quote:Op zondag 25 september 2011 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Joe zit nu in de keuken achter de jukeboxEn Odie zit
Ze zijn in elk geval op pad.
Heb je enig idee hoeveel verstopplekken er in dit huis zijn? Zeker sinds vanmorgen iemand de voorraadkast open heeft gelaten..quote:Op maandag 26 september 2011 06:42 schreef Rewimo het volgende:
qltel moet straks maar eens even zoeken waar ze zitten. Ik moet zo weg.
In ons huis heb je overal veel ruimte. We wilden ze eigenlijk in de keuken + gang opsluiten, maar dat zijn we geloof ik vergeten..quote:Op maandag 26 september 2011 09:22 schreef Oognip het volgende:
Ik dacht dat jullie ze 's nachts in d gang deden waar ze minder ruimte hebben of hebben ze daar ook heel veel ruimte?
Hopelijk vind je ze snel, qltel
Wil je dat ook even tegen Lynn zeggenquote:Op maandag 26 september 2011 09:50 schreef elvhenk het volgende:
Ze melden zich vast wel weer bij de etensbakjes. Jonge katjes wennen altijd heel snel.
Wel kans dat ze een lekker slaapplekje hebben gezocht op een onmogelijke plek, achter de verwarming oid.
Wat een beeldig kattenmandjes trouwens...
Nee sorry, de balzalen heb ik allemaal al gecontroleerd..quote:Op maandag 26 september 2011 19:01 schreef Mry het volgende:
Hoe wonen jullie eigenlijk? Door al die posts over de grootte van jullie huis zie ik het nu echt voor me als een Duits middeleeuws kasteel waarin Joe en Odie eindeloos door de vele balzalen dwalen.![]()
Doe mij ook maar zo'n vakantieoptrekjequote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze in de linker toren zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |