Nee hoor, heel Noord-Korea is blij met de verjaardag en wensen de geliefde leider nog duizenden jaren toe. Hij waakt over Noord-Korea.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef Id_do_her het volgende:
Kim Jong Il zal ook wel de enige zijn die het aan het vieren is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, heel Noord-Korea is blij met de verjaardag en wensen de geliefde leider nog duizenden jaren toe. Hij waakt over Noord-Korea.
Kijk maar hoe blij ze zijn in dit filmpje:
Westerse imperialisten zeggen dat ze dat verplicht moeten doen. Onzin. Noord-Korea is officieel de Democratische Volksrepubliek van Noord-Korea. Mensen doen dit uit hun vrije wil, als iemand dit niet wilt doen of een andere mening heeft over onze geliefde leider (dat betwijfel ik, want iedereen houd van onze geliefde en eeuwige leider en is bereid te sterven voor hem) dan mag dat gewoon.Creatieve troll, een 8.5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Kim Jong Il is geen dictator. Het is officieel de Democratische Volksrepubliek van Noord-Korea.quote:
Sterk argument!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Kim Jong Il is geen dictator. Het is officieel de Democratische Volksrepubliek van Noord-Korea.
Hij is dus op een democratische manier aan de macht gekomen. Als hij dat zegt, dan is het zo , want een democratisch gekozen leider heeft altijd gelijk!
Ja, ik ben blij dat je ermee eens bent. Onze geliefde leider zal blij zijn dat je het licht hebt gezien en nu beseft dat hij, de enige eeuwige leider, moet regeren over Noord-Korea.quote:
Ik heb net door gekregen dat Kim Jong Il deze grap wel kan waarderen!quote:
Waarom zou ik moeten bellen daar ? Ik ga voor de cultuurquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat je je mobiele telefoon moet afgeven bij de grens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |