quote:
YOU!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ons mam!
Wil je die foto weghalen?
Die staat niet graag op internet.
It's funny 'cause it's truequote:
ik kan die foto niet weghalen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ons mam!
Wil je die foto weghalen?
Die staat niet graag op internet.
Excuse me?quote:
Geld maakt niet gelukkig. Wel makkelijkerquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
+1.
slechts rondkomen is niet voldoende.
ik heb nu bijna niks, net genoeg om rond te komen.quote:
Waarom niet? Ik voel me niet prettig bij een man die alles voor me betaalt. Ik voel me dan niet onafhankelijk en zou ook het idee hebben dat je er iets voor terug moet doen zeg maar. Ik vind het ideaal als je alletwee iets te besteden hebt en comfortabel kan leven, maar dat er niet een van de twee veel emer heeft dan de ander.quote:
Ik ben blij voor je. Ik persoonlijk ga toch meer voor een gelijkwaardige relatie.quote:
Was dat nou nodig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Excuse me?
Wil je je kroon weer terug?
Zoek maar! I stuck it where the sun doesn;t shine.
Good luck!
Ik ook, maar tot die komt is dit een prima oplossing somsquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je. Ik persoonlijk ga toch meer voor een gelijkwaardige relatie.
Geld is niks. Wat je ermee doet, dat telt.quote:
Als een vrouw dat zou doen voor een man zullen de meeste mannen dat ook niet prettig vindenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik voel me niet prettig bij een man die alles voor me betaalt. Ik voel me dan niet onafhankelijk en zou ook het idee hebben dat je er iets voor terug moet doen zeg maar. Ik vind het ideaal als je alletwee iets te besteden hebt en comfortabel kan leven, maar dat er niet een van de twee veel emer heeft dan de ander.
Ik heb overigens ook nog nooit een relatie gehad waarbij de man meer verdiende dan ik.
Je hebt helemaal gelijk wat dat betreft natuurlijk, geniet ervan!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar tot die komt is dit een prima oplossing soms.
Dan val je of op klaplopers en plebejers, of je verdient erg royaalquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Ripley het volgende:
Ik heb overigens ook nog nooit een relatie gehad waarbij de man meer verdiende dan ik.
jawel hoor, maak me niet zo drukquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als een vrouw dat zou doen voor een man zullen de meeste mannen dat ook niet prettig vinden
Als ze maar kan pijpen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mij eigenlijk ook niet. Of ze nu döner snijdt bij de Döner King voor 2 euro per uur zoals Good.vs.Evil, of dat ze CEO is van een multinational...
Fuck off met je "zo hoort dat"quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan val je of op klaplopers en plebejers, of je verdient erg royaal
Want normaal verdient de man meer. Zo hoort dat in de wereld.
Zeg dat eens tegen die knakker van bijvoorbeeld Oprah.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
True. Maar het is bij mij niet echt onderdeel van het selectieproces.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je de keus hebt, kies je degene met geld. Gewoon, omdat het makkelijker is.
Auto's, huizen en een vliegtuig kopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geld is niks. Wat je ermee doet, dat telt.
Toen wij een huis gingen kopen was ik ook hoofdverdiener. Hij zat daar heel erg mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
Ik verdien meer dan mijn vriendje. Dat boeit hem, mij niet
Rich Bitchquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Auto's, huizen en een vliegtuig kopen.
dan ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:08 schreef dawg het volgende:
iedereen verdient denk ik meer dan mij!
Hangt ervan af...quote:
Mwah., het zal me eigenlijk worst zijn denk ik. Wel eens leuk om aan de andere kant te staanquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen wij een huis gingen kopen was ik ook hoofdverdiener. Hij zat daar heel erg mee.
Omdat ik dat kan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom post je een boot als ik het over huizen, auto's en vliegtuigen heb?
Mij interesseert en interesseerde het ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah., het zal me eigenlijk worst zijn denk ik. Wel eens leuk om aan de andere kant te staan.
Dat, plus lekker belangrijk dat de een meer verdient is maar geld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geef best om geld, maar niet zoveel dat ik me helemaal de tering wil werken ervoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij interesseert en interesseerde het ook niet
Maar nu geef ik niets om geld. Maar dat lieg ik lees ik net!
1999! Adobe Photoshop 4.0!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sunseeker is wel geinig maar ik ben niet zo van de boten.
[ afbeelding ]
Maar goed, ok. Geen huis omdat ik mezelf graag verplaats, geen vliegtuig, want ik heb nooit haast. Dit beter dan? Groot genoeg om op te wonen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn man is een workaholic. Als hij geen gezin had gehad dan werkte hij 20 uur per dagquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geef best om geld, maar niet zoveel dat ik me helemaal de tering wil werken ervoor.
Ik zal je voortaan Laura noemenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar goed, ok. Geen huis omdat ik mezelf graag verplaats, geen vliegtuig, want ik heb nooit haast. Dit beter dan? Groot genoeg om op te wonen.
[ afbeelding ]
Wat een afschuwelijk lelijk schip! Bah.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar goed, ok. Geen huis omdat ik mezelf graag verplaats, geen vliegtuig, want ik heb nooit haast. Dit beter dan? Groot genoeg om op te wonen.
[ afbeelding ]
Gulfstreamquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sunseeker is wel geinig maar ik ben niet zo van de boten.
[ afbeelding ]
En nog minder verdienenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man is een workaholic. Als hij geen gezin had gehad dan werkte hij 20 uur per dag
Toen wij in het ziekenhuis lagen, heeft hij ook 2 dagen 20 uur gewerktWant ja wat moest hij anders thuis doen
Je zei dat ik faalde.quote:
Het is ook maar een vraag he?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk lelijk schip! Bah.
IK probeer de balans te vinden, werk van 9 tot 17:30 als het kan, blijf altijd langer als het moetquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man is een workaholic. Als hij geen gezin had gehad dan werkte hij 20 uur per dag
Toen wij in het ziekenhuis lagen, heeft hij ook 2 dagen 20 uur gewerktWant ja wat moest hij anders thuis doen
Nu niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nog minder verdienen![]()
Zoek een competent iemand.
Ik kan legaal geneukt worden heyquote:
John heeft gewoon een boeingquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GulfstreamKun je wedstrijdjes houden met John Travolta.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen wij een huis gingen kopen was ik ook hoofdverdiener. Hij zat daar heel erg mee.
Dat krenkt een ouderwets mannelijk ego gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
Jij bent ook snel tevreden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Doe mij een wijf die 10k per maand pakt
Oh, daar zou ik heel blij mee zijnquote:
8:15 tot 16:55 hier, maar langer doorwerken alleen als het echt niet anders kan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK probeer de balans te vinden, werk van 9 tot 17:30 als het kan, blijf altijd langer als het moet.
Met de kleine merkt hij dat vrije tijd helemaal niet zo erg is. Vrije tijd doorbrengen met mini vind hij heerlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK probeer de balans te vinden, werk van 9 tot 17:30 als het kan, blijf altijd langer als het moet.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan legaal geneukt worden hey
Die man is echt serieus zijn roeping misgelopen, je kunt niet meer van een hobbie sprekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
John heeft gewoon een boeing![]()
Zijn huis![]()
[ afbeelding ]
Ik verdien prima, maar niet enorm royaal. En heb altijd vriendjes gehad met niet enorm hoog betaalde banen. Waarom je dan direct een plebejer of klaploper bent ontgaat mequote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een kind zou reden zijn om 24 uur per dag te werken voor mijquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Met de kleine merkt hij dat vrije tijd helemaal niet zo erg is. Vrije tijd doorbrengen met mini vind hij heerlijk.
Maar werken vind hij ook niet erg. Vooral het werk wat hij nu heeft. Mooi salaris en minder werk dan hij al die jaren heeft gehad. En straks (vanaf 1 oktober heeft hij een andere invulling van zijn functie) ook nog reisjes naar het buitenland.
Dat was ook zijn reden. Totdat ze er wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een kind zou reden zijn om 24 uur per dag te werken voor mij.
Ach, ik merk dat vrij zijn wel leuk is, maar alleen als er ook vrienden etc vrij zijn. Op dit moment vind ik er niet zoveel aan.
Dit is gewoon ziek! En een lelijk huis bovendien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die man is echt serieus zijn roeping misgelopen, je kunt niet meer van een hobbie spreken
Dat wist je al heul lang, dus niet zo verrast reageren. Ik wil alleen niet door jou geneukt worden, das de enige kanttekening.quote:
Misschien moeten we ook een kerk beginnen dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is gewoon ziek! En een lelijk huis bovendien.
Neen, ik kan die last helaas niet meer dragen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zei dat ik faalde.
Ik faal niet.
En ik voel gewoon dat je je koninkrijk terug komt eisen!
Petje was beidequote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik verdien prima, maar niet enorm royaal. En heb altijd vriendjes gehad met niet enorm hoog betaalde banen. Waarom je dan direct een plebejer of klaploper bent ontgaat me
Petje? Je hebt dates gehad met een meisje dat een Golf GTI had?quote:
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik voel me niet prettig bij een man die alles voor me betaalt.
Ik niet, Ripquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Petje? Je hebt dates gehad met een meisje dat een Golf GTI had?
Ik dacht dat ze smaak hadquote:
Die keus heb je als je beiden geld genoeg hebt. Als 1 van de 2 minder heeft, gaat dat verschil echt wel gevolgen hebben hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet.. Met een partner met geld heb je de keus. Ik heb beide gehad en het was een stuk prettiger om zonder gedoe uit eten te kunnen of op vakantie te gaan. zonder alle gezeik over geld.
Duits ja!quote:
Dat gezeik heb je een stuk minder als de 1 5k en de ander 10k verdient, dan wanneer de 1 5k verdient en de ander 300 euro studiefinanciering krijgt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die keus heb je als je beiden geld genoeg hebt. Als 1 van de 2 minder heeft, gaat dat verschil echt wel gevolgen hebben hoor.
Ik hou van visquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze smaakt een beetje naar vis. Schijnt.
True, maar dat is dus het verschil in inkomen, verschil in leven. Daarnaast zijn de bedragen die die jij noemt compleet debiel als gemiddeld voorbeeld, wat voor wereldbeeld heb jij en wat voor vrouwen date jij?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat gezeik heb je een stuk minder als de 1 5k en de ander 10k verdient, dan wanneer de 1 5k verdient en de ander 300 euro studiefinanciering krijgt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wist je al heul lang, dus niet zo verrast reageren. Ik wil alleen niet door jou geneukt worden, das de enige kanttekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |