Zat niet heel veel humor in mijn opmerking over Myrealla...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Officieel niet, met een beetje humor wel.
Ja, dat begint ondertussen wel heel flauw te worden. En met ondertussen bedoel ik: sinds de tweede keer dat hij het deed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Pas die OP dan ook aan, met die humorloze aanpassingen van die droeftoeter elke keer.
Neuh, je hebt wel gelijk hoor, maar ik heb nooit zo de behoefte om mensen zo persoonlijk af te fikken in een openbaar forumquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zat niet heel veel humor in mijn opmerking over Myrealla...
Zij heeft een heleboel mensen voor de gek gehouden met haar lege fobo en haar ava. Iedereen dacht dat ze een lekker ding was. Dat is de eigenlijke kutstreek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, je hebt wel gelijk hoor, maar ik heb nooit zo de behoefte om mensen zo persoonlijk af te fikken in een openbaar forum.
Ik heb al sinds mijn debuut op FOK! de regel dat als een vrouw geen fotos in dr fotoboek heeft dat ze lelijk isquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij heeft een heleboel mensen voor de gek gehouden met haar lege fobo en haar ava. Iedereen dacht dat ze een lekker ding was. Dat is de eigenlijke kutstreek.
De 1ste keer vond ik het al kinderachtig. Mja ik ben vrouw en dus humorloos.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat begint ondertussen wel heel flauw te worden. En met ondertussen bedoel ik: sinds de tweede keer dat hij het deed.
Maar jij hebt een gevuld Fobo !quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
De 1ste keer vond ik het al kinderachtig. Mja ik ben vrouw en dus humorloos.
en dat is ze niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij heeft een heleboel mensen voor de gek gehouden met haar lege fobo en haar ava. Iedereen dacht dat ze een lekker ding was. Dat is de eigenlijke kutstreek.
Neuh, heb dr op een meet gezien, laat ik zeggen,. vrij fors meisjequote:
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een gevuld Fobo !
Vandaar dat socios (ofzo) er op mocht! Dacht eerst medelijden beurt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, heb dr op een meet gezien, laat ik zeggen,. vrij fors meisje.
...maar het is wel waar. Godzijdank zijn de meeste inhoudslozen weer even weg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
niks eigenlijk, wees haar er alleen op dat haar posts zeer inhoudsloos waren.
fobo jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een gevuld Fobo !
Nee toch ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is van voor mijn tijd hier geloof ik.
Vroegâh...
Klopt, het is zowaar gezellig hier, vind ik. Misschien wel te gezellig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
...maar het is wel waar. Godzijdank zijn de meeste inhoudslozen weer even weg.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaar dat socios (ofzo) er op mocht! Dacht eerst medelijden beurt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is een vrouwelijke Obelix van 2 meter.
Socios in het echt was eigenlijk best ok. Ik snapte niet dat ie op FOK! zich echt voordeed als een autistische randdebiel. Wat een irritante user was dat zeg, blij dat is is opgetieft (of issie alweer terug?).quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaar dat socios (ofzo) er op mocht! Dacht eerst medelijden beurt.
skippy was tenminste echt een irritante randdebielquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Socios in het echt was eigenlijk best ok. Ik snapte niet dat ie op FOK! zich echt voordeed als een autistische randdebiel. Wat een irritante user was dat zeg, blij dat is is opgetieft (of issie alweer terug?).
Ja, die deed niet alsof, dan heb ik er minder moeite mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
skippy was tenminste echt een irritante randdebiel
Die is op Fok iig heel irritant.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
skippy was tenminste echt een irritante randdebiel
Ik heb hem niet in t echt gezien maar wat msn gesprekken (ik geloof dat t msn was, kan ook mIRC geweest zijn) gehad en was het een okaye gast.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Socios in het echt was eigenlijk best ok. Ik snapte niet dat ie op FOK! zich echt voordeed als een autistische randdebiel. Wat een irritante user was dat zeg, blij dat is is opgetieft (of issie alweer terug?).
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die is op Fok iig heel irritant.
Toch irriteer ik me altijd het meeste aan Maanvis.
We zijn het eindelijk een keer eens. Die gast is gestoord, ziekelijk zuigerig maar helaas niet dom....quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die is op Fok iig heel irritant.
Toch irriteer ik me altijd het meeste aan Maanvis.
Spirit !quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:43 schreef Kreator het volgende:
Hoe heet dat wijf dat hier wel eens komt, die elke week een ander heeft, een grote bek en zichzelf zo geweldig vindt...
Dat lijkt me er ook zo1 die er in het echtie toch wat minder uitziet dan ze doet voorkomen.
Spirit82quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:43 schreef Kreator het volgende:
Hoe heet dat wijf dat hier wel eens komt, die elke week een ander heeft, een grote bek en zichzelf zo geweldig vindt...
Dat lijkt me er ook zo1 die er in het echtie toch wat minder uitziet dan ze doet voorkomen.
Ja, hij deed heel normaal, niet verlegen, niet heel raar uit de hoek komend verder. En idd, hij zag er volgens mij best normaal uit...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem niet in t echt gezien maar wat msn gesprekken (ik geloof dat t msn was, kan ook mIRC geweest zijn) gehad en was het een okaye gast.
Foto's uitgewisseld. En met de aanname dat het foto's van zichzelf waren, was het ook geen foeilelijke gozer. Knap mwah. Maar lelijk niet
Er is er eentje die erger is toch? Ben ik net ff dr naam kwijtquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
Mijn grootste ergenis user is Quicky-Butt of zo. Met haar analofobie.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn het eindelijk een keer eens. Die gast is gestoord, ziekelijk zuigerig maar helaas niet dom....
Die doet het er echt om allemaal... als ik FA was kreeg die echt de eerste permban....
Zekerquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spirit82
Maar die is in het echie vrij doable. Nou weet ik dat jij dat niet zo impressive vindt als het van mij komt, maar toch.
Leugensquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het wel vaker eens geweest, maar het blijft zeldzaam ja.
Ja, quicky-butt klopt ook niet, maar ik kom er niet op. Je weet vast wel wie ik bedoel, je hebt vaak genoeg mij moeten zeggen dat ik beter kon ophouden in SEX met een discussiequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Er is er eentje die erger is toch? Ben ik net ff dr naam kwijt
waarom post je dan daarquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, quicky-butt klopt ook niet, maar ik kom er niet op. Je weet vast wel wie ik bedoel, je hebt vaak genoeg mij moeten zeggen dat ik beter kon ophouden in SEX met een discussie
Discussies tijdens sex. Afknapper!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, quicky-butt klopt ook niet, maar ik kom er niet op. Je weet vast wel wie ik bedoel, je hebt vaak genoeg mij moeten zeggen dat ik beter kon ophouden in SEX met een discussie
Joh.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Spirit is best ok hoor, maar heeft gewoon hele "aparte" denkbeelden over daten, mannen etc.
Sommige mensen wil ik wel de ogen uit krabben soms.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Verder irriteer ik me eigenlijk aan weinig mensen hier, de meesten hebben zo nu en dan wel leuke/interessante posts.
We wilde net over jou beginnen.quote:
I knowquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joh..
Opendeur kampioenschappen 2011 kandidaat.
sorryquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen wil ik wel de ogen uit krabben soms.
Alleen de overdag ploeg wat mij betreft. De mensen met een baan en een sociaal leven zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Verder irriteer ik me eigenlijk aan weinig mensen hier, de meesten hebben zo nu en dan wel leuke/interessante posts.
De ogen uit krabben ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen wil ik wel de ogen uit krabben soms.
Je denkt dat ik daar op let als ik op de automatische open een nieuw deel knop druk?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Pas die OP dan ook aan, met die humorloze aanpassingen van die droeftoeter elke keer.
spirit zou ik gillend gek van worden als ik daar een relatie mee zou hebben denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Spirit is best ok hoor, maar heeft gewoon hele "aparte" denkbeelden over daten, mannen etc.
Denk dat weg en het is een cute meisje waar je best lol mee zou kunnen hebben.
Ik heb Spirit ontmoet op Lowlandsquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Spirit ziet er best leuk uit maar is wel een beetje apart in dr gedrag
Ja die jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ganz gut, du untermensch! Befehl ist befehl!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daar op let als ik op de automatische open een nieuw deel knop druk?
Maar ik ga het nu wel door hoor, Fuhrer.
Zeur niet zo wijf.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
spirit zou ik gillend gek van worden als ik daar een relatie mee zou hebben denk ik.
ze post af en toe wel leuk maar ook zeurderig. al doen dat er wel meer.
Heil Heatwavequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ganz gut, du untermensch! Befehl ist befehl!.
Sja, ik zo niet weten hoe ze is als ze wel lekker in dr vel zit en niet zo met allerlei issues zitquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
spirit zou ik gillend gek van worden als ik daar een relatie mee zou hebben denk ik.
ze post af en toe wel leuk maar ook zeurderig. al doen dat er wel meer.
VORIGE JAREN WEL EN HIJ OOK (TOCH?)quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
JIJ WAS HELEMAAL NIET OP LL
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:48 schreef Memento-Mori het volgende:
en die missb. dat is pas een slet zegen dan hier doen alsof dr condooms liggen te verstoffen en dat dr zoon ze weg heeft gegooid, en dat moeten wij geloven
Sja, zit ook wel weer iets in, hij is wel gewoon consequent bloedirritant, dat is ook een gavequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:50 schreef Ripley het volgende:
Maanvis suckt gewoon het meest. Maar hij hoort er wel een beetje bij. Die andere klapjosti's vergeet ik gewoon vrij snel.
NOem je spirit nou een hij?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
VORIGE JAREN WEL EN HIJ OOK (TOCH?)
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer labiele gasten zijn er niet meer. Alle josti's heeft ze al afgewerkt.
Dat kan ik ook wel, maar ik heb soms nog een goeie dag tussen de ellende.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zit ook wel weer iets in, hij is wel gewoon consequent bloedirritant, dat is ook een gave.
quote:
Resultaat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het ooit wel es als een uitdaging gezien om een Spirit-type te versieren. Kijken of je die misvormde denkbeelden kunt veranderen.
Het idee was best ok.
en welke foksters heb jij allemaal afgewerkt?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer labiele gasten zijn er niet meer. Alle josti's heeft ze al afgewerkt.
Dan ben je lief. En bied je je excuus aanquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel, maar ik heb soms nog een goeie dag tussen de ellende.
Misschien moet je in een Volvo gaan rijden.quote:
50 procent kans dat ik goed gok.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik laat mijn opmerking staan!Noem je die flikker nou een hij?
Mja. Ik ben erg blij dat mijn vakantie niet 1 week later was. Ik zat dus een week daarvoor in New Orleans. Toen de orkaan in Miami aankwam zat ik net in Atlanta met de tussenstopt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Moest laatst een docu checken (Ganglands), en 1 aflevering ging over een bende uit New Orleans, lieten ze ook een stuk zien over de dagen na Katrina..
Niet meer normaal man, buren die met elkaar op de vuist gaan om een stuk brood, een stadion vol met slachtoffers waar amper tot geen eten was maar wel duizenden(!) wapens, mensen die van het dak afsprongen omdat ze het niet meer zagen zitten enzo…
Indrukwekkend wel.
zeg wel opletten hequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:53 schreef Ripley het volgende:
Ik ken alleen de MissB Techno link. Welke heb ik nu weer gemist
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je in een Volvo gaan rijden.![]()
Of gewoon een aids naald in je arm zetten want dat is waarschijnljik prettiger.
Geen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:53 schreef dawg het volgende:
[..]
en welke foksters heb jij allemaal afgewerkt?
ben je een beetje mensenschuw?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen.
Van de nog actieve posters (m/v) heb ik ook alleen Rip in het echt gezien.
quote:
Ik lees waarschijnlijk niet genoeg mee in de avonduren, ik dacht dat je wel ok wasquote:
Tijd verspild, veel gezeik, hoge bloeddruk door irreel geneuzel en gejank.quote:
Toen ik vrijgezel was, wilde je niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
Heb dan ook niet de hele tijd een vriendin!
Dit was mijn zevende opeenvolgende jaar, dus jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
VORIGE JAREN WEL EN HIJ OOK (TOCH?)
's avonds fokken is sowieso voor werkloze paupers.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees waarschijnlijk niet genoeg mee in de avonduren, ik dacht dat je wel ok was.
Thunderbitch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef Tally het volgende:
Ja die ja
Waar ik zelf ook vaak genoeg mee aan t stegelen was.
Kut hoe heet ze noujoh
Zonder sociaal levenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
's avonds fokken is sowieso voor werkloze paupers.
in het licht van de discussie vind ik dit een discutabele uitspraak.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon echt al vrienden en familie waar ik dingen mee doe.
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:57 schreef dawg het volgende:
[..]
in het licht van de discussie vind ik dit een discutabele uitspraak.
Ik ben in een milde bui vandaagquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
's avonds fokken is sowieso voor werkloze paupers.
Je moet niet alles letterlijk nemen autistquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:57 schreef dawg het volgende:
[..]
in het licht van de discussie vind ik dit een discutabele uitspraak.
Ik zal nog een keer je mening respecteren!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ookal mocht dat niet...
kijk mij ff tegendraads zijn.
Zal dat een lekker wijf zijn? ok ze is niet helemaal 100 maar door de UI denk je dat ze lekker kan zijn.quote:
Waarom zou jequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal nog een keer je mening respecteren!
...dan beginnen ze over 'principes' enzo. Dan haak ik zoberco af.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:58 schreef Tally het volgende:
Alsof je wat zou voelen van een vriendin (als ze niet mee doet)
Was te verwachten, laten we vallen onder de noemer "Je was jong"quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tijd verspild, veel gezeik, hoge bloeddruk door irreel geneuzel en gejank.
Multitasken!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
goed, eigenlijk moet ik studeren maar ben nu himym aan t binnen halen
Kweenie maar daar denk ik niet over na.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal dat een lekker wijf zijn? ok ze is niet helemaal 100 maar door de UI denk je dat ze lekker kan zijn.
Maar door geen foto's denk ik dat ze heeeeeul lelijk is.
Ik ben in de war
Het heeft even wat tijd gekost, maar: http://forum.fok.nl/user/history/177711quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die ja
Waar ik zelf ook vaak genoeg mee aan t stegelen was.
Kut hoe heet ze noujoh
Sommige fokkers zouden dat niet eens erg vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie maar daar denk ik niet over na.
Enige wat me lijkt is dat je als man een lijk ligt te neuken met die in bed.
Meerdere dingen tegelijk verneuken!quote:
Is dat een SOA?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
goed, eigenlijk moet ik studeren maar ben nu himym aan t binnen halen
Ik kan meerdere dingen half-assed doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meerdere dingen tegelijk verneuken!
Vrouwen.
Dan is de zin al vertrokken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dan beginnen ze over 'principes' enzo. Dan haak ik zoberco af.
Web 2.0. Jeweets...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je die tegenwoordig ook al dowloaden?
we wisten dankzij Nouk hoe ze heette!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het heeft even wat tijd gekost, maar: http://forum.fok.nl/user/history/177711
Jij zal wel hoog op dat lijstje staanquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige fokkers zouden dat niet eens erg vinden.
Groot gelijk komt alleen gezeik van!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik neuk geen Fokkers.Sorry dames...
Ik ookquote:
Zodra je over neuken begint krijg je 'hoe is het met je vriendin?' vragen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan is de zin al vertrokken.
Pff principes!
Nou ja zin vertrokken dat lieg ik (bij mezelf dan) eerst denk je nog, die krijg ik wel zo ver, en dan denk je weet je laat ook maar
quote:
Die moet nou eens keihard in haar reet geneukt worden door een neger met een pik zo groot als een kinderarmpje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook
Was mijn hele zoektocht voor niks, maar toch.
Thunderbitch![]()
Haar haat ik echt met een passie.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik neuk geen Fokkers.Sorry dames...
Meerdere. En dan geniet ze er van! Dat weet ik zeker!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Die moet nou eens keihard in haar reet geneukt worden door een neger met een pik zo groot als een kinderarmpje.
Je spreekt nu voor jezelf ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige fokkers zouden dat niet eens erg vinden.
ik had liever gehad dat die niet posttequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Die zegt me nou echt helemaal niets. Qua naam heel vaag, maar geen idee wat ze post etc
./
Nog nooit van gehoord. Ik mezelf maar gelukkig prijzen zo te horenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook
Was mijn hele zoektocht voor niks, maar toch.
Thunderbitch![]()
Haar haat ik echt met een passie.
Oh ja, dat scheelt dan weer idd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij neukt toch geen mannen met een vriendin..
Als het nou over Prrrrridemeid ging, dan wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Die zegt me nou echt helemaal niets. Qua naam heel vaag, maar geen idee wat ze post etc
./
Thunderbitch heeft een nogal uitgesproken en ZEER bekrompen mening over alles wat niet heteroseksuele missionarishouding is.quote:
Uiteraard zonder behulp van GHB/Chloroform of betaling zal ik nooit seks hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij zal wel hoog op dat lijstje staan
Maar ik word nu wel nieuwsgierig wat er zo erg aan is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Thunderbitch. Ik ken d'r niet. Maar als iedereen haar haat, dan haat ik graag mee.
Thunderbitch.
vind je man dat niet erg? Wat is er mis met je relatie? Zoek je iets? Houd gewoon je bek en neuken!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zodra je over neuken begint krijg je 'hoe is het met je vriendin?' vragen..
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik word nu wel nieuwsgierig wat er zo erg aan is.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
vind je man dat niet erg? Wat is er mis met je relatie? Zoek je iets? Houd gewoon je bek en neuken!
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je spreekt nu voor jezelf ?
+1.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik word nu wel nieuwsgierig wat er zo erg aan is.
Ik hoef niet te klikken om te weten wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij de naam Thunderbitch moet ik aan zo’n type denken :
http://partyflock.nl/album/1004289/5631699.html
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
vind je man dat niet erg? Wat is er mis met je relatie? Zoek je iets? Houd gewoon je bek en neuken!
Klik nou maar gewoon, kun je nog even lachen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef niet te klikken om te weten wat je bedoelt.
ja, die ken ik welquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het nou over Prrrrridemeid ging, dan wel.
Wat een rare foto'squote:Op dinsdag 20 september 2011 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klik nou maar gewoon, kun je nog even lachen.
Gelukkig is het op Partyflock je moet er toch niet aandenken dat zulke foto's overal verspreid worden. Oh wacht ....quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klik nou maar gewoon, kun je nog even lachen.
Ze is er trots op jeweetz.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een rare foto'sWaarom zo veel foto's van haar vlecht?
Waarschuwingquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij de naam Thunderbitch moet ik aan zo’n type denken :
http://partyflock.nl/album/1004289/5631699.html
Waarschijnlijk is ze trost dat ze kan vlechten. Voor iemand met het IQ 0 is dat een hele opgavequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O die ken ik wel eentje. Ik zal Abraxas ff mailenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Die moet nou eens keihard in haar reet geneukt worden door een neger met een pik zo groot als een kinderarmpje.
Die wenkbrauwenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een FOK!ster gedate (nee echt HW, hadden we niet gedacht) en die kreeg echt elke dag de ranzigste PM;s etcquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Een vriendin had me laatst inloggegevens laten weten van een fake PF profiel dat ze had aangemaakt, zgn. een bisexueel meisje van 23.
Man man man, als je ziet wat daar voor berichten binnen komen dan is je vertrouwen in de mensheid ook direct verdwenen.
Daar hoef ik geen profiel voor aan te maken omdat te weten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Een vriendin had me laatst inloggegevens laten weten van een fake PF profiel dat ze had aangemaakt, zgn. een bisexueel meisje van 23.
Man man man, als je ziet wat daar voor berichten binnen komen dan is je vertrouwen in de mensheid ook direct verdwenen.
Jij verzendt ze meestal?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen profiel voor aan te maken omdat te weten.
Ja daar is ze echt de enige inquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een FOK!ster gedate (nee echt HW, hadden we niet gedacht) en die kreeg echt elke dag de ranzigste PM;s etc.
Wanhopige mannen zijn echt zo bloedirritant.
Ik ben best kansloos maar er zijn grenzen. Dus nee dat doe ik niet.quote:
Nee doos, maar wel de enige waarbij ik in de PMbox kon kijkenquote:
Extra sneu was nog wel om te zien welke pm's mijn vriendin kreeg van kansloze mannen uit *dit topic* terwijl ze wisten dat ik er een relatie mee had.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee doos, maar wel de enige waarbij ik in de PMbox kon kijken.
Het was ooit best tof, inmiddels is het meer een site voor swingers e.d. geworden geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef Kreator het volgende:
Partyflock. Wat een heerlijke uitlaatklep was dat.
Enschedese prachtwebsite.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee doos, maar wel de enige waarbij ik in de PMbox kon kijken.
Ik zal het hier al een paar keer vertelde verhaal van Maanvis maar achterwege latenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Extra sneu was nog wel om te zien welke pm's mijn vriendin kreeg van kansloze mannen uit *dit topic* terwijl ze wisten dat ik er een relatie mee had..
Niet geschoten is immers altijd mis.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Extra sneu was nog wel om te zien welke pm's mijn vriendin kreeg van kansloze mannen uit *dit topic* terwijl ze wisten dat ik er een relatie mee had..
Die bestaan zeker nog!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het was ooit best tof, inmiddels is het meer een site voor swingers e.d. geworden geloof ik.
Ja en hardcore-gabbers, voor zover die nog bestaan.
Nee, maar als het erger is dan FOK! dan wil ik het niet weten, ik vind mensen nu soms nog best leukquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ken je Netlog?
Das ook zo kansloos. Maar ik heb dr wel een profiel. Anders kan je niet kijken bij anderen
Hardcore will never die!quote:
Ze hadden nog nooit geschoten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet geschoten is immers altijd mis.
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet geschoten is immers altijd mis.
99% is er kansloosquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar als het erger is dan FOK! dan wil ik het niet weten, ik vind mensen nu soms nog best leuk.
Tuurlijk welquote:
Daar heb ik een scharrel voorquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
99% is er kansloos
Maar als je omhoog zit, soms best makkelijk
Maar is Netlog dan ook gebouwd om seksdates te rogellen of niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
99% is er kansloos
Die had ik ook. Maar toen ff niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik een scharrel voor
Al zit die nu met dr reet in Portugal.
http://messages.fok.nl/compose.php?to=Kreatorquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
99% is er kansloos
Je word er heeeeeel potent van Tijnbrein, niets voor jou ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk welal die pillen zijn echt niet goed voor je
Ik blijf hoop houden dat het tegendeel waar is.quote:
Nee eerste opzet niet althans. Contacten site.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar is Netlog dan ook gebouwd om seksdates te rogellen of niet?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ooit weleens gedate via CU2, maar dat moet toch wel 11 jaar geleden zijn, minstens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee eerste opzet niet althans. Contacten site.
Zoals CU2 in het begin.
En dan? Zit ik alleen met een stijve achter mijn computerquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je word er heeeeeel potent van Tijnbrein, niets voor jou ?
ik wil wel cyanide in de pilletjes gaan stoppenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden dat het tegendeel waar is.
Potent en geen wijf. Is dat nuttig dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je word er heeeeeel potent van Tijnbrein, niets voor jou ?
..en dan hier ontkennen of gemaakt vriendelijk doen terwijl je net hebt gelezen "krea is een klootzak, met mij zou je beter af zijn!'quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Onder het mom van "Alles kan stuk"?
Nasty
ah ja zo, maar goed. Jij bent een vrouw, jij kunt op het parkietenforum nog iets regelen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee eerste opzet niet althans. Contacten site.
Zoals CU2 in het begin.
Ik deed dat gewoon op Chatboyquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar is Netlog dan ook gebouwd om seksdates te rogellen of niet?
Kerel mag ook hoor. Ik ben de moeilijkste nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Potent en geen wijf. Is dat nuttig dan?
Only @ FOK!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
..en dan hier ontkennen of gemaakt vriendelijk doen terwijl je net hebt gelezen "krea is een klootzak, met mij zou je beter af zijn!'. Faalhazen.
Bokt.nlquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ah ja zo, maar goed. Jij bent een vrouw, jij kunt op het parkietenforum nog iets regelen.
Geen van beiden schat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de turbo-folk was?
Spaar je ff voor een escort ofzo, moet ik alles voorkauwen ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan? Zit ik alleen met een stijve achter mijn computer
Ik heb een vriendje op CU2 opgeduikeld, 7 maandenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ooit weleens gedate via CU2, maar dat moet toch wel 11 jaar geleden zijn, minstens.
Kreeg ze letterlijk dat soort texten ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
..en dan hier ontkennen of gemaakt vriendelijk doen terwijl je net hebt gelezen "krea is een klootzak, met mij zou je beter af zijn!'. Faalhazen.
Omg, that's sadquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar had ik het telefoonnummer van mijn stalker op gezetquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een vriendje op CU2 opgeduikeld, 7 maanden
En ik ken Lips er van. Die is hier wel eens een blauwe maandag geweest, en die is met Snuitebolletje op vakantie geweest deze zomer.
je had ook nog CU2Night
Sloeriequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kerel mag ook hoor. Ik ben de moeilijkste niet
Thunderbitchquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spaar je ff voor een escort ofzo, moet ik alles voorkauwen ?
En dan pietjes oplopen. Nee dank jequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ah ja zo, maar goed. Jij bent een vrouw, jij kunt op het parkietenforum nog iets regelen.
Nou jongen, als dat geen neuken wordt !quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thunderbitchhaha die wil vast wel.
alles met een hartslag?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kerel mag ook hoor. Ik ben de moeilijkste niet
Ik ga niet alles in detail vertellen, maar er zaten pareltjes tussen.quote:
Nee gewoon wanhopig ;') straks word ik als schenkstroop, etcquote:
Ik ga haar PM-enquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou jongen, als dat geen neuken wordt !
Zo'n beetje wel. Maar zelfs ik heb mijn grenzenquote:
Ik ken ze hoor, niet precies hetzelfde, maar vooral waarschuwingen over wat voor een botte lul ik eigenlijk ben, en dat ze voor me moeten oppassen, ik zou ze alleen maar gebruiken etcquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga niet alles in detail vertellen, maar er zaten pareltjes tussen.
Helaas ging zij er uit onzekerheid en een gebrek aan trouw zijn gewoon op in, wat het niet leuker maakte..
Ja ik hou er niet zo van. Zeker niet als ik gewoon meepost in hetzelfde topic.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken ze hoor, niet precies hetzelfde, maar vooral waarschuwingen over wat voor een botte lul ik eigenlijk ben, en dat ze voor me moeten oppassen, ik zou ze alleen maar gebruiken etc.
Ik ben er met haar toen ook wel een paar keer op in gegaan, gewoon details vragen en voorbeelden etc.
Namen willen we!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Kreator het volgende:
NOu hebben ze bij ons beide natuurlijk gewoon een puntquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik hou er niet zo van. Zeker niet als ik gewoon meepost in hetzelfde topic.. Maar goed, dat kwam dus voornamelijk omdat ze niet te vertrouwen was. Dat helpt niet mee. Als dat wel het geval was, was het gewoon grappig.
Ik ontken!quote:
Peu?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tegen wie deed ik een tijdje niet zo aardig? Die.
Ik mag nu niet meer zo doen. Ik ben nu bezet en we hebben geen StBaby relatie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
tegenwoordig op het forum van de kamasutrabeurs. Swingende was nog nooit zo makkelijk.
Bateman?!?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik ook al kan ik t wel radenquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef Cue_ het volgende:
Die zou je op zich moeten kunnen raden. Ondertussen vaak genoeg behandeld hier
Ooh die!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef Kreator het volgende:
quote:
Mijn dag is weer goed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik heb niks tegen bateman, op z'n gebrek aan humor na.
Tofquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag nu niet meer zo doen. Ik ben nu bezet en we hebben geen StBaby relatie.
Dat gaat me misschien ooit nog parten spelen straks, maar tot nu toe heb ik t er nog voor over. Plus: hij is niet de flauwste enw eet dat ik met alles wat los en vastzit flirt... en doet er niet moeilijk over![]()
Hij ging vrijdag met een vriend van me (ook bezet) even een "versier-rondje" maken. Moest er wel om lachenis voor hem allemaal nieuw. En ach.... "Je mag honger krijgen op een ander, als je maar thuis komt eten".
De oude lijken zijn net wegquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi!
Hoe is het met biljarten?
Ik heb ook een tijdje zo'n "spannende" periode gehad. trios, meerdere op 1 dag etc..quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
Ook zo'n tof verhaal.
"ik heb een meisje leren kennen die vlak bij mijn school woont. Zij heeft een vriend en ze willen een trio, zonder jou erbij uiteraard. Dat is wel okay toch?"
"Nou. Nee."
"Oh, ik ga toch."
"Dan ga je voor het laatst"
En er dan uiteindelijk toch gewoon 'een wijntje gaan drinken' en met droge ogen beweren dat er niks is gebeurd.
Nu ja. Blij dat ik op een ander glij.
Tsjonge jonge, ik kan me hierover blijven verbazen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
Ook zo'n tof verhaal.
"ik heb een meisje leren kennen die vlak bij mijn school woont. Zij heeft een vriend en ze willen een trio, zonder jou erbij uiteraard. Dat is wel okay toch?"
"Nou. Nee."
"Oh, ik ga toch."
"Dan ga je voor het laatst"
En er dan uiteindelijk toch gewoon 'een wijntje gaan drinken' en met droge ogen beweren dat er niks is gebeurd.
Nu ja. Blij dat ik op een ander glij.
Oh, ik schrok al. Almerequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje zo'n "spannende" periode gehad. trios, meerdere op 1 dag etc..
Ik ben er wel klaar mee, Almere here I come (figuurlijk dan).
Als je er zelf bij mag zijn is het niet zo'n issue.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje zo'n "spannende" periode gehad. trios, meerdere op 1 dag etc..
Gears of war 3 al binnen, of speel je die niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, ik kan me hierover blijven verbazen.
Dat iemand als Babs het zou doen begrijp ik wel, open relatie dit dat, maar dit...
Maar ik ga weer ff blurays controleren, Ganglands seizoen 4, negers/mexicanen/motorbendes, met guns.
Ja dat is wel het lulligste ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je er zelf bij mag zijn is het niet zo'n issue..
Maar dan was het vast geen trio meerquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar dat is voor mij het equivalent van niet meer wild etc doenquote:
Totdat Henk en niet Ingrid een vinger in je anus steekt...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en het dan ook gewoon niet begrijpen dat je er moeite mee zou hebben als ze toch zou gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsjonge jonge, ik kan me hierover blijven verbazen.
Dat iemand als Babs het zou doen begrijp ik wel, open relatie dit dat, maar dit...
Kwartetjes zijn leuker dan trio's (zeker bi-kwartetjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan was het vast geen trio meer
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dat is voor mij het equivalent van niet meer wild etc doen.
Ik sluit verder niets uit hoor, maar ik ZOEK iets vasts.
Dan krijgt Henk en niet Ingrid een stoot op zn knar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Totdat Henk en niet Ingrid een vinger in je anus steekt...
Roken?
Het lijkt nu juist alsof je de nadruk legt op zoek, terwijl je volgens mij 'zoek' bedoeltquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar dat is voor mij het equivalent van niet meer wild etc doen.
Ik sluit verder niets uit hoor, maar ik ZOEK iets vasts.
nog eens?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het lijkt nu juist alsof je de nadruk legt op zoek, terwijl je volgens mij 'zoek' bedoelt
Als Henk meedoet doet Krea niet mee. Als Henk Tina zou heten wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan krijgt Henk en niet Ingrid een stoot op zn knar.
Het lijkt nu alsof je ook écht zoekt, terwijl je volgens mij niet echt zoekt. Ofzoquote:
Slapjanus.quote:
Nee en nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gears of war 3 al binnen, of speel je die niet?
Je was een hippie?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik las vandaag een tweet van Totalbiscuit (the cinical brit) over het 'boekje' bij GoW3. De meerwaarde van een spel kopen op schijfje in een hoesje neemt erg af.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
En dan doet de bluray-speler hiet hier niet.
Morgen maar dan, in een ander kantoor....
[..]
Nee en nee.
Vond deel 1 best ok, maar ik ben een beetje klaar met shooters. (tot BF3 dan he)
Oh zo, nou ja, ik zoek wel een beetje, pas nog gedated, leek goed te zitten, maar bleef van haar kant bij een one night stand... (jaja, kom maar met de je kan het niet postsquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het lijkt nu alsof je ook écht zoekt, terwijl je volgens mij niet echt zoekt. Ofzo
Was dan ook op mijn PM ingegaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en het dan ook gewoon niet begrijpen dat je er moeite mee zou hebben als ze toch zou gaan..
Verbazende periode.
JE KAN HET NIET!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh zo, nou ja, ik zoek wel een beetje, pas nog gedated, leek goed te zitten, maar bleef van haar kant bij een one night stand... (jaja, kom maar met de je kan het niet posts).
Ik game sinds maanden weer eensquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
En dan doet de bluray-speler hiet hier niet.
Morgen maar dan, in een ander kantoor....
[..]
Nee en nee.
Vond deel 1 best ok, maar ik ben een beetje klaar met shooters. (tot BF3 dan he)
die tandarts:?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh zo, nou ja, ik zoek wel een beetje, pas nog gedated, leek goed te zitten, maar bleef van haar kant bij een one night stand... (jaja, kom maar met de je kan het niet posts).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |