Kan je niet overstappen? Of op zn minst een andere modem vragen?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:47 schreef dreamzk het volgende:
Maarre ziggo en thomson is dus kut, benauwd.
Dit weet ik pas sinds net dus zal even kijken. Hoe duur is een modempje eigenlijk? Wel benauwd dat hij gewoon hele zomer lang goed heeft gewerkt en nu opeens niet meer :Squote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kan je niet overstappen? Of op zn minst een andere modem vragen?
Had ik ook in mijn vorige huis. Zoals BBN al aangaf kan je proberen de stroom er even uit te trekken en 10 min te wachten. Als die portforwarding niet goed werkt, kun je nog proberen om je xbox een ander statisch IP adres te geven. Pak een hoog IP als 192.168.0.100 oid (die laatste cijfers iig vrij hoog).quote:Op woensdag 21 september 2011 15:47 schreef dreamzk het volgende:
Maarre ziggo en thomson is dus kut, benauwd.
DMZ? Ik heb de XBOX al een static ip gegeven, niet zo heel hoog, zal hem eens op 200 oid zetten.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had ik ook in mijn vorige huis. Zoals BBN al aangaf kan je proberen de stroom er even uit te trekken en 10 min te wachten. Als die portforwarding niet goed werkt, kun je nog proberen om je xbox een ander statisch IP adres te geven. Pak een hoog IP als 192.168.0.100 oid (die laatste cijfers iig vrij hoog).
Volgens mij kon je bij de Thompson niet bij de DMZ of wel? Zo ja, dan daar het IP-adres van je Xbox invullen.
Ik zal geen modem maar een router halen, daar ligt namenlijk je probleem.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit weet ik pas sinds net dus zal even kijken. Hoe duur is een modempje eigenlijk? Wel benauwd dat hij gewoon hele zomer lang goed heeft gewerkt en nu opeens niet meer :S
Ja ik heb alleen een router, geen modemquote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik zal geen modem maar een router halen, daar ligt namenlijk je probleem.
En als hij het wel heeft gedaan ligt het probleem ook niet bij een nieuwe router maar bij de persoon die hem insteld.
Je hebt geen modem?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen een router, geen modemWas even niet aa het opletten
Niet dat ik weetquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2011 16:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wees blij dat het geen experiabox is!
De nachtmerries, de nachtmerriesquote:Op woensdag 21 september 2011 16:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wees blij dat het geen experiabox is!
Meh kijk het nog wel even aan, als ik bij MW3 of BF3 nog niet gefixed is dan ga ik wel in overdrdive om dat ding te fixenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Anders Google je er ff op Pot4toe
Hij heeft al een router, anders had hij geen problemen met NATquote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
Een router ertussen kan helpen ja.
En die router is kut, wat is een goede betaalbare router met wireless?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:24 schreef Xblister het volgende:
[..]
Hij heeft al een router, anders had hij geen problemen met NAT
Wat is deze.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En die router is kut, wat is een goede betaalbare router met wireless?
tevens voor degenen die onder een steen geleefd hebben:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |