Zat niet heel veel humor in mijn opmerking over Myrealla...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Officieel niet, met een beetje humor wel.
Ja, dat begint ondertussen wel heel flauw te worden. En met ondertussen bedoel ik: sinds de tweede keer dat hij het deed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Pas die OP dan ook aan, met die humorloze aanpassingen van die droeftoeter elke keer.
Neuh, je hebt wel gelijk hoor, maar ik heb nooit zo de behoefte om mensen zo persoonlijk af te fikken in een openbaar forumquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zat niet heel veel humor in mijn opmerking over Myrealla...
Zij heeft een heleboel mensen voor de gek gehouden met haar lege fobo en haar ava. Iedereen dacht dat ze een lekker ding was. Dat is de eigenlijke kutstreek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, je hebt wel gelijk hoor, maar ik heb nooit zo de behoefte om mensen zo persoonlijk af te fikken in een openbaar forum.
Ik heb al sinds mijn debuut op FOK! de regel dat als een vrouw geen fotos in dr fotoboek heeft dat ze lelijk isquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij heeft een heleboel mensen voor de gek gehouden met haar lege fobo en haar ava. Iedereen dacht dat ze een lekker ding was. Dat is de eigenlijke kutstreek.
De 1ste keer vond ik het al kinderachtig. Mja ik ben vrouw en dus humorloos.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat begint ondertussen wel heel flauw te worden. En met ondertussen bedoel ik: sinds de tweede keer dat hij het deed.
Maar jij hebt een gevuld Fobo !quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
De 1ste keer vond ik het al kinderachtig. Mja ik ben vrouw en dus humorloos.
en dat is ze niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij heeft een heleboel mensen voor de gek gehouden met haar lege fobo en haar ava. Iedereen dacht dat ze een lekker ding was. Dat is de eigenlijke kutstreek.
Neuh, heb dr op een meet gezien, laat ik zeggen,. vrij fors meisjequote:
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een gevuld Fobo !
Vandaar dat socios (ofzo) er op mocht! Dacht eerst medelijden beurt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, heb dr op een meet gezien, laat ik zeggen,. vrij fors meisje.
...maar het is wel waar. Godzijdank zijn de meeste inhoudslozen weer even weg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
niks eigenlijk, wees haar er alleen op dat haar posts zeer inhoudsloos waren.
fobo jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een gevuld Fobo !
Nee toch ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is van voor mijn tijd hier geloof ik.
Vroegâh...
Klopt, het is zowaar gezellig hier, vind ik. Misschien wel te gezellig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
...maar het is wel waar. Godzijdank zijn de meeste inhoudslozen weer even weg.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaar dat socios (ofzo) er op mocht! Dacht eerst medelijden beurt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is een vrouwelijke Obelix van 2 meter.
Socios in het echt was eigenlijk best ok. Ik snapte niet dat ie op FOK! zich echt voordeed als een autistische randdebiel. Wat een irritante user was dat zeg, blij dat is is opgetieft (of issie alweer terug?).quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaar dat socios (ofzo) er op mocht! Dacht eerst medelijden beurt.
skippy was tenminste echt een irritante randdebielquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Socios in het echt was eigenlijk best ok. Ik snapte niet dat ie op FOK! zich echt voordeed als een autistische randdebiel. Wat een irritante user was dat zeg, blij dat is is opgetieft (of issie alweer terug?).
Ja, die deed niet alsof, dan heb ik er minder moeite mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
skippy was tenminste echt een irritante randdebiel
Die is op Fok iig heel irritant.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
skippy was tenminste echt een irritante randdebiel
Ik heb hem niet in t echt gezien maar wat msn gesprekken (ik geloof dat t msn was, kan ook mIRC geweest zijn) gehad en was het een okaye gast.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Socios in het echt was eigenlijk best ok. Ik snapte niet dat ie op FOK! zich echt voordeed als een autistische randdebiel. Wat een irritante user was dat zeg, blij dat is is opgetieft (of issie alweer terug?).
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die is op Fok iig heel irritant.
Toch irriteer ik me altijd het meeste aan Maanvis.
We zijn het eindelijk een keer eens. Die gast is gestoord, ziekelijk zuigerig maar helaas niet dom....quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die is op Fok iig heel irritant.
Toch irriteer ik me altijd het meeste aan Maanvis.
Spirit !quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:43 schreef Kreator het volgende:
Hoe heet dat wijf dat hier wel eens komt, die elke week een ander heeft, een grote bek en zichzelf zo geweldig vindt...
Dat lijkt me er ook zo1 die er in het echtie toch wat minder uitziet dan ze doet voorkomen.
Spirit82quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:43 schreef Kreator het volgende:
Hoe heet dat wijf dat hier wel eens komt, die elke week een ander heeft, een grote bek en zichzelf zo geweldig vindt...
Dat lijkt me er ook zo1 die er in het echtie toch wat minder uitziet dan ze doet voorkomen.
Ja, hij deed heel normaal, niet verlegen, niet heel raar uit de hoek komend verder. En idd, hij zag er volgens mij best normaal uit...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem niet in t echt gezien maar wat msn gesprekken (ik geloof dat t msn was, kan ook mIRC geweest zijn) gehad en was het een okaye gast.
Foto's uitgewisseld. En met de aanname dat het foto's van zichzelf waren, was het ook geen foeilelijke gozer. Knap mwah. Maar lelijk niet
Er is er eentje die erger is toch? Ben ik net ff dr naam kwijtquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
Mijn grootste ergenis user is Quicky-Butt of zo. Met haar analofobie.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn het eindelijk een keer eens. Die gast is gestoord, ziekelijk zuigerig maar helaas niet dom....
Die doet het er echt om allemaal... als ik FA was kreeg die echt de eerste permban....
Zekerquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spirit82
Maar die is in het echie vrij doable. Nou weet ik dat jij dat niet zo impressive vindt als het van mij komt, maar toch.
Leugensquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het wel vaker eens geweest, maar het blijft zeldzaam ja.
Ja, quicky-butt klopt ook niet, maar ik kom er niet op. Je weet vast wel wie ik bedoel, je hebt vaak genoeg mij moeten zeggen dat ik beter kon ophouden in SEX met een discussiequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Er is er eentje die erger is toch? Ben ik net ff dr naam kwijt
waarom post je dan daarquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, quicky-butt klopt ook niet, maar ik kom er niet op. Je weet vast wel wie ik bedoel, je hebt vaak genoeg mij moeten zeggen dat ik beter kon ophouden in SEX met een discussie
Discussies tijdens sex. Afknapper!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, quicky-butt klopt ook niet, maar ik kom er niet op. Je weet vast wel wie ik bedoel, je hebt vaak genoeg mij moeten zeggen dat ik beter kon ophouden in SEX met een discussie
Joh.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Spirit is best ok hoor, maar heeft gewoon hele "aparte" denkbeelden over daten, mannen etc.
Sommige mensen wil ik wel de ogen uit krabben soms.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Verder irriteer ik me eigenlijk aan weinig mensen hier, de meesten hebben zo nu en dan wel leuke/interessante posts.
We wilde net over jou beginnen.quote:
I knowquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joh..
Opendeur kampioenschappen 2011 kandidaat.
sorryquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen wil ik wel de ogen uit krabben soms.
Alleen de overdag ploeg wat mij betreft. De mensen met een baan en een sociaal leven zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Verder irriteer ik me eigenlijk aan weinig mensen hier, de meesten hebben zo nu en dan wel leuke/interessante posts.
De ogen uit krabben ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen wil ik wel de ogen uit krabben soms.
Je denkt dat ik daar op let als ik op de automatische open een nieuw deel knop druk?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Pas die OP dan ook aan, met die humorloze aanpassingen van die droeftoeter elke keer.
spirit zou ik gillend gek van worden als ik daar een relatie mee zou hebben denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Spirit is best ok hoor, maar heeft gewoon hele "aparte" denkbeelden over daten, mannen etc.
Denk dat weg en het is een cute meisje waar je best lol mee zou kunnen hebben.
Ik heb Spirit ontmoet op Lowlandsquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Spirit ziet er best leuk uit maar is wel een beetje apart in dr gedrag
Ja die jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ganz gut, du untermensch! Befehl ist befehl!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daar op let als ik op de automatische open een nieuw deel knop druk?
Maar ik ga het nu wel door hoor, Fuhrer.
Zeur niet zo wijf.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
spirit zou ik gillend gek van worden als ik daar een relatie mee zou hebben denk ik.
ze post af en toe wel leuk maar ook zeurderig. al doen dat er wel meer.
Heil Heatwavequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ganz gut, du untermensch! Befehl ist befehl!.
Sja, ik zo niet weten hoe ze is als ze wel lekker in dr vel zit en niet zo met allerlei issues zitquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
spirit zou ik gillend gek van worden als ik daar een relatie mee zou hebben denk ik.
ze post af en toe wel leuk maar ook zeurderig. al doen dat er wel meer.
VORIGE JAREN WEL EN HIJ OOK (TOCH?)quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
JIJ WAS HELEMAAL NIET OP LL
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:48 schreef Memento-Mori het volgende:
en die missb. dat is pas een slet zegen dan hier doen alsof dr condooms liggen te verstoffen en dat dr zoon ze weg heeft gegooid, en dat moeten wij geloven
Sja, zit ook wel weer iets in, hij is wel gewoon consequent bloedirritant, dat is ook een gavequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:50 schreef Ripley het volgende:
Maanvis suckt gewoon het meest. Maar hij hoort er wel een beetje bij. Die andere klapjosti's vergeet ik gewoon vrij snel.
NOem je spirit nou een hij?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
VORIGE JAREN WEL EN HIJ OOK (TOCH?)
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer labiele gasten zijn er niet meer. Alle josti's heeft ze al afgewerkt.
Dat kan ik ook wel, maar ik heb soms nog een goeie dag tussen de ellende.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zit ook wel weer iets in, hij is wel gewoon consequent bloedirritant, dat is ook een gave.
quote:
Resultaat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het ooit wel es als een uitdaging gezien om een Spirit-type te versieren. Kijken of je die misvormde denkbeelden kunt veranderen.
Het idee was best ok.
en welke foksters heb jij allemaal afgewerkt?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer labiele gasten zijn er niet meer. Alle josti's heeft ze al afgewerkt.
Dan ben je lief. En bied je je excuus aanquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel, maar ik heb soms nog een goeie dag tussen de ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |