quote:
YOU!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ons mam!
Wil je die foto weghalen?
Die staat niet graag op internet.
It's funny 'cause it's truequote:
ik kan die foto niet weghalen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ons mam!
Wil je die foto weghalen?
Die staat niet graag op internet.
Excuse me?quote:
Geld maakt niet gelukkig. Wel makkelijkerquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
+1.
slechts rondkomen is niet voldoende.
ik heb nu bijna niks, net genoeg om rond te komen.quote:
Waarom niet? Ik voel me niet prettig bij een man die alles voor me betaalt. Ik voel me dan niet onafhankelijk en zou ook het idee hebben dat je er iets voor terug moet doen zeg maar. Ik vind het ideaal als je alletwee iets te besteden hebt en comfortabel kan leven, maar dat er niet een van de twee veel emer heeft dan de ander.quote:
Ik ben blij voor je. Ik persoonlijk ga toch meer voor een gelijkwaardige relatie.quote:
Was dat nou nodig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Excuse me?
Wil je je kroon weer terug?
Zoek maar! I stuck it where the sun doesn;t shine.
Good luck!
Ik ook, maar tot die komt is dit een prima oplossing somsquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je. Ik persoonlijk ga toch meer voor een gelijkwaardige relatie.
Geld is niks. Wat je ermee doet, dat telt.quote:
Als een vrouw dat zou doen voor een man zullen de meeste mannen dat ook niet prettig vindenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik voel me niet prettig bij een man die alles voor me betaalt. Ik voel me dan niet onafhankelijk en zou ook het idee hebben dat je er iets voor terug moet doen zeg maar. Ik vind het ideaal als je alletwee iets te besteden hebt en comfortabel kan leven, maar dat er niet een van de twee veel emer heeft dan de ander.
Ik heb overigens ook nog nooit een relatie gehad waarbij de man meer verdiende dan ik.
Je hebt helemaal gelijk wat dat betreft natuurlijk, geniet ervan!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar tot die komt is dit een prima oplossing soms.
Dan val je of op klaplopers en plebejers, of je verdient erg royaalquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Ripley het volgende:
Ik heb overigens ook nog nooit een relatie gehad waarbij de man meer verdiende dan ik.
jawel hoor, maak me niet zo drukquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als een vrouw dat zou doen voor een man zullen de meeste mannen dat ook niet prettig vinden
Als ze maar kan pijpen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mij eigenlijk ook niet. Of ze nu döner snijdt bij de Döner King voor 2 euro per uur zoals Good.vs.Evil, of dat ze CEO is van een multinational...
Fuck off met je "zo hoort dat"quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan val je of op klaplopers en plebejers, of je verdient erg royaal
Want normaal verdient de man meer. Zo hoort dat in de wereld.
Zeg dat eens tegen die knakker van bijvoorbeeld Oprah.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
True. Maar het is bij mij niet echt onderdeel van het selectieproces.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je de keus hebt, kies je degene met geld. Gewoon, omdat het makkelijker is.
Auto's, huizen en een vliegtuig kopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geld is niks. Wat je ermee doet, dat telt.
Toen wij een huis gingen kopen was ik ook hoofdverdiener. Hij zat daar heel erg mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
Ik verdien meer dan mijn vriendje. Dat boeit hem, mij niet
Rich Bitchquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Auto's, huizen en een vliegtuig kopen.
dan ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:08 schreef dawg het volgende:
iedereen verdient denk ik meer dan mij!
Hangt ervan af...quote:
Mwah., het zal me eigenlijk worst zijn denk ik. Wel eens leuk om aan de andere kant te staanquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen wij een huis gingen kopen was ik ook hoofdverdiener. Hij zat daar heel erg mee.
Omdat ik dat kan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom post je een boot als ik het over huizen, auto's en vliegtuigen heb?
Mij interesseert en interesseerde het ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah., het zal me eigenlijk worst zijn denk ik. Wel eens leuk om aan de andere kant te staan.
Dat, plus lekker belangrijk dat de een meer verdient is maar geld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geef best om geld, maar niet zoveel dat ik me helemaal de tering wil werken ervoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij interesseert en interesseerde het ook niet
Maar nu geef ik niets om geld. Maar dat lieg ik lees ik net!
1999! Adobe Photoshop 4.0!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sunseeker is wel geinig maar ik ben niet zo van de boten.
[ afbeelding ]
Maar goed, ok. Geen huis omdat ik mezelf graag verplaats, geen vliegtuig, want ik heb nooit haast. Dit beter dan? Groot genoeg om op te wonen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn man is een workaholic. Als hij geen gezin had gehad dan werkte hij 20 uur per dagquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geef best om geld, maar niet zoveel dat ik me helemaal de tering wil werken ervoor.
Ik zal je voortaan Laura noemenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar goed, ok. Geen huis omdat ik mezelf graag verplaats, geen vliegtuig, want ik heb nooit haast. Dit beter dan? Groot genoeg om op te wonen.
[ afbeelding ]
Wat een afschuwelijk lelijk schip! Bah.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar goed, ok. Geen huis omdat ik mezelf graag verplaats, geen vliegtuig, want ik heb nooit haast. Dit beter dan? Groot genoeg om op te wonen.
[ afbeelding ]
Gulfstreamquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sunseeker is wel geinig maar ik ben niet zo van de boten.
[ afbeelding ]
En nog minder verdienenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man is een workaholic. Als hij geen gezin had gehad dan werkte hij 20 uur per dag
Toen wij in het ziekenhuis lagen, heeft hij ook 2 dagen 20 uur gewerktWant ja wat moest hij anders thuis doen
Je zei dat ik faalde.quote:
Het is ook maar een vraag he?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk lelijk schip! Bah.
IK probeer de balans te vinden, werk van 9 tot 17:30 als het kan, blijf altijd langer als het moetquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man is een workaholic. Als hij geen gezin had gehad dan werkte hij 20 uur per dag
Toen wij in het ziekenhuis lagen, heeft hij ook 2 dagen 20 uur gewerktWant ja wat moest hij anders thuis doen
Nu niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nog minder verdienen![]()
Zoek een competent iemand.
Ik kan legaal geneukt worden heyquote:
John heeft gewoon een boeingquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GulfstreamKun je wedstrijdjes houden met John Travolta.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen wij een huis gingen kopen was ik ook hoofdverdiener. Hij zat daar heel erg mee.
Dat krenkt een ouderwets mannelijk ego gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
Jij bent ook snel tevreden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Doe mij een wijf die 10k per maand pakt
Oh, daar zou ik heel blij mee zijnquote:
8:15 tot 16:55 hier, maar langer doorwerken alleen als het echt niet anders kan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK probeer de balans te vinden, werk van 9 tot 17:30 als het kan, blijf altijd langer als het moet.
Met de kleine merkt hij dat vrije tijd helemaal niet zo erg is. Vrije tijd doorbrengen met mini vind hij heerlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK probeer de balans te vinden, werk van 9 tot 17:30 als het kan, blijf altijd langer als het moet.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan legaal geneukt worden hey
Die man is echt serieus zijn roeping misgelopen, je kunt niet meer van een hobbie sprekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
John heeft gewoon een boeing![]()
Zijn huis![]()
[ afbeelding ]
Ik verdien prima, maar niet enorm royaal. En heb altijd vriendjes gehad met niet enorm hoog betaalde banen. Waarom je dan direct een plebejer of klaploper bent ontgaat mequote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een kind zou reden zijn om 24 uur per dag te werken voor mijquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Met de kleine merkt hij dat vrije tijd helemaal niet zo erg is. Vrije tijd doorbrengen met mini vind hij heerlijk.
Maar werken vind hij ook niet erg. Vooral het werk wat hij nu heeft. Mooi salaris en minder werk dan hij al die jaren heeft gehad. En straks (vanaf 1 oktober heeft hij een andere invulling van zijn functie) ook nog reisjes naar het buitenland.
Dat was ook zijn reden. Totdat ze er wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een kind zou reden zijn om 24 uur per dag te werken voor mij.
Ach, ik merk dat vrij zijn wel leuk is, maar alleen als er ook vrienden etc vrij zijn. Op dit moment vind ik er niet zoveel aan.
Dit is gewoon ziek! En een lelijk huis bovendien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die man is echt serieus zijn roeping misgelopen, je kunt niet meer van een hobbie spreken
Dat wist je al heul lang, dus niet zo verrast reageren. Ik wil alleen niet door jou geneukt worden, das de enige kanttekening.quote:
Misschien moeten we ook een kerk beginnen dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is gewoon ziek! En een lelijk huis bovendien.
Neen, ik kan die last helaas niet meer dragen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zei dat ik faalde.
Ik faal niet.
En ik voel gewoon dat je je koninkrijk terug komt eisen!
Petje was beidequote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik verdien prima, maar niet enorm royaal. En heb altijd vriendjes gehad met niet enorm hoog betaalde banen. Waarom je dan direct een plebejer of klaploper bent ontgaat me
Petje? Je hebt dates gehad met een meisje dat een Golf GTI had?quote:
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik voel me niet prettig bij een man die alles voor me betaalt.
Ik niet, Ripquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Petje? Je hebt dates gehad met een meisje dat een Golf GTI had?
Ik dacht dat ze smaak hadquote:
Die keus heb je als je beiden geld genoeg hebt. Als 1 van de 2 minder heeft, gaat dat verschil echt wel gevolgen hebben hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet.. Met een partner met geld heb je de keus. Ik heb beide gehad en het was een stuk prettiger om zonder gedoe uit eten te kunnen of op vakantie te gaan. zonder alle gezeik over geld.
Duits ja!quote:
Dat gezeik heb je een stuk minder als de 1 5k en de ander 10k verdient, dan wanneer de 1 5k verdient en de ander 300 euro studiefinanciering krijgt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die keus heb je als je beiden geld genoeg hebt. Als 1 van de 2 minder heeft, gaat dat verschil echt wel gevolgen hebben hoor.
Ik hou van visquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze smaakt een beetje naar vis. Schijnt.
True, maar dat is dus het verschil in inkomen, verschil in leven. Daarnaast zijn de bedragen die die jij noemt compleet debiel als gemiddeld voorbeeld, wat voor wereldbeeld heb jij en wat voor vrouwen date jij?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat gezeik heb je een stuk minder als de 1 5k en de ander 10k verdient, dan wanneer de 1 5k verdient en de ander 300 euro studiefinanciering krijgt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wist je al heul lang, dus niet zo verrast reageren. Ik wil alleen niet door jou geneukt worden, das de enige kanttekening.
Plebejer en klaploper weas natuurlijk niet serieus bedoeltquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik verdien prima, maar niet enorm royaal. En heb altijd vriendjes gehad met niet enorm hoog betaalde banen. Waarom je dan direct een plebejer of klaploper bent ontgaat me
Maar dat kan toch ook prima als je gewoon beiden prima verdient? Ik gaf aan dat ik het ideaal vind als je beiden okay verdient, waarbij de ander dus niet enorm veel minder of enorm veel meer verdient dan ik. Maar dat was volgens jou onzin.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet.. Met een partner met geld heb je de keus. Ik heb beide gehad en het was een stuk prettiger om zonder gedoe uit eten te kunnen of op vakantie te gaan. zonder alle gezeik over geld.
Ja oke, maar het zal voor mij geen reden zijn om niet iets met iemand te beginnen. Of ben ik gewoon zo'n stomme romantische muts?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, mercedesquote:
quote:
Please, mag het dan op zijn minst echte stijl hebben?quote:
Gelukkig heb ik geldquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar het zal voor mij geen reden zijn om niet iets met iemand te beginnen. Of ben ik gewoon zo'n stomme romantische muts?
Je bent sowieso een mutsquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar het zal voor mij geen reden zijn om niet iets met iemand te beginnen. Of ben ik gewoon zo'n stomme romantische muts?
Ik zie het als toevalquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plebejer en klaploper weas natuurlijk niet serieus bedoelt
Maar is het toeval dat je op mannen valt met niet echt enorm betaalde banen of is dat een bepaalde "attitude" of "levensstijl" of "niveau" waar je op valt?
quote:
quote:
Ja, jij mag me rijden tot de zon ondergaatquote:
Ik zou het nu wel laten. Paar keer met vrouwen gehad die studeerden. Dat gaat vervelen. Je kunt nooit wat 'want geen geld' en ik ben niet van plan om altijd alles te betalen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok doen we de 65
[ afbeelding ]
En Brabus is ordinair.
Ik geloof dat het voor de "machtsverhoudingen" fijner is dat je allebei okay verdient dan dat het scheef ligt. Want dat kan soms gezeik opleveren denk ik. Tenzij het zo is dat de ene het niet erg vindt alles te betalen en de ander het niet erg vindt dat alles voor hem/haar betaald wordt. Maar ik geloof dat de schoen dan toch ooit ergens gaat wringen anno 2011.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook prima als je gewoon beiden prima verdient? Ik gaf aan dat ik het ideaal vind als je beiden okay verdient, waarbij de ander dus niet enorm veel minder of enorm veel meer verdient dan ik. Maar dat was volgens jou onzin.
Yeah baby yeah!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij mag me rijden tot de zon ondergaat
Ja ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar als ik verliefd ben, denk ik niet dat ik me daar door tegen zal laten houden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou het nu wel laten. Paar keer met vrouwen gehad die studeerden. Dat gaat vervelen. Je kunt nooit wat 'want geen geld' en ik ben niet van plan om altijd alles te betalen.
Jij bent dan ook wel de grootste zuurpruim na de zuurste pruim die ik ooit gegeten heb. Pessimist tot in de kist.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou het nu wel laten. Paar keer met vrouwen gehad die studeerden. Dat gaat vervelen. Je kunt nooit wat 'want geen geld' en ik ben niet van plan om altijd alles te betalen.
Zo issie wel ordinair ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als jij met ordinair bedoeld... een koppel boven de 1000!!! NM dan ja
dat zeker niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar als ik verliefd ben, denk ik niet dat ik me daar door tegen zal laten houden.
Maar dat had ik met vrienden ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:
Ah, je kent me IRL! Wat leuk, nooit geweten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel de grootste zuurpruim na de zuurste pruim die ik ooit gegeten heb. Pessimist tot in de kist.
Of onbewust. Ik ken iemand die een beetje valt op de bohemian, die met de laissez-faire houding. En vaak komen die wel een beetje terecht in de wat minder goed betaalde banen omdat geld verdienen geen prioriteit is. Dus daardoor is zij vaak de meest verdienende.quote:
Allebei de kanten op niet, als ik verliefd word op het kassameisje of de manager van een bank dan is het zo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar als ik verliefd ben, denk ik niet dat ik me daar door tegen zal laten houden.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel de grootste zuurpruim na de zuurste pruim die ik ooit gegeten heb. Pessimist tot in de kist.
Verliefd worden is een keuze. Ik zal ook niet verliefd worden op een moeder (nofi)quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn punt nog duidelijker maakt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als jij met ordinair bedoeld... een koppel boven de 1000!!! NM dan ja
kijk..quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo issie wel ordinair ja..
Vind ik de black series beter.
de black series is mooi, maar ik gok dat zijn prestaties minder zijn, dus zou ik deze kiezen.quote:Ook in de C-klasse levert de V12 730 pk en 1.100 Nm (electronisch gelimiteerd).
Het zal je niet verbazen dat de prestaties indrukwekkend zijn, 0-100 in 3,9 sec en een topsnelheid van 360+ km/u. En het sprintje van 0-300 km/u stuurt trouwens maar 24,5 seconden.
Echt he, dat polygamie was voor jou echt een goede optiequote:
Oei, dat zou voor mij een flink dilemma zijn, Bud voor $1. Een beetje zoals een jood die gratis ham kan krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Geld uitgegeven in NY viel me echt mee, die dollar is echt geen moer waard.
Al hielp de discountkroeg ook wel, niet normaal die stuntprijzen. 1 dollar voor een pint (wel Bud, maar ok) en 20 chickenwings voor 2 dollar.
Was nog best gezellig ook, niet vol arme sloebers, die heb je niet in Manhattan.
Ze werken hier vnl. met ''selectie-procedures'' geloof ik, liefde speelt helemaal niet mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verliefd worden is een keuze. Ik zal ook niet verliefd worden op een moeder (nofi)
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze werken hier vnl. met ''selectie-procedures'' geloof ik, liefde speelt helemaal niet mee.
Ik dronk gewoon Guinness hoor, was 3 dollar per pintquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei, dat zou voor mij een flink dilemma zijn, Bud voor $1. Een beetje zoals een jood die gratis ham kan krijgen.
ik heb kluts ook weleens lijstjes zien posten hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze werken hier vnl. met ''selectie-procedures'' geloof ik, liefde speelt helemaal niet mee.
De dollarquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dronk gewoon Guinness hoor, was 3 dollar per pint.
Ik was er niet om te beknibbelen, maar het was sowieso een drukke bar vol mooie meiden etc.
Overdag is het altijd "bar half price" en dan elke dag nog extra acties....
Vind ik niet. Vindt ze momenteel zelfs net iets mooier en beter uitgerust.quote:
Maar die was direct ongeldig toen ze mij ontmoette.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb kluts ook weleens lijstjes zien posten hoor
Ik hou ook niet van gezeik om geld. Daarom zal ik dus ook nooit wat beginnen met een meid die 100X mijn inkomen heeft. En vice versa. Maar altijd, echt altijd, blijft de "zeg nooit nooit" in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, je kent me IRL! Wat leuk, nooit geweten..
Ik hou gewoon niet van gezeik om geld. Ik hou van bourgondisch leven en dat kan niet met iemand die nooit geld heeft.
Tuurlijk wel Krea! Je kent me alleen nog niet zo goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verliefd worden is een keuze. Ik zal ook niet verliefd worden op een moeder (nofi)
4.3 naar de 100 en geblokkeerd op 300. Praktisch even snel dus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef rival het volgende:
de black series is mooi, maar ik gok dat zijn prestaties minder zijn, dus zou ik deze kiezen.
niet overdrijven nouquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De dollar
Elf dollar voor antibiotica
Uit eten incl drinken (free refills) en toetje: 15 dollar. Da's drie euro ofzo.
de nieuwe 6 bevalt mij wel. voorderest eens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef Godtje het volgende:
De 5 serie, 6 serie en dat andere gedrocht vind ik echt niks.
De 7 en 3 coupe zijn mooi.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar die was direct ongeldig toen ze mij ontmoette.
Ik vidn het vooral heerlijk hoe ze rijden, benzine motor erin, heerlijk stil. Het is haast therapeutischquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vindt ze momenteel zelfs net iets mooier en beter uitgerust.
De 5 serie, 6 serie en dat andere gedrocht vind ik echt niks.
De 7 en 3 coupe zijn mooi.
Volgens mij zijn vooral de hotels duur.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet overdrijven nou.
Maar zo duur is het allemaal niet, en in Philly was alles nog vele malen goedkoper.
Broertje betaalde in NY 14 dollar voor een pak Marlboro, in Philly 6.
Aan je PI te zien heb ik je toch aan het lachen gekregen, wat nou geen humor.quote:
Ach, teveel leuke vrouwen en zoquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt he, dat polygamie was voor jou echt een goede optie
Ja die 5gt. Het mag de naam BMW niet eens dragen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
de nieuwe 6 bevalt mij wel. voorderest eens.
dat gedrocht is de 5GT of de X6 neem ik aan?
die 0.4 merk je wel hoor als je net 3 ton betaald hebquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
4.3 naar de 100 en geblokkeerd op 300. Praktisch even snel dus.
[ afbeelding ]
heel eens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja die 5gt. Het mag de naam BMW niet eens dragen.
De Multivla van dit decennium.
Ook niet, kwestie van goed zoeken, zoals overal. Wij zaten er 7 nachten incl vlucht voor nog geen 1000 euro PPquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vooral de hotels duur.
En slechts zo een beetje tijd in een levenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, teveel leuke vrouwen en zo
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet, kwestie van goed zoeken, zoals overal. Wij zaten er 7 nachten incl vlucht voor nog geen 1000 euro PP.
Leedvermaak is ook vermaak, idd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aan je PI te zien heb ik je toch aan het lachen gekregen, wat nou geen humor.
Buiten als het kanquote:
Zonder jou?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:46 schreef rival het volgende:
vrienden van mij zitten nu hier...
[ afbeelding ]
Expediaquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe es linkje. Vluchten voor 550 euro heb ik wel gezien, maar die hotels
Nog beter!quote:
Ik vond het 1 vd mindere hotels eigenlijk. Wel leuk hoor, maar niet echt speciaal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:46 schreef rival het volgende:
vrienden van mij zitten nu hier...
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En slechts zo een beetje tijd in een leven
Dat zeg ik ook altijd. In Londen heb ik altijd hostels, maar ik wil nog met m'n vader naar New York, ook een week ofzo want die trekt een hele dag de hort op niet meer, dus dan kom je in een andere klasse terecht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ExpediaGewoon beetje datum aanpassen.
Hotel Pennsylvania wordt heel slecht gereviewd daar. niets van aantrekken. Prima hotel, niet luxe maar je slaapt en doucht er alleen maar. Wat moet ik met een luxe kamer als ik 18 uur per dag weg ben?
Serieus? Buiten is wel zo lekkerquote:
Ik zou het geen ramp vinden om alles betalen. Sterker nog, dat heb ik gedaan in het verleden. de schoen ging pas wringen toen het uit was en hij ging zeiken over een rekening van 150 euro die hij van mij wildequote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat het voor de "machtsverhoudingen" fijner is dat je allebei okay verdient dan dat het scheef ligt. Want dat kan soms gezeik opleveren denk ik. Tenzij het zo is dat de ene het niet erg vindt alles te betalen en de ander het niet erg vindt dat alles voor hem/haar betaald wordt. Maar ik geloof dat de schoen dan toch ooit ergens gaat wringen anno 2011.
Ik weet het Kreaquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kom in Twente wonen, dan is het nooit meer lang geleden.
huis gekocht.quote:
ik ben daar niet binnen geweest... weet alleen dat de jongens zich er prima vermaken...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond het 1 vd mindere hotels eigenlijk. Wel leuk hoor, maar niet echt speciaal.
Dan nog valt het wel mee opzich, maar er is geen jacuzzi neequote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd. In Londen heb ik altijd hostels, maar ik wil nog met m'n vader naar New York, ook een week ofzo want die trekt een hele dag de hort op niet meer, dus dan kom je in een andere klasse terecht.
Met mijn man hoeft het niet buiten. En wil hij ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus? Buiten is wel zo lekker
voor dat halve uurtje dat je ff op bed ligt te genietenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ExpediaGewoon beetje datum aanpassen.
Hotel Pennsylvania wordt heel slecht gereviewd daar. niets van aantrekken. Prima hotel, niet luxe maar je slaapt en doucht er alleen maar. Wat moet ik met een luxe kamer als ik 18 uur per dag weg ben?
Zolang wij zelf geen leed hebben mag jij je vermaken hoor, tot in den doodt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leedvermaak is ook vermaak, idd.
Kon je mooi dat geld terug verdienen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
huis gekocht.
[..]
ik ben daar niet binnen geweest... weet alleen dat de jongens zich er prima vermaken...
Oh. Dat soberso. Vegas is geweldig. Als ik mijn geld niet voor een auto bewaarde zou ik er nu weer zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:50 schreef rival het volgende:
ik ben daar niet binnen geweest... weet alleen dat de jongens zich er prima vermaken...
Dat heb ik nog steeds met vriendenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar dat had ik met vrienden ook wel eigenlijk
Ja, dat scheelt. Dat je geen uur onderweg bent elke ochtend maar dat je tussendoor even kunt uitpuffen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog valt het wel mee opzich, maar er is geen jacuzzi nee.
En je zit echt midden in het centrum, alles is zo dichtbij. eten,. drinken, Empire state, MSG, metro, trein, kroegen. Je hoeft dus niet eens ver te lopen als je niet kan of wil.
Ja,das dikke pech vrees ik... even buiten de stad? Ik zit altijd in Richmond, is wel 30 min met de tube naar centrum, 114 pond per nacht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:51 schreef Ripley het volgende:
Ik ben nu londen voor de komende dagen aan het boeken en daar is het fashionweek. Dus niet te harden die prijzen
Londen is soberzo kneiterpoepduur. Niemeerleuknie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:51 schreef Ripley het volgende:
Ik ben nu londen voor de komende dagen aan het boeken en daar is het fashionweek. Dus niet te harden die prijzen
Vroegâh, toen de pond gelijk stond aan de euroquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Londen is soberzo kneiterpoepduur. Niemeerleuknie.
goed punt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kon je mooi dat geld terug verdienen.
Zitten een paar prima Deli's, scrambled eggs, bacon en hashbrowns + koffie voor 5 dollar, en je krijgt het niet opquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt. Dat je geen uur onderweg bent elke ochtend maar dat je tussendoor even kunt uitpuffen.
Ik zou het semi-erg vinden alles te betalen. Als ie laat blijken dat ie het niet vanzelfsprekend vindt en zo af en toe, hoe krap bij kas ook, toch zijn best doet en iets leuks doet, of koopt (hoeft echt niet veel te zijn) of voor mijn part trakteert op de Mac... dan is 't al goed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou het geen ramp vinden om alles betalen. Sterker nog, dat heb ik gedaan in het verleden. de schoen ging pas wringen toen het uit was en hij ging zeiken over een rekening van 150 euro die hij van mij wildeMaar andersom zou ik er wel moeite mee hebben, dus kan me voorstellen date en man dat ook heeft. Kortom, ongeveer gelijkwaardig is het makkelijkst
kan niet anders dan dat beamenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh. Dat soberso. Vegas is geweldig.
Zolang je niet gokt is Vegas spotgoedkoop. Zelfs de vlucht. Maar ja, ook al is het goedkoop, je kunt het maar 1x uitgeven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh. Dat soberso. Vegas is geweldig. Als ik mijn geld niet voor een auto bewaarde zou ik er nu weer zitten.
@Taly:.
wendy'squote:Op dinsdag 20 september 2011 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zitten een paar prima Deli's, scrambled eggs, bacon en hashbrowns + koffie voor 5 dollar, en je krijgt het niet op.
Oh, das wel jammer dan....je kan hem natuurlijk niet dwingen he?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Met mijn man hoeft het niet buiten. En wil hij ook niet.
En ik heb geen neukertje. Dus tja.
Neuh, ketens volledig vemeden, op 1 keer McD na (laatste dag) hele oude kleutertraditie van de middelbare school om overal een BigMac te etenquote:
In Vegas?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kon je mooi dat geld terug verdienen.
Met 2 personen in Luxor in een extra large double room, inclusief vlucht. Vorig jaar was dat 1180 euro. Geen geld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang je niet gokt is Vegas spotgoedkoop. Zelfs de vlucht. Maar ja, ook al is het goedkoop, je kunt het maar 1x uitgeven.
Kan wel maar zou einde relatie betekenenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, das wel jammer dan....je kan hem natuurlijk niet dwingen he?
Is toch wel 1/100e van die 7-serie die je graag wilt kopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met 2 personen in Luxor in een extra large double room, inclusief vlucht. Vorig jaar was dat 1180 euro. Geen geld.
Maar ja, geld is geld.
maar bij wendy zijn de burgers vierkantquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ketens volledig vemeden, op 1 keer McD na (laatste dag) hele oude kleutertraditie van de middelbare school om overal een BigMac te eten.
Hoelang zat je er dan? Dat is niet veel nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met 2 personen in Luxor in een extra large double room, inclusief vlucht. Vorig jaar was dat 1180 euro. Geen geld.
Maar ja, geld is geld.
Nee precies. En dan kan het nog goedkoper door nog niks te boeken en eerst even te gaan gokken en dan via de pitboss een kamer te regelen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ja, geld is geld.
Let eens op.... http://www.xe.com/ucc/convert/?Amount=1&From=GBP&To=EURquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegâh, toen de pond gelijk stond aan de euroDrie jaar geleden ofzo. Mooie tijden.
En daar bedoel je mee?quote:
8 dagen. Maar wel redelijk vroeg geboekt, dus goedkoper.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoelang zat je er dan? Dat is niet veel nee.
Bij "geen idee hoe die tent heet meer" waren ze handgemaakt en echt, voor veel minderquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
maar bij wendy zijn de burgers vierkant
Doe maar niet danquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan wel maar zou einde relatie betekenen
Maat en ik betaalden $30 in de Golden Nugget en $35 in Paris per nacht (totaal, dus niet per persoon). En dat waren redelijk luxe kamers.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoelang zat je er dan? Dat is niet veel nee.
Als je met je controlfreakmoeder gaat is dat geen optie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee precies. En dan kan het nog goedkoper door nog niks te boeken en eerst even te gaan gokken en dan via de pitboss een kamer te regelen.
Heel netjes, ik denk alleen niet dat ik me (als niet gokker) zou vermaken in Vegas voor 8 dagen. Wil sowieso nog een keer naar een echte normale stad, en dat is NY gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
8 dagen. Maar wel redelijk vroeg geboekt, dus goedkoper.
@Tukker: M5 mag ook.
Whuuud??quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je met je controlfreakmoeder gaat is dat geen optie.
Je zegt het voor me.quote:
Relatief is dat geen geld voor DIE reis en zo nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ja, geld is geld.
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Of is het een bewegend gifje en zie ik dat niet?
Da;s echt geen drolquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maat en ik betaalden $30 in de Golden Nugget en $35 in Paris per nacht (totaal, dus niet per persoon). En dat waren redelijk luxe kamers.
wel hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel netjes, ik denk alleen niet dat ik me (als niet gokker) zou vermaken in Vegas voor 8 dagen.
Daaromquote:
Neuh, als ik me aan 1 ding heb geergerd in NY is het aan andere toeristenquote:
Zo hoort het ook natuurlijk, blij zijn met waar je mee gezegend bent. En gezegend ben jequote:
...Paris is gewoon prima hotel. Die andere is op de oude strip en dat is toch wat minder luxe.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da;s echt geen drolSlaap je dan tussen de kipnuggets of zo?
Maar dan moet ik nu dus eerst wachten tot ik weer online via mn Macbookje ben om er achter te komen wat het is? Of ga je het me vertellen?quote:
Mijn moeder wilde dat heel graag ooit eens een keer. Naar de VS, maar geen geld. Houdt wel van het casino (tientjeswerk). Dus daar heb ik op getrakteerd. Zo raar is dat toch ook niet.quote:
Nee hoor, redelijk luxe kamers met bad, barretje, big ass TV, Queensize beds.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da;s echt geen drolSlaap je dan tussen de kipnuggets of zo?
Met een geweldige E cupquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo hoort het ook natuurlijk, blij zijn met waar je mee gezegend bent. En gezegend ben je
Nee, met de uitleg nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde dat heel graag ooit eens een keer. Naar de VS, maar geen geld. Houdt wel van het casino (tientjeswerk). Dus daar heb ik op getrakteerd. Zo raar is dat toch ook niet.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel netjes, ik denk alleen niet dat ik me (als niet gokker) zou vermaken in Vegas voor 8 dagen.
Las Vegas trekt me ook niet. Ik heb een teringhekel aan gokken. En als ik de stad zo bekijk is het verder een grote kermis, en dat is niet mijn soort vakantie. Denk echt wel dat ik overweldigd zou zijn en zo.... maar na 3 dagen zou ik mij kennende weg willen.quote:
nee das zelfs lief!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde dat heel graag ooit eens een keer. Naar de VS, maar geen geld. Houdt wel van het casino (tientjeswerk). Dus daar heb ik op getrakteerd. Zo raar is dat toch ook niet.
O dat valt ook nog mee, toen de euro er net was moest alles keer 1,5 doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Let eens op.... http://www.xe.com/ucc/convert/?Amount=1&From=GBP&To=EUR
Ik gok nooit, dus die vlieger gaat niet op denk ik, en dan heb je ook niet zoveel te zoeken in Vegas, ja ok 1 of 2 dagen wel natuurlijk, maar ik ga dan liever naar New Orleans ofzo...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, redelijk luxe kamers met bad, barretje, big ass TV, Queensize beds.
De theorie is dat als je in hun hotel zit, je ook gaat gokken in hun lobby. Nou moet je ook overal door het casino om naar buiten te komen, dus die kans zit er best in.
Je hebt wel wat met zwemmen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok nooit, dus die vlieger gaat niet op denk ik, en dan heb je ook niet zoveel te zoeken in Vegas, ja ok 1 of 2 dagen wel natuurlijk, maar ik ga dan liever naar New Orleans ofzo...
Pigeon Forge.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel netjes, ik denk alleen niet dat ik me (als niet gokker) zou vermaken in Vegas voor 8 dagen. Wil sowieso nog een keer naar een echte normale stad, en dat is NY gewoon niet.
er worden ook wel eens dingen opgeruimd hoorquote:
Ang3l logica, niet op letten. Gewoon verder gaan.quote:
en dan wel new orleans?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik doelde dus op een echte, normale stad, geen NY, LA, Vegas....
New Orleansquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok nooit, dus die vlieger gaat niet op denk ik, en dan heb je ook niet zoveel te zoeken in Vegas, ja ok 1 of 2 dagen wel natuurlijk, maar ik ga dan liever naar New Orleans ofzo...
Doe geen moeite met je Macbookje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar dan moet ik nu dus eerst wachten tot ik weer online via mn Macbookje ben om er achter te komen wat het is? Of ga je het me vertellen?
Bij ze weeeej: hoe is het met je dakterras?
Ik kan er nog wel een paar Afrikaanse steden tegenover zetten gok ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pigeon Forge.
Domste stad ter wereld.
In new orleans merkte ik ook niks van Katrina, maar ik ben het centrum ook niet uit geweestquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
er worden ook wel eens dingen opgeruimd hoor. Je merkte in NY alleen nog helemaal in de buitenwijken iets van Irene...
Maar ik doelde dus op een echte, normale stad, geen NY, LA, Vegas....
altijd op ang3l letten, je veter zal maar los springen.....quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ang3l logica, niet op letten. Gewoon verder gaan.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
en dan wel new orleans?
bourbonstreet? (dat is daar toch als ik me niet vergis?)
Dat dus, hele leuke, bijna europese stad met heel veel mooie cultuurmengelingen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
New Orleans![]()
![]()
![]()
Kun je trouwens ook legaal gokken omdat ze de wet omzeilt hebben en het Gaming hebben genoemd ipv Gambling
Maar de stad is zo mooi en de sfeer is heerlijk. Zeker als je een beetje van dat duistere bijgelovige zwoele geile voodoo vampier zombie waarzegster feest sfeertje houd
Lekker terug naar het songfestival en de toppers!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Las Vegas trekt me ook niet. Ik heb een teringhekel aan gokken. En als ik de stad zo bekijk is het verder een grote kermis, en dat is niet mijn soort vakantie. Denk echt wel dat ik overweldigd zou zijn en zo.... maar na 3 dagen zou ik mij kennende weg willen.
Dat is ook de theorie van het hotel/casino hequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
New Orleans![]()
![]()
![]()
Kun je trouwens ook legaal gokken omdat ze de wet omzeilt hebben en het Gaming hebben genoemd ipv Gambling
Maar de stad is zo mooi en de sfeer is heerlijk. Zeker als je een beetje van dat duistere bijgelovige zwoele geile voodoo vampier zombie waarzegster feest sfeertje houd
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
en dan wel new orleans?
bourbonstreet? (dat is daar toch als ik me niet vergis?)
Ja, het is net Spanje ofzo, maar dan knettergek. 's Avonds alleen maar glitters en drank en muziek en tieten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, hele leuke, bijna europese stad met heel veel mooie cultuurmengelingen.
Dat is te vinden op elke begraafplaats in Braziliequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
New Orleans![]()
![]()
![]()
San Fran Meest Europese stad van Amerika. Meeste west Europeanen zijn er gek op.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, hele leuke, bijna europese stad met heel veel mooie cultuurmengelingen.
eerlijk? Je dakterras interesseert me geen moerquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe geen moeite met je Macbookje.Het is het niet waard.
Dakterras ligt er nog goed bij. Hetzelfde als 4 maanden geleden, toen de zondvloed in Nederland begon.
Ge-editquote:
maar wat is er dan geen echte stad aan LA of NY?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Ja in Urk ook, what's your point?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is te vinden op elke begraafplaats in Brazilie
SF kan idd ook nog, al is het wel een beetje doorgeslagen daar (zie southpark)quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
San Fran Meest Europese stad van Amerika. Meeste west Europeanen zijn er gek op.
Dat is het fysieke inderdaad. De logica kan me niks makenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
altijd op ang3l letten, je veter zal maar los springen.....
Misschien dat Samzz meeleest, dan weet ze in ieder geval dat er weinig progressie is gemaakt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Je dakterras interesseert me geen moer
ja trouwens... ang3l; zou zich daar maanden vermaken met al die showsquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Als je van shows en muziek houdt kun je er best wel langer dan 2 dagen zijn overigens.
NY (vooral Manhattan) is gewoon geen stad waar mensen wonen, wel in de andere buurten (queens, bronx etc) en LA is ook zo fake over het algemeen, teveel golddiggers en fortuinzoekers etc.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
maar wat is er dan geen echte stad aan LA of NY?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien dat Samzz meeleest, dan weet ze in ieder geval dat er weinig progressie is gemaakt.
Charlestonquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Doe mij maar een wat kleiner stadje in de VS. Mooiste avonden waren in Flagstaff en Prescott. 65.000 en 40.000 inwoners.
Ik ook welquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
ja trouwens... ang3l; zou zich daar maanden vermaken met al die shows
Ja idd, en dat was tegelijkertijd dat mijn moeder het oude rijbewijs van mijn andere opa aan mijn broer liet zien omdat mijn broer zoveel op hem lijkt. Had mijn moeder als voorsprong op de erfenis om die reden mee gesneaked bij oma thuisquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:13 schreef Ripley het volgende:
Interessant verhaal over die crematie stbaby. Kan me voorstellend at het een aparte ervaring wasIkz ie een aantal verdere familieleden alleen op bruiloften en begrafenissen en dan merk je inderdaad dat je soms schrikt van hoeveel ze bijvoorbeeld op mijn moederlijken
Ja, zoiets, en dan een paar van dat soort steden in 1 trip ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Doe mij maar een wat kleiner stadje in de VS. Mooiste avonden waren in Flagstaff en Prescott. 65.000 en 40.000 inwoners.
ik lijk op oom richardquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:18 schreef CherryLips het volgende:
We kwamen laatst een oude foto van m'n opa tegen toen hij in de 30 was. Was echt exact m'n broer, inclusief haargrens.
Doet me hieraan denken, een foto uit 1870 ofzo, op wie lijkt ie sprekend ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:18 schreef CherryLips het volgende:
We kwamen laatst een oude foto van m'n opa tegen toen hij in de 30 was. Was echt exact m'n broer, inclusief haargrens.
Ik zou me in Vegas prima vermaken zonder te gokken. Ook wel een week. Maar geld heb je wel nodig om te winkelen/shows bezoeken/tripje naar grand canyon.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens de verkoper op Cage ik vind het wel meevallen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken, een foto uit 1870 ofzo, op wie lijkt ie sprekend ?
[ afbeelding ]
Oude grap, Nic Cage toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind m wel lijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens de verkoper op Cage ik vind het wel meevallen.
nicolas cagequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ieder zijn dingquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou me in Vegas prima vermaken zonder te gokken. Ook wel een week. Maar geld heb je wel nodig om te winkelen/shows bezoeken/tripje naar grand canyon.
Maar het is wel leuker als je gokt ja.
Jij was het.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Door?
(of was dit een captain obvious vraag..)
IK GA NIET KIJKEN!!!quote:
quote:
quote:Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Ugly old bitch"
De druppel was Godtje denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Door?
(of was dit een captain obvious vraag..)
Dan zijn t wel mietjes hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij was het.
Eerst huppel en nu samss
En dit soort dingen, veel leuker dan andere toeristen zien, of een foto van een uitgekauwde toeristenattractiequote:Op maandag 19 september 2011 08:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buiten sightseeing (waar ik niet zo van hou, maar soms "moet" je wel) zijn we per ongeluk in een kroeg terecht gekomen waar heel veel brandweerlieden/politiemannen/soldaten die 9/11 kwamen herdenken en hebben meegemaakt verzamelden, hele avond echt persoonlijke verhalen gehoord van mensen die erbij waren etc. Kroeg was op de dag zelf een soort uitvalsbasis omdat het echt naast het WTC zit...
Dan krijg je pas een beeld van hoe het leeft daar. Flink zitten zuipen met kerels die echt letterlijk 2 keer zo groot zijn als ik.
Wat heeft die gedaan dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De druppel was Godtje denk ik.
Ja, ze vallen reuze mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:28 schreef Ripley het volgende:
Mooie foto's van die amandaValt me 100% mee vergeleken met sommige andere series
Officieel niet, met een beetje humor welquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Tally, Heatwave, mag crewbashen eigenlijk?
ik vond et meevallen..... toen ik las dat ze erin kwam had ik wat foto's bekeken die waren minder (gefotoshoptquote:
Het zijn geen lelijke foto's, maar ik vind haar iig niet knap.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond et meevallen..... toen ik las dat ze erin kwam had ik wat foto's bekeken die waren minder (gefotoshopt)
Nou, die vind ik eigenlijk wel in las Vegas passen. Net als Celine Dionquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker terug naar het songfestival en de toppers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |