Ja maar als je naar binnen loopt en je ziet dat het gebouw volgepakt zit met explosieven zou er toch een lampje moeten gaan branden?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:04 schreef mousy31 het volgende:
Ik vind het ook een vreemde foto, maar was die vrouw dan op de hoogte van wat er gebeuren ging? Het gewone volk wist toch van niks dus ja dan ga je gewoon naar je werk.
Denk niet dat die zichtbaar waren, er waren vloeren (hele etages) leeg en daar zijn mensen aan het werk geweest dus wie wat die daar geplaastst hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef Metselmeester het volgende:
[..]
Ja maar als je naar binnen loopt en je ziet dat het gebouw volgepakt zit met explosieven zou er toch een lampje moeten gaan branden?
Ik denk dat je wel wat meer nodig hebt dan enkele etages met explosies. Controlled demolition is precisiewerk, elke etage had explosieven moeten bevatten op exacte punten anders gaat het fout. Het is gewoon een zeer riskante operatie als je wil dat mensen het niet doorhebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:10 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Denk niet dat die zichtbaar waren, er waren vloeren (hele etages) leeg en daar zijn mensen aan het werk geweest dus wie wat die daar geplaastst hebben.
Dus een paar aparte foto's zijn bewijs voor vuil spel? Ik volg je gewoon niet en probeer jouw gedachtegang te doorgronden, dat is alles.. Er zijn stevigere bewijzen voor het officiële verhaal, de vliegtuigen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:14 schreef mousy31 het volgende:
Ik ga niet een discussie voeren van wel niet er is bewijs genoeg dat er veel niet klopt ga zelf maar eens zoeken of neem de oude topics door.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nog een apparte foto
http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/proofs/rotation.html
zoals ik al zei k ga niet in een wellus nietus discussie daar is dit topic niet voor.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:15 schreef Metselmeester het volgende:
[..]
Dus een paar aparte foto's zijn bewijs voor vuil spel? Ik volg je gewoon niet en probeer jouw gedachtegang te doorgronden, dat is alles.. Er zijn stevigere bewijzen voor het officiële verhaal, de vliegtuigen bijvoorbeeld.
Waar is dit topic dan voor? Elkaar naar de mond praten en legitieme argumenten onder tafel schuiven? Ik vind het best dat jij de discussie niet met mij aan wil gaan omdat het nogal verwarrend kan zijn maar om te zeggen dat ik het doel van het topic mis, ik denk het niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:19 schreef mousy31 het volgende:
[..]
zoals ik al zei k ga niet in een wellus nietus discussie daar is dit topic niet voor.
zie edit hierbovenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:21 schreef Metselmeester het volgende:
[..]
Waar is dit topic dan voor? Elkaar naar de mond praten en legitieme argumenten onder tafel schuiven? Ik vind het best dat jij de discussie niet met mij aan wil gaan omdat het nogal verwarrend kan zijn maar om te zeggen dat ik het doel van het topic mis, ik denk het niet.
Spijtig dat je mij voor trol uitmaakt alleen omdat ik wat vragen stel, geeft wel een duidelijk beeld van jouw motieven in dit topic. Je komt dus niet om jezelf te verlichten met informatie maar om jouw beeld van de realiteit te bevestigen, duidelijk. Dan kunnen we deze discussie nu staken.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:23 schreef mousy31 het volgende:
[..]
zie edit hierboven
jij maakt vandaag ff een profiel aan en komt hier gewoon zomaar uit t niets lullen , ik wed dat je de oude topics niet een gelezen hebt, dus wat wil je dan, volgens mij gewoon trollen.
heb k niet gezegt zijn mijn woorden nietquote:Op woensdag 21 september 2011 14:26 schreef Metselmeester het volgende:
[..]
Spijtig dat je mij voor trol uitmaakt alleen omdat ik wat vragen stel, geeft wel een duidelijk beeld van jouw motieven in dit topic. Je komt dus niet om jezelf te verlichten met informatie maar om jouw beeld van de realiteit te bevestigen, duidelijk. Dan kunnen we deze discussie nu staken.
heb er in al die topics nog geen een voorbij zien komen...imo is er dan ook geen sprake van een inside job of complot...quote:Op woensdag 21 september 2011 14:29 schreef mousy31 het volgende:
[..]
heb k niet gezegt zijn mijn woorden niet
als jij ingelezen was zou je mij niet van die vragen stellen k heb geen zin om jou uitteleggen waarom het een inside job is, er zijn bewijzen genoeg voor handen ga dat lekker zelf lezen en kijken. topics genoeg
Dat hoeft ook niet, ik stel slechts een paar vragen en dat jij die niet kan beantwoorden is helemaal niet erg. Maar om te stellen dat ik mij maar in moet lezen als ik vragen stel bij een paar argumenten waarom het een inside job zou zijn is natuurlijk allicht vreemd te noemen, het is immers een topic om over zulke zaken te discussiëren. Maar ik bedoel het niet negatief dus je hoeft je niet aangevallen te voelen, misschien heeft een andere user wel passende antwoorden op mijn vragen.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:29 schreef mousy31 het volgende:
[..]
heb k niet gezegt zijn mijn woorden niet
als jij ingelezen was zou je mij niet van die vragen stellen k heb geen zin om jou uitteleggen waarom het een inside job is, er zijn bewijzen genoeg voor handen ga dat lekker zelf lezen en kijken. topics genoeg
Er bestaat ook nog zoiets als extra weerstand door het er harder tegenaandraaien. Lijkt me een plausibele verklaring voor wat je daar ziet gebeuren. Sterker nog, op wat voorn manier zou dat dan door de CD explosieven veroorzaakt zijn?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:19 schreef mousy31 het volgende:
[..]
zoals ik al zei k ga niet in een wellus nietus discussie daar is dit topic niet voor.
In de ander topics staat genoeg info verder staat er veel op de site
http://www.waarheid911.nl
youtube etc
ga lekker zelf zoeken
ik plaatste die foto gewoon omdat ik t vreemd vind als een gebouw overheld naar de ene kant t weer recht trekt, dat kan natuurkundig gezien niet.
Er bestaat ook iets als logisch denken, zwaartekracht.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als extra weerstand door het er harder tegenaandraaien. Lijkt me een plausibele verklaring voor wat je daar ziet gebeuren.
Gaat over die roterende top, die een paar frames later niet meer roteert. De kant die naar de grond toe gaat raakt de structuur eronder harder dan de andere kant. Dat geeft meer weerstand. Zo duidelijker?quote:
Van WTC nr?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gaat over die roterende top, die een paar frames later niet meer roteert. De kant die naar de grond toe gaat raakt de structuur eronder harder dan de andere kant. Dat geeft meer weerstand. Zo duidelijker?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:14 schreef mousy31 het volgende:
Ik ga niet een discussie voeren van wel niet er is bewijs genoeg dat er veel niet klopt ga zelf maar eens zoeken of neem de oude topics door.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nog een apparte foto
http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/proofs/rotation.html
Dat geeft volgens jouw meer weerstand de toren naar beneden te laten komen?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:35 schreef heartz het volgende:
[..]
Dat geeft volgens jouw meer weerstand de toren naar beneden te laten komen?
En dan dit:quote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als extra weerstand door het er harder tegenaandraaien. Lijkt me een plausibele verklaring voor wat je daar ziet gebeuren.
Ik vraag of je bedoelt dat het door weerstand komt dat WTC2 naar beneden kwam of wat je er precies mee bedoelt?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gaat over die roterende top, die een paar frames later niet meer roteert. De kant die naar de grond toe gaat raakt de structuur eronder harder dan de andere kant. Dat geeft meer weerstand. Zo duidelijker?
Ik ben misschien niet zo wakker vandaag, maar ik mis je punt.quote:What one actually sees in the case of the South Tower is that their piston disintegrated even before it started to fall. A gravity-driven collapse cannot account for that disintegration, nor for how a cloud of rubble could crush the intact structure below the impact zone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |