quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
Newbs horen bij newbs. Speedking, ga je gang.
Ga je gang.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
Newbs horen bij newbs. Speedking, ga je gang.
Ik zit hier al sinds januari!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:56 schreef Salisbury het volgende:
Wie is er nu zo vriendelijk om mij nu even te masseren?
Jij woont in Zoetermeer neem ik aan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:00 schreef Dimens het volgende:
Dan moet je wel naar Zoetermeer komen, de laatste trein vertrekt zo vanaf Voorburg,
Biedt ie het aan, reageer jij zo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Jij woont in Zoetermeer neem ik aan?
Hou die slang wel in je broek, vriend.
Als jij dat zwarte gat dan maar bij je houdt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Jij woont in Zoetermeer neem ik aan?
Hou die slang wel in je broek, vriend.
Zal ik nog eens doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Biedt ie het aan, reageer jij zo.
Deal! Ook al weet ik niet zeker over welke ''zwarte gat'' jij het over hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij dat zwarte gat dan maar bij je houdt.
Welke ben je van plan bij je te houden en welke niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Deal! Ook al weet ik niet zeker over welke ''zwarte gat'' jij het over hebt.
Allemaal? Ik kan bij ieder gat wel iets seksueels bedenken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke ben je van plan bij je te houden en welke niet?
Neusgaten en oren wat voor seksueels kan je daarbij bedenken?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:16 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Allemaal? Ik kan bij ieder gat wel iets seksueels bedenken.
Voor oren heb jij nooit Scary Movie gezien?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Neusgaten en oren wat voor seksueels kan je daarbij bedenken?
Ik zie je nog niet hier, waar blijf je nu?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:16 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Allemaal? Ik kan bij ieder gat wel iets seksueels bedenken.
laten ze je zitten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie je nog niet hier, waar blijf je nu?
je kan ook gewoon jezelf even gaan opdrukken en dan merk je dat de stijfheid ed wel wegebt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:56 schreef Salisbury het volgende:
Wie is er nu zo vriendelijk om mij nu even te masseren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |