abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102172816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:43 schreef ComplexConjugate het volgende:
Wat weet de NVM wat wij niet weten? Straks zullen we het te horen krijgen :')

[ afbeelding ]
Misschien bedoelen ze het bejaardentehuis. Of het sterfhuis. Het ziekenhuis. Opties, opties!

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:44 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

xeno leeft toch van een uitkering? Mag je dan eigenlijk wel spaargeld hebben?
Oh, ik dacht dat je opgehouden was met dat spelletje :?
Maar ok, in dat geval: vraag het hem even, hij is dat andere stemmetje in je hoofd. 8)7
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_102172870
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:44 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Misschien bedoelen ze het bejaardentehuis. Of het sterfhuis. Het ziekenhuis. Opties, opties!
Ik denk dat het in mijn geval een strandhuis word.... ergens op een Grieks eiland gekocht voor een tomaat en een olijf :P
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_102173670
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 14:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat mij opvalt is dat ze nu adverteren met "vrij op naam voor de prijs van kosten koper"... Waarschijnlijk dankzij de verlaging van de overdrachtsbelasting.
Haha die was voor die verlaging andersom :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:31:44 #54
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_102174100
Zo een hypotheek gesprek. Geheel vrijblijvend natuurlijk.... :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:36:02 #55
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_102174204
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:31 schreef Whuzz het volgende:

[..]
tot ze bij de bank komen en met hun neus op de feiten worden gedrukt.
Hoi! :W
Gebeurd straks O-)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:36:56 #56
317913 1-800-cop-shot
Armed Society = Polite Society
pi_102174229
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:53 schreef SeLang het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je speculeren over wanneer je wat had moeten kopen of juist niet, maar dat is mijn punt helemaal niet. Mijn punt is dat flexibiliteit zowel monetaire als niet monetair waarde heeft en dat je daar dus gewoon voor mag betalen. Huren zou alleen al om die reden duurder moeten zijn dan kopen.
Exact. Kopers ketenen zich feitelijk vast aan een locatie in de hoop dat deze ze uiteindelijk welvaart brengt. Maar door het verlies in mobiliteit kan je minder flexibel inspringen op carrièremogelijkheden. Dus kopen heeft meer risico's dan alleen maar een waardedaling van het pand.
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:38:17 #57
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_102174268
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 12:10 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Dat moment is toch niet uit de lucht komen vallen?

Dat kan je plannen, en van tevoren sparen. Desnoods vanaf 1980.

Je hebt het wel over aanschaf van een huis, niet een crop sla...
Blijkbaar werk je al sinds je 18e? :)
Ik wou graag studeren. Dan is sparen niet zo makkelijk als je zou denken. ;) Toch heb ik dat wel gedaan (alleen geen 20.000 euro).
pi_102174323
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:38 schreef -Splash- het volgende:

Ik wou graag studeren. Dan is sparen niet zo makkelijk als je zou denken. ;) Toch heb ik dat wel gedaan (alleen geen 20.000 euro).
Laat je niet gek maken door Terrortje, die woont nog steeds bij zijn moeder en heeft daardoor een ietwat vertroebeld beeld van de echte wereld ;)
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:40:37 #59
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_102174324
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:36 schreef 1-800-cop-shot het volgende:

[..]

Exact. Kopers ketenen zich feitelijk vast aan een locatie in de hoop dat deze ze uiteindelijk welvaart brengt. Maar door het verlies in mobiliteit kan je minder flexibel inspringen op carrièremogelijkheden. Dus kopen heeft meer risico's dan alleen maar een waardedaling van het pand.
Dus... het leven zit vol met risico's... *moet even zitten*
Als je je eigen sector kent dan weet je ook wel waar je moet wonen om voor alles centraal te zitten. Pas als ik in Maastricht of Leeuwarden zou gaan werken zal het problematisch worden. Maar of ik dat over heb voor een betere baan...
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:41:20 #60
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_102174344
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:40 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Laat je niet gek maken door Terrortje, die woont nog steeds bij zijn moeder en heeft daardoor een ietwat vertroebeld beeld van de echte wereld ;)
Ik merk het. :)
pi_102174357
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:38 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Xeno schijnt niet gespaard en niet gestudeerd te hebben, toch schijnt hij een uitkering en een dak boven zijn hoofd te hebben w/
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:42:38 #62
317913 1-800-cop-shot
pi_102174381
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:40 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Als je je eigen sector kent dan weet je ook wel waar je moet wonen om voor alles centraal te zitten. Pas als ik in Maastricht of Leeuwarden zou gaan werken zal het problematisch worden. Maar of ik dat over heb voor een betere baan...
Ik heb Nederland altijd veel te klein gevonden om te kopen.
pi_102174443
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:42 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Xeno schijnt niet gespaard en niet gestudeerd te hebben, toch schijnt hij een uitkering en een dak boven zijn hoofd te hebben w/
Ach, die heeft dan ook niet zulke hoge eisen he. Hij woont in Almere in een "cultureel zeer ervaren" wijk, rijd in een 3-deurs autotje uit 1990 en zit in een oud corporatiewoninkje.
Als je niet veel van het leven verwacht kan het niet snel tegenvallen he :)
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:44:50 #64
324665 meth77
to do or not to do
pi_102174447
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:42 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

nou ik hoorde dat ie ook daklozen kranten doet en vaak onder een brug gaat slapen als het niet te hard regent
pi_102174450
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:36 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hoi! :W
Gebeurd straks O-)
Laat je je teleurstelling hier even goed blijken? Misschien kunnen we wat tips geven om het leed te verzachten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2011 11:45:14 ]
pi_102174465
quote:

[..]

Xeno had toch zijn geld in zo'n woekerpolis gestopt ;) . En volgens mij heeft deze ook nog wel wat uitgekeerd dus zal xeno ook nog wel wat spaargeld hebben. 8-)
pi_102174498
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:40 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik word nog liever anaal verkracht door een shemale dan dat ik Leeuwarden of Maastricht moet gaan wonen, en dat zou ik al helemaal niet doen 'omdat de huizen daar goedkoper zijn'. Brrrrrrrrrrrrrrr.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2011 11:47:33 ]
pi_102174528
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Xeno had toch zijn geld in zo'n woekerpolis gestopt ;) . En volgens mij heeft deze ook nog wel wat uitgekeerd dus zal xeno ook nog wel wat spaargeld hebben. 8-)
Viel wel tegen hoor, Xeno had het niet zo slim aangepakt allemaal. Schijnt dat hij nu boordevol frustratie zit tegenover de financiele wereld, puur om zijn eigen falen te maskeren. Tja, moet wel kut voor hem zijn, zo opeens je geld weg terwijl je dacht dat je gouden bergen zou krijgen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:52:58 #69
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_102174691
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Laat je je teleurstelling hier even goed blijken? Misschien kunnen we wat tips geven om het leed te verzachten.
Uiteraard! Met een tirade van 2 a4'tjes waarin ik de banken uitzuigers noem, de woningmarkt failliet verklaar en huren als de ideale oplossing zie.
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:53:55 #70
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_102174717
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:42 schreef 1-800-cop-shot het volgende:

[..]

Ik heb Nederland altijd veel te klein gevonden om te kopen.
Ik vind het wel een aardige uitvalsbasis. :)
pi_102174765
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:52 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Uiteraard! Met een tirade van 2 a4'tjes waarin ik de banken uitzuigers noem, de woningmarkt failliet verklaar en huren als de ideale oplossing zie.
Vergeet niet de huidige kopers weg te zetten als naieve jonge idioten of uitgekookte babyboomers die 'jouw' geld opvreten.
pi_102174767
Ik denk dat xeno straks met bibberende knieën voor zijn tv'tje zit te kijken naar de troonrede. Ze gaan zijn uitkering, zijn huursubsidie, zijn zorgtoeslag en bijzondere bijstand afnemen, straks moet hij gewoon 'weer' werken voor de HRA van kamikazekopers zoals Whuzz, Scorpie en ik :D
Hopelijk ontwoekeren de banksters straks nog even mijn beleggingshypotheek zodat ik alsnog die gouden bergen krijg.... zoals belooft :Y)
pi_102174793
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vergeet niet de huidige kopers weg te zetten als naieve jonge idioten of uitgekookte babyboomers die 'jouw' geld opvreten.
Vergeet ook HRA subsidie-parasieten niet.
pi_102175476
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:40 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Sparen voor een huis, waar is daar nou raar mee.

En als student kan je ook prima sparen, je hoeft toch niet elke avond te gaan zuipen?
pi_102175538
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:22 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

En als student kan je ook prima sparen, je hoeft toch niet elke avond te gaan zuipen?
Nou maak ons dan maar eens een berekening hoeveel een normale student die uitwonend is kwijt is aan zijn kosten per maand. En hoeveel inkomsten deze heeft vanuit de overheid en hoeveel hij al moet werken om uberhaubt te kunnen rondkomen en de studie te kunnen bekostigen zonder dan hij bij de IB groep een lening hoeft af te sluiten.
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:24:33 #76
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_102175541
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:22 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Ik heb dat ook niet gedaan. Studeren kost ook geld (net als levensonderhoud).
pi_102175614
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 13:23 schreef Aloulou het volgende:
Wat zijn de verwachtingen van de mensen hier hoe de huizenmarkt zich gaat ontwikkelen aankomende 2/3 jaar? Om mij heen wordt vooral verteld dat iemand die een huis wil kopen gewoon lekker verder moet afwachten hoe de markt "nog verder inzakt" om op het juiste moment in te stappen. Mensen om mij heen verwachten dat de aankomende paar jaar de huidige prijzen zeker met 20/30% kunnen zakken omdat het economisch slecht gaat en uiteindelijk ook aan de HRA gezeten zal worden.

Hoe zien mensen dat hier?
welke mensen bedoel je dan?
er zijn hier 2 kampen en een derde groep die er wat genuanceerder tegenaankijkt

- kamp 1 bestaat uit NVM medewerkers die vanwege company policy elke dag moeten posten om hun baan (en huis) te mogen behouden, daar hebben zich een flink aantal bange huizenbezitters bij aangesloten die denken dat als ze hier heeeel hard roepen hoe goed het wel niet is om verantwoordelijk te zijn voor een geleend huis, dat dan misschien hun nachtmerries niet uit gaan komen.

- het andere kamp bestaat uit een linkse beweging die vind dat ze om de domme lezer voor zichzelf te behoeden al dan niet rechtvaardig tegengas lopen te geven tegen kamp 1, her en der sluiten zich hierbij mensen aan die het fijn vinden om andere mensen spiegologisgh te martelen, dit mede omdat kamp 1 zo makkelijk lijkt te happen, echter is dit ook een illusie omdat de mensen die het hardst happen de NVM-sponsored-propaganda posters zijn, terwijl de echte gefrustreerde huizen bezitter in stilte pijn lijd na het lezen van negatieve prognoses (al dan niet rechtvaardig) hier zijn natuurlijk uitzonderingen op, de zogenaamde schreeuw struisvolgels, deze pik je dr zo uit.

- dan zijn er nog een aantal mensen die niet bij een kamp horen met meer genuanceerde mening, deze meningen zijn echter uiteenlopend.

ik moet zeggen dat zo nu en dan een post van iemand uit groep 3 best interessant kan zijn, maar het blijft voornamelijk bij gebekvecht tussen groep 1 en 2, waar de kern van groep 1 gepolijster uit de hoek komt maar de achterliggende bedoeling mogelijk overeenkomt met die van een beleggingshypotheekadviseur, en waar groep 2 vaak erg a-sociaal uit de hoek komt, waarvan een deel een behoedende intentie heeft en het andere deel een sadomasochistische.

hoe het echt met de huizenmarkt gaat valt heel moeilijk te bepalen door al dit geschreeuw.
en ik denk dat elke on-onderbouwde prognose hiervan direct afgestreept kan worden en bij ofwel kamp 1 ofwel kamp 2 geplaatst kan worden.
pi_102175784
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:24 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik heb dat ook niet gedaan. Studeren kost ook geld (net als levensonderhoud).
Tip: Leer koken, dat scheelt veel dan dat je kant - en klaar koopt.
pi_102175816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:27 schreef Artimunor het volgende:

hoe het echt met de huizenmarkt gaat valt heel moeilijk te bepalen door al dit geschreeuw.
Wut :?
Had je ooit de illusie dat je de toekomst van de huizenmarkt kon gaan ontdekken door een topic op FoK! te gaan lezen dan?
Het lijkt me niet dat dit topic ook maar enigszinds de pretentie heeft om een compleet beeld te schetsen over de huizenmarkt.

Verder ben ik het er mee eens dat je Xeno a-sociaal noemt natuurlijk :Y ;)
pi_102176047
Ik ben dan wel benieuwd wie hier tot de NVM propagandisten zou horen, scorpie en dam? :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:42:45 #81
317913 1-800-cop-shot
pi_102176077
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:27 schreef Artimunor het volgende:

[..]

welke mensen bedoel je dan?
er zijn hier 2 kampen en een derde groep die er wat genuanceerder tegenaankijkt

- kamp 1 bestaat uit NVM medewerkers die vanwege company policy elke dag moeten posten om hun baan (en huis) te mogen behouden, daar hebben zich een flink aantal bange huizenbezitters bij aangesloten die denken dat als ze hier heeeel hard roepen hoe goed het wel niet is om verantwoordelijk te zijn voor een geleend huis, dat dan misschien hun nachtmerries niet uit gaan komen.

- het andere kamp bestaat uit een linkse beweging die vind dat ze om de domme lezer voor zichzelf te behoeden al dan niet rechtvaardig tegengas lopen te geven tegen kamp 1, her en der sluiten zich hierbij mensen aan die het fijn vinden om andere mensen spiegologisgh te martelen, dit mede omdat kamp 1 zo makkelijk lijkt te happen, echter is dit ook een illusie omdat de mensen die het hardst happen de NVM-sponsored-propaganda posters zijn, terwijl de echte gefrustreerde huizen bezitter in stilte pijn lijd na het lezen van negatieve prognoses (al dan niet rechtvaardig) hier zijn natuurlijk uitzonderingen op, de zogenaamde schreeuw struisvolgels, deze pik je dr zo uit.

- dan zijn er nog een aantal mensen die niet bij een kamp horen met meer genuanceerde mening, deze meningen zijn echter uiteenlopend.

ik moet zeggen dat zo nu en dan een post van iemand uit groep 3 best interessant kan zijn, maar het blijft voornamelijk bij gebekvecht tussen groep 1 en 2, waar de kern van groep 1 gepolijster uit de hoek komt maar de achterliggende bedoeling mogelijk overeenkomt met die van een beleggingshypotheekadviseur, en waar groep 2 vaak erg a-sociaal uit de hoek komt, waarvan een deel een behoedende intentie heeft en het andere deel een sadomasochistische.

en ik denk dat elke on-onderbouwde prognose hiervan direct afgestreept kan worden en bij ofwel kamp 1 ofwel kamp 2 geplaatst kan worden.
Gewoon alleen af gaan op de posts van SeLang. Die huurt al z'n hele leven en heeft meer poen dan iedereen in AEX bij elkaar.
pi_102176091
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:44 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ach, die heeft dan ook niet zulke hoge eisen he. Hij woont in Almere in een "cultureel zeer ervaren" wijk, rijd in een 3-deurs autotje uit 1990 en zit in een oud corporatiewoninkje.
Als je niet veel van het leven verwacht kan het niet snel tegenvallen he :)
laat jezelf toch niet zo kennen man, dat jouw ego zo getraumatiseerd is door balletjes en je geest zo onder de duim heeft dat voor jou de grote van je auto en je huis gelijk staat aan wat er te bereiken is in het leven brent toch wel een heel erg gebrek aan fantasie aan het daglicht

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:41 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben dan wel benieuwd wie hier tot de NVM propagandisten zou horen, scorpie en dam? :P
ik dacht eerder dat je wou weten wie er schreeuwstruisvogels waren :D
verder: namen noemen is zinloos omdat met toch makkelijk andere accounts aan kan maken, waar het om gaat is de toonzetting

[ Bericht 29% gewijzigd door Artimunor op 20-09-2011 12:49:45 ]
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:02:38 #83
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_102176704
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:32 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Tip: Leer koken, dat scheelt veel dan dat je kant - en klaar koopt.
Je zit echt vol met aannames he. :')
pi_102176728
Ik ken wel iemand die ik wil kwalificeren als een scheldstruisvogel :+
pi_102176763
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:02 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Je zit echt vol met aannames he. :')
Inderdaad kant en klaar hoeft helemaal niet duur te zijn, diepvriespizza's van de Lidl :9
pi_102176916
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:04 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Inderdaad kant en klaar hoeft helemaal niet duur te zijn, diepvriespizza's van de Lidl :9
een stoom maaltijd bij appie hein kan je ook bijna niet voor koken hoor
pi_102176981
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:04 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Tap je de stroom af bij de buren, of heb je een houtoven en kap je je eigen hout. :D

Zelf pizza's maken is trouwens nog veel goedkoper, dan moet je alleen we een grote diepvries hebben om ze daarna wel weer in te vriezen. :P
pi_102177110
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:41 schreef Basp1 het volgende:
As if :D de NVM mag van mij per direct kapot gaan _O-
pi_102177150
Tegen Haute Cuisine kan ik inderdaad niet tegenop koken. ;)
pi_102177227
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:43 schreef Artimunor het volgende:

[..]

laat jezelf toch niet zo kennen man, dat jouw ego zo getraumatiseerd is door balletjes en je geest zo onder de duim heeft dat voor jou de grote van je auto en je huis gelijk staat aan wat er te bereiken is in het leven brent toch wel een heel erg gebrek aan fantasie aan het daglicht

Ah gut, gevoelige snaar geraakt? :*

quote:
verder: namen noemen is zinloos omdat met toch makkelijk andere accounts aan kan maken, waar het om gaat is de toonzetting
Ja, men gaat echt klonen maken omdat ze zich zo gepakt voelen door jouw opmerkingen! 8)7
Beetje last van grootheidswaanzin? :D

Extragratis tip voor je: Lees de eerste 120 delen van dit topic even door, dan snap je de verhoudingen een beetje beter en kun je alles met een korreltje zout nemen. Is ook beter voor je hart enzo ;)
pi_102177499
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:19 schreef Whuzz het volgende:

Extragratis tip voor je: Lees de eerste 120 delen van dit topic even door, dan snap je de verhoudingen een beetje beter en kun je alles met een korreltje zout nemen. Is ook beter voor je hart enzo ;)
Als de voorspellingen van deel 1 uitgekomen waren hadden we nu een huis bij aankoop van 3 potten pindakaas gekregen. :D
pi_102177656
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als de voorspellingen van deel 1 uitgekomen waren hadden we nu een huis bij aankoop van 3 potten pindakaas gekregen. :D
Hoe kreeg jij de jouwe dan :?
De mijne was gratis bij twee pakken afwasmachine-tablets. Bij de C1000, kreeg ook nog 3 extra GoGo's. Dat vond mijn zoontje belangrijker dan het huis trouwens. :P
pi_102178171
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:33 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Hoe kreeg jij de jouwe dan :?
De mijne was gratis bij twee pakken afwasmachine-tablets. Bij de C1000, kreeg ook nog 3 extra GoGo's. Dat vond mijn zoontje belangrijker dan het huis trouwens. :P
Haha.... in het nieuwe feodale stelsel dat de banksters willen invoeren zal jouw zoontje met gogo's uitbetaald worden in de toekomst >:)
pi_102178263
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:50 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Haha.... in het nieuwe feodale stelsel dat de banksters willen invoeren zal jouw zoontje met gogo's uitbetaald worden in de toekomst >:)
Maar dan weet je ook dat jij (wij?) tot de lijfeigenen gaat behoren. :P
pi_102178287
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:50 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Vanuit zijn perspectief klinkt dat als de hemel op aarde. Als de banksters er een paar van die speciale gogo's (glow in the dark / metallic ofzo) bij doen is hij waarschijnlijk bereid zijn ziel te verkopen ;)

En daarnaast:
"Papa, wat is fieo... fliou... feodaal?"
- "Iets met ridders"
"Woooow coool!"

;)
pi_102178304
Afgelopen zatyerdag een appartement bekeken. Toch wel aardig van de makelaar dat hij vertelde dat de prijzen over de komende 5 jaar naar verwachting 20% dalen. Dat moet je meenemen in de biedprijs zei hij..........ik wist niet wat ik hoorde. Wat een held _O_

Ik zal het in overweging nemen, ouwe reus w/
pi_102178336
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:55 schreef PierreBetfair het volgende:
Afgelopen zatyerdag een appartement bekeken. Toch wel aardig van de makelaar dat hij vertelde dat de prijzen over de komende 5 jaar naar verwachting 20% dalen. Dat moet je meenemen in de biedprijs zei hij..........ik wist niet wat ik hoorde. Wat een held _O_

Ik zal het in overweging nemen, ouwe reus w/
Sluit er wel even een mooie aflossingvrije beleggingshypotheek bij af Pierke. Dat was immers zo goed bevallen de vorige keer ;)

Iedereen weet overigens dat je niet naar makelaars moet luisteren. Dit bevestigd dat maar wee eens ;)
pi_102178371
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:57 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Sluit er wel even een mooie aflossingvrije beleggingshypotheek bij af Pierke. Dat was immers zo goed bevallen de vorige keer ;)
_O- hij kan het cash betalen, je weet toch! Of was dat nou die erfenis die wel/niet/wel/niet beschikbaar was? Het bleef wel een curieus verhaal, zeker toen ouwe Pierre bleek aan een mooi wurghypotheekje vast te zitten en niet te kunnen oversluiten _O-
pi_102178476
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:57 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Iedereen weet overigens dat je niet naar makelaars moet luisteren. Dit bevestigd dat maar wee eens ;)
Ik heb nooit een beleggingshypotheek gehad en zal er nooit een nemen.

De volgende hypotheek die ik neem is aflossingsvrij............een ander soort hypotheek neem ik niet meer.
pi_102178529
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef PierreBetfair het volgende:

De volgende hypotheek die ik neem is aflossingsvrij............een ander soort hypotheek neem ik niet meer.
Waarom is dat :? Of bedoel je *niet*aflossingsvrij :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')