quote:
YOU!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ons mam!
Wil je die foto weghalen?
Die staat niet graag op internet.
It's funny 'cause it's truequote:
ik kan die foto niet weghalen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ons mam!
Wil je die foto weghalen?
Die staat niet graag op internet.
Excuse me?quote:
Geld maakt niet gelukkig. Wel makkelijkerquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
+1.
slechts rondkomen is niet voldoende.
ik heb nu bijna niks, net genoeg om rond te komen.quote:
Waarom niet? Ik voel me niet prettig bij een man die alles voor me betaalt. Ik voel me dan niet onafhankelijk en zou ook het idee hebben dat je er iets voor terug moet doen zeg maar. Ik vind het ideaal als je alletwee iets te besteden hebt en comfortabel kan leven, maar dat er niet een van de twee veel emer heeft dan de ander.quote:
Ik ben blij voor je. Ik persoonlijk ga toch meer voor een gelijkwaardige relatie.quote:
Was dat nou nodig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Excuse me?
Wil je je kroon weer terug?
Zoek maar! I stuck it where the sun doesn;t shine.
Good luck!
Ik ook, maar tot die komt is dit een prima oplossing somsquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je. Ik persoonlijk ga toch meer voor een gelijkwaardige relatie.
Geld is niks. Wat je ermee doet, dat telt.quote:
Als een vrouw dat zou doen voor een man zullen de meeste mannen dat ook niet prettig vindenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik voel me niet prettig bij een man die alles voor me betaalt. Ik voel me dan niet onafhankelijk en zou ook het idee hebben dat je er iets voor terug moet doen zeg maar. Ik vind het ideaal als je alletwee iets te besteden hebt en comfortabel kan leven, maar dat er niet een van de twee veel emer heeft dan de ander.
Ik heb overigens ook nog nooit een relatie gehad waarbij de man meer verdiende dan ik.
Je hebt helemaal gelijk wat dat betreft natuurlijk, geniet ervan!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar tot die komt is dit een prima oplossing soms.
Dan val je of op klaplopers en plebejers, of je verdient erg royaalquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Ripley het volgende:
Ik heb overigens ook nog nooit een relatie gehad waarbij de man meer verdiende dan ik.
jawel hoor, maak me niet zo drukquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als een vrouw dat zou doen voor een man zullen de meeste mannen dat ook niet prettig vinden
Als ze maar kan pijpen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mij eigenlijk ook niet. Of ze nu döner snijdt bij de Döner King voor 2 euro per uur zoals Good.vs.Evil, of dat ze CEO is van een multinational...
Fuck off met je "zo hoort dat"quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan val je of op klaplopers en plebejers, of je verdient erg royaal
Want normaal verdient de man meer. Zo hoort dat in de wereld.
Zeg dat eens tegen die knakker van bijvoorbeeld Oprah.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan val je of op klaplopers en plebejers, of je verdient erg royaal
Want normaal verdient de man meer. Zo hoort dat in de wereld.
quote:
True. Maar het is bij mij niet echt onderdeel van het selectieproces.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je de keus hebt, kies je degene met geld. Gewoon, omdat het makkelijker is.
Auto's, huizen en een vliegtuig kopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geld is niks. Wat je ermee doet, dat telt.
Toen wij een huis gingen kopen was ik ook hoofdverdiener. Hij zat daar heel erg mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
Ik verdien meer dan mijn vriendje. Dat boeit hem, mij niet
Rich Bitchquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Auto's, huizen en een vliegtuig kopen.
dan ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:08 schreef dawg het volgende:
iedereen verdient denk ik meer dan mij!
Hangt ervan af...quote:
Mwah., het zal me eigenlijk worst zijn denk ik. Wel eens leuk om aan de andere kant te staanquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen wij een huis gingen kopen was ik ook hoofdverdiener. Hij zat daar heel erg mee.
Omdat ik dat kan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom post je een boot als ik het over huizen, auto's en vliegtuigen heb?
Mij interesseert en interesseerde het ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah., het zal me eigenlijk worst zijn denk ik. Wel eens leuk om aan de andere kant te staan.
Dat, plus lekker belangrijk dat de een meer verdient is maar geld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geef best om geld, maar niet zoveel dat ik me helemaal de tering wil werken ervoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij interesseert en interesseerde het ook niet
Maar nu geef ik niets om geld. Maar dat lieg ik lees ik net!
1999! Adobe Photoshop 4.0!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sunseeker is wel geinig maar ik ben niet zo van de boten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |