SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Recommended
quote:
Gawd ik ook, wat een wijf!quote:
5 minuten later "WAT EEN KUT GAME, ELKE KEER WORD IK OPGEBLAZEN"quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Woooooow zo laat alweer, tijd om bitches te pwnen in bad company 2!
Die hebbik nie!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Wees blijquote:
Rugby? Daar doen toch helemaal geen halfnaakte dames aan mee?quote:
http://www.flabber.nl/lin(...)it-wat-rugby-is-9247quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rugby? Daar doen toch helemaal geen halfnaakte dames aan mee?
Gooi die steen eens van je afquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rugby? Daar doen toch helemaal geen halfnaakte dames aan mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ben je er nog?!quote:
jongeh! waarom zitten we niet in dezelfde squad!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat me wel echt opviel is dat Lilly er echt ouder uitziet vergeleken het eerste seizoen en dat Robbin nog steeds een jonge stoot isquote:
Absoluut. Al heeft Lilly er echt een kind uit gepoept..quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat me wel echt opviel is dat Lilly er echt ouder uitziet vergeleken het eerste seizoen en dat Robbin nog steeds een jonge stoot is
True!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Robin ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut. Al heeft Lilly er echt een kind uit gepoept..
Echt niet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut. Al heeft Lilly er echt een kind uit gepoept..
Ditquote:
Echt?quote:
Niet echt. was rustig hier.. Hoe is het daar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
nog wat gemist? niet echt zin om terug te lezen ofzeuuu
Mij doet het niet zoveel maar ik gok dat je heeeeeel veel gamertjes jaloers maakt hiermeequote:
Ik ben aan mijn LANpoort aan het zuigen om het sneller naar binnen te halen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Mij doet het niet zoveel maar ik gok dat je heeeeeel veel gamertjes jaloers maakt hiermee
Cocklansuckerquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn LANpoort aan het zuigen om het sneller naar binnen te halen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn LANpoort aan het zuigen om het sneller naar binnen te halen.
net pas klaar met eten, was zoooo laat thuisquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet echt. was rustig hier.. Hoe is het daar?
Ik ga niet eens moeite doen om het te veranderenquote:
KUTPHENO IK WIL OOKquote:
Joh, waarom dat dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
net pas klaar met eten, was zoooo laat thuis
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ppff die van mn vriendin is 100x lekkerder
Da's dan mooi kut..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Wat een kut game,zeker die eind baas die maar bleef schudden met haar boom boomquote:
Noohhhhquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Ppff die van mn vriendin is 100x lekkerder
Dat rechterbeen is echt raar bij de knieholte. Net alsof het heel slecht is gefotoshopt. En ook een beetje vreemd dat ze haar hoofd eraf knippen... Maar qua kont is het wel mooiquote:
ik wil ookquote:
nice onequote:
Waar verdwijnt die thong in?quote:
quote:
Ik ook, maar dat was mijn eigen schuldquote:Op woensdag 21 september 2011 09:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Jeuzus anders slaap je gewoon ff amper heel de nacht....!
quote:Op woensdag 21 september 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was mijn eigen schuld
Ik zat om 5:00 weer met twee anderen te coopenquote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 21 september 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat om 5:00 weer met twee anderen te coopen
Je hebt ook Diablo III?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Jeuzus anders slaap je gewoon ff amper heel de nacht....!
Nee man, heb niets met Diablo-achtige games, was meer gewoon normaal slecht slapen!quote:
Je woont naast me en had last van de herrie? Sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 09:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee man, heb niets met Diablo-achtige games, was meer gewoon normaal slecht slapen!
lolquote:Op woensdag 21 september 2011 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je woont naast me en had last van de herrie? Sorry
Ik krijg er inmiddels wel 3 per week ofzoquote:World of Warcraft - Account Investigation
You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:
http://us.battle.net.worl(...)%2Findex.xml&app=bam
krijg ze gelukkig nietquote:Op woensdag 21 september 2011 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
lol
Lache hoor..
Trouwens. Worden jullie ook helemaal kapot gespammed met mailtjes als:
[..]
Ik krijg er inmiddels wel 3 per week ofzo
Krijg wel om de zoveel tijd dat ik gewaarschuwd word dat ik probeer mijn account te verkopen.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen voor controle hoop ik?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 10:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Krijg wel om de zoveel tijd dat ik gewaarschuwd word dat ik probeer mijn account te verkopen.
Wel apart als ik geen WoW account heb.
Spannuuuund!! Ik zou die spalkjes wel bewaren als ik jou was. Hebben je genoeg gekostquote:Op woensdag 21 september 2011 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
krijg ze gelukkig niet
straks dierenarts
fotos maken, als het bot nu goed is mag de spalk erafquote:Op woensdag 21 september 2011 10:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Krijg wel om de zoveel tijd dat ik gewaarschuwd word dat ik probeer mijn account te verkopen.
[..]
Alleen voor controle hoop ik?
Blizzard Entertainment WoWAccountAdmin@blizzard.com to me show details 9:29 AM (41 minutes ago)quote:Op woensdag 21 september 2011 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
lol
Lache hoor..
Trouwens. Worden jullie ook helemaal kapot gespammed met mailtjes als:
[..]
Hopen op het eerste dus. Of heeft de spalk weer paar keer scheef/los gezeten?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fotos maken, als het bot nu goed is mag de spalk erafals het niet gegroeid is gaat er dus iets mis en dan wordt het opereren
Die met die mount heb ik nog nooit gehadquote:Op woensdag 21 september 2011 10:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Blizzard Entertainment WoWAccountAdmin@blizzard.com to me show details 9:29 AM (41 minutes ago)
2 op een dag ofzo... 1 met een account investigation en 1 dat ik een mount kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 21 september 2011 10:14 schreef Solique het volgende:
Het briljante mailtje van Blizzard
Krijg er 1 of 2 per maand ofzo.Ik kreeg er ooit eentje die er echt nice uit zag. Mooie blizzard plaatjes erin, goede background enzo. Hadden ze erg goed hun best op gedaan. Beetje jammer dat je die mumbo jumbo links er uit spot maar ik kan me voorstellen dat veel mensen daar intrappen. Ik moest ook 2 keer kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Hier zit ook een hele layout omheen en plaatjes, etc.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kreeg er ooit eentje die er echt nice uit zag. Mooie blizzard plaatjes erin, goede background enzo. Hadden ze erg goed hun best op gedaan. Beetje jammer dat je die mumbo jumbo links er uit spot maar ik kan me voorstellen dat veel mensen daar intrappen. Ik moest ook 2 keer kijken.
k ook nietquote:Op woensdag 21 september 2011 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Die met die mount heb ik nog nooit gehad
Oh.. Wat eh ... Wow.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:50 schreef Poit het volgende:
De nieuwe zanger Rinus!
Ik krijg een handtekening van hem!!en haar..
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 10:50 schreef Poit het volgende:
De nieuwe zanger Rinus!
![]()
uhmquote:Op woensdag 21 september 2011 10:50 schreef Poit het volgende:
De nieuwe zanger Rinus!
![]()
En ik heb wel een WoW account en krijg ze nietquote:Op woensdag 21 september 2011 10:11 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Alleen voor controle hoop ik?
quote:
Jullie zijn wel fan van Ramona?quote:
Van haar krijg ik helemaalquote:
dit!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Niemand is fan van Ramona. Maar ook zeker niet van Rinus. Doe normaal.
QFTquote:Op woensdag 21 september 2011 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik ken ze niet. En nee, ik kan hier geen youtube zien, dus mij heb je er niet meequote:Op woensdag 21 september 2011 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Ja super hè? Ik baal onwijs dat ik geen radio heb @ work atm.quote:
Oh ja, straks gaat mijn 90's special onlinequote:
Regel dat voor de rest van de week! Echt, zo zonde...quote:Op woensdag 21 september 2011 11:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja super hè? Ik baal onwijs dat ik geen radio heb @ work atm.
Cool! Ben benieuwd...quote:Op woensdag 21 september 2011 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, straks gaat mijn 90's special online
En ik ga ook 3fm maar eens aanzwengelen. De akoestische versie van Gabbertje vond ik geniaal vanmorgenquote:
Ja, fuck kantoortuinen. Echt, de gruwel van de moderne tijd.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou wel willen Fall, maar ja.. Kantoortuin. En ik kan wel oordoppen indoen, maar ik zit nog met de nasleep van een ooronsteking aan beide oren en ik wil er effe niks in douwen.
ADEMNOOD WANT DE KANS IS GROOT lalalala.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 10:50 schreef Poit het volgende:
De nieuwe zanger Rinus!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |