Kan je niet overstappen? Of op zn minst een andere modem vragen?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:47 schreef dreamzk het volgende:
Maarre ziggo en thomson is dus kut, benauwd.
Dit weet ik pas sinds net dus zal even kijken. Hoe duur is een modempje eigenlijk? Wel benauwd dat hij gewoon hele zomer lang goed heeft gewerkt en nu opeens niet meer :Squote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kan je niet overstappen? Of op zn minst een andere modem vragen?
Had ik ook in mijn vorige huis. Zoals BBN al aangaf kan je proberen de stroom er even uit te trekken en 10 min te wachten. Als die portforwarding niet goed werkt, kun je nog proberen om je xbox een ander statisch IP adres te geven. Pak een hoog IP als 192.168.0.100 oid (die laatste cijfers iig vrij hoog).quote:Op woensdag 21 september 2011 15:47 schreef dreamzk het volgende:
Maarre ziggo en thomson is dus kut, benauwd.
DMZ? Ik heb de XBOX al een static ip gegeven, niet zo heel hoog, zal hem eens op 200 oid zetten.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had ik ook in mijn vorige huis. Zoals BBN al aangaf kan je proberen de stroom er even uit te trekken en 10 min te wachten. Als die portforwarding niet goed werkt, kun je nog proberen om je xbox een ander statisch IP adres te geven. Pak een hoog IP als 192.168.0.100 oid (die laatste cijfers iig vrij hoog).
Volgens mij kon je bij de Thompson niet bij de DMZ of wel? Zo ja, dan daar het IP-adres van je Xbox invullen.
Ik zal geen modem maar een router halen, daar ligt namenlijk je probleem.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit weet ik pas sinds net dus zal even kijken. Hoe duur is een modempje eigenlijk? Wel benauwd dat hij gewoon hele zomer lang goed heeft gewerkt en nu opeens niet meer :S
Ja ik heb alleen een router, geen modemquote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik zal geen modem maar een router halen, daar ligt namenlijk je probleem.
En als hij het wel heeft gedaan ligt het probleem ook niet bij een nieuwe router maar bij de persoon die hem insteld.
Je hebt geen modem?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen een router, geen modemWas even niet aa het opletten
Niet dat ik weetquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2011 16:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wees blij dat het geen experiabox is!
De nachtmerries, de nachtmerriesquote:Op woensdag 21 september 2011 16:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wees blij dat het geen experiabox is!
Meh kijk het nog wel even aan, als ik bij MW3 of BF3 nog niet gefixed is dan ga ik wel in overdrdive om dat ding te fixenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Anders Google je er ff op Pot4toe
Hij heeft al een router, anders had hij geen problemen met NATquote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
Een router ertussen kan helpen ja.
En die router is kut, wat is een goede betaalbare router met wireless?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:24 schreef Xblister het volgende:
[..]
Hij heeft al een router, anders had hij geen problemen met NAT
Wat is deze.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En die router is kut, wat is een goede betaalbare router met wireless?
tevens voor degenen die onder een steen geleefd hebben:
U gaat in dienst? Of wat ga je doen?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:42 schreef Bozz187 het volgende:
Yay, sollicitatie papieren zijn richting keuringsinstituur, dus nu nog een weekje of 2-3 en dan de keuring.
Misschien heeft die modem ook een poort uitsluitend voor internet. Wij hebben een livebox gehad die dat ook had. Dat werkte prima.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:24 schreef Xblister het volgende:
[..]
Hij heeft al een router, anders had hij geen problemen met NAT
natres, beroeps mogen ze niet meer aannemen. bezuinigingen enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
U gaat in dienst? Of wat ga je doen?
Zeg maar naast je normale werk dus? Je krijgt er wel een vergoeding voor volgens mij wanneer je je moet melden of niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
natres, beroeps mogen ze niet meer aannemen. bezuinigingen enzo
Van de hele reeks is dat de game die het moet ontgelden en moet wachten op een pricedrop.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij MM Eindhoven hingen de rekken al helemaal vol
Potver, dan rij ik zo ook nog even langs de MM!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Precies meteen GoW3 halen XDquote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Potver, dan rij ik zo ook nog even langs de MM!!!
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Tauchmeister het volgende:
GoW3 kreeg ik niet mee, is PEGI 18.
4 spelers maarquote:Op woensdag 21 september 2011 18:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Precies meteen GoW3 halen XD
Die 5 player co-op is wel dope btw, alleen 5 beetje rare keuze.
Ik vanmiddag bij de bart smit.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ja naast werk, en je krijgt betaald als je komt opdagenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg maar naast je normale werk dus? Je krijgt er wel een vergoeding voor volgens mij wanneer je je moet melden of niet?
Een man die zwikt onder druk?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:19 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb toch maar GoW3 gekocht, al was het onder de druk van me vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Tauchmeister het volgende:
GoW3 kreeg ik niet mee, is PEGI 18.![]()
![]()
Sold! Le fapvoer!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vanmiddag bij de bart smit.
Ey hebben jullie F1 2011 al?
Dom mens: Komt die deze week dan al?
![]()
![]()
![]()
Kom op DUDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Heb ik eigenlijk ook. Laat GoW3 en Fifa 12 zitten en geef me MW3 en CS:GO en dan komt F1 pasquote:Op woensdag 21 september 2011 18:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Van de hele reeks is dat de game die het moet ontgelden en moet wachten op een pricedrop.
Vind de game niet de volle map waard.
In tegenstelling tot GoW3, BF3, forza 4 en fifa 12
En BF3 dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook. Laat GoW3 en Fifa 12 zitten en geef me MW3 en CS:GO en dan komt F1 pas
Prioriteit nr 1quote:
Idd wat een verbetering.. kers drs safety carquote:
Alleen die beukersquote:Op woensdag 21 september 2011 19:14 schreef Xblister het volgende:
[..]
Idd wat een verbetering.. kers drs safety car![]()
plus vind ik de UI ook een stuk mooier
Jij en FIFA 12quote:Op woensdag 21 september 2011 18:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Van de hele reeks is dat de game die het moet ontgelden en moet wachten op een pricedrop.
Vind de game niet de volle map waard.
In tegenstelling tot GoW3, BF3, forza 4 en fifa 12
Ja ik slacht je!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sold! Le fapvoer!
http://www.dumpert.nl/med(...)n_kijkt_boobies.html
Oke die is nice, die gaan we ff onthoudenquote:
Ik speel ook gewoon fifa 11 hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oke die is nice, die gaan we ff onthouden
Ja knallen hoe? Met mn NAT type op strict?quote:
GoW 3, MW3, BF3.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En Michhas, welke spellen ga jij halen?
Still?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja knallen hoe? Met mn NAT type op strict?
Ja, klote routerquote:
diablo 3quote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef Michhas het volgende:
Oh, en hoe kan ik het vergeten.
Diablo 3 komt ook nog
Ik heb hier zoooolang op gewachtquote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef Xblister het volgende:
[..]
diablo 3![]()
http://www.youtube.com/us(...)D855CA/0/dHLzcl7IwxM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hopenlijk gaat dat mn sc2 verslaving doorbreken![]()
Je kan ook gewoon even naar een vieze hoer gaan. Dan krijg je m meestal wel snel.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:47 schreef Bozz187 het volgende:
wil je de nieuwe soa afleverig downloaden,
pak je de verkeerde torrent waar er geen complete seeds beschikbaar zijn.
duurt het fucking lang. kutzooi.
dan maar een rapidshare
ja maar je moeder was niet beschikbaar, dus moet ik maar ff wachtenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even naar een vieze hoer gaan. Dan krijg je m meestal wel snel.
Zo, jouw niveau is echt verdomd laag he? Dat je meteen over mn moeder moet beginnen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar je moeder was niet beschikbaar, dus moet ik maar ff wachten
Ohh snap.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar je moeder was niet beschikbaar, dus moet ik maar ff wachten
ja klopt, verveel me een beetje.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zo, jouw niveau is echt verdomd laag he? Dat je meteen over mn moeder moet beginnen?
Not done man.
Hoezo? is je xbox stukquote:Op woensdag 21 september 2011 21:18 schreef KneusTeun het volgende:
Waar kan ik die GoW3 console kopen?
Amazon? $400.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:18 schreef KneusTeun het volgende:
Waar kan ik die GoW3 console kopen?
Voor iemand.quote:
Dat psn had je er niet bij hoeven melden, daar kijk ik totaal niet van op.quote:
Haha, kijk hem ingeburgerd doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef PierreTT het volgende:
Pringles:
Je weet wat ze zeggen man, te yu no sab dansi, a poku no bun!
Wat, ik wou je alleen even opvrolijken!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, kijk hem ingeburgerd doen.
Kan je al wat in het surinaams zeggen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat, ik wou je alleen even opvrolijken!
Nee, dit was gewoon slecht gecopy/paste van een of ander Surinaams forumquote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan je al wat in het surinaams zeggen?
Haha.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon slecht gecopy/paste van een of ander Surinaams forum
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon slecht gecopy/paste van een of ander Surinaams forum
Ik vergeet steeds dat plaatje te posten.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, ik ken er wel een!
Parbo biri, dat na biri!Djogo's bestellen!
![]()
Man man, ik heb flink wat van die Djogo's weggewerkt met Frits, mijn Surinaamse guide door Paramariboquote:Op woensdag 21 september 2011 23:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat plaatje te posten.
[ afbeelding ]
Heb je deze wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man man, ik heb flink wat van die Djogo's weggewerkt met Frits, mijn Surinaamse guide door Paramaribo
Nee, wij bestelden alleen die djogo's:) Wacht, ik ga even wat zoekenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je deze wel eens geprobeerd?
[ afbeelding ]
Die witte?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef PierreTT het volgende:
Ah fuck, ik ben mijn Parbo petje kwijt
quote:
Morgen heb ik hem ook!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Rossdale het volgende:
F1 2011, wat een game!Speelt echt verdomde lekker en is echt toffer dan het vorige deel
Beste review ooitquote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Rossdale het volgende:
F1 2011, wat een game!Speelt echt verdomde lekker en is echt toffer dan het vorige deel
Wat denk je zelf?!quote:
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens sorry van gister Pierre, ik was pas laat thuis en moest daarna naar de MM en F1 spielen!
Misschien kan ik dit weekend wel naar Tilburg komen ofzo? Leg ik het dan uit, in ruil voor een erdingert
Please sir. When moon? When Mustang?
Jezus, wat een gezeik had je toen met die luiquote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef KneusTeun het volgende:
Thompson = ruk
I know because of my learningz
Dit lijkt wel een post van Bozz.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:01 schreef tliciouz het volgende:
Lig je een keer bij een vrouw in bed word je nog wakker van al het gesnurk
?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een post van Bozz.
heb em niet besteld.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ok, vraagje.
Heb BF3 nog niet besteld, waar hebben jullie dit gedaan?
Gisteren thuis gekomen na een reis van 28 uur, thuis ff maffen en gisteravond naar pa. Die is 60 geworden, veel biertjes en nu meteen kater
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
kijk ff bij tweakers pricewatch.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ok, vraagje.
Heb BF3 nog niet besteld, waar hebben jullie dit gedaan?
Gisteren thuis gekomen na een reis van 28 uur, thuis ff maffen en gisteravond naar pa. Die is 60 geworden, veel biertjes en nu meteen kater
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat GoW3 maar een schijtgame is
Kuchquote:Op donderdag 22 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
als ik meta zie, dan denk ik aan telekids metamafosa (of hoe je het ook schrijft) en dus niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kuch
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/gears-of-war-3
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MooiPost ik hem op die manier
Maakt niet uit, was toch druk met oprachten bouwen. Dit weekend ben ik als mentor mee op introkamp van mijn studie, even een weekend schreeuwen, zuipen en chicks van 18 in bikini checken hihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens sorry van gister Pierre, ik was pas laat thuis en moest daarna naar de MM en F1 spielen!
Misschien kan ik dit weekend wel naar Tilburg komen ofzo? Leg ik het dan uit, in ruil voor een erdingertHalf bezopen is weggegooid geld.
Kan ik ook ff langskomen?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maakt niet uit, was toch druk met oprachten bouwen. Dit weekend ben ik als mentor mee op introkamp van mijn studie, even een weekend schreeuwen, zuipen en chicks van 18 in bikini checken hihihihihi
Why u no like GoW3?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat is echt een ramp geweest, ik was die lui zo zat!quote:Op donderdag 22 september 2011 08:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jezus, wat een gezeik had je toen met die lui
You cannot proceed in your journey when you do not understand that you are the dragon, my son.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die kom ik toch juist weghalen.
I understand but it isn't possible cause only women are dragons.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
You cannot proceed in your journey when you do not understand that you are the dragon, my son.
In your case, an exception has been made. Now, proceed on your journeyquote:Op donderdag 22 september 2011 11:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
I understand but it isn't possible cause only women are dragons.
jazekerquote:Op donderdag 22 september 2011 11:28 schreef dreamzk het volgende:
Puntenkanonneeeeh, iemand nog wat gepakt gisteravond dan?
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In your case, an exception has been made. Now, proceed on your journey
btw ik ga dan vnv gewoon modern warfare 2 doen he..quote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef SoldMayor het volgende:
Dalijk kijken of F1 er al is.
Zo niet dan horen jullie vanavond nieuws uit Oss over een massamoord in het centrum.
Ja nu gaan ze dus verbanden leggen tussen CoD en moordenaarsquote:Op donderdag 22 september 2011 11:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
btw ik ga dan vnv gewoon modern warfare 2 doen he..
Voor dat zometeen ineens een hele FBI/CIA macht hier mijn huis binnenvalt.
Je weet toch dat je in real life geen perks kan gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef SoldMayor het volgende:
Zo niet dan horen jullie vanavond nieuws uit Oss over een massamoord in het centrum.
Ik ga straks denk ff, maar ik weet eigenlijk toch wel dat ie er niet is en dat ze pas morgen verkopenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef SoldMayor het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef RingBewoner het volgende:
Ooeeh! Bijna weg voor een sollicitatie!!
Dankje. Moet om 14 uur weg. Dus even een broodje zometeen, gel in mijn haar en dan uurtje rijden. Laat vanavond/vanmiddag wel horen hoe het is gegaan.quote:
Waarvoor ga je solliciteren?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dankje. Moet om 14 uur weg. Dus even een broodje zometeen, gel in mijn haar en dan uurtje rijden. Laat vanavond/vanmiddag wel horen hoe het is gegaan.
Wat voor product?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jr. Account manager. Oftewel, vertegenwoordiger.
Banden, vrachtwagenbanden.quote:
Wie niet?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
F1 coreur.
Salaris 19 miljoen per jaar is genoeg.
+ een chick als Nicole.
Ik teken er voor.
Lewis Hamilton?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Banden, vrachtwagenbanden.
[..]
Wie niet?
Sorry, dat vond ik een heel slechte grap.....quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lewis Hamilton?![]()
Oooooh wacht.
Okee sorry.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sorry, dat vond ik een heel slechte grap.....
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lewis Hamilton?![]()
Oooooh wacht.
Ok, bij een grote bandenfabrikant of een reseller?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef RingBewoner het volgende:
Banden, vrachtwagenbanden.
Wie niet?
Reseller.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
Ok, bij een grote bandenfabrikant of een reseller?
Succes Andréquote:Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef RingBewoner het volgende:
Ooeeh! Bijna weg voor een sollicitatie!!
Hier Andre!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Aaah bezuinig het weg!! Mijn ogen!
Dat is Soldquote:Op donderdag 22 september 2011 12:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sorry, dat vond ik een heel slechte grap.....
Ah, oké. Nou toch bedankt.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wist je naam niet, dus ik roep maar wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Heb je GoW3 al?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou Gerard, dat vind ik toch helemaal zo fatsoenlijk niet hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger een hele slechte zin bij.quote:
Vind ik persoonlijk positiever.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
Of toch maar deze?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, oké. Nou toch bedankt.Ik bedoelde ook Robbert, maar ik dacht dat je het spelde als André.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt zeker goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Eikel! Ik vanmiddag pas! Veel speelplezier.
Geef zometeen anders even een korte update. Hoe je bijvoorbeeld DRS en KERS activeerd.quote:
quote:
Ja ik ben er al mee bezig, ik wil alleen weten of je ook co-op online kan doen met splitscreen...quote:
Det ken.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik ben er al mee bezig, ik wil alleen weten of je ook co-op online kan doen met splitscreen...
Mooi dan wordt vanaaf mooi campaign!quote:
Met mij?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooi dan wordt vanaaf mooi campaign!
Hij reageert niet op jou?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
NEE!! Jij weet niet eens hoe ik heet.
Ligt eraan, hoezo?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Op welk niveau speel gij Forza?
AI altijd op het hoogste niveau, stability altijd off, traction control altijd off, suggested brake line altijd off.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ah gewoon.
Maar op wat speel je meestal?
Oke, want ik speelde gister op hard(pussy) en dat ging redelijk goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
AI altijd op het hoogste niveau, stability altijd off, traction control altijd off, suggested brake line altijd off.
Afhankelijk van de auto ABS off, bij hoge vermogens zet ik ABS liever aan. Ik probeer zoveel mogelijk te spelen met manual with clutch, maar dat heb ik nog steeds niet goed in de vingers. Vaak terug naar Manual dus.
Ik vind prima, we beginnen ron 21:30 ofzo.quote:
Wat zijn de instellingen bij hard? Bij mij staat ie namelijk op customquote:Op donderdag 22 september 2011 13:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oke, want ik speelde gister op hard(pussy) en dat ging redelijk goed.
Is er nog een plekje? Ik moet hem nog uitspelen op mn andere account.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind prima, we beginnen ron 21:30 ofzo.
Als goed is wel, je kan toch met 5?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Is er nog een plekje? Ik moet hem nog uitspelen op mn andere account.
Soundcloud link or it didn;t happen!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef Frankii het volgende:
Gisteren eerste jamsessie van nieuwe band gehad. We zijn nu al awesome
Welk spel?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als goed is wel, je kan toch met 5?
Moet je niet gaan spoilen en shit.
Jij met de saxofoon?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef Frankii het volgende:
Gisteren eerste jamsessie van nieuwe band gehad. We zijn nu al awesome
Game of the year!quote:
Weet ik zo niet uit mn hoofd.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat zijn de instellingen bij hard? Bij mij staat ie namelijk op custom
Nope, leadgitaar in deze band. Met de sax ben ik nog niet echt op niveau.quote:
4 maarquote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als goed is wel, je kan toch met 5?
Moet je niet gaan spoilen en shit.
Oh ok, was de eerste keer dat je uberhaupt Forza speelde?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mn hoofd.
Mooi. Vanmiddag rond 18 uur heb ik hem ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011 is vet hoor.
Alles beter als je vergelijkt met 2010.
Is de demo, paar keer gespeeld.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh ok, was de eerste keer dat je uberhaupt Forza speelde?
Als je er nog niet aan gewend bent is dat inderdaad vrij lastigquote:Op donderdag 22 september 2011 13:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Is de demo, paar keer gespeeld.
Eerst gewoon een aantal keer op easy, en toen op hard.
Ik blijf maar steeds die NFS rijstijl aanhouden.
Paar keer botsen etc.
Had al gezegd dat ik die zou halen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je er nog niet aan gewend bent is dat inderdaad vrij lastigHaal Forza 4 dan!
Nice, hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op donderdag 22 september 2011 13:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had al gezegd dat ik die zou halen.
Ik heb hem bij consoleshop besteld, de LCE.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Helaas is de LE uitverkocht bij Wehkamp. [ afbeelding ]
Dan haal je GoW3!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
En natuurlijk geen F1 hier in dat stink dorp
Gewoon de volle 70 euro? Bij Wehkamp was ie 53.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb hem bij consoleshop besteld, de LCE.
Nee, hij was 62 euro ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon de volle 70 euro? Bij Wehkamp was ie 53.
Ik zie dat de LE bij consoleshop 69.99 euro is.quote:
neequote:
Dat gejank kan ook weinig mensen boeien hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 14:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Geef het maar op. Niemand hier is geinteresseerd in goede games
Ook bij de FRS al weet je dat niet wat je krijgt : http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/forza-4-l-e-quote:Op donderdag 22 september 2011 14:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zie dat de LE bij consoleshop 69.99 euro is.
http://www.consoleshop.nl(...)ector-s-edition.html
Hahaha nee maar het blijft wel apart dat mensen zo enthausiast zijn over alle cod's terwijl gears echt een veel betere game is in mijn ogen. Single player die epic goed is en een echte co-op game plus toffe multiplayer!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nee
[..]
Dat gejank kan ook weinig mensen boeien hoor
Ik heb niks met gears, GoW1 heb ik wel gehad, en deel 2 vond ik het niet eens waard om op een dual layer te zettenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hahaha nee maar het blijft wel apart dat mensen zo enthausiast zijn over alle cod's terwijl gears echt een veel betere game is in mijn ogen. Single player die epic goed is en een echte co-op game plus toffe multiplayer!
Maar ik wil niemand overhalen, vind het hoogstens apart.
Normale versie he..quote:Op donderdag 22 september 2011 14:10 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.gamersland.com(...)za-motorsport-4.html
- De VIP Car Pack (2011 Bugatti Veyron Super Sport / 2011 Ferrari 458 Challenge / 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera / 2010 Noble M600 / 2011 RUF Rt 12 R)quote:Op donderdag 22 september 2011 14:26 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom de special? wat krijg je extra extra?
quote:
Was ze lekker?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:32 schreef vandermar het volgende:
mijn favoriete lerares van mijn vorige school is overleden. 31 jaar nog maar was ze. Had hele heftige kanker. Wat een kut ziekte is het toch ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Oh yes, je krijgt de tesla roadster. Altijd al in willen racen op een videogame, een elektrische auto.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
- De VIP Car Pack (2011 Bugatti Veyron Super Sport / 2011 Ferrari 458 Challenge / 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera / 2010 Noble M600 / 2011 RUF Rt 12 R)
- De limited “Launch Bonus” car pack (1965 Ford Mustang GT Coupe / 2011 Koenigsegg Agera / 1997 Lexus SC300 / 2011 RUF RGT-8 / 2011 Tesla Roadster Sport)
- Een add-on pack met 10 auto’s van “American muscle cars”
- Custom-designed BMW auto’s van de “Forza Motorsport 4 BMW Design Challenge”.
- VIP lidmaatschap status binnen de Forza community, inclusief speciale erkenning in nieuwe community features, leaderboards, ForzaMotorsport.net en meer.
- Een boek getiteld “Cars of Forza Motorsport 4 Presented by Top Gear,” geschreven door het “Top Gear” team. Het is een 96 pagina tellend boek welke de in game auto’s van de “Autovista™ experience” beschrijft en bevat beelden uit de game en Top Gear foto bibliotheek.
- Een vinyl sticker set met de logo’s van “Forza Motorsport 4,” “Top Gear” en Turn 10
Wat is dat nou weer voor vraagquote:Op donderdag 22 september 2011 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
trek je je het niet iets te veel aan?
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Was ze lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ze was niet knap, misschien wel jouw type? Maar dat weet ik niet. EN nee, van jou trek ik het me niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar het is wel kut, zeker omdat ze mijn favoriete lerares was.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Gewoon.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vraag
en dan al gay zijn, hij is eerder uit de kast dan jij misterquote:Op donderdag 22 september 2011 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Damn, die knul is nog maar 15.
Ja, maar aangezien ik ongeveer -12 euro op m'n rekening heb.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:17 schreef dreamzk het volgende:
Yo kk, je weet dat het gisteravond natte slipjes avond was?
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en dan al gay zijn, hij is eerder uit de kast dan jij mister
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
- De VIP Car Pack (2011 Bugatti Veyron Super Sport / 2011 Ferrari 458 Challenge / 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera / 2010 Noble M600 / 2011 RUF Rt 12 R)
- De limited “Launch Bonus” car pack (1965 Ford Mustang GT Coupe / 2011 Koenigsegg Agera / 1997 Lexus SC300 / 2011 RUF RGT-8 / 2011 Tesla Roadster Sport)
- Een add-on pack met 10 auto’s van “American muscle cars”
- Custom-designed BMW auto’s van de “Forza Motorsport 4 BMW Design Challenge”.
- VIP lidmaatschap status binnen de Forza community, inclusief speciale erkenning in nieuwe community features, leaderboards, ForzaMotorsport.net en meer.
- Een boek getiteld “Cars of Forza Motorsport 4 Presented by Top Gear,” geschreven door het “Top Gear” team. Het is een 96 pagina tellend boek welke de in game auto’s van de “Autovista™ experience” beschrijft en bevat beelden uit de game en Top Gear foto bibliotheek.
- Een vinyl sticker set met de logo’s van “Forza Motorsport 4,” “Top Gear” en Turn 10
Wat een pure kensermuziek.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
QFTquote:Op donderdag 22 september 2011 15:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat een pure kensermuziek.Hoe kan je dit in godsnaam vet vinden.
Stap 1: download FL Studio of Reason 5.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Neem gewoon logic pro!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stap 1: download FL Studio of Reason 5.
Stap 2: ga naar youtube en zoek op "dubstep tutorial" + de naam van bovenstaand softwarepakket.
Stap 3: klooi wat aan.
Stap 4: klaar.
reason is opzich wel gelijk, maar ik vind de interface te druk.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind Reason een van de overzichtelijkste programmas. Ik heb nog nooit iets met logic geprobeerd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Zei ik toch!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011 is vet hoor.
Alles beter als je vergelijkt met 2010.
FL is leuk voor de hobby.quote:
Wel als je geen teammate hebt die zich halverwege de kwalificatie bedenkt dat hij ook maar eens de pits uit moet rijdenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
OMG dat CO Op is echt te vet met F1![]()
Nu met kwalificatie bezig.
Ineens waren gele vlagen omdat hamilton in de muur was gevolgen een geen tijd heeft.
Rijd co op met nelis.
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel als je geen teammate hebt die zich halverwege de kwalificatie bedenkt dat hij ook maar eens de pits uit moet rijden![]()
welke band?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:40 schreef vandermar het volgende:
Sick, zit gewoon Europees kampioene Karate bij mij in de klas.
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond herkansing?
We gaan voor die 22e plaats Tauch!
Dunno, Priscilla Baak heet ze.quote:
vrouwen karate telt niet meequote:Op donderdag 22 september 2011 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, Priscilla Baak heet ze.
Dan nog, ik heb voortaan een ballenbeschermer om zodat ik toch nog iets heb wanneer ik iets verkeerd zeg hihiquote:
Wel in Boxtelquote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen ontploffingen in Oss dus vandaag
Nee ben zelf niet gegaan. Zo meteen wel volle por naar de klote, ik heb er zin in.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien ik ongeveer -12 euro op m'n rekening heb.Daarbij was ik gisteren echt te brak om te poepen.
Maarre, nog geneukt?
Ik ook, we kunnen sinds vorige week eindelijk sterk bestellen zonder boete, dus elke avond escaleert het nu.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee ben zelf niet gegaan. Zo meteen wel volle por naar de klote, ik heb er zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |