Oh ok, was de eerste keer dat je uberhaupt Forza speelde?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mn hoofd.
Mooi. Vanmiddag rond 18 uur heb ik hem ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011 is vet hoor.
Alles beter als je vergelijkt met 2010.
Is de demo, paar keer gespeeld.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh ok, was de eerste keer dat je uberhaupt Forza speelde?
Als je er nog niet aan gewend bent is dat inderdaad vrij lastigquote:Op donderdag 22 september 2011 13:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Is de demo, paar keer gespeeld.
Eerst gewoon een aantal keer op easy, en toen op hard.
Ik blijf maar steeds die NFS rijstijl aanhouden.
Paar keer botsen etc.
Had al gezegd dat ik die zou halen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je er nog niet aan gewend bent is dat inderdaad vrij lastigHaal Forza 4 dan!
Nice, hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op donderdag 22 september 2011 13:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had al gezegd dat ik die zou halen.
Ik heb hem bij consoleshop besteld, de LCE.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Helaas is de LE uitverkocht bij Wehkamp. [ afbeelding ]
Dan haal je GoW3!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
En natuurlijk geen F1 hier in dat stink dorp
Gewoon de volle 70 euro? Bij Wehkamp was ie 53.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb hem bij consoleshop besteld, de LCE.
Nee, hij was 62 euro ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon de volle 70 euro? Bij Wehkamp was ie 53.
Ik zie dat de LE bij consoleshop 69.99 euro is.quote:
neequote:
Dat gejank kan ook weinig mensen boeien hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 14:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Geef het maar op. Niemand hier is geinteresseerd in goede games
Ook bij de FRS al weet je dat niet wat je krijgt : http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/forza-4-l-e-quote:Op donderdag 22 september 2011 14:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zie dat de LE bij consoleshop 69.99 euro is.
http://www.consoleshop.nl(...)ector-s-edition.html
Hahaha nee maar het blijft wel apart dat mensen zo enthausiast zijn over alle cod's terwijl gears echt een veel betere game is in mijn ogen. Single player die epic goed is en een echte co-op game plus toffe multiplayer!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nee
[..]
Dat gejank kan ook weinig mensen boeien hoor
Ik heb niks met gears, GoW1 heb ik wel gehad, en deel 2 vond ik het niet eens waard om op een dual layer te zettenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hahaha nee maar het blijft wel apart dat mensen zo enthausiast zijn over alle cod's terwijl gears echt een veel betere game is in mijn ogen. Single player die epic goed is en een echte co-op game plus toffe multiplayer!
Maar ik wil niemand overhalen, vind het hoogstens apart.
Normale versie he..quote:Op donderdag 22 september 2011 14:10 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.gamersland.com(...)za-motorsport-4.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |