quote:Op zondag 25 september 2011 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Joe zit nu in de keuken achter de jukeboxEn Odie zit
Ze zijn in elk geval op pad.
Heb je enig idee hoeveel verstopplekken er in dit huis zijn? Zeker sinds vanmorgen iemand de voorraadkast open heeft gelaten..quote:Op maandag 26 september 2011 06:42 schreef Rewimo het volgende:
qltel moet straks maar eens even zoeken waar ze zitten. Ik moet zo weg.
In ons huis heb je overal veel ruimte. We wilden ze eigenlijk in de keuken + gang opsluiten, maar dat zijn we geloof ik vergeten..quote:Op maandag 26 september 2011 09:22 schreef Oognip het volgende:
Ik dacht dat jullie ze 's nachts in d gang deden waar ze minder ruimte hebben of hebben ze daar ook heel veel ruimte?
Hopelijk vind je ze snel, qltel
Wil je dat ook even tegen Lynn zeggenquote:Op maandag 26 september 2011 09:50 schreef elvhenk het volgende:
Ze melden zich vast wel weer bij de etensbakjes. Jonge katjes wennen altijd heel snel.
Wel kans dat ze een lekker slaapplekje hebben gezocht op een onmogelijke plek, achter de verwarming oid.
Wat een beeldig kattenmandjes trouwens...
Nee sorry, de balzalen heb ik allemaal al gecontroleerd..quote:Op maandag 26 september 2011 19:01 schreef Mry het volgende:
Hoe wonen jullie eigenlijk? Door al die posts over de grootte van jullie huis zie ik het nu echt voor me als een Duits middeleeuws kasteel waarin Joe en Odie eindeloos door de vele balzalen dwalen.![]()
Doe mij ook maar zo'n vakantieoptrekjequote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze in de linker toren zitten
Maar ze zijn nog niet op de vis afgekomen dusquote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Fornuis kunnen ze niet achter, is ingebouwd
Stoelen en banken ook niet of ze moeten zelf een gat hebben gegravenEn we hebben ze gehoord boven. Daar staan kastjes langs schuine wanden, ideaal verstopplekje.
Huh, ik dacht dat ze in de zuidtoren zaten..quote:Op dinsdag 27 september 2011 06:34 schreef Rewimo het volgende:
De vis is op
En we weten waar de heren zitten: op de vide achter een schot![]()
Foutquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:45 schreef qltel het volgende:
Huh, ik dacht dat ze in de zuidtoren zaten..
En de kattenbakquote:Op dinsdag 27 september 2011 06:55 schreef indaha het volgende:
He gelukkig dat je nu weet waar ze uithangenen dat ze gegeten hebben
,
Nu moeten ze alleen je schoot nog vinden
quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef Barbaaf het volgende:
En ik denk in de bibliotheek, met de kandelaar.
Dat is het plan. Nu de uitvoering nogquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:14 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat jullie ze gezien hebben en weten waar ze verstopt zitten
Kunnen jullie ze nu niet vangen en naar een kleinere ruimte brengen?
Niet met de vis van gisteren en ook niet met kaassnoepjes van vandaag.quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:42 schreef indaha het volgende:
Ja ik denk ook dat als ze niet zelf komen , dat je ze beter kunt vangen want nu blijven ze angstig en wennen ze niet aan jullie en ook met zindelijk zijn schiet het niet op.
Veel succes ook van mij
Heel goed dat jullie dan toch gaan breken. Het levert wel wat stress op, maar dan kunnen ze wel mooi aan jullie wennen en dat doen ze nu nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Gaan we ook doen, we proberen het nog een keertje met sardientjes (qltel ligt nu op de loer) en als dat niet lukt gaan we breken. Dat proberen we te voorkomen omdat dat ook weer een hoop stress geeft.
Ojee zit Odie nog op de plek of is ie niet veilig?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef Rewimo het volgende:
Joe zit veilig in de gang. Odie is een ander verhaalStraks meer.
Als hij honger krijgt komt hij wel toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef Rewimo het volgende:
Nee, het probleem is natuurlijk dat ie elke keer weer wegkruipt als wij naar hem toe gaan.
Dit is echt niet leukChristan staat onder de douche om de glaswol van zich af te spoelen, wij gaan ook nog. Als Odie er niet zelf achter vandaan komt, zullen we Christans zeekamer moeten slopen
Als het nodig is doen we dat uiteraard. Maar dat arme ding zit daar maar.
Aww sorry als het zo overkomt. Natuurlijk snap ik heel goed dat jullie je erge zorgen maken. Hoop dat hij snel terug is, en dan zonder dingen hoeven te slopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Sorry, jullie vinden het vast heel grappig maar wij kunnen dat niet zo waarderen momenteel, we maken ons heel erg zorgen over Odie.
Nee,het is niet grappig, het is zielig voor Odie en heel sneu voor jullie, ik hoop echt dat je hem snel te pakken krijgtquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Sorry, jullie vinden het vast heel grappig maar wij kunnen dat niet zo waarderen momenteel, we maken ons heel erg zorgen over Odie.
Als Odie bang is is ie bang en niet te lokkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Ansu het volgende:
Kun je hem niet lokken via de andere poes? Die ff in een kooitje doen en dan miauwt ie vanzelf, miss dat Odie dan komt kijken?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Oognip het volgende:
Kut zeg Rewimo
Heeft het denk je zin als ik jullie kant op kom zodat hij misschien komt doordat hij mijn stem herkent? Ik zou het zo doen.
Maar als Joe dan in een kooitje zit kan Odie er natuurlijk niet bij in dus dan zouden Rewimo en co erbij moeten blijven. Dat heeft Odie door en komt ie niet (denk ik)quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef Ansu het volgende:
Maar nu trekken ze zich aan elkaar op, het lijkt me een betere optie dan van alles te moeten slopen, dus je kunt het iig proberen? Wat een rot situatie, maar je hebt er gelukkig al eentje!
Fijn dat de vangkooi geregeld is zeg!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef Rewimo het volgende:
Met Joe gaat het goed, ik heb hem alweer opgepakt en geknuffeld. Hij had qltel wel een flinke jaap in zijn vingers gegeven
We hebben al een vangkooi kunnen regelen, die kunnen we morgen ophalen. Vannacht gaan we het met een doos proberen, dat was een tip van de kattenopvangmevrouw hier in het dorp. Eten en een dekentje in een doos doen, zodat het een beschut plekje is. Doos morgen meteen dichtdoen en dan pas oppakken en hopen dat ie erin zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Je laat het maar weten. Ik kom met veel plezier een etmaal op mijn buik naast de voorzetwand liggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:12 schreef Rewimo het volgende:
Als ik iemand nodig heb om Odie uit die wand te plukken dan weet ik wel wie ik moet hebben, Elies
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:16 schreef Rewimo het volgende:
We gaan het eerst wel met die andere doos proberen
Ah, een ploegendienst van F&F'ers die hier op hun buik komen liggen..quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je laat het maar weten. Ik kom met veel plezier een etmaal op mijn buik naast de voorzetwand liggen
Jij kijkt ernaar uit zie ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef qltel het volgende:
Ah, een ploegendienst van F&F'ers die hier op hun buik komen liggen..
Ik ga heel hard voor jullie duimen mop!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef Rewimo het volgende:
De doos staat op scherp, geladen met sardientjes en brokjes. Hopelijk werkt het.
Wat jammer,quote:Op woensdag 28 september 2011 06:46 schreef Rewimo het volgende:
Geen Odie in de doos helaas. Er zijn wel wat hapjes sardine verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |