Zat niet heel veel humor in mijn opmerking over Myrealla...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Officieel niet, met een beetje humor wel.
Ja, dat begint ondertussen wel heel flauw te worden. En met ondertussen bedoel ik: sinds de tweede keer dat hij het deed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Pas die OP dan ook aan, met die humorloze aanpassingen van die droeftoeter elke keer.
Neuh, je hebt wel gelijk hoor, maar ik heb nooit zo de behoefte om mensen zo persoonlijk af te fikken in een openbaar forumquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zat niet heel veel humor in mijn opmerking over Myrealla...
Zij heeft een heleboel mensen voor de gek gehouden met haar lege fobo en haar ava. Iedereen dacht dat ze een lekker ding was. Dat is de eigenlijke kutstreek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, je hebt wel gelijk hoor, maar ik heb nooit zo de behoefte om mensen zo persoonlijk af te fikken in een openbaar forum.
Ik heb al sinds mijn debuut op FOK! de regel dat als een vrouw geen fotos in dr fotoboek heeft dat ze lelijk isquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij heeft een heleboel mensen voor de gek gehouden met haar lege fobo en haar ava. Iedereen dacht dat ze een lekker ding was. Dat is de eigenlijke kutstreek.
De 1ste keer vond ik het al kinderachtig. Mja ik ben vrouw en dus humorloos.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat begint ondertussen wel heel flauw te worden. En met ondertussen bedoel ik: sinds de tweede keer dat hij het deed.
Maar jij hebt een gevuld Fobo !quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
De 1ste keer vond ik het al kinderachtig. Mja ik ben vrouw en dus humorloos.
en dat is ze niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij heeft een heleboel mensen voor de gek gehouden met haar lege fobo en haar ava. Iedereen dacht dat ze een lekker ding was. Dat is de eigenlijke kutstreek.
Neuh, heb dr op een meet gezien, laat ik zeggen,. vrij fors meisjequote:
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een gevuld Fobo !
Vandaar dat socios (ofzo) er op mocht! Dacht eerst medelijden beurt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, heb dr op een meet gezien, laat ik zeggen,. vrij fors meisje.
...maar het is wel waar. Godzijdank zijn de meeste inhoudslozen weer even weg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
niks eigenlijk, wees haar er alleen op dat haar posts zeer inhoudsloos waren.
fobo jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een gevuld Fobo !
Nee toch ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is van voor mijn tijd hier geloof ik.
Vroegâh...
Klopt, het is zowaar gezellig hier, vind ik. Misschien wel te gezellig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
...maar het is wel waar. Godzijdank zijn de meeste inhoudslozen weer even weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |