Dit denkenquote:
Oh, dan zie je me niet meerquote:
Uit welke stad kom je ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Denken dat ik in Twente ben geboren en denken dat ik denk dat het groter is dan de Randstad
quote:
Nee, dat is nederlandsch verdomme, ik spreek alleen nederlands, engels, frans, duits, FOK!s en allufus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
http://forum.fok.nl/digquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn internet loopt ineens kut te doen
Santiago region metropolitana, 7 miljoen inwonersquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dan zie je me niet meer![]()
[..]
Uit welke stad kom je ?
Geen opleiding, VWO net afgerond en nu jaartje chillen. Volgend jaar eens een uni opzoekenquote:
Nederlandsch is bestequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, dat is nederlandsch verdomme, ik spreek alleen nederlands, engels, frans, duits, FOK!s en allufus.
Dat is een regio en heeft volgens Wikipedia iets meer dan 6 miljoen inwoners.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Santiago region metropolitana, 7 miljoen inwoners
Dan is mijne hoger, vind ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geen opleiding, VWO net afgerond en nu jaartje chillen. Volgend jaar eens een uni opzoeken
No hate enzo
Foodstrip Bijlmer?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik werk vlak bij een Ikea. En de Mac zit letterlijk naast ons gebouw. En de BK, KFC en La Place zitten op 5 minuten rijden. Oh, en nog een pizzatent.
Mijn broertje gaat daar ook wel eens eten, hahaquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn school zit op 2 minuten loopafstand van de IKEA vandaan, vaak tussen de middag gaan we dan hotdogs vreten daar
huiswerk doen zekert?quote:
Regio omdat ik niet altijd op dezelfde plek heb gewoond, eerst in een voorstad en daarna in de stad zelf. Stad zelf heeft maar 5,5 inwonersquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is een regio en heeft volgens Wikipedia iets meer dan 6 miljoen inwoners.
Ok ik vind ok, ik ben hoogbegaafdquote:
Tja, maar jij zei 'de stad waar ik vandaan kom'quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Regio omdat ik niet altijd op dezelfde plek heb gewoond, eerst in een voorstad en daarna in de stad zelf. Stad zelf heeft maar 5,5 inwoners
Regio heeft ondertussen de 7 miljoen al gepasseerd hoor![]()
Maar aangezien jij het over Randstad hebt, dan is stad met voorsteden wat mij betreft dichter op elkaar dan Randstad
Wat is je IQ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ok ik vind ok, ik ben hoogbegaafd
himym?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Goed, ik ben ook los. De nieuwe himym is binnen
Mja heb mn router al gereset en hij doet het weer goedquote:
2 hotdogs met saus + beker frisdrank die je onbeperkt mag bijvullen voor ¤1,75quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat daar ook wel eens eten, haha
Oeh leukquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Goed, ik ben ook los. De nieuwe himym is binnen
ah.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
How I met your mother. Seizoen is pas geleden weer gestart.
reboots en resets doen wonderenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mja heb mn router al gereset en hij doet het weer goed
[..]
2 hotdogs met saus + beker frisdrank die je onbeperkt mag bijvullen voor ¤1,75![]()
Ah prima wat jij wilt. Ik heb eerst in voorstad, toen in stad en toen naar twente verhuist maar goed maakt mij wat uit hoe groot alles ditdatquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, maar jij zei 'de stad waar ik vandaan kom'
en nu zeg je dat je op verschillende plekken hebt gewoond. Dan kom je daar toch niet allemaal vandaan? Want anders kwam je ook uit Twente. Je spreekt jezelf tegen.
[..]
Wat is je IQ?
Dan ga ik er niet vanuit dat die voorstad groter was dan de Randstad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah prima wat jij wilt. Ik heb eerst in voorstad, toen in stad en toen naar twente verhuist maar goed maakt mij wat uit hoe groot alles ditdat![]()
en 132
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, best aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Op internet is het gratis vaak, maar betaald is vaak betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:58 schreef Dalando het volgende:
waar kun je je iq testen ik pwn hard
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ga ik er niet vanuit dat die voorstad groter was dan de Randstad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, best aardig.Nee maar randstad is toch ook een pruttel steden bij elkaar? zelfde als region metropolitanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En testje? bedoel je nationale IQ test ofzoiets?
IQ kun je alleen met zekerheid zeggen als jij door een erkende bende meerdere dagen met een erkende test bent getest enzo.. maar je bent in elk geval een slim meisje, dat is altijd plus plus![]()
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
ja maar waar is die test nouquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op internet is het gratis vaak, maar betaald is vaak betrouwbaarder.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Het geluid bij mijn TV doet hetquote:
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Internet testquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op internet is het gratis vaak, maar betaald is vaak betrouwbaarder.
Ah onbetrouwbaar als de pest, heb daar een paar keer vet gemiddeld gehaald en een paar keer 140 en 160 of hoger
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
linksquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
ALL I FUCKING HEAR IS BOOM BOOM BOOMSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
EVERY FUCKING NIGHT WITH THE SAME FUCKIN TUNEquote:
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar randstad is toch ook een pruttel steden bij elkaar? zelfde als region metropolitanaEr werd de vergelijking getrokken tussen de Randstad en de stad waar jij vandaan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En testje? bedoel je nationale IQ test ofzoiets?
IQ kun je alleen met zekerheid zeggen als jij door een erkende bende meerdere dagen met een erkende test bent getest enzo.. maar je bent in elk geval een slim meisje, dat is altijd plus plus![]()
Dus dan gaat het om de combinatie ervan, niet de steden apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, een internet ding![]()
Daarom zeg ik ook volgens testje en niet 'ik heb iq van [...]'Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
ja weet ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Internet test
Ah onbetrouwbaar als de pest, heb daar een paar keer vet gemiddeld gehaald en een paar keer 140 en 160 of hoger
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
Sociaal zijn is een grapje?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:03 schreef Dimens het volgende:
Even serieus, even weer sociaal geweest.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: