Hmmm, hoe laat?quote:
Jonguh hij ziet er nu zo uitquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
"Heey verpleger, scheer m'n sik eens bij"![]()
Ja, dat krijg je dan met die woonboulevardsquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik werk vlak bij een Ikea. En de Mac zit letterlijk naast ons gebouw. En de BK, KFC en La Place zitten op 5 minuten rijden. Oh, en nog een pizzatent.
Amsterdam Zuidoost?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik werk vlak bij een Ikea. En de Mac zit letterlijk naast ons gebouw. En de BK, KFC en La Place zitten op 5 minuten rijden. Oh, en nog een pizzatent.
Zo he, flinke verbeteringquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jonguh hij ziet er nu zo uit
http://www.ibtimes.com/ar(...)n-future-photos.htm[ afbeelding ]
Ach, prettig opzich wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je dan met die woonboulevards
Correct.quote:
Je zit op school in kanaaleiland?quote:
Dat red ik dan nietquote:
ROC ASA Kanaleneiland jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je zit op school in kanaaleiland?
Dan ben ik zo vaak last jouw school gelopen
Last jouw school?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je zit op school in kanaaleiland?
Dan ben ik zo vaak last jouw school gelopen
Vroeger was het bij ons Vrijdag Macdag, omdat het toen nog een eindje rijden was. Tegenwoordig, als je trek hebt en je hebt geen brood of ander spul bij je gaan wij daar naar toe.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik zou daar dan vaste klant worden.
Wat was er eigenlijk met die man gebeurd? Een of andere aanval van een hond ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ach ja dit was em he
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk met die man gebeurd? Een of andere aanval van een hond ofzo?
quote:Dallas Wiens, the United States' first full face transplant patient, speaks to reporters at a news conference at Brigham and Women's Hospital in Boston, Massachusetts May 9, 2011. More than 30 physicians, nurses, anesthesiologists and residents worked for more than 15 hours to replace the nose, lips, facial skin, muscles of facial animation and nerves of Wiens, disfigured in an electrical accident in 2008.
Wat grappig. Zat je er in 2009 ook al op ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
ROC ASA Kanaleneiland ja
choco-chickquote:
hij lag toch in comaquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heeft flink pijn gedaan dan.
op deze site staan ook filmpjes en het verhaalquote:Most of Wiens' face was burned off during an electrical accident in 2008 in Fort Worth. He was working on a cherry picker, finishing a painting job at Ridglea Baptist Church, when the machine hit a power line. He awoke from a coma three months later.
Tukkersquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:38 schreef Boterbartje het volgende:
how ik lette even niet op en nu zijn we al ineens heel veel verder enzo
Tevens; ik haat niet op tukkers, ben er zelf een!
Eh super chill hier hoor!quote:
Iedereen buiten de Randstad is boerquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eh super chill hier hoor!
Twente niet kennen en haten op twente
Je komt niet 1 2 3 in een coma. Dat duurt meestal wel even.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
choco-chick
[..]
hij lag toch in coma
IIIIIIIK WIIL SNERTquote:
quote:
Ja ok, medische coma dan hequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je komt niet 1 2 3 in een coma. Dat duurt meestal wel even.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga mijn kussen knuffelen. Kusjes.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iedereen buiten de Randstad is boer
gast spoilerquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik kom uit een stad waarbij randstad nog klein is, haten op twente omdat wij tenminste koeien hebben die op elkaar pissen en schijten! Wij hebben hier ook gewoon file, steden, winkels, vieze drukte en een ikea vol duitsers!
[ afbeelding ]
Denken dat Twente alleen maar boers is
Iedereen binnen de Randstad is generaliserend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iedereen buiten de Randstad is boer
En nu in het nederlands?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iedereen binnen de Randstad is generaliserend.
Nu generaliseer je zelfquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn IQ domineert jouw IQ.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nu generaliseer je zelf
Iedereen in brabant is dom
Denken dat ik serieus wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nu generaliseer je zelf
Iedereen in brabant is dom
Generaliseren?quote:
quote:Een overhaaste generalisatie, ook bekend als de "wet van de kleine getallen", "secundum quid" of "overgeneralisatie", is een drogreden waarbij men een algemene uitspraak doet op basis van te weinig gegevens. In de statistiek gebruikt men daarom bepaalde regels om uitspraken te kunnen doen met een bepaalde significantie.
Voorbeelden
"Mijn hond is zwart, dus alle honden zijn zwart."
"Sommige drugs zijn erg verslavend, en kunnen dodelijk zijn in korte tijd. Daarom moeten alle drugs verboden worden."
"Alle moslims zijn terroristen."
"Ik ben drie dagen in Londen geweest: het regent daar altijd!"
Een man uit Denemarken steekt iemand neer. Alle Denen zijn agressief en gewelddadig, is de conclusie.
Nadat een relatie uit is: "Mannen/vrouwen zijn onbetrouwbaar; ik zal nooit meer verliefd worden."
Hans en Marie krijgen nadat ze al enkele maanden een relatie hebben een woordenwisseling en Marie denkt: "Dit komt nooit meer goed."
Jans zakt voor het eerste tentamen van het jaar en weet zeker dat hij dat jaar niet meer zal slagen.
Rook is dodelijk. Als ik nog langer in de luchtverontreiniging blijf van deze stad, ga ik binnenkort dood aan kanker.
De manager van een andere afdeling roept enigszins hard "pas op" wanneer hij verschrikt tegenover Bertha staat die koffie in de hand heeft. Bertha weet vervolgens zeker dat iedereen tegen haar is en alle managers in het complot zitten.
Bij het opstaan valt een glas kapot van de wastafel. Je weet nu zeker dat je vandaag beter in bed kunt blijven, want alles zal mislukken.
Denken dat Twente groter is dan de Randstadquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik kom uit een stad waarbij randstad nog klein is, haten op twente omdat wij tenminste koeien hebben die op elkaar pissen en schijten! Wij hebben hier ook gewoon file, steden, winkels, vieze drukte en een ikea vol duitsers!
[ afbeelding ]
Denken dat Twente alleen maar boers is
Mooiequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee sinds een maandjequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat grappig. Zat je er in 2009 ook al op ?
Denken dat ik in Twente ben geboren en denken dat ik denk dat het groter is dan de Randstadquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denken dat Twente groter is dan de Randstad![]()
[..]
Mooie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |