Maar ze zijn nog niet op de vis afgekomen dusquote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Fornuis kunnen ze niet achter, is ingebouwd
Stoelen en banken ook niet of ze moeten zelf een gat hebben gegravenEn we hebben ze gehoord boven. Daar staan kastjes langs schuine wanden, ideaal verstopplekje.
Huh, ik dacht dat ze in de zuidtoren zaten..quote:Op dinsdag 27 september 2011 06:34 schreef Rewimo het volgende:
De vis is op
En we weten waar de heren zitten: op de vide achter een schot![]()
Foutquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:45 schreef qltel het volgende:
Huh, ik dacht dat ze in de zuidtoren zaten..
En de kattenbakquote:Op dinsdag 27 september 2011 06:55 schreef indaha het volgende:
He gelukkig dat je nu weet waar ze uithangenen dat ze gegeten hebben
,
Nu moeten ze alleen je schoot nog vinden
quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef Barbaaf het volgende:
En ik denk in de bibliotheek, met de kandelaar.
Dat is het plan. Nu de uitvoering nogquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:14 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat jullie ze gezien hebben en weten waar ze verstopt zitten
Kunnen jullie ze nu niet vangen en naar een kleinere ruimte brengen?
Niet met de vis van gisteren en ook niet met kaassnoepjes van vandaag.quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:42 schreef indaha het volgende:
Ja ik denk ook dat als ze niet zelf komen , dat je ze beter kunt vangen want nu blijven ze angstig en wennen ze niet aan jullie en ook met zindelijk zijn schiet het niet op.
Veel succes ook van mij
Heel goed dat jullie dan toch gaan breken. Het levert wel wat stress op, maar dan kunnen ze wel mooi aan jullie wennen en dat doen ze nu nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Gaan we ook doen, we proberen het nog een keertje met sardientjes (qltel ligt nu op de loer) en als dat niet lukt gaan we breken. Dat proberen we te voorkomen omdat dat ook weer een hoop stress geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |