heb er in al die topics nog geen een voorbij zien komen...imo is er dan ook geen sprake van een inside job of complot...quote:Op woensdag 21 september 2011 14:29 schreef mousy31 het volgende:
[..]
heb k niet gezegt zijn mijn woorden niet
als jij ingelezen was zou je mij niet van die vragen stellen k heb geen zin om jou uitteleggen waarom het een inside job is, er zijn bewijzen genoeg voor handen ga dat lekker zelf lezen en kijken. topics genoeg
Dat hoeft ook niet, ik stel slechts een paar vragen en dat jij die niet kan beantwoorden is helemaal niet erg. Maar om te stellen dat ik mij maar in moet lezen als ik vragen stel bij een paar argumenten waarom het een inside job zou zijn is natuurlijk allicht vreemd te noemen, het is immers een topic om over zulke zaken te discussiëren. Maar ik bedoel het niet negatief dus je hoeft je niet aangevallen te voelen, misschien heeft een andere user wel passende antwoorden op mijn vragen.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:29 schreef mousy31 het volgende:
[..]
heb k niet gezegt zijn mijn woorden niet
als jij ingelezen was zou je mij niet van die vragen stellen k heb geen zin om jou uitteleggen waarom het een inside job is, er zijn bewijzen genoeg voor handen ga dat lekker zelf lezen en kijken. topics genoeg
Er bestaat ook nog zoiets als extra weerstand door het er harder tegenaandraaien. Lijkt me een plausibele verklaring voor wat je daar ziet gebeuren. Sterker nog, op wat voorn manier zou dat dan door de CD explosieven veroorzaakt zijn?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:19 schreef mousy31 het volgende:
[..]
zoals ik al zei k ga niet in een wellus nietus discussie daar is dit topic niet voor.
In de ander topics staat genoeg info verder staat er veel op de site
http://www.waarheid911.nl
youtube etc
ga lekker zelf zoeken
ik plaatste die foto gewoon omdat ik t vreemd vind als een gebouw overheld naar de ene kant t weer recht trekt, dat kan natuurkundig gezien niet.
Er bestaat ook iets als logisch denken, zwaartekracht.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als extra weerstand door het er harder tegenaandraaien. Lijkt me een plausibele verklaring voor wat je daar ziet gebeuren.
Gaat over die roterende top, die een paar frames later niet meer roteert. De kant die naar de grond toe gaat raakt de structuur eronder harder dan de andere kant. Dat geeft meer weerstand. Zo duidelijker?quote:
Van WTC nr?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gaat over die roterende top, die een paar frames later niet meer roteert. De kant die naar de grond toe gaat raakt de structuur eronder harder dan de andere kant. Dat geeft meer weerstand. Zo duidelijker?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:14 schreef mousy31 het volgende:
Ik ga niet een discussie voeren van wel niet er is bewijs genoeg dat er veel niet klopt ga zelf maar eens zoeken of neem de oude topics door.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nog een apparte foto
http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/proofs/rotation.html
Dat geeft volgens jouw meer weerstand de toren naar beneden te laten komen?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:35 schreef heartz het volgende:
[..]
Dat geeft volgens jouw meer weerstand de toren naar beneden te laten komen?
En dan dit:quote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als extra weerstand door het er harder tegenaandraaien. Lijkt me een plausibele verklaring voor wat je daar ziet gebeuren.
Ik vraag of je bedoelt dat het door weerstand komt dat WTC2 naar beneden kwam of wat je er precies mee bedoelt?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gaat over die roterende top, die een paar frames later niet meer roteert. De kant die naar de grond toe gaat raakt de structuur eronder harder dan de andere kant. Dat geeft meer weerstand. Zo duidelijker?
Ik ben misschien niet zo wakker vandaag, maar ik mis je punt.quote:What one actually sees in the case of the South Tower is that their piston disintegrated even before it started to fall. A gravity-driven collapse cannot account for that disintegration, nor for how a cloud of rubble could crush the intact structure below the impact zone.
Nou slotje dan maar? Opgelost dus.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:05 schreef Gray het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)olten-aluminium.html
Welk effect heeft de kant die naar de grond toe gaat en de structuur eronder harder raakt dan de andere kant dan precies volgens jou? Maw: waarom geeft dat precies die weerstand?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:50 schreef ATuin-hek het volgende:
Kijk anders waar ik in eerste instantie op reageerde... Mousy schreef dat het vreemd was dat die top eerst draaide, en daarna niet meer. Dat vind ik dus helemaal niet zo vreemd, om de redenen die ik eerder noemde.
Dat zegt NIST ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Metselmeester het volgende:
[..]
Nou slotje dan maar? Opgelost dus.
Ik trek altijd liever mijn eigen conclusies, andere mensen hebben toch vaak de neiging verkeerde conclusies te trekken. Vandaar ook mijn aanwezigheid hier.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef heartz het volgende:
[..]
Dat zegt NIST ook.
Zou dat kloppen?
Het kan misschien aan mij liggen hoor, maar ik heb geen gigantische explosie gezien voordat de torens insloegen, los van de explosie die de crash van de vliegtuigen zelf teweegbracht. Ik zou wel wat meer willen lezen over die theorie...quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Metselmeester het volgende:
[..]
WTC7 was helemaal niet ingeslagen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het kan misschien aan mij liggen hoor, maar ik heb geen gigantische explosie gezien voordat de torens insloegen, los van de explosie die de crash van de vliegtuigen zelf teweegbracht. Ik zou wel wat meer willen lezen over die theorie...
Nee, maar die is door brandende kantoorpapiertjes in elkaar gestort toch? Toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef heartz het volgende:
[..]
WTC7 was helemaal niet ingeslagen.
Onzin... er waren geen vliegtuigen, dus die theorie slaat nergens opquote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Metselmeester het volgende:
[..]
Ik heb jouw theorieën wel eens gelezen en ik kan je vertellen dat ik ze erg vermakelijk vindt. Jammer dat het barst van de holle retoriek en incorrecte interpretatie van beeld en geluid. Voor de rest vind ik je wel ok hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Onzin... er waren geen vliegtuigen, dus die theorie slaat nergens op
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef Metselmeester het volgende:
[..]
Ik heb jouw theorieën wel eens gelezen en ik kan je vertellen dat ik ze erg vermakelijk vindt. Jammer dat het barst van de holle retoriek en incorrecte interpretatie van beeld en geluid. Voor de rest vind ik je wel ok hoor.
Spijtig dat je kiest om zo te reageren, ik hoopte op een diepzinniger antwoord.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Ga je niet vertellen zeker?
Niemand die met mij de LIHOP/MIHOP-kwestie wil onderzoeken/bespreken?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:24 schreef Gray het volgende:
Ahhh, komt mousy eens posten, wordt ze meteen te grazen genomen door debunkers!![]()
Over dat het een inside job zou kunnen zijn, is het mijn inziens verstandig om de MIHOP/LIHOP mogelijkheden te bekijken. Dat kan bijvoorbeeld door de officiële documentatie in te duiken, iets dat ik in mijn lange post gedaan heb. De youtube-filmpjes die ik plaatste zijn allemaal afkomstig uit de MSM, en de rapporten komen van NIST, de FBI en NYPD.
Wanneer je daar naar kijkt, kom je al snel tot de ontdekking dat er veel tegenstrijdigheden te vinden zijn en dat ook politiek een grote rol lijkt te spelen. Bij media daarentegen, zien we dat correspondenten zelf op zoek zijn gegaan naar verhalen, en zo kwam bijvoorbeeld Carl Cameron met een vierdelige reeks over spionage-activiteiten van Israëlische origine. Dat deze berichten weinig aandacht hebben gekregen in het officiële onderzoek, en de genoemde reeks kort na uitzenden is verwijderd van de FOX News website is opvallend gezien de impactfactor.
Opvallend genoeg zien we de Israëlische invloeden ook terugkomen in politierapporten, zoals het rapport van de FBI over de vijf dansende Israëlieten, die voorkennis leken te hebben van de aanslagen en connectie hadden met een verhuisbedrijf dat een front leek voor een buitenlandse inlichtingendienst, mogelijk de Mossad. Ook blijkt dat de VS meermaals is gewaarschuwd voor de aanslagen, tot twee uur ervoor.
Dan komt bij mij de vraag op, in hoeverre waren de Amerikaanse inlichtingendiensten bekend met de activiteiten van de buitenlandse inlichtingendiensten in eigen land? Wisten ze van de actie, en hebben ze het per ongeluk genegeerd, of zelfs expres genegeerd? Dat laatste zou wijzen op MIHOP/LIHOP, en met name LIHOP. Of het kan zo zijn dat de Amerikaanse inlichtingendiensten zelf de buitenlandse inlichtingendiensten hebben aangestuurd, wat zou wijzen op MIHOP.
Ik hoop dat Terecht, die me hierop wees, iets meer kan toelichten over MIHOP/LIHOP omtrent 9/11. Hopelijk brengt dat mij, en anderen, in de goede richting hierover meer te ontrafelen.
Ja hoor, maar ben bezig alles ff opnieuw door te lezen...lijkt me wel handig, beetje opfrissen...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Niemand die met mij de LIHOP/MIHOP-kwestie wil onderzoeken/bespreken?
Goed hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:33 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ben bezig alles ff opnieuw door te lezen...lijkt me wel handig, beetje opfrissen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |