Ja, was zo blij toen ik dat mailtje las! Was al 3 keer op en neer gefietst langs de route, en thuis goed gezocht. Pff, als ik em echt kwijt was geweest had ik mn pasjes moeten blokkeren, nieuw rijbewijs, milieupas, etc.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een geluk Maximus!en zo fijn dat er ook nog eerlijke mensen bestaan
zou t zelf niet over mn hart kunnen verkrijgen er met iemand anders zn portemonnee vandoor te gaan. Bij mij moet de vriezer ook leeg en ik begin met de pizza
Yups dat was het ook wel, behalve de erwtjes, maar daar ben ik toch niet zo vanquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Bluezz; je avondeten klinkt heerlijk!
echt super voor je!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:20 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ja, was zo blij toen ik dat mailtje las! Was al 3 keer op en neer gefietst langs de route, en thuis goed gezocht. Pff, als ik em echt kwijt was geweest had ik mn pasjes moeten blokkeren, nieuw rijbewijs, milieupas, etc.
ja das allemaal ellende... lekker taartje voor haar gekocht?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:20 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ja, was zo blij toen ik dat mailtje las! Was al 3 keer op en neer gefietst langs de route, en thuis goed gezocht. Pff, als ik em echt kwijt was geweest had ik mn pasjes moeten blokkeren, nieuw rijbewijs, milieupas, etc.
die klonken ook als enige wat minder.. ben daar ook niet zo vanquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups dat was het ook wel, behalve de erwtjes, maar daar ben ik toch niet zo van
Wat goed! En van die site had ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:44 schreef MaximusTG het volgende:
Noodgedwongen chinees uit de vriezer. Noodgedwongen omdat ik mn portemonnee verloren ben vanmorgen...
Maarrrr! Gelukkig had een aardige mevrouw em gevonden en die hield blijkbaar ook de site doormijverloren.nl in de gaten waar ik een oproepje had geplaatst. Binnen 5 minuten na plaatsen mailde ze al! Dus die ga ik strakjes ophalen. Straks nog wel ff een taartje kopen (met wat statiegeld
).
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat goed! En van die site had ik nog nooit gehoord
heb ik ook gehad met een telefoon die ik had gevonden, een gloednieuw ding, geen bedankje, helemaal niks.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:51 schreef MaLo het volgende:
Wat fijn Maximum en wat leuk dat je een taartje koopt.
Geheel offtopic, ik had ook een keer iemands portemonnee gevonden. Dus ik die mensen bellen dat ze hun portemonnee bij ons konden ophalen. Ze zou er meteen aankomen. Ik heb een uur gewachten toen ik de portemonnee overhandigde kon er niet eens een bedankje af. "Ok doei" was de reactie.
Als ik ooit van die mensen nog een keer een portemonnee vind geef ik hem lekker niet terug.
OT: een kopje thee en een klein stukje chocola. Heb het koud en van thee en chocola word ik warm
Kwestie van tijd...quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:51 schreef MaLo het volgende:
Als ik ooit van die mensen nog een keer een portemonnee vind geef ik hem lekker niet terug.
zat er alcohol in?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Aardappel Anders.
Aardappel Anders, wees maar blij.
Aardappel Anders, ik ben ik en jij bent jij.
Aardappel Anders, wees maar blij.
Aardappel Anders, ik ben ik en jij bent jij!
Nee.quote:
Dergelijke inzichten op jonge leeftijd hebben je toch gemaakt tot wie je nu bent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee.
Dat liedje zong ik altijd toen ik een jaar of 8 was. maar dan veranderde ik "iedereen is anders" in "aardappel anders" omdat ik het zo lekker vond.
Vraag me niet waarom ik dit nog weet.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:07 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Dergelijke inzichten op jonge leeftijd hebben je toch gemaakt tot wie je nu bent.
quote:
frituren kan goed in een wok. veel succes! klinkt lekkerquote:Op woensdag 21 september 2011 16:41 schreef Under_Score het volgende:
zometeen met de champignons aan de slag. nog maar even denken hoe ik ze ga frituren zonder frituurpan. ik denk een pannetje vet op het gas zetten ofzo.
nu een lekker westmalle tripple, deze gaat ook door het beslag dus ik heb maar een paar flesjes extra meegenomen
ik heb een steelpannetje gepakt, daar 2 liter olijfolie in gekiepts, deze een tijd op een vuur laten staan om warm te worden. het beslag gemaakt met wat bieslook, en toen de champignons in de olie gedaan. met een paar minuutjes mooi bruin.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
frituren kan goed in een wok. veel succes! klinkt lekker
ik had net snel een kom tomatensoep en een stokbrood met kruidenboter. nu trainen
Dat klinkt heel vies ...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Een pijlstaartinktvis met gember, saffraanrijst en peultjes
Dat is heel lekker.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat klinkt heel vies ...
Ik heb ijsbergslaaawwhhh.
met of zonder die saus?quote:
Had ik vanmorgen op de markt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |