euro terug! We stappen desnoods uit de EU! Geen cent naar de Grieken!' Maar of ons land daar bij gebaat is....nou, nee.
  donderdag 22 september 2011 @ 12:27:32 #193
13462 BansheeBoy
pi_102256521
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dan zijn er nog de middagpauzes, waarin je het - om on topic te blijven- over een referendum kunt hebben, alvorens weer aan het werk te gaan.
Dat is wel een voordeel. Dat moet ik je nageven. :{

donderdag 22 september 2011 @ 13:25:43 #194
3542 Gia
User under construction
pi_102258202
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nederland wordt wel irritant met al die dingen die duurder worden. Ik pomp mijn geld graag in Marokko, maar dat wordt nu steeds meer onmogelijk gemaakt daar je steeds minder overhoudt. :{

Dat is dan ook onwenselijk. We hebben liever dat dat geld hier blijft. O-)

Daarom hoef je je ook niet teveel illusies te maken dat je op je 68ste met een riante AOW in Marokko kunt gaan wonen.
  donderdag 22 september 2011 @ 13:30:37 #195
13462 BansheeBoy
pi_102258356
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is dan ook onwenselijk. We hebben liever dat dat geld hier blijft. O-)

Daarom hoef je je ook niet teveel illusies te maken dat je op je 68ste met een riante AOW in Marokko kunt gaan wonen.
Ik geloof in de maakbaarheid van het leven. Ik zorg er wel voor dat ik tegen die tijd de staat niet nodig heb. :{

donderdag 22 september 2011 @ 13:31:09 #196
3542 Gia
User under construction
pi_102258373
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
Inperking van de HRA is een goede eerste stap. Maar zie ik niet in hoe jouw opmerking verband houdt met mijn beweringen ten aanzien van Europa.
[quote]Links standpunt voor benodigde bezuinigingen t.o.v. rechts standpunt. Meer niet.
[quote]
Het klinkt natuurlijk lekker in het gehoor: 'we willen de euro terug! We stappen desnoods uit de EU! Geen cent naar de Grieken!' Maar of ons land daar bij gebaat is....nou, nee.
Eh, 'we willen de euro terug?' We hebben de euro al!

We willen wel de euro's terug die we aan Griekenland geleend hebben en daar heb ik een heel hard hoofd in. Ik ben dan ook voorstander van niet nog meer geld naar landen die hun economie niet op orde hebben. Wat betreft Griekenland zou een onderpand niet gek zijn, voor het geval betalingen uitblijven en de opgelegde maatregelen niet opgevolgd worden.

Het is van de zotte dat Nederlanders straks tot hun 67ste moeten werken om het voor de Grieken mogelijk te houden dat zij met hun 53ste met pensioen kunnen.
  donderdag 22 september 2011 @ 13:31:55 #197
3542 Gia
User under construction
pi_102258397
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik geloof in de maakbaarheid van het leven. Ik zorg er wel voor dat ik tegen die tijd de staat niet nodig heb. :{

Goed zo.

Die instelling hebben wij ook.
  donderdag 22 september 2011 @ 13:37:10 #198
13462 BansheeBoy
pi_102258570
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:31 schreef Gia het volgende:
Die instelling hebben wij ook.
Het is eigenlijk geen (zorg)instelling. Het is meer een levensvisie. :{

pi_102259970
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Eh, 'we willen de euro terug?' We hebben de euro al!

We willen wel de euro's terug die we aan Griekenland geleend hebben en daar heb ik een heel hard hoofd in. Ik ben dan ook voorstander van niet nog meer geld naar landen die hun economie niet op orde hebben. Wat betreft Griekenland zou een onderpand niet gek zijn, voor het geval betalingen uitblijven en de opgelegde maatregelen niet opgevolgd worden.

Het is van de zotte dat Nederlanders straks tot hun 67ste moeten werken om het voor de Grieken mogelijk te houden dat zij met hun 53ste met pensioen kunnen.
Als alle landen een onderpand gaan eisen, dan heeft die lening natuurlijk geen reet zin meer. En je hoeft er niet op te rekenen dat Griekenland al het geld terugbetaalt. Meest verstandig is om een deel van de schuld kwijt te schelden en kijken wat de Grieken wel terug kunnen betalen. Dan verlies je een deel van het geld, maar sta je in ieder geval niet compleet met lege handen.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:33:46 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_102260303
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef polderturk het volgende:

[..]

Wat vind je van het ontwerp van de moskee van Koln?

[ afbeelding ]
Op de minaretten na prachtig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102260897
Marokko zet massaal christenen het land uit
http://www.westelijkesahara.be/index.php?cat=106&art=1448

Maar dat is dan natuurlijk normaal. Bijna geen Marokkaan (of nederlander) te vinden die zich hier druk om heeft gemaakt.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:55:39 #202
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_102260971
En dat heeft te maken met een minarettenverbod, dan wel een referendum in Nederland... hoe precies?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_102261233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:53 schreef HAKIM_1988 het volgende:

Maar dat is dan natuurlijk normaal. Bijna geen Marokkaan (of nederlander) te vinden die zich hier druk om heeft gemaakt.
Niet? Moet je effe surfen naar Open Doors.

Goed, verder snap ik niet wat dat met dit alles heeft te maken. Dus omdat Marokko een dom kutland is moeten wij de bouw van minaretten gaan verbieden en bewijzen dat wij stiekem net zo kleinzielig zijn als de Marokkaanse overheid?
pi_102261350
Hoeveel handtekeningen hebben we als burgers nodig om een referendum voor een PVV verbod uit te laten voeren. :D
pi_102261430
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet? Moet je effe surfen naar Open Doors.

Goed, verder snap ik niet wat dat met dit alles heeft te maken. Dus omdat Marokko een dom kutland is moeten wij de bouw van minaretten gaan verbieden en bewijzen dat wij stiekem net zo kleinzielig zijn als de Marokkaanse overheid?
Ik vraag me uberhaupt af waarom onze overheid diplomatieke banden heeft met het regime in Marokko.

Dat is dus een vraag aan de zogenoemde oppositiepartijen die kennelijk tegen een minarettenverbod/referendum zijn.

Dat is namelijk best raar.
We willen hier geen minarettenverbod, maar doen wel zaken (en geven geld !) aan regimes die je oppakken als je een bijbel bij je hebt.

Doe dan ook consequent zijn.
pi_102261599
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:12 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Ik vraag me uberhaupt af waarom onze overheid diplomatieke banden heeft met het regime in Marokko.

Dat is dus een vraag aan de zogenoemde oppositiepartijen die kennelijk tegen een minarettenverbod/referendum zijn.

Dat is namelijk best raar.
We willen hier geen minarettenverbod, maar doen wel zaken (en geven geld !) aan regimes die je oppakken als je een bijbel bij je hebt.

Doe dan ook consequent zijn.
Ben het op zich met je eens. De regering mag best kritiek uiten op een land als Marokko als dat zich zo gedraagt. Ik zie de link met een eventueel minarettenverbod echter niet.

Van deze zin klopt bijvoorbeeld geen zier:

quote:
Zie het verband niet echt.
pi_102261672
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:53 schreef HAKIM_1988 het volgende:

Goede reactie. Wel volstrekt offtopic.
Allah Al Watan Al Malik
pi_102262214
En ontopic dus maar weer:

quote:
Rutte ziet niets in minarettenverbod

(Novum) - Premier Mark Rutte (VVD) ziet niets in een minarettenverbod of een referendum daarover, zoals de PVV wil. Dat zei Rutte donderdag op de tweede dag van de Algemene Beschouwingen.

PVV-leider Geert Wilders diende woensdag een voorstel in voor het referendum. Hij wil dat de bevolking zich naar Zwitsers voorbeeld uitspreekt over een verbod op de bouw van torens bij islamitische gebedshuizen. De minaretten doen volgens hem 'pijn aan de ogen'. In Zwitserland stemde een meerderheid van de bevolking in 2009 voor een minarettenverbod.

Volgens de premier is een verbod strijdig met de lokale autonomie van gemeenten. Ook ziet hij niets in een referendum. Dit antwoord leidde tot boze reacties van GroenLinks en de PvdA, omdat Rutte niet zei dat een minarettenverbod strijdig is met de in de grondwet vastgelegde vrijheid van godsdienst. "Een enorm armzalig antwoord", zei Job Cohen (PvdA).

Rutte antwoordde hij dat hij dit bewust heeft gedaan, omdat het onduidelijk is of een minaret wel onder de vrijheid van godsdienst valt. Dat is een 'heel ingewikkelde discussie', waar een advies van de Raad van State nodig is. De PVV heeft het voorstel 'heel slim en handig' geformuleerd waardoor het minarettenverbod 'wegblijft' van de vrijheid van godsdienst, zei de premier.

"Daarom heb ik gekeken waarmee het wel strijdig is", zei Rutte. Desgevraagd antwoordde hij Cohen dat hij ook tegen een verbod op de bouw van moskeeën is, omdat dat in strijd is met de vrijheid van godsdienst
  donderdag 22 september 2011 @ 16:15:19 #209
3542 Gia
User under construction
pi_102263152
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is eigenlijk geen (zorg)instelling. Het is meer een levensvisie. :{

:D
  donderdag 22 september 2011 @ 16:17:05 #210
3542 Gia
User under construction
pi_102263202
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
Als alle landen een onderpand gaan eisen, dan heeft die lening natuurlijk geen reet zin meer. En je hoeft er niet op te rekenen dat Griekenland al het geld terugbetaalt. Meest verstandig is om een deel van de schuld kwijt te schelden en kijken wat de Grieken wel terug kunnen betalen. Dan verlies je een deel van het geld, maar sta je in ieder geval niet compleet met lege handen.
Onderpand in de zin van 'een toeristisch eiland waarvan de opbrengsten naar Nederland gaan, indien de Grieken niet betalen of de afspraken niet nakomen'.

Zolang ze doen wat er gevraagd wordt, wordt het onderpand niet benut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')