quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Zei ik toch!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef SoldMayor het volgende:
F1 2011 is vet hoor.
Alles beter als je vergelijkt met 2010.
FL is leuk voor de hobby.quote:
Wel als je geen teammate hebt die zich halverwege de kwalificatie bedenkt dat hij ook maar eens de pits uit moet rijdenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
OMG dat CO Op is echt te vet met F1![]()
Nu met kwalificatie bezig.
Ineens waren gele vlagen omdat hamilton in de muur was gevolgen een geen tijd heeft.
Rijd co op met nelis.
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel als je geen teammate hebt die zich halverwege de kwalificatie bedenkt dat hij ook maar eens de pits uit moet rijden![]()
welke band?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:40 schreef vandermar het volgende:
Sick, zit gewoon Europees kampioene Karate bij mij in de klas.
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond herkansing?
We gaan voor die 22e plaats Tauch!
Dunno, Priscilla Baak heet ze.quote:
vrouwen karate telt niet meequote:Op donderdag 22 september 2011 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, Priscilla Baak heet ze.
Dan nog, ik heb voortaan een ballenbeschermer om zodat ik toch nog iets heb wanneer ik iets verkeerd zeg hihiquote:
Wel in Boxtelquote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen ontploffingen in Oss dus vandaag
Nee ben zelf niet gegaan. Zo meteen wel volle por naar de klote, ik heb er zin in.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien ik ongeveer -12 euro op m'n rekening heb.Daarbij was ik gisteren echt te brak om te poepen.
Maarre, nog geneukt?
Ik ook, we kunnen sinds vorige week eindelijk sterk bestellen zonder boete, dus elke avond escaleert het nu.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee ben zelf niet gegaan. Zo meteen wel volle por naar de klote, ik heb er zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |