Haha, kijk hem ingeburgerd doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef PierreTT het volgende:
Pringles:
Je weet wat ze zeggen man, te yu no sab dansi, a poku no bun!
Wat, ik wou je alleen even opvrolijken!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, kijk hem ingeburgerd doen.
Kan je al wat in het surinaams zeggen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat, ik wou je alleen even opvrolijken!
Nee, dit was gewoon slecht gecopy/paste van een of ander Surinaams forumquote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan je al wat in het surinaams zeggen?
Haha.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon slecht gecopy/paste van een of ander Surinaams forum
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon slecht gecopy/paste van een of ander Surinaams forum
Ik vergeet steeds dat plaatje te posten.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, ik ken er wel een!
Parbo biri, dat na biri!Djogo's bestellen!
![]()
Man man, ik heb flink wat van die Djogo's weggewerkt met Frits, mijn Surinaamse guide door Paramariboquote:Op woensdag 21 september 2011 23:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat plaatje te posten.
[ afbeelding ]
Heb je deze wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man man, ik heb flink wat van die Djogo's weggewerkt met Frits, mijn Surinaamse guide door Paramaribo
Nee, wij bestelden alleen die djogo's:) Wacht, ik ga even wat zoekenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je deze wel eens geprobeerd?
[ afbeelding ]
Die witte?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef PierreTT het volgende:
Ah fuck, ik ben mijn Parbo petje kwijt
quote:
Morgen heb ik hem ook!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Rossdale het volgende:
F1 2011, wat een game!Speelt echt verdomde lekker en is echt toffer dan het vorige deel
Beste review ooitquote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Rossdale het volgende:
F1 2011, wat een game!Speelt echt verdomde lekker en is echt toffer dan het vorige deel
Wat denk je zelf?!quote:
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens sorry van gister Pierre, ik was pas laat thuis en moest daarna naar de MM en F1 spielen!
Misschien kan ik dit weekend wel naar Tilburg komen ofzo? Leg ik het dan uit, in ruil voor een erdingert
Please sir. When moon? When Mustang?
Jezus, wat een gezeik had je toen met die luiquote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef KneusTeun het volgende:
Thompson = ruk
I know because of my learningz
Dit lijkt wel een post van Bozz.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:01 schreef tliciouz het volgende:
Lig je een keer bij een vrouw in bed word je nog wakker van al het gesnurk
?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een post van Bozz.
heb em niet besteld.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ok, vraagje.
Heb BF3 nog niet besteld, waar hebben jullie dit gedaan?
Gisteren thuis gekomen na een reis van 28 uur, thuis ff maffen en gisteravond naar pa. Die is 60 geworden, veel biertjes en nu meteen kater
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
kijk ff bij tweakers pricewatch.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ok, vraagje.
Heb BF3 nog niet besteld, waar hebben jullie dit gedaan?
Gisteren thuis gekomen na een reis van 28 uur, thuis ff maffen en gisteravond naar pa. Die is 60 geworden, veel biertjes en nu meteen kater
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat GoW3 maar een schijtgame is
Kuchquote:Op donderdag 22 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
als ik meta zie, dan denk ik aan telekids metamafosa (of hoe je het ook schrijft) en dus niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kuch
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/gears-of-war-3
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MooiPost ik hem op die manier
Maakt niet uit, was toch druk met oprachten bouwen. Dit weekend ben ik als mentor mee op introkamp van mijn studie, even een weekend schreeuwen, zuipen en chicks van 18 in bikini checken hihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens sorry van gister Pierre, ik was pas laat thuis en moest daarna naar de MM en F1 spielen!
Misschien kan ik dit weekend wel naar Tilburg komen ofzo? Leg ik het dan uit, in ruil voor een erdingertHalf bezopen is weggegooid geld.
Kan ik ook ff langskomen?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maakt niet uit, was toch druk met oprachten bouwen. Dit weekend ben ik als mentor mee op introkamp van mijn studie, even een weekend schreeuwen, zuipen en chicks van 18 in bikini checken hihihihihi
Why u no like GoW3?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat is echt een ramp geweest, ik was die lui zo zat!quote:Op donderdag 22 september 2011 08:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jezus, wat een gezeik had je toen met die lui
You cannot proceed in your journey when you do not understand that you are the dragon, my son.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die kom ik toch juist weghalen.
I understand but it isn't possible cause only women are dragons.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
You cannot proceed in your journey when you do not understand that you are the dragon, my son.
In your case, an exception has been made. Now, proceed on your journeyquote:Op donderdag 22 september 2011 11:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
I understand but it isn't possible cause only women are dragons.
jazekerquote:Op donderdag 22 september 2011 11:28 schreef dreamzk het volgende:
Puntenkanonneeeeh, iemand nog wat gepakt gisteravond dan?
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In your case, an exception has been made. Now, proceed on your journey
btw ik ga dan vnv gewoon modern warfare 2 doen he..quote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef SoldMayor het volgende:
Dalijk kijken of F1 er al is.
Zo niet dan horen jullie vanavond nieuws uit Oss over een massamoord in het centrum.
Ja nu gaan ze dus verbanden leggen tussen CoD en moordenaarsquote:Op donderdag 22 september 2011 11:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
btw ik ga dan vnv gewoon modern warfare 2 doen he..
Voor dat zometeen ineens een hele FBI/CIA macht hier mijn huis binnenvalt.
Je weet toch dat je in real life geen perks kan gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef SoldMayor het volgende:
Zo niet dan horen jullie vanavond nieuws uit Oss over een massamoord in het centrum.
Ik ga straks denk ff, maar ik weet eigenlijk toch wel dat ie er niet is en dat ze pas morgen verkopenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef SoldMayor het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef RingBewoner het volgende:
Ooeeh! Bijna weg voor een sollicitatie!!
Dankje. Moet om 14 uur weg. Dus even een broodje zometeen, gel in mijn haar en dan uurtje rijden. Laat vanavond/vanmiddag wel horen hoe het is gegaan.quote:
Waarvoor ga je solliciteren?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dankje. Moet om 14 uur weg. Dus even een broodje zometeen, gel in mijn haar en dan uurtje rijden. Laat vanavond/vanmiddag wel horen hoe het is gegaan.
Wat voor product?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jr. Account manager. Oftewel, vertegenwoordiger.
Banden, vrachtwagenbanden.quote:
Wie niet?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
F1 coreur.
Salaris 19 miljoen per jaar is genoeg.
+ een chick als Nicole.
Ik teken er voor.
Lewis Hamilton?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Banden, vrachtwagenbanden.
[..]
Wie niet?
Sorry, dat vond ik een heel slechte grap.....quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lewis Hamilton?![]()
Oooooh wacht.
Okee sorry.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sorry, dat vond ik een heel slechte grap.....
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lewis Hamilton?![]()
Oooooh wacht.
Ok, bij een grote bandenfabrikant of een reseller?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef RingBewoner het volgende:
Banden, vrachtwagenbanden.
Wie niet?
Reseller.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
Ok, bij een grote bandenfabrikant of een reseller?
Succes Andréquote:Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef RingBewoner het volgende:
Ooeeh! Bijna weg voor een sollicitatie!!
Hier Andre!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Aaah bezuinig het weg!! Mijn ogen!
Dat is Soldquote:Op donderdag 22 september 2011 12:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sorry, dat vond ik een heel slechte grap.....
Ah, oké. Nou toch bedankt.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wist je naam niet, dus ik roep maar wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Heb je GoW3 al?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou Gerard, dat vind ik toch helemaal zo fatsoenlijk niet hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger een hele slechte zin bij.quote:
Vind ik persoonlijk positiever.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
Of toch maar deze?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, oké. Nou toch bedankt.Ik bedoelde ook Robbert, maar ik dacht dat je het spelde als André.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt zeker goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Eikel! Ik vanmiddag pas! Veel speelplezier.
Geef zometeen anders even een korte update. Hoe je bijvoorbeeld DRS en KERS activeerd.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |