Brand los!quote:Op woensdag 21 september 2011 01:16 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo,
misschien niet het juiste subforum, maar ik wil graag een eigen topic met enkel en alleen mijn uitspraken en wijsheden. Ben er vandaag mee begonnen en wil mijn wijsheden (die vooral voor het internet gelden) met jullie delen. Misschien hebben jullie er wat aan (b.v. om iemand te dissen).
Ook zul je zo nu en dan een gedicht/verhaaltje tegenkomen.
Graag alleen reageren op wat ik plaats. Dus als je wilt reageren op een bepaalde uitspraak, quote die dan en zet daaronder wat je ervan vind.
Geef het ook een cijfer + waarom je het geeft. Wel duidelijk en eerlijk. Dus serieus reageren!
Dank u, dank u.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:20 schreef Mercer het volgende:
Ik kom uit voor Roemenië en ik geef 110 punten voor uitspraak 2.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, heel Noord-Korea is blij met de verjaardag en wensen de geliefde leider nog duizenden jaren toe. Hij waakt over Noord-Korea.
Kijk maar hoe blij ze zijn in dit filmpje:
Westerse imperialisten zeggen dat ze dat verplicht moeten doen. Onzin. Noord-Korea is officieel de Democratische Volksrepubliek van Noord-Korea. Mensen doen dit uit hun vrije wil, als iemand dit niet wilt doen of een andere mening heeft over onze geliefde leider (dat betwijfel ik, want iedereen houd van onze geliefde en eeuwige leider en is bereid te sterven voor hem) dan mag dat gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ook halloquote:
Jij hebt nog geen één dag gewerkt in je leven hè?!quote:Op woensdag 21 september 2011 01:25 schreef computerprobleem het volgende:
Uitspraak 3
Woensdag 21 september 2011
Wanneer ik heel veel geld uitgeef aan troep, dan kan ik me niet beter voelen.
Ik weet dan namelijk dat ik stinkend rijk ben.
Computerprobleem
quote:Op woensdag 21 september 2011 01:39 schreef Spartagek het volgende:
Zou dit niet in KLB moeten ?
Wat een pretentieus gelul, iemand die zijn eigen uitspraken zó geweldig lijkt te vinden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |