SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Recommended
quote:
Gawd ik ook, wat een wijf!quote:
5 minuten later "WAT EEN KUT GAME, ELKE KEER WORD IK OPGEBLAZEN"quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Woooooow zo laat alweer, tijd om bitches te pwnen in bad company 2!
Die hebbik nie!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Wees blijquote:
Rugby? Daar doen toch helemaal geen halfnaakte dames aan mee?quote:
http://www.flabber.nl/lin(...)it-wat-rugby-is-9247quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rugby? Daar doen toch helemaal geen halfnaakte dames aan mee?
Gooi die steen eens van je afquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rugby? Daar doen toch helemaal geen halfnaakte dames aan mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ben je er nog?!quote:
jongeh! waarom zitten we niet in dezelfde squad!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat me wel echt opviel is dat Lilly er echt ouder uitziet vergeleken het eerste seizoen en dat Robbin nog steeds een jonge stoot isquote:
Absoluut. Al heeft Lilly er echt een kind uit gepoept..quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat me wel echt opviel is dat Lilly er echt ouder uitziet vergeleken het eerste seizoen en dat Robbin nog steeds een jonge stoot is
True!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Robin ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut. Al heeft Lilly er echt een kind uit gepoept..
Echt niet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut. Al heeft Lilly er echt een kind uit gepoept..
Ditquote:
Echt?quote:
Niet echt. was rustig hier.. Hoe is het daar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
nog wat gemist? niet echt zin om terug te lezen ofzeuuu
Mij doet het niet zoveel maar ik gok dat je heeeeeel veel gamertjes jaloers maakt hiermeequote:
Ik ben aan mijn LANpoort aan het zuigen om het sneller naar binnen te halen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Mij doet het niet zoveel maar ik gok dat je heeeeeel veel gamertjes jaloers maakt hiermee
Cocklansuckerquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn LANpoort aan het zuigen om het sneller naar binnen te halen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn LANpoort aan het zuigen om het sneller naar binnen te halen.
net pas klaar met eten, was zoooo laat thuisquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet echt. was rustig hier.. Hoe is het daar?
Ik ga niet eens moeite doen om het te veranderenquote:
KUTPHENO IK WIL OOKquote:
Joh, waarom dat dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
net pas klaar met eten, was zoooo laat thuis
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ppff die van mn vriendin is 100x lekkerder
Da's dan mooi kut..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Wat een kut game,zeker die eind baas die maar bleef schudden met haar boom boomquote:
Noohhhhquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ppff die van mn vriendin is 100x lekkerder
Dat rechterbeen is echt raar bij de knieholte. Net alsof het heel slecht is gefotoshopt. En ook een beetje vreemd dat ze haar hoofd eraf knippen... Maar qua kont is het wel mooiquote:
ik wil ookquote:
nice onequote:
Waar verdwijnt die thong in?quote:
quote:
Ik ook, maar dat was mijn eigen schuldquote:Op woensdag 21 september 2011 09:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Jeuzus anders slaap je gewoon ff amper heel de nacht....!
quote:Op woensdag 21 september 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was mijn eigen schuld
Ik zat om 5:00 weer met twee anderen te coopenquote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 21 september 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat om 5:00 weer met twee anderen te coopen
Je hebt ook Diablo III?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Jeuzus anders slaap je gewoon ff amper heel de nacht....!
Nee man, heb niets met Diablo-achtige games, was meer gewoon normaal slecht slapen!quote:
Je woont naast me en had last van de herrie? Sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 09:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee man, heb niets met Diablo-achtige games, was meer gewoon normaal slecht slapen!
lolquote:Op woensdag 21 september 2011 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je woont naast me en had last van de herrie? Sorry
Ik krijg er inmiddels wel 3 per week ofzoquote:World of Warcraft - Account Investigation
You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:
http://us.battle.net.worl(...)%2Findex.xml&app=bam
krijg ze gelukkig nietquote:Op woensdag 21 september 2011 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
lol
Lache hoor..
Trouwens. Worden jullie ook helemaal kapot gespammed met mailtjes als:
[..]
Ik krijg er inmiddels wel 3 per week ofzo
Krijg wel om de zoveel tijd dat ik gewaarschuwd word dat ik probeer mijn account te verkopen.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen voor controle hoop ik?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 10:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Krijg wel om de zoveel tijd dat ik gewaarschuwd word dat ik probeer mijn account te verkopen.
Wel apart als ik geen WoW account heb.
Spannuuuund!! Ik zou die spalkjes wel bewaren als ik jou was. Hebben je genoeg gekostquote:Op woensdag 21 september 2011 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
krijg ze gelukkig niet
straks dierenarts
fotos maken, als het bot nu goed is mag de spalk erafquote:Op woensdag 21 september 2011 10:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Krijg wel om de zoveel tijd dat ik gewaarschuwd word dat ik probeer mijn account te verkopen.
[..]
Alleen voor controle hoop ik?
Blizzard Entertainment WoWAccountAdmin@blizzard.com to me show details 9:29 AM (41 minutes ago)quote:Op woensdag 21 september 2011 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
lol
Lache hoor..
Trouwens. Worden jullie ook helemaal kapot gespammed met mailtjes als:
[..]
Hopen op het eerste dus. Of heeft de spalk weer paar keer scheef/los gezeten?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fotos maken, als het bot nu goed is mag de spalk erafals het niet gegroeid is gaat er dus iets mis en dan wordt het opereren
Die met die mount heb ik nog nooit gehadquote:Op woensdag 21 september 2011 10:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Blizzard Entertainment WoWAccountAdmin@blizzard.com to me show details 9:29 AM (41 minutes ago)
2 op een dag ofzo... 1 met een account investigation en 1 dat ik een mount kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 21 september 2011 10:14 schreef Solique het volgende:
Het briljante mailtje van Blizzard
Krijg er 1 of 2 per maand ofzo.Ik kreeg er ooit eentje die er echt nice uit zag. Mooie blizzard plaatjes erin, goede background enzo. Hadden ze erg goed hun best op gedaan. Beetje jammer dat je die mumbo jumbo links er uit spot maar ik kan me voorstellen dat veel mensen daar intrappen. Ik moest ook 2 keer kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Hier zit ook een hele layout omheen en plaatjes, etc.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kreeg er ooit eentje die er echt nice uit zag. Mooie blizzard plaatjes erin, goede background enzo. Hadden ze erg goed hun best op gedaan. Beetje jammer dat je die mumbo jumbo links er uit spot maar ik kan me voorstellen dat veel mensen daar intrappen. Ik moest ook 2 keer kijken.
k ook nietquote:Op woensdag 21 september 2011 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Die met die mount heb ik nog nooit gehad
Oh.. Wat eh ... Wow.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:50 schreef Poit het volgende:
De nieuwe zanger Rinus!
Ik krijg een handtekening van hem!!en haar..
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 10:50 schreef Poit het volgende:
De nieuwe zanger Rinus!
![]()
uhmquote:Op woensdag 21 september 2011 10:50 schreef Poit het volgende:
De nieuwe zanger Rinus!
![]()
En ik heb wel een WoW account en krijg ze nietquote:Op woensdag 21 september 2011 10:11 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Alleen voor controle hoop ik?
quote:
Jullie zijn wel fan van Ramona?quote:
Van haar krijg ik helemaalquote:
dit!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Niemand is fan van Ramona. Maar ook zeker niet van Rinus. Doe normaal.
QFTquote:Op woensdag 21 september 2011 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik ken ze niet. En nee, ik kan hier geen youtube zien, dus mij heb je er niet meequote:Op woensdag 21 september 2011 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Ja super hè? Ik baal onwijs dat ik geen radio heb @ work atm.quote:
Oh ja, straks gaat mijn 90's special onlinequote:
Regel dat voor de rest van de week! Echt, zo zonde...quote:Op woensdag 21 september 2011 11:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja super hè? Ik baal onwijs dat ik geen radio heb @ work atm.
Cool! Ben benieuwd...quote:Op woensdag 21 september 2011 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, straks gaat mijn 90's special online
En ik ga ook 3fm maar eens aanzwengelen. De akoestische versie van Gabbertje vond ik geniaal vanmorgenquote:
Ja, fuck kantoortuinen. Echt, de gruwel van de moderne tijd.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou wel willen Fall, maar ja.. Kantoortuin. En ik kan wel oordoppen indoen, maar ik zit nog met de nasleep van een ooronsteking aan beide oren en ik wil er effe niks in douwen.
ADEMNOOD WANT DE KANS IS GROOT lalalala.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 10:50 schreef Poit het volgende:
De nieuwe zanger Rinus!
![]()
speciaal voor jou :quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aldus mijn facebook
Maar maar... Sinds wanneer heeft de Fruitmeister Facebook??quote:Op woensdag 21 september 2011 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aldus mijn facebook
Take a trip down memory lane!quote:
Sinds ik facebookapplicaties ontwikkel (meneer facebook vind het niet goed als je niet met bloed en paspoort staat geregistreerd als je developer bent)quote:Op woensdag 21 september 2011 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar maar... Sinds wanneer heeft de Fruitmeister Facebook??
Anyhow. De clip is gemaakt door een bedrijf wat hier zit, had de preview al mogen zien en de gruwel tijdens de shoot mogen aanhoren
I know!!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sinds ik facebookapplicaties ontwikkel (meneer facebook vind het niet goed als je niet met bloed en paspoort staat geregistreerd als je developer bent)
Jij welquote:Op woensdag 21 september 2011 12:20 schreef Wessiej het volgende:
Huephoi ik ben nu vriendjes met fruit.
Thanks!quote:
Commander keenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Pheno, misschien weet jij wel de game die ik bedoel. Volgens mij ergens in 1996 gelanceerd, retemooie graphics, iets met aliens die de aarde invaden...
quote:
Conquest Earth. Wat een kutgame. Met dat gifwolkgedoe van aliens.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Pheno, misschien weet jij wel de game die ik bedoel. Volgens mij ergens in 1996 gelanceerd, retemooie graphics, iets met aliens die de aarde invaden...
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Conquest Earth. Wat een kutgame. Met dat gifwolkgedoe van aliens.
het was nota bene mijn solli-review als baggergameHet was ook een baggerreview geloof ik
Ik had toen een P75 denk ik of net de PII 266 mhz (woei). Geen idee meer. Maar het draaide aardig, maar het speelde zo kut. Grafisch : 9, Gameplay: 1quote:Op woensdag 21 september 2011 13:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]inderdaad! had hem ook net terug gevonden via mobygames!
Heb het spel nooit kunnen spelen omdat ik de computer er niet voor had, had hem ooit eens geleend in de bibliotheek maar damn het draaide echt niet
Mooi was die tijd dat graphics nog belangrijker konden zijn dan gameplay!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had toen een P75 denk ik of net de PII 266 mhz (woei). Geen idee meer. Maar het draaide aardig, maar het speelde zo kut. Grafisch : 9, Gameplay: 1
Ik vrat RTS voor ontbijt, dus deze moest ook. Ik haat mezelf.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooi was die tijd dat graphics nog belangrijker konden zijn dan gameplay!
Ik heb al drie facebookers op mijn FOK!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb al drie mensjes van Fok op mijn facebook
Zodat je een profiel neemt om die mooie linkjes te bekijken natuurlijK!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:23 schreef Pheno het volgende:
Waar ik me trouwens kapot aan erger: waarom eist fb dat ik een profiel moet hebben om een andere pagina te bekijken? Fuck off. Ik heb geen facebook, heb niets te melden daar en wil soms eens een linkje bekijken die door een uitgever is gestuurd.
"Zo, net lekker gegeten, speculoos paste FTW!"quote:Op woensdag 21 september 2011 13:43 schreef Pheno het volgende:
Ja, maar ik heb geen vrienden of leven! Dus wat moet ik er neerzetten? Mijn FOK!fotoboek?
Voeg mij eens toe!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zal ze allemaal liken!!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"Zo, net lekker gegeten, speculoos paste FTW!"
"Jeeeeeezus de file is weeeeeeer langer dan normaal"
"Fuck al die files in dit land, ik ga weer naar Japan!"
"東京からこんにちは!"
Tokyo kara konnichiwaquote:
Uitdaging?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tokyo kara konnichiwa
Ik moest nadenken over kara, de rest was redelijk eitje.
Ik zag die ooit ook ja. Zouden ze daar Medion of zo op hebben gezet?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef Tain het volgende:
Pheno, heb je deze ook al van Blizzard gehad?
[ afbeelding ]
Staan er 2 kanji, ken ik ze niet. Shit!quote:
Ach, het is google translatequote:Op woensdag 21 september 2011 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staan er 2 kanji, ken ik ze niet. Shit!
Sucky sucky 5 dollarquote:
Dan is de uitdaging weg. Een tijd niets meer met hiragana gedaan, dus die herken ik vaak nog wel, maar dan is het nadenken wat ze ook alweer waren. Soms herken ik gehele woorden, zoals konnichiwa. Oefenen, oefenen, oefenen. en zinnen zullen vaak met -masu eindigen.quote:
Oh wacht ja.. Je hebt die 2deling in schrijfwijze daar toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is de uitdaging weg. Een tijd niets meer met hiragana gedaan, dus die herken ik vaak nog wel, maar dan is het nadenken wat ze ook alweer waren. Soms herken ik gehele woorden, zoals konnichiwa. Oefenen, oefenen, oefenen. en zinnen zullen vaak met -masu eindigen.
Kanji zijn er maar een paar duizend van, dat zijn de Chinese tekensDat is echt hel. Tokyo herken ik wel, maar dat ligt meer aan het feit dat ik dat te vaak gezien heb
oh my Median XL heb ik ook nog helemaal platgespeeldquote:Op woensdag 21 september 2011 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag die ooit ook ja. Zouden ze daar Medion of zo op hebben gezet?
Voor de haters: Medion is een mod voor Diablo II. Zeg maar Hell op speed. Wel geniaal in elkaar gezet, met echte uitdagingen
Echt??quote:Op woensdag 21 september 2011 16:58 schreef Tain het volgende:
Median XL bedoelen jullie neem ik aan? Jammer dat Blizzard mods helemaal heeft verboden voor D3
http://kotaku.com/5826453(...)n-banned-not-allowedquote:Op woensdag 21 september 2011 16:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt??
Ik dacht dat D2 juist groot was geworden door de MOD community??
ja diequote:Op woensdag 21 september 2011 16:58 schreef Tain het volgende:
Median XL bedoelen jullie neem ik aan? Jammer dat Blizzard mods helemaal heeft verboden voor D3
Voeg me ook eens toequote:Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Driedeling zelfsquote:Op woensdag 21 september 2011 15:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh wacht ja.. Je hebt die 2deling in schrijfwijze daar toch?
Wel kick.. Hardcore Vibes wordt hier nu even poepiehard door de speakers gepompt
Happy Happy Joy Joyquote:
Pff.. Ik kan nog geeneens ons alfabet achteruit opzeggenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Driedeling zelfsVoor Westerse woorden hebben ze ook nog eenzelfde schrift als hiragana.
En dan dachten wij dat we het lastig hadden met ons alfabet
Dan vul je toch nep info in? Niet de eerste profiel die dat doet. Nee wat ik heb ingevuld klopt gewoonquote:Op woensdag 21 september 2011 13:43 schreef Pheno het volgende:
Ja, maar ik heb geen vrienden of leven! Dus wat moet ik er neerzetten? Mijn FOK!fotoboek?
mij niet eens!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Death Notequote:Op woensdag 21 september 2011 17:53 schreef Sharana_LV het volgende:
mmm welke serie zal ik eens op zetten?
quote:
Ach, hij wil mij ook niet.quote:
Zat ook al na te denken welke serie en/of film op te zetten.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:53 schreef Sharana_LV het volgende:
mmm welke serie zal ik eens op zetten?
Nooit gevolgdquote:
Dan heb je wat te doen vanavondquote:
Moet je poepen?quote:
Zo ziet mijn dag er een beetje uit vandaag....quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe kom?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zo ziet mijn dag er een beetje uit vandaag....
jij en een fattyquote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou, ik heb 2 achterlijke drukke dagen achter de rug (mijn stagebegeleider heeft nierstenen dus ik heb haar patienten er voor een groot deel bij) en gisterenavond gewerkt.
En toch had ik de motivatie om een lesje bodypump te gaan doen om 7 uur, maar helaas de huisbaas besloot naar een lekkage te komen kijken die we al een week geleden gebeld hadden. Dus als ik straks een fatty ben is het zijn schuld!
(ik baal omdat die les maar 1 keer in de week gegeven wordt en een paar van mijn vriendinnetjes die ik nu amper zie daar ook heel gaan)
Ahw.. Meissie toch.. Aai over de bol..quote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou, ik heb 2 achterlijke drukke dagen achter de rug (mijn stagebegeleider heeft nierstenen dus ik heb haar patienten er voor een groot deel bij) en gisterenavond gewerkt.
En toch had ik de motivatie om een lesje bodypump te gaan doen om 7 uur, maar helaas de huisbaas besloot naar een lekkage te komen kijken die we al een week geleden gebeld hadden. Dus als ik straks een fatty ben is het zijn schuld!
(ik baal omdat die les maar 1 keer in de week gegeven wordt en een paar van mijn vriendinnetjes die ik nu amper zie daar ook heel gaan)
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij en een fatty
maar wel balen meiske
Oh my god 183 foto'squote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ahw.. Meissie toch.. Aai over de bol..
Ik weet een leuke manier om je dag wat leuker te maken.. Jat Fruit z'n Facebook account en lach de billen uit je string bij het kijken van m'n foto's
dat is toch ook al een goede workout mevrouwtje!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Ik baal gewoon een beetje dat ik van 4-5 keer in de week sporten naar 1-2 keer ben gegaan.
Gelukkig is mijn stage lichamelijk ook best zwaar en moet ik elke dag 30 min heen en terug fietsen, dat is een beetje anti fatty compensatie.
Is ook wel, maar ik merk na een maand al dat ik toch iets minder gespierd ben, en dat vind ik jammer!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is toch ook al een goede workout mevrouwtje!
lol, waarvan er 5 door mij geplaatst zijn.. Vriendjesquote:
Jezus dude.. Wat een drama..quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef wc-eend het volgende:
Poit voeg me ook ff toe op facebook
Vriendjes![]()
En mijn dag, week, maand is best kut omdat mijn ex besloten heeft dat het beter voor de kinderen is als ze minder vaak bij mij zijn (het is te vermoeiend voor ze) en heeft daarbij een rooster gemaakt wanneer ik de kinderen mag zien maar met hele rare tijden (zaterdag 12:00 - zondag 14:00) of soms alleen een zaterdag (12:00 - 16:00).
Ik ben het daar natuurlijk niet mee eens en de advocaat die onze scheiding heeft gedaan heeft geprobeerd contact te zoeken maar mijn ex neemt de telefoon niet op. Verder kan die advocaat niks doen en adviseert mij om het komende maanden aan te kijken of mijn ex bijdraait.. doet ze dat niet moet ik een advocaat zoeken die mij kan helpen dat ik mijn kinderen wel op normale tijden kan zien..
Daarnaast heeft mijn ex besloten dat mijn dochter op zwemles gaat op zaterdag-ochtend, ook in mijn weekenden. En nu ga ik mijn dochter niet pesten, dus ik heb het maar te accepteren maar het is besloten zonder te overleggen...
Daarnaast praat mijn ex niet meer met me, zelfs niet als ik probeer aan te geven dat mijn zoontje niet lekker was, krijg gewoon de deur dicht gesmeten..
en geaccepteerd. Zit in de trein nu. Kon zelf lastig inviten. Lange dag...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Tjah..
Ik heb jou trouwens al een vriendjes verzoek gestuurd
Internetknuffel!!!! (helpt dat?)quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef wc-eend het volgende:
Vriendjes![]()
En mijn dag, week, maand is best kut omdat mijn ex besloten heeft dat het beter voor de kinderen is als ze minder vaak bij mij zijn (het is te vermoeiend voor ze) en heeft daarbij een rooster gemaakt wanneer ik de kinderen mag zien maar met hele rare tijden (zaterdag 12:00 - zondag 14:00) of soms alleen een zaterdag (12:00 - 16:00).
Ik ben het daar natuurlijk niet mee eens en de advocaat die onze scheiding heeft gedaan heeft geprobeerd contact te zoeken maar mijn ex neemt de telefoon niet op. Verder kan die advocaat niks doen en adviseert mij om het komende maanden aan te kijken of mijn ex bijdraait.. doet ze dat niet moet ik een advocaat zoeken die mij kan helpen dat ik mijn kinderen wel op normale tijden kan zien..
Daarnaast heeft mijn ex besloten dat mijn dochter op zwemles gaat op zaterdag-ochtend, ook in mijn weekenden. En nu ga ik mijn dochter niet pesten, dus ik heb het maar te accepteren maar het is besloten zonder te overleggen...
Daarnaast praat mijn ex niet meer met me, zelfs niet als ik probeer aan te geven dat mijn zoontje niet lekker was, krijg gewoon de deur dicht gesmeten..
Altijdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Internetknuffel!!!! (helpt dat?)
Wat een raar mens als ik het zo hoor. Hoe hadden jullie in de eerste instantie de voogdij geregeld dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef wc-eend het volgende:
Vriendjes![]()
Ja, mijn cv eerst bijwerken en mijn linkedinquote:
pff, knufquote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Lekker mens zo te lezenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef wc-eend het volgende:
Vriendjes![]()
Je moet ook niet binnen smokenquote:
Hij wel...quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef wc-eend het volgende:
Vriendjes![]()
quote:
ik heb katten drugs en milo gaat helemaal uit zijn plaat ') ligt hele tijd op de grond te rollen en er ligt een kwijl niet normaalquote:
Ene week maandag, vrijdag en het weekend, andere week maandag en vrijdag...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat een raar mens als ik het zo hoor. Hoe hadden jullie in de eerste instantie de voogdij geregeld dan?
Nais!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb katten drugs en milo gaat helemaal uit zijn plaat ') ligt hele tijd op de grond te rollen en er ligt een kwijl niet normaalhij is ook echt super blij
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb katten drugs en milo gaat helemaal uit zijn plaat ') ligt hele tijd op de grond te rollen en er ligt een kwijl niet normaalhij is ook echt super blij
Geweldig spulquote:Op woensdag 21 september 2011 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee komt bij de dierenarts vandaan!!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Straks heeft een van de katten weer een spalk nodig
hoop voor je dat jullie er uit komen zonder al teveel gezeik en gedoe, zo lastig dit soort dingen! en stress nezo!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:07 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ene week maandag, vrijdag en het weekend, andere week maandag en vrijdag...
Maandag en vrijdag zouden er af gaan omdat ze dan gewoon naar school gaan maar ik zou ze houden gewoon in mijn weekend.. maar ze slaat nu om en doet raar...
Goed spul dusquote:Op woensdag 21 september 2011 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee komt bij de dierenarts vandaan!!hij was nog vet boos en owu niet op schoot vanwege dierenarts vandaag maar hij is helemaal gelukkig nu
ff snel spieken op fbquote:Op woensdag 21 september 2011 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja heb er filmpje van gemaakt
Waar blijft die danquote:Op woensdag 21 september 2011 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja heb er filmpje van gemaakt
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ja ehhh gaat niet zo snel hier allemaal
wat ben je nou voor nep nerd...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ja ehhh gaat niet zo snel hier allemaal
Thank god you're prettyquote:
Lara Croft.. Is ze nog niet met pensioen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg the hammer of thor, epic! alle mannetjes die op je afkomen dood maken met een bliksemschichtgo lara!
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Lara Croft.. Is ze nog niet met pensioen?
Het is een lekker wijffie hoor.. Maar na het eerste deel heeft ze me niet meer zo kunnen boeien..quote:
deel 2 en 3 waren uuuuuuuberrrrrquote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is een lekker wijffie hoor.. Maar na het eerste deel heeft ze me niet meer zo kunnen boeien..
Ik zweer je, die nieuwe Tomb Raider is erg tof. En ik had hetzelfde als jij, maar ze hebben me overtuigd op de E3. Wat een gave demoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Lara Croft.. Is ze nog niet met pensioen?
De plaatjes zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deel 2 en 3 waren uuuuuuuberrrrr
Ik heb alleen het filmpje van een kreunende lara mogen zien..quote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zweer je, die nieuwe Tomb Raider is erg tof. En ik had hetzelfde als jij, maar ze hebben me overtuigd op de E3. Wat een gave demo
1,2 en 3 waren zo gaaf .... 4 volgens mij ook nog wel en bij 5 was het opeens geen eidos maar iets anders gaar en die was zo stomquote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zweer je, die nieuwe Tomb Raider is erg tof. En ik had hetzelfde als jij, maar ze hebben me overtuigd op de E3. Wat een gave demo
Ook dat deed ze lekker. Maar ik kreeg een zwaar Lost-gevoel erbij. Wel een toffe sfeer dus. Niet die "zie mij geëmancipeerd zijn omdat het moet van zo'n dolle mina"-game.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Poit het volgende:
Ik heb alleen het filmpje van een kreunende lara mogen zien..
Maar ik vond Lost ook kutquote:Op woensdag 21 september 2011 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook dat deed ze lekker. Maar ik kreeg een zwaar Lost-gevoel erbij. Wel een toffe sfeer dus. Niet die "zie mij geëmancipeerd zijn omdat het moet van zo'n dolle mina"-game.
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Pheno het volgende:
Ze pesten me: Bnet down, PSN down. Corky down.
quote:
Een voordeel, kan ik de Battlefield 3 beta weer doen.quote:
Zelfs zij kon er niet voor zorgen dat ik de serie bleef kijken..quote:
DJOED! Hoe is die dan??quote:Op woensdag 21 september 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een voordeel, kan ik de Battlefield 3 beta weer doen.
Het was ook een doorbijter, qua serie dan. En die anticlimax. Haat.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Zelfs zij kon er niet voor zorgen dat ik de serie bleef kijken..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dunno.. Na S01 gestopt om nooooooit meer verder te gaan..quote:Op woensdag 21 september 2011 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was ook een doorbijter, qua serie dan. En die anticlimax. Haat.
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Hoe vaak heb jij als Tomb Raider fan al zo'n pakje aan gehad?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
crapballs ik wil die nieuwe tomb raider spelen
Ik, drie keer. Oh, dat wilde je nieten weten. Sorry voor de mentale shock.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij als Tomb Raider fan al zo'n pakje aan gehad?
FOTO'S!!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik, drie keer. Oh, dat wilde je nieten weten. Sorry voor de mentale shock.
neequote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry .. opnieuw ..
ik heb het zelfs nu aan
Cool! Heb er echt niets mee maar leuk te horen dat hij bevaltquote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Rossdale het volgende:
F1 2011, wat een game!Speelt echt verdomde lekker en is echt toffer dan het vorige deel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Jezus wat een figuurtje!! Mooie meid!quote:
1 keertje met carnaval..quote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Jillquote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
1 keertje met carnaval..
Ik ben ook een keer Jill Valentine (mijn heldin) geweest maar niemand snapte het
Helpt het als ik zeg dat ik fruit toen nog lang niet kende en hij het op een paar foto's na ook niet gezien heeftquote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Jill
Oh, en wil je dat niet meer posten.. Ben al jaloers genoeg op Fruit
Niet echt want je blijft een droomvrouwquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik fruit toen nog lang niet kende en hij het op een paar foto's na ook niet gezien heeft
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet echt want je blijft een droomvrouw
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je ook een lief mannetje ook he
als jij ooit gaat carnavallen ga ik met je meequote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik ooit ga carnavallen zou ik ook zeker als lara gaan of jessica rabbit, toch wel favo figuren
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef Poit het volgende:
[..]
als jij ooit gaat carnavallen ga ik met je mee
ga ik als duke nukem of Monkey D Luffyquote:
nerds ftwquote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef Poit het volgende:
[..]
ga ik als duke nukem of Monkey D Luffy
Hell Yeah!quote:
U riep?quote:
geniaal!quote:
Tijdje terug in funny links gezien, wel briljant.quote:
Trusten Sharquote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga me klaarmaken voor bedje
truste all![]()
quote:
Mag ik dan ook met jullie mee!!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef Poit het volgende:
[..]
als jij ooit gaat carnavallen ga ik met je mee
3 weerquote:Op woensdag 21 september 2011 22:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig! Welke les ben je?
Is toch niet erg?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:51 schreef Solique het volgende:
[..]
3 weer
Was vorige maand overnieuw begonnen na blessure.
Nu vandaag sinds weken weer begonnen na weer een blessure.
Dit is al de derde keer dat ik overnieuw ben begonnen wegens mijn knie.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is toch niet erg?
Je moet ergens beginnen! Ik ga morgen pas les 8 lopen, conditioneel gezien stelt het voor me niets voor, vind het op dit moment ook niet tellen als sporten maar ik moet zo rustig opbouwen omdat ik een achillespeesblessure heb gehad,
Ik ga morgen de allerlaatste les lopenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:40 schreef Solique het volgende:
Tijd om naar bed te gaan![]()
[..]
Dit is al de derde keer dat ik overnieuw ben begonnen wegens mijn knie.
Pas weer bij dokter geweest, weer een (nieuwe) vervanger weer hetzelfde dat het verrekt is en rust nemen. Zucht.
Gisteravond 40 minuten rond gelopen op de kermis, kroeg, etc.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:43 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ga morgen de allerlaatste les lopen
Heb stiekem vorige week al illegaal 32 minuten aaneengesloten gelopen, maar wil het programma ook nog echt aflopen. Daarna ben ik er ook wel weer klaar mee! Begin in het voorjaar wel weer.
Failquote:
Die was idd zo kutquote:Op woensdag 21 september 2011 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was ook een doorbijter, qua serie dan. En die anticlimax. Haat.
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:41 schreef koei het volgende:
Die hebben mn ouders allemaal alTenminste, afgezien van kolonisten van de lage landen, maar die heb ik zelf
Nautilus vind ik overigens wel erg tof! Duurt wel erg lang en met veel losse dingetjes, maar het spel zelf is wel leuk! Stephensons Rocket heb ik jaren geleden een keer gespeeld maar vond ik niet geweldig (Union Pacific is veel leuker) en Kaiser hebben mn ouders wel liggen, maar heb ik zelf nog nooit gespeeld.
Mn ouders gaan btw vrijdag op vakantie, dus mochten er mensen zin hebben in een avondje analoog gamen dan heb ik een ruim huis en een enorme voorraad spellen ter beschikking! Op loopafstand van Centraal Station Den Haag.
Gewoon stapelen!quote:Op donderdag 22 september 2011 07:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo op naar weer een dubbele patientenload. Ben benieuwd!
Ik ga gewoon in de hoogste versnelling aan het werk, kan mijn stagebegeleider meteen zien dat ik stressbestendig benquote:
Ik ook. Gisteren was het weer middernacht op Bnet.quote:
Yeeeaahh buddy!quote:Op donderdag 22 september 2011 07:20 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat eens kijken of zijn paspoort niet verlopen is.
ID-kaart is toch weer betaald. Kutregereing ook. "We zijn het niet eens, dus we passen het weer aan. De wet? /CARE"quote:
Ach, je rijbewijs is ook goed genoeg. Als je wilt reizen pak je gewoon je paspoort.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
Nu heb ik al twintig jaar geen ID-kaart, maar goed. Ik had het wel gehaald als het gratis was, want het past wat makkelijker in je broekzak bij al die andere kutpasjes.
Ja, maar gratisch!quote:Op donderdag 22 september 2011 09:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach, je rijbewijs is ook goed genoeg. Als je wilt reizen pak je gewoon je paspoort.
Ik heb er te weinig besteldquote:Op donderdag 22 september 2011 09:58 schreef Poit het volgende:
Ik vind de woot van vandaag leuker.. maar heb al teveel shirts besteld de laatste tijd...
Staat geel je niet nee?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:53 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat het shirt geel is
Neequote:
Stom! Hoe was je vakantie eigenlijk?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]
NeeEn ik mag hem niet kopen van mijn vriendin
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]
NeeEn ik mag hem niet kopen van mijn vriendin
Leuk en warmquote:Op donderdag 22 september 2011 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stom! Hoe was je vakantie eigenlijk?
Nice! Nu uitgerust weer aan de bak dus.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Leuk en warmVeel gezwommen, gyros gegeten, niks gedaan. Prima dus
Ik heb alleen geen project op het moment dus ik zit nu betaald thuisquote:Op donderdag 22 september 2011 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nice! Nu uitgerust weer aan de bak dus.
Oh. Ook lekkerquote:Op donderdag 22 september 2011 12:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen project op het moment dus ik zit nu betaald thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |