Ojee zit Odie nog op de plek of is ie niet veilig?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef Rewimo het volgende:
Joe zit veilig in de gang. Odie is een ander verhaalStraks meer.
Als hij honger krijgt komt hij wel toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef Rewimo het volgende:
Nee, het probleem is natuurlijk dat ie elke keer weer wegkruipt als wij naar hem toe gaan.
Dit is echt niet leukChristan staat onder de douche om de glaswol van zich af te spoelen, wij gaan ook nog. Als Odie er niet zelf achter vandaan komt, zullen we Christans zeekamer moeten slopen
Als het nodig is doen we dat uiteraard. Maar dat arme ding zit daar maar.
Aww sorry als het zo overkomt. Natuurlijk snap ik heel goed dat jullie je erge zorgen maken. Hoop dat hij snel terug is, en dan zonder dingen hoeven te slopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Sorry, jullie vinden het vast heel grappig maar wij kunnen dat niet zo waarderen momenteel, we maken ons heel erg zorgen over Odie.
Nee,het is niet grappig, het is zielig voor Odie en heel sneu voor jullie, ik hoop echt dat je hem snel te pakken krijgtquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Sorry, jullie vinden het vast heel grappig maar wij kunnen dat niet zo waarderen momenteel, we maken ons heel erg zorgen over Odie.
Als Odie bang is is ie bang en niet te lokkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Ansu het volgende:
Kun je hem niet lokken via de andere poes? Die ff in een kooitje doen en dan miauwt ie vanzelf, miss dat Odie dan komt kijken?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Oognip het volgende:
Kut zeg Rewimo
Heeft het denk je zin als ik jullie kant op kom zodat hij misschien komt doordat hij mijn stem herkent? Ik zou het zo doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |