Ehm, ik kan me toch wel herinneren dat je huidige hypotheek een verkapte beleggershypotheek was, maar ik kan me vergissen. Graaf jij even in je posthistory voor dat topic of moet ik het doen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik heb nooit een beleggingshypotheek gehad en zal er nooit een nemen.
De volgende hypotheek die ik neem is aflossingsvrij............een ander soort hypotheek neem ik niet meer.
Ik bedoel gewoon wat ik zeg. IK betaal 50% of 60% cash en neem voor de rest een afls.vrije hypotheer zodat ik alle vrijheid heb om daar wel of niet op af te lossen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom is datOf bedoel je *niet*aflossingsvrij
Je verrgist je. Ik heb 1/3 aflossingsvrij en 2/3 spaar. (KEW eigen woning) . Daar heb ik al tal van vragen over gesteld - en zelfs aparte topics over geopend - dus ik snap niet hoe je bij een beleggingshypotheek komtquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ehm, ik kan me toch wel herinneren dat je huidige hypotheek een verkapte beleggershypotheek was, maar ik kan me vergissen. Graaf jij even in je posthistory voor dat topic of moet ik het doen?
Ah, auf das fahrrad. Ik snap hem.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:05 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon wat ik zeg. IK betaal 50% of 60% cash en neem voor de rest een afls.vrije hypotheer zodat ik alle vrijheid heb om daar wel of niet op af te lossen.
Waarom lul je zo vreemd? Is het frustratie of jalouzie? Ik word onderhand simpel van jouw opmerkingen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef Scorpie het volgende:
hij kan het cash betalen, je weet toch! Of was dat nou die erfenis die wel/niet/wel/niet beschikbaar was? Het bleef wel een curieus verhaal, zeker toen ouwe Pierre bleek aan een mooi wurghypotheekje vast te zitten en niet te kunnen oversluiten
Dat risico durf ik wel te nemen. En mocht het ooit zover komen dan heb ik wel al die jaren extreem lage maandlasten gehad en dus extra veel kunnen sparen zodat ik weer cash een andere hut kan kopenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:16 schreef Whuzz het volgende:
Ah, auf das fahrrad. Ik snap hem.
Maar wat nou als je huis straks 50% minder waard is, dan heb je mooi nix over!!111one![]()
Xenobinol en huizenmarkt-zeepbel.nl ook natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:28 schreef ComplexConjugate het volgende:
Aaaahhhh dit doet me herinneren aan 'hoe het vroeger was'![]()
![]()
![]()
Misschien komen zelfs DAM, Dino en xeno even langs om het af te maken
quote:
Sorry, ik liet me meeslepen door het algemene niveau hier. Kusje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Waarom lul je zo vreemd? Is het frustratie of jalouzie? Ik word onderhand simpel van jouw opmerkingen.
Klinkt niet positief, maar aangezien we met zijn allen ramptoeristen zijn, wil je het delen met ons.quote:
Gedeelde smart is halve smart en geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Klinkt niet positief, maar aangezien we met zijn allen ramptoeristen zijn, wil je het delen met ons.
Denk dat hij een lesje 'Lagere huizenprijzen maken geen betaalbare woningen' heeft gekregen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart en geen beter vermaak dan leedvermaak
Welke lage huizenprijzen? Wannabe verkopers zijn nog steeds in denialquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat hij een lesje 'Lagere huizenprijzen maken geen betaalbare woningen' heeft gekregen.
Nope... ik kon meer lenen dan ik aanvankelijk dacht.... Heb nu een indicatie waar ik aan moet denken als ik een huis zou willen kopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat hij een lesje 'Lagere huizenprijzen maken geen betaalbare woningen' heeft gekregen.
quote:De Jager: Geen sombere boodschap
Minister van Financiën Jan Kees de Jager (CDA) vindt niet dat het kabinet een somber verhaal vertelt in de begroting voor volgend jaar. "Het is inderdaad niet optimistisch, maar wel realistisch", zei De Jager dinsdag nadat hij het traditionele koffertje aan de Tweede Kamer had aangeboden.
De Jager vindt niet dat hij mensen de put in praat, waardoor ze geen geld meer uit durven te geven en de economie verder in het slop raakt. "Ik moet als minister van Financiën duidelijk neerzetten dat er risico's zijn, maar mensen die geld hebben, nodig ik vooral uit om te kopen wat ze willen kopen. Als je ervoor moet lenen is dat vaak minder verstandig, tenzij het om een huis gaat."
De Jager is het oneens met kritiek van de Raad van State, het belangrijkste adviesorgaan van het kabinet. Die vindt dat achttien miljard euro bezuinigen, zoals het kabinet doet, lang niet voldoende is. De Jager zei niet te willen speculeren over de noodzaak van extra bezuinigingen. Of die nodig zijn, wordt in het voorjaar bepaald, zoals het kabinet eerder heeft afgesproken.
Eerder op de dag zei De Jager in zijn toespraak in de Tweede Kamer dat het kabinet rekening houdt met een 'opstekende storm'. "Terwijl ik hier de Miljoenennota 2012 aanbied, trekt om ons heen de financiële en economisch tegenwind steeds meer aan. Het is duidelijk dat de dreiging groot is. We moeten ons schrap zetten om overeind te blijven."
Ik huur toch niet? Nou dan.quote:Op maandag 19 september 2011 12:06 schreef Istrilyin het volgende:
Dat denk ik niet, want BVZ toont nergens dat hij intelligenter is dan anderen.
Oh, gelukkig maar dan.quote:In ieder geval heb ik absoluut niet die indruk, om het zo te zeggen.
Heeft niets met mensen op de kast jagen te maken. Kwestie van educatie.quote:Maar eigenlijk zou ik mijn vraag ook aan jou kunnen stellen, Scorpie! Als jij zelf zo lekker woont in je huisje, waarom zit je dan niet voor de buis of computer of in de tuin te genieten? In plaats van op dit topic te komen en te proberen mensen op de kast te jagen?
Dat zou net zoveel helpen als keer op keer vertellen dat de maanlanding niet heeft plaatsgevonden. Goed voor de verkoop van aluhoedjes, dat wel. Maar echt een gezonde indruk laat je er niet mee achter.quote:Oh trouwens... over CC beschuldigen dat hij een kloon van Xeno is. Wat mij betreft zouden jij, basp1, BVZ en DAM best wel eens minder dan 4 personen kunnen zijn...
Maar ja helpt het om dat de hele tijd te suggereren?
Als je zoveel geld hebt, kun je je het inderdaad makkelijk veroorloven om te huren. Ik heb dat niet, dus de keuze tussen geld over de schutting gooien of kopen is voor mij veel minder vrijblijvend dan voor Selang.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:42 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
Gewoon alleen af gaan op de posts van SeLang. Die huurt al z'n hele leven en heeft meer poen dan iedereen in AEX bij elkaar.
Tijd niks meer gelezen hier van huizenmarkt-zeepbel.nl, maar even wat interessante youtube-filmpjes van hem geplaatst:quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:32 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Xenobinol en huizenmarkt-zeepbel.nl ook natuurlijk!
Je vergeet deze link nog.quote:Op woensdag 21 september 2011 04:50 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Tijd niks meer gelezen hier van huizenmarkt-zeepbel.nl, maar even wat interessante youtube-filmpjes van hem geplaatst:
Ja ja, er is veel sprake van cognitieve dissonantiereductie bij de huizenbezitters. Nog steeds in een staat van 'denial'. Vergelijkbaar zijn de beursmannetjes die Kees de Kort ook wel de roze brillenmannetjes noemtquote:Op woensdag 21 september 2011 08:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je vergeet deze link nog.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie
Dat denkt hij echt niet meer. Hij mag het alleen niet hardop zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:31 schreef -Splash- het volgende:
JK maakt voor ons een compleet nieuwe bubbel. Lief van hem.
Tuurlijk moet je kopen wat je wilt kopen. Maar alleen áls je het kan veroorloven.
Maar goed... JK denkt ook nog steeds dat we het Griekse geld met rente terug krijgen (lieve man is het toch).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |