Why u no like GoW3?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat GoW3 maar een schijtgame is
Ja dat is echt een ramp geweest, ik was die lui zo zat!quote:Op donderdag 22 september 2011 08:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jezus, wat een gezeik had je toen met die lui
You cannot proceed in your journey when you do not understand that you are the dragon, my son.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die kom ik toch juist weghalen.
I understand but it isn't possible cause only women are dragons.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
You cannot proceed in your journey when you do not understand that you are the dragon, my son.
In your case, an exception has been made. Now, proceed on your journeyquote:Op donderdag 22 september 2011 11:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
I understand but it isn't possible cause only women are dragons.
jazekerquote:Op donderdag 22 september 2011 11:28 schreef dreamzk het volgende:
Puntenkanonneeeeh, iemand nog wat gepakt gisteravond dan?
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In your case, an exception has been made. Now, proceed on your journey
btw ik ga dan vnv gewoon modern warfare 2 doen he..quote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef SoldMayor het volgende:
Dalijk kijken of F1 er al is.
Zo niet dan horen jullie vanavond nieuws uit Oss over een massamoord in het centrum.
Ja nu gaan ze dus verbanden leggen tussen CoD en moordenaarsquote:Op donderdag 22 september 2011 11:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
btw ik ga dan vnv gewoon modern warfare 2 doen he..
Voor dat zometeen ineens een hele FBI/CIA macht hier mijn huis binnenvalt.
Je weet toch dat je in real life geen perks kan gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef SoldMayor het volgende:
Zo niet dan horen jullie vanavond nieuws uit Oss over een massamoord in het centrum.
Ik ga straks denk ff, maar ik weet eigenlijk toch wel dat ie er niet is en dat ze pas morgen verkopenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef SoldMayor het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef RingBewoner het volgende:
Ooeeh! Bijna weg voor een sollicitatie!!
Dankje. Moet om 14 uur weg. Dus even een broodje zometeen, gel in mijn haar en dan uurtje rijden. Laat vanavond/vanmiddag wel horen hoe het is gegaan.quote:
Waarvoor ga je solliciteren?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dankje. Moet om 14 uur weg. Dus even een broodje zometeen, gel in mijn haar en dan uurtje rijden. Laat vanavond/vanmiddag wel horen hoe het is gegaan.
Wat voor product?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jr. Account manager. Oftewel, vertegenwoordiger.
Banden, vrachtwagenbanden.quote:
Wie niet?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
F1 coreur.
Salaris 19 miljoen per jaar is genoeg.
+ een chick als Nicole.
Ik teken er voor.
Lewis Hamilton?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Banden, vrachtwagenbanden.
[..]
Wie niet?
Sorry, dat vond ik een heel slechte grap.....quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lewis Hamilton?![]()
Oooooh wacht.
Okee sorry.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sorry, dat vond ik een heel slechte grap.....
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lewis Hamilton?![]()
Oooooh wacht.
Ok, bij een grote bandenfabrikant of een reseller?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef RingBewoner het volgende:
Banden, vrachtwagenbanden.
Wie niet?
Reseller.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
Ok, bij een grote bandenfabrikant of een reseller?
Succes Andréquote:Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef RingBewoner het volgende:
Ooeeh! Bijna weg voor een sollicitatie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |