Das echt ultiem genieten jaquote:een lekker shaggy met een heerlijke ijskoud pilsje, midden in de zomer of na het werk.
Of met een lekkere warme chocomelk met een koekje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef Daywalk3r het volgende:
In de winter binnen komen en dan onder de warme douche
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:36 schreef bijdehand het volgende:
Na 10 kilometer gefietst te hebben, midden in de winter, je verkleumde handen laten opwarmen door dat meisje waar je stiekem een crush op hebt
Is ze zo lelijk?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:37 schreef juxtaposition het volgende:
Een keiharde ochtend stijve en een vriendin naast je om je ervan te verlossen...
Dit!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:00 schreef Bankpasje het volgende:
een lekker shaggy met een heerlijke ijskoud pilsje, midden in de zomer of na het werk.
Dit is ook een hele goeie inderdaad. Zo'n irritante zoemert in je slaapkamer, die je dan eindelijk te pakken hebt. Midden in de nacht: eerst die felle droge klap van de opgerolde krant tegen de muur, en dan stilte.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:22 schreef juxtaposition het volgende:
Eindelijk die mug kapotslaan die al 2 uur wel te horen maar niet te zien was.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg die laatste in de OP echt mooiste gevoel
ja maar nu nog wel zo rond een uur of kwart voor 6quote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef Dastan het volgende:
Die komt in de winter pas rond acht uur op.
Gadverdamme burgelijke lulquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Momentjes waar je dus echt even enorm van kunt genieten. Ze zijn er.
Ik noem er een stel:
Na een dag hard werken een middagdutje languit op de driezitter ,met de benen zo half over de
bankleuning en de hond bij je voeten...
Na een middagje shoppen met je vrouw - die om half vier het rampzalige idee had gekregen om "nog even bij de IKEA te kijken" - uren geslenter en wachten
bij kassa's...
En dan in het restaurantgedeelte van de ikea eindelijk een stoel, en een kop goeie cappuccino met appelgebak.... Je zou je
vrouw bijna gaan vergeven...![]()
Een fanatieke basketbaltraining, jezelf
flink afgebeuld en echt veel punten gescoord, en dan het momentje van zitten op het bankje en je hele bidon gekoelde frisdrank leegslobberen...
's Ochtends wakker worden, het keihard
horen regenen buiten tegen je raam, vervolgens beseffen dat het zaterdag is en je niet uit je bed hoeft.
what the fuck manquote:Op donderdag 22 september 2011 19:26 schreef yosander het volgende:
College hebben om 9 uur 's ochtends (en daarvoor al om half 7 op moeten staan) en dan je eerste bakkie koffie is
![]()
Wat is jouw echtgenieten-moment(je) dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:26 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
what the fuck manlekker om 9 uur in de collegezaal zitten?
En voor de rest allemaal burgerlullen hierzo
Zie mijn eerste post in deze thread.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:48 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat is jouw echtgenieten-moment(je) dan?
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:26 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
quote:
Nee je eerste bakje koffie is danquote:Op donderdag 22 september 2011 22:26 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
what the fuck manlekker om 9 uur in de collegezaal zitten?
als jij om 2 uur 's middags zin hebt in een biertje doe je het niet want 'ojee, het is nog middag, dat kan heul nietquote:
Ik kan ook om 7:00 's ochtends van een biertje genieten, terwijl ik de geur van het gras opsnuif, dat mag jij dan weer niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
als jij om 2 uur 's middags zin hebt in een biertje doe je het niet want 'ojee, het is nog middag, dat kan heul niet' ?
Neem het niet persoonlijk hoor, maar volwassen meiden die hun vriendinnen ''vriendinnetjes'' noemen, en dan al helemaal icm de woorden ''terrasje, wijntje en sigaretje'' verschrikkelijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:59 schreef BellaNotte het volgende:
Op een terrasje zitten in de zomer met m'n vriendinnetjes met een wijntje, sigaretje en bittergarnituur.
Uit eten gaan, 's avonds met een warm zomerzonnetje, aan het water en goed eten.
's Avonds in bed kruipen in een net verschoont bed, net gedoucht en helemaal schoon en fris ruikend. Geen make up, schone pyjama en een frisse kamer.
Heerlijk, kan er wel tig verzinnen. Ik geniet altijd.
Burgerlijk? Ben dat woord al tig keer tegengekomen hier.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:29 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Neem het niet persoonlijk hoor, maar volwassen meiden die hun vriendinnen ''vriendinnetjes'' noemen, en dan al helemaal icm de woorden ''terrasje, wijntje en sigaretje'' verschrikkelijk.
Waarom doe je zo boosjes. Ze noemt vast haar vriendje meneertje of mannetje op Facebook.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:29 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Neem het niet persoonlijk hoor, maar volwassen meiden die hun vriendinnen ''vriendinnetjes'' noemen, en dan al helemaal icm de woorden ''terrasje, wijntje en sigaretje'' verschrikkelijk.
je lult man. je blackops uitspelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:04 schreef HerbertThePervert het volgende:
Een dikke joint roken
Klaarkomen
dan denk ik: FUUUUUUUUUU!!!!!!! ik moet zo nog verder in de tuin klussenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
's Ochtends wakker worden, het keihard horen regenen buiten tegen je raam, vervolgens beseffen dat het zaterdag is en je niet uit je bed hoeft.
zeflde hier, maar dan op de motor een alpenpas omhoog scheurenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:14 schreef Daywalk3r het volgende:
M'n alfa instappen, starten en wegrijden.
om die daarna lekker in haar * te stoppenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:41 schreef fruityloop het volgende:
Samen de kelder inlopen om een lekkere fles wijn uit te zoeken.
Tis "onze" koelkast..quote:
Die jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
In een vliegtuig zitten opweg naar een verre bestemming. Iedereen slaapt en het is donker in het vliegtuig en je ziet in de verte de lucht de mooiste kleuren aannemen en vervolgens de zon opkomen
Zo mooi, of juist zo lelijk?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan naar boven naar mijn eigen appartement kijken. Dan moet ik soms echt een brok wegslikken.
Haha mooi natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo mooi, of juist zo lelijk?
Jij opent binnenkort het 'kleine baalmomentjes' topic.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:03 schreef onlogisch het volgende:
Het moment dat je de auto instapt, op weg naar het stadion om je favoriete club weer boven verwachting te zien spelen.
quote:Op zondag 25 september 2011 01:19 schreef littledrummergirl het volgende:
na een warme zomerdag midden in een stortregenbui gaan staan
avondjes met vrienden waar ineens diepe gesprekken ontstaan die eindigen in het uitspreken waarom we elkaar waarderen
wakker worden en dan zien dat je grote liefde naast je ligt
quote:Op zondag 25 september 2011 01:15 schreef heiden6 het volgende:
Naar bed gaan en bedenken hoe laat je de wekker moet zetten, om je vervolgens te realiseren dat je hem helemaal niet hoeft te zetten.
Oooh ja! Dit lukt mij ook nooit in de winter, dus is voor mij ook altijd een teken dat de zomer er weer aankomt...quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Zo lang uitgaan dat het weer licht is en dan even genieten van de mooie stille ochtend.
Dit doe ik ook altijdquote:Op zondag 25 september 2011 13:48 schreef DrSnuggle het volgende:
's Nachts na het uitgaan een heerlijk broodje kebab met, mocht je die avond niemand meer tegen komen, lekker veel knoflooksaus en sambal. Ultiem genieten
Dat is mooier op een doordeweekse dag als jij vrij bentquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg die laatste in de OP echt mooiste gevoel
Inderdaad, en vooral die bepaalde geur die er dan hangtquote:Op zondag 25 september 2011 16:06 schreef Mr.117 het volgende:
Op een mooie zomer avond als de zon net begint te zakken door de weilanden of langs het water fietsen.
Flikker toch opquote:Op maandag 26 september 2011 10:02 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Inderdaad, en vooral die bepaalde geur die er dan hangt
Jij hebt een kennelquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef Triptamine2 het volgende:
Als ik een foto heb gemaakt waarvan ik weet dat ie echt goed is.
Als ik de snelweg opscheur na een dag hard werken
Als je thuiskomt, en iedereen is blij je te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |