quote:Op maandag 19 september 2011 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
weet jij hoe zijn vrouw eruit ziet dan??
quote:Op maandag 19 september 2011 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer voor ons natuurlijk. Elke maand een foto van jouw vrouw had ik geen ramp gevonden.
Vraag het haar nog eens voor de zekerheid wil je?
quote:Op maandag 19 september 2011 11:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat jij dat mooie idee van je zelf eerst aan mijn vrouw mag voorleggen, en ook de klap mag ontvangen.
Dat kan jij ook heel makkelijk weten hoorquote:Op maandag 19 september 2011 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
weet jij hoe zijn vrouw eruit ziet dan??
Dan pakken we onze agenda maar even om een datum, tijdstip en station tevprikken.quote:
Station Sloterdijk, Starbucks, rond een uur of 8 's ochtends doordeweeks...quote:Op maandag 19 september 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan pakken we onze agenda maar even om een datum, tijdstip en station tevprikken.
Ik heb ze gevonden. Leuke en mooie vrouw heb je!quote:Op maandag 19 september 2011 12:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan jij ook heel makkelijk weten hoor.
Da's waar ook. Jij was de eerste.quote:Op maandag 19 september 2011 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Station Sloterdijk, Starbucks, rond een uur of 8 's ochtends doordeweeks...
Mijn meest vreemde date ever...quote:Op maandag 19 september 2011 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's waar ook. Jij was de eerste.
Het is de bedoeling dat het echtpaar trouw belooft, niet de foto'squote:
Maar goed bevallen begreep ik.quote:Op maandag 19 september 2011 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn meest vreemde date ever...
quote:Op maandag 19 september 2011 12:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat het echtpaar trouw belooft, niet de foto's
quote:Op maandag 19 september 2011 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben niet bij de bevalling geweest...
Ze is tweemaal per dag op Sloterdijk te vinden.quote:Op maandag 19 september 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan pakken we onze agenda maar even om een datum, tijdstip en station tevprikken.
Tnxquote:Op maandag 19 september 2011 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden. Leuke en mooie vrouw heb je!Leuke trouwefoto's ook.
Heb 'r na die ene keer nooit meer gezien...quote:Op maandag 19 september 2011 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze is tweemaal per dag op Sloterdijk te vinden.
Oeps, te snel getypt!!quote:Op maandag 19 september 2011 12:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat het echtpaar trouw belooft, niet de foto's
Mij ook niet, ben er ook tweemaal per dag te vindenquote:Op maandag 19 september 2011 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb 'r na die ene keer nooit meer gezien...
Heb je staan lurken!?quote:Op maandag 19 september 2011 12:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Mij ook niet, ben er ook tweemaal per dag te vinden.
Ik zelden. Zal dus wel plannen gaan worden.quote:Op maandag 19 september 2011 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze is tweemaal per dag op Sloterdijk te vinden.
Nee toen werkte ik nog niet in Haarlem. Ik heb dus geen idee hoe MM eruit zietquote:
Tja, moet je d'r ff bellen he.quote:Op maandag 19 september 2011 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zelden. Zal dus wel plannen gaan worden.
MM lijkt hier wel op:quote:Op maandag 19 september 2011 12:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee toen werkte ik nog niet in Haarlem. Ik heb dus geen idee hoe MM eruit ziet.
quote:Op maandag 19 september 2011 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MM lijkt hier wel op:
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. MM rookt niet meer. Mijn excuses.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 19 september 2011 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MM lijkt hier wel op:
[ afbeelding ]
Bedenk wel dat je na Hobbel 2 op de nek van die kameel zit.quote:Op maandag 19 september 2011 12:24 schreef Etcetera het volgende:
Hobbel 1 van vandaag genomen, ging redelijk.
Hobbel 2 komt straks. Ben benieuwd
Hangt ervan af waar ze eerst zat hequote:Op maandag 19 september 2011 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je na Hobbel 2 op de nek van die kameel zit.
Hobbel 1 was iets uitleggen en laten zien aan een stel mensen die ik niet ken, over een systeem dat ik zelf nauwelijks goed kenquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar ze eerst zat he.
Mag ook specifieker hoorquote:Op maandag 19 september 2011 12:33 schreef Etcetera het volgende:
Hobbel 2 gaat over mijn baanvooruitzichten
Ow dat is wel lastig. Fijn dat het redelijk ging!quote:Op maandag 19 september 2011 12:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hobbel 1 was iets uitleggen en laten zien aan een stel mensen die ik niet ken, over een systeem dat ik zelf nauwelijks goed ken
Okay, heel veel succes danquote:Hobbel 2 gaat over mijn baanvooruitzichten
Ik kan niet specifieker zijnquote:Op maandag 19 september 2011 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Mag ook specifieker hoor. Krijg je dan te horen of die mogelijke baan doorgaat?
Heel goed, gewoon er achter aan blijven zittenquote:Op maandag 19 september 2011 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan niet specifieker zijnik ga er gewoon naar vragen
Dat dus!quote:Op maandag 19 september 2011 12:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hobbel 1 klinkt als werk. Belangrijkste om te onthouden is dat in het land der blinden eenoog koning is
Eindelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan niet specifieker zijnik ga er gewoon naar vragen
inderdaadquote:Op zondag 18 september 2011 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
Met vertraging, nu eindelijk toch nog "The Kings speech" gezien. Wat een goede film!
En dan zuipen ze hem nog leeg ook, het liefst samen met bekenden om zo indruk te maken.quote:Op maandag 19 september 2011 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Chinees betaalt 145.000 voor een fles whisky
gek is ook lastig
quote:Op maandag 19 september 2011 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MM lijkt hier wel op:
[ afbeelding ]
Waarom ga je tijdens een weekendje cityhoppen naar een bioscoop?quote:Op maandag 19 september 2011 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Gisteravond in Dublin nog naar de film geweest
Tinker Tailor Soldier Spy
Wel een mooie film, maar niet makkelijk.
Komt hier geloof ik in december ofzo uit
Opdrinken is logisch, in de kast heb je er weinig aan. Delen met vrienden is toch ook niets mis mee?quote:Op maandag 19 september 2011 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zuipen ze hem nog leeg ook, het liefst samen met bekenden om zo indruk te maken.
Status is in Azië het toverwoord...
Bij Lemmy krijg je gewoon een fles de manquote:Op maandag 19 september 2011 13:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Opdrinken is logisch, in de kast heb je er weinig aan. Delen met vrienden is toch ook niets mis mee?
Het opdrinken van een fles whisky van ¤145.000 vind ik niet logisch.quote:Op maandag 19 september 2011 13:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Opdrinken is logisch, in de kast heb je er weinig aan. Delen met vrienden is toch ook niets mis mee?
Denk dat Lemmy die flessen niet heeft...quote:Op maandag 19 september 2011 13:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Bij Lemmy krijg je gewoon een fles de man
Nou ja, ik koop whisky om ervan te genieten, en als ik geld zat zou hebben (als in een bankrekening groter dan 10 miljoen), dan zou ik toch ook eens een keer zo'n fles kopen, gewoon uit nieuwsgierigheid hoe dat nou smaakt...quote:Op maandag 19 september 2011 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het opdrinken van een fles whisky van ¤145.000 vind ik niet logisch.
Als je die fles (als die al zo speciaal is...) koopt, dan doe je dat niet omdat de whisky zo fantastisch is. Die whisky bestaat namelijk niet en dus is het kennelijk een collectorsitem wegens andere redenen, die ik nu echter niet weet...
Trusten!quote:
Als je daar nu pas achterkomt, dan heb je wel een probleemquote:Op maandag 19 september 2011 13:21 schreef MadMaster het volgende:
O nee, shit, het is een normale werkdag vandaag...![]()
Nee het zag er heel slecht uit. Maar zand is behoorlijk porreus dus het liep wel weg. Daarbij hebben we geultjes gegegraven en de putten even opnieuw open gemaakt. Daarna helemaal nergens last meer van gehad. Iedereen zag er piekfijn uitquote:Op maandag 19 september 2011 13:37 schreef Soempie het volgende:
Dat volleybalveldje zag er niet heel uitnodigend uit moet ik zeggen.![]()
Ben benieuwd hoe de teams er dan uit zagen na de wedstrijden.
Ben nog niet 100% na gisteren, was een behoorlijk intensieve dag.quote:Op maandag 19 september 2011 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je daar nu pas achterkomt, dan heb je wel een probleem
Zand vlekt niet, als het nou aarde was geweest...quote:Op maandag 19 september 2011 13:37 schreef Soempie het volgende:
Dat volleybalveldje zag er niet heel uitnodigend uit moet ik zeggen.![]()
Ben benieuwd hoe de teams er dan uit zagen na de wedstrijden.
Pciesquote:Op maandag 19 september 2011 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zand vlekt niet, als het nou aarde was geweest...
Was gisteren in Limburg/België blij met het buitje rond 4 uur, het was daar echt warm onder dat tentzeil. Het buitje liet de temperatuur iets dalen en een briesje stak op, heerlijk...quote:Op maandag 19 september 2011 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies
En door de regen lagen er plassen waarin je je voeten schoon kon spoelen na ieder potje
Kunnen ze dat dan ook niet voor AIDS doen?quote:"Gamers have solved the structure of a retrovirus enzyme whose configuration had stumped scientists for more than a decade. The gamers achieved their discovery by playing Foldit, an online game that allows players to collaborate and compete in predicting the structure of protein molecules. After scientists repeatedly failed to piece together the structure of a protein-cutting enzyme from an AIDS-like virus, they called in the Foldit players. The scientists challenged the gamers to produce an accurate model of the enzyme. They did it in only three weeks."
Oke dan... Wat een raar verhaal.quote:Op maandag 19 september 2011 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp?
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-tikkende-auto.html
Vast mindere prutsers dan DigiD: http://www.nu.nl/internet(...)nderden-burgers.htmlquote:Op maandag 19 september 2011 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Site Windesheim ligt blijkbaar plat ofzo. Prutsers
Edit: ah, Google cache is handig![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 14:08 schreef Soempie het volgende:
Hm, nooit aan gedacht dat je van zand en water niet echt vies wordt. Is op het strand ook altijd makkelijk af te kloppen..
[..]
Oke dan... Wat een raar verhaal.![]()
We hebben vanmorgen te horen gekregen wat de wijzigingen zijn voor de basisverzekering in 2012. Word er niet vrolijk van.Eigen risico gaat flink omhoog, fysiotherapie is echt om te huilen, etc.
Ben benieuwd naar de rest van morgen...
Dat was prutswerk van de belastingdienst, niet van DigiD.quote:Op maandag 19 september 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vast mindere prutsers dan DigiD: http://www.nu.nl/internet(...)nderden-burgers.html
Dat is één pot nat.quote:Op maandag 19 september 2011 14:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat was prutswerk van de belastingdienst, niet van DigiD.
Vertel mij wat. Ik zit nu al de hele dag betalingsregelingen af te sluiten voor mensen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ziektekosten kunnen bijna niet meer betaald worden door de mensen..
Ik vraag ook standaard een betalingsregeling aan voor het eigen risico. Maar dat is meer een principekwestie... ik vind het belachelijk dat als je in januari/februari gebruik hebt gemaakt je pas de rekening in juni/juli krijgt en in één keer het totale bedrag moet betalen (in mijn geval). Jij werkt bij M. of niet?quote:Op maandag 19 september 2011 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik zit nu al de hele dag betalingsregelingen af te sluiten voor mensen.En zie heel veel mensen voorbij komen die aangemeld worden/ zijn als wanbetaler bij het CVZ. En dat is dan alleen nog maar de zorgverzekering...
Oh, over dat late aanbieden kan ik wel vertellen hoe dat komt, maar liever niet hier.quote:Op maandag 19 september 2011 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vraag ook standaard een betalingsregeling aan voor het eigen risico. Maar dat is meer een principekwestie... ik vind het belachelijk dat als je in januari/februari gebruik hebt gemaakt je pas de rekening in juni/juli krijgt en in één keer het totale bedrag moet betalen (in mijn geval). Jij werkt bij M. of niet?
Ik snap ook wel dat het lastig is dat met elke handeling te verrekenen maar een overzicht 1x per kwartaal zou al beter zijn.
Tell me... pm is open.quote:Op maandag 19 september 2011 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, over dat late aanbieden kan ik wel vertellen hoe dat komt, maar liever niet hier.
PM verstuurd.quote:
Ja, dat klopt... maar Lennon gaat "maar" 15 uur per week, is nog niet zo heel schokkend voor ons hoop/denk ik. En hij hoeft nog maar 1 jaar en 4 maanden. Dan gaat hij naar school. Gaat voor ons dus nog maar om 1 jaar, alleen 2012.quote:Op maandag 19 september 2011 15:04 schreef Soempie het volgende:
Diaan, voor jullie is er dan ook iets met de kinderopvang, of niet? Dat dat duurder wordt?
Ik heb nog geen overzicht eigenlijk van wat het ons dan gaat kosten. Ook omdat er het een en ander gewijzigd zou worden voor 2012, dus daar heb ik nog even op gewacht. Op zich zou ik het liefst thuis blijven, maar dat is financieel weer moeilijk. Dus ik denk dat het 3 dagen opvang wordt. Tenzij ik dan echt werk voor de opvang, dan heeft dat echt geen nut. Maar daar heb ik dus nog geen idee van...quote:Op maandag 19 september 2011 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt... maar Lennon gaat "maar" 15 uur per week, is nog niet zo heel schokkend voor ons hoop/denk ik. En hij hoeft nog maar 1 jaar en 4 maanden. Dan gaat hij naar school. Gaat voor ons dus nog maar om 1 jaar, alleen 2012.
Ik had vorige week bij Nibud een berekening gemaakt en daaruit kwam dat het ong. ¤ 20,= per maand minder wordt. Dat is nog wel goed te doen.
Gaat julie baby ook naar kdv tzt?
Het lijkt me heel gezond om na een tijdje weer te gaan werkenquote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het maar moeilijk in elk geval... wat te doen, wat te doen...![]()
Als ik blijf werken ga ik volgend jaar op zoek naar iets anders.
Volgens mij kan het nog steeds wel uit om te blijven werken hoor. Wij betalen nu ong. netto ¤ 135,= per maand voor kinderopvang... nou ik verdien toch nog wel wat meer.quote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen overzicht eigenlijk van wat het ons dan gaat kosten. Ook omdat er het een en ander gewijzigd zou worden voor 2012, dus daar heb ik nog even op gewacht. Op zich zou ik het liefst thuis blijven, maar dat is financieel weer moeilijk. Dus ik denk dat het 3 dagen opvang wordt. Tenzij ik dan echt werk voor de opvang, dan heeft dat echt geen nut. Maar daar heb ik dus nog geen idee van...
http://www.nu.nl/binnenla(...)topt-met-school.htmlquote:De kinderbescherming kan niets aan de huidige situatie veranderen, omdat Dekkers vader en moeder verantwoordelijk zijn. Ook speelt mee dat de regels op het gebied van scholing per land verschillen.
Zoals ik het nu zie ga ik na m'n verlof ook gewoon weer aan de slag. Met Sven afgesproken dat we het de komende twee weken gaan regelen. Wat gezond, verstandig, haalbaar of gewoon prettig is laat ik nog even in het midden. Dat kan ik ook helemaal nog niet overzien voor mezelf.quote:Op maandag 19 september 2011 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt me heel gezond om na een tijdje weer te gaan werken
Oh, ik had echt veel hogere bedragen geschat.quote:Op maandag 19 september 2011 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het nog steeds wel uit om te blijven werken hoor. Wij betalen nu ong. netto ¤ 135,= per maand voor kinderopvang... nou ik verdien toch nog wel wat meer.
Je kunt natuurlijk altijd een proefberekening maken, heb je een beetje een richtlijn.. let wel op dat je van verzamelinkomen uitgaat, helemaal met eigen huis. Dat is lager dan je daadwerkelijke gezamenlijk bruto jaarinkomen.
Het lijkt mij ook heel gezond om na een tijdje weer te gaan werken...
Ben je dan nog op tijd bij kdv? Ik weet van "ons" kdv dat er nu wachtlijsten zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zie ga ik na m'n verlof ook gewoon weer aan de slag. Met Sven afgesproken dat we het de komende twee weken gaan regelen. Wat gezond, verstandig, haalbaar of gewoon prettig is laat ik nog even in het midden. Dat kan ik ook helemaal nog niet overzien voor mezelf.
Idd inkoppertje!!quote:Op maandag 19 september 2011 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Zeilmeisje Laura Dekker gestopt met school
Tja, wie zag dat nou niet aankomen?
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)topt-met-school.html
Het ligt natuurlijk ook wel aan het aantal uren dat je per week nodig hebt en wat je inkomen is.. hoe meer/hoger, des te duurder.quote:Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik had echt veel hogere bedragen geschat.We moeten het komende weken maar eens goed bekijken.
Nee dat kun je later pas zien. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het eerste jaar gewoon met je kindje bezig wil zijnquote:Op maandag 19 september 2011 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zie ga ik na m'n verlof ook gewoon weer aan de slag. Met Sven afgesproken dat we het de komende twee weken gaan regelen. Wat gezond, verstandig, haalbaar of gewoon prettig is laat ik nog even in het midden. Dat kan ik ook helemaal nog niet overzien voor mezelf.
enquote:De 32-jarige actrice, vooral bekend uit de tv-serie Lost, speelt de boself Tauriel, die in de boeken niet voorkomt.
"Ik ben tot op de dag van vandaag bang dat de fans mijn personage niet willen accepteren", zegt ze tegen de Britse filmsite
Nee, juist WELquote:Lilly zegt wel te begrijpen waarom het scenario van The Hobbit is aangepast. Het boek bevat immers geen vrouwelijke personages. "De aanpassingen van de scenaristen zijn helemaal in de lijn met wat Tolkien geschreven heeft, ze hebben alleen het verhaal iets minder oppervlakkig gemaakt.
Ik wist het wel ... ik ben geen type om volledig thuis te zijn. Ik word dan gillend gek. Maakt het wel gemakkelijk om te beslissen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dat kun je later pas zien. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het eerste jaar gewoon met je kindje bezig wil zijn
Ja, dat heeft Sven een tijd terug al nagevraagd. Vandaar dat het nu ook echt geregeld moet worden.quote:Op maandag 19 september 2011 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ben je dan nog op tijd bij kdv? Ik weet van "ons" kdv dat er nu wachtlijsten zijn.
quote:Op maandag 19 september 2011 15:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die wachtlijsten voor kdv liepen toch hard terug?
Ja, met al die pedozaken tegenwoordig..las net wéér een artikel..quote:
Okay, dat is goed om te weten.quote:Op maandag 19 september 2011 15:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Sven een tijd terug al nagevraagd. Vandaar dat het nu ook echt geregeld moet worden.
Bij "ons" kdv niet. Daar wordt de vraag alleen maar meer. Die merken er weinig van eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 15:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die wachtlijsten voor kdv liepen toch hard terug?
Oja, ik las het ook op de site van de nrc.quote:Op maandag 19 september 2011 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ontzettend grappig om te lezen:
http://retecool.com/post/ja-maar-dat-mag-dus-niet-van-maxime
Euh... daar ben ik nog nooit geweestquote:OPLADEN OV-CHIPKAART AMERSFOORT
Alsjeblieft: http://www.translink.nl/content.asp?languageID=NL&pageID=42quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vorige week m'n (nieuwe, anonieme) OV chipkaart opgeladen. Staat er bij m'n rekeningoverzicht:
[..]
Euh... daar ben ik nog nooit geweest
best een leuke stad...quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vorige week m'n (nieuwe, anonieme) OV chipkaart opgeladen. Staat er bij m'n rekeningoverzicht:
[..]
sssstquote:Op maandag 19 september 2011 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je bent nog nooit op station Amersfoort geweest?Dan neem je niet vaak de trein naar ver, of kom je nergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Well thanks hea. Niet iedereen is een wereldreizigerquote:Op maandag 19 september 2011 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je bent nog nooit op station Amersfoort geweest?Dan neem je niet vaak de trein naar ver, of kom je nergens
Dan had het zo kunnen zijn dat ze toch verder is geweest dan Amersfoort maar er zelf niet is geweest. Niet zo heel gek toch?quote:Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent er pas geweest als je uitgestapt bent en de stad ingegaan, ook overstappen hoort er niet bij.
Ik dus ook. Maar wellicht zitten we misquote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga er vanuit dat ze verder is geweest dan Amersfoort, maar toevallig niet in Amersfoort
Tométoe, tomahtoequote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toch echt een Argentijns accent...
Het moet Maxima voorstellen, die was toen net in de Royal Family...quote:Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tométoe, tomahtoe
Ik vind het Frans klinken. Ik weet niet eens wie het is.
Zwaar K.U.T., zit hier met de kachel aan...quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
Het wordt trouwens alweer heel vroeg donker. Het is half 9
Nou, dat vind ik dan jammerlijk gefaaldquote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het moet Maxima voorstellen, die was toen net in de Royal Family...
Het is een quote die ze destijds ongeveer zelf zo heeft gezegd...quote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dan jammerlijk gefaald
Tja, en toch vind ik het Frans klinken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een quote die ze destijds ongeveer zelf zo heeft gezegd...
I know..maar zie bovenquote:Ze sprak niet meteen vlekkeloos Nederlands.
Heb je je doodsangst overwonnenquote:Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent er pas geweest als je uitgestapt bent en de stad ingegaan, ook overstappen hoort er niet bij.
Tsja, ik herken het er wel degelijk in...quote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, en toch vind ik het Frans klinken.
[..]
I know..maar zie boven
http://www.nu.nl/media/26(...)eisje-miljoenen.htmlquote:De Britse schandaalkrant News of the World geeft een schadevergoeding van 2 miljoen pond (2,3 miljoen euro) aan de nabestaanden van het vermoorde meisje Milly Dowler.
Verslaggevers hadden in 2002, kort na haar verdwijning, de voicemail van haar mobiele telefoon gekraakt en berichten gewist. Haar familie kreeg daardoor de indruk dat ze nog leefde.
Het schandaal is wel oud nieuws ja(alhoewel ik er nog niet van had gehoord), maar dit is dus nieuw(s).quote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Despicable, inderdaad. Maar dat is ook wel oud nieuws dat schandaal toch? was hier vier, vijf weken geleden een ding
quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef wyccie het volgende:
Nem, dat van die gewiste voicemails is ook al oud.
Dus...quote:Op maandag 19 september 2011 21:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het schandaal is wel oud nieuws ja(alhoewel ik er nog niet van had gehoord), maar dit is dus nieuw(s).
Daar reageer ik toch ook op? Het feit dat er schadevergoeding wordt betaald vind ik niet verachterlijkquote:Op maandag 19 september 2011 21:16 schreef wyccie het volgende:
Ja, dan moet je ook niet het oude nieuws bold gaan maken en reageren met "Vies, vuil, goor tuig", want dan lijkt het of je daar op reageert.
Die schadevergoeding vind ik nauwelijks nieuwswaardig, dan vind ik Stevie Nicks en Purple Rain nog interessanter.quote:Op maandag 19 september 2011 21:06 schreef Nembrionic het volgende:
Het schandaal is wel oud nieuws ja(alhoewel ik er nog niet van had gehoord), maar dit is dus nieuw(s).
Kijk, als je dan toch genaaid wordt, dan maar voor een paar miljoen...quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef wyccie het volgende:
Ja, daar reageer je inderdaad op, sorry. Het leek er alleen op dat dát allemaal nieuw voor je was.
Maar de 'dit' van hieronder is wat onduidelijk.
[..]
Die schadevergoeding vind ik nauwelijks nieuwswaardig, dan vind ik Stevie Nicks en Purple Rain nog interessanter.
Omdat ik het verachtelijk vind. De zotheid mag best benadrukt worden.quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Maar waarom maak je dan het oude nieuws bold?
Ik had ook zoiets van 'Ja, en? Dat kennen we toch al?'...
Hoe is ze volgens jou genaaid dan?quote:Op maandag 19 september 2011 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, als je dan toch genaaid wordt, dan maar voor een paar miljoen...
De treinen vanuit Leeuwarden/Groningen en vanuit Enschede komen allemaal in Amersfoort op weg naar Rotterdam/Den Haag of Amsterdam/Schipholquote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef wyccie het volgende:
Als je van noord naar zuid reist, ga je via Zwolle naar Arnhem, Nijmegen en dan verder zuid. En vanaf het zuiden naar het oosten of westen kom je er ook niet langs, want dan ga je via Utrecht of Deventer.
Je komt er wel als je van oost naar west gaat, bijv. Overijssel richting Utrecht en verder west. Dus zo raar vind ik het niet dat Etcie daar nog nooit is geweest.
Ik ben daar zelf ook al eeuwen niet meer geweest. De laatste keer zal ergens in 2001 zijn geweest.![]()
Oeh, ik klink toch niet te veel als Ofyles2, maar dan in duidelijke taal, hè?
Nem, dat van die gewiste voicemails is ook al oud.
Niet 'ze', de familie is genaaid.quote:Op maandag 19 september 2011 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe is ze volgens jou genaaid dan?
Hoe dan?quote:Op maandag 19 september 2011 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet 'ze', de familie is genaaid...
ja die treinen heb ik nogal wel eens genomen, vandaarquote:Op maandag 19 september 2011 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De treinen vanuit Leeuwarden/Groningen en vanuit Enschede komen allemaal in Amersfoort op weg naar Rotterdam/Den Haag of Amsterdam/Schiphol
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-spe-gescreend.htmlquote:Belgische mannen die priester willen worden zullen in de toekomst gescreend worden. De Belgische bisschoppen hebben een code ontwikkeld om kindermisbruik te voorkomen.
Noord naar west had ik expres weggelaten.quote:Op maandag 19 september 2011 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De treinen vanuit Leeuwarden/Groningen en vanuit Enschede komen allemaal in Amersfoort op weg naar Rotterdam/Den Haag of Amsterdam/Schiphol
Wat ik poste is dat haar gevraagd is de tekst te schrijven en ze zelf gezegd heeft: "ik kan dat niet, daar ben ik niet goed genoeg voor".quote:Op maandag 19 september 2011 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo...
Ken je die zaak nou wel of niet?
Je post het net zelf, lees nog eens terug
quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ik poste is dat haar gevraagd is de tekst te schrijven en ze zelf gezegd heeft: "ik kan dat niet, daar ben ik niet goed genoeg voor".
Nou, als jij dat genaaid worden vindt?
Als zij wel de tekst had geschreven had het wellicht een veel minder bekend nummer geweest.
quote:The level of pollution in the world today is becoming intolerable.
Only the other day I opened a can of sardines to find it was full of oil and all the fish were dead.
Wacht even, ik heb het over dat wissen van die voicemails.quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik poste is dat haar gevraagd is de tekst te schrijven en ze zelf gezegd heeft: "ik kan dat niet, daar ben ik niet goed genoeg voor".
Nou, als jij dat genaaid worden vindt?
Als zij wel de tekst had geschreven had het wellicht een veel minder bekend nummer geweest.
Ja, daar hadden we het ondertussen toch over?quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dit gaat over Stevie Nicks.....niet over News of the World.
SN dusquote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, ik heb het over dat wissen van die voicemails.
Geen idee waar jij het nu over hebt...
Zullen we de hoeren erbuiten laten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Nee, Wyccie had het over de schadevergoeding en het nieuws er omheen en vergeleek dat met Stevie Nicks.quote:Op maandag 19 september 2011 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het ondertussen toch over?
Ik vond het al zo raar dat je vond dat haar familie genaaid was(royalties) omdat ze zelf de keuze had gemaakt de tekst niet te schrijvenquote:Op maandag 19 september 2011 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Wyccie had het over de schadevergoeding en het nieuws er omheen en vergeleek dat met Stevie Nicks.
Jij had het misschien over Stevie Nicks, ik zeker niet, geen moment...
quote:Op maandag 19 september 2011 21:36 schreef wyccie het volgende:
Ow, fuck. Ik bedoel dus Babel! De toren van Babel. Babylonische spraakverwarring.
Ik ken dat hele verhaal van Stevie Nicks niet...quote:Op maandag 19 september 2011 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat je vond dat haar familie genaaid was(royalties) omdat ze zelf de keuze had gemaakt de tekst niet te schrijven
Dat vertel ik je netquote:Op maandag 19 september 2011 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken dat hele verhaal van Stevie Nicks niet...
het zegt mij ook nicksquote:Op maandag 19 september 2011 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken dat hele verhaal van Stevie Nicks niet...
En dat heb ik dus niet gelezen, ik kom net binnenvallen, terwijl zat te fulmineren over een Engelse tabbloid.quote:Op maandag 19 september 2011 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vertel ik je net
Er is haar ooit gevraagd de tekst voor Purple Rain te schrijven(had ik hier gepost namelijk) en dat heeft ze toen afgewezen.
Ja, daar waren we ondertussen al achterquote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat heb ik dus niet gelezen, ik kom net binnenvallen, terwijl zat te fulmineren over een Engelse tabbbloid.
Ja, ben klaar met Stevie, de tabbloids én schadevergoedingen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, híer. We spreken allemaal dezelfde taal, maar we praten langs elkaar heen.
Ik ken het programma niet maar daar kan best een remake van gemaakt worden dunkt me...quote:
En dan noemen we het ´Wie ben ik´...quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken het programma niet maar daar kan best een remake van gemaakt worden dunkt me...
quote:Op maandag 19 september 2011 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan noemen we het ´Wie ben ik´...
Bij wie ben ik moest juist het andere team de omschrijving gevenquote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
Een soort omgekeerde "Wie ben ik"
Hier toch ook?quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Bij wie ben ik moest juist het andere team de omschrijving geven
Nee. Hier geven ze zelf de omschrijving(vanaf een blaadje) en de *ander* moet raden.quote:
Prima, maar je begrijpt wel dat 'Wie ben ik?' hier van af stamt?quote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Hier geven ze zelf de omschrijving(vanaf een blaadje) en de *ander* moet raden.
1 persoon en 3 mensen mogen raden.
Bij "Wie is het" komt er een bordje omhoog en weten ze niet "wie ze zijn" en moeten dat raden naar aanleiding van de hints van de tegenpartij.
3 personen en 1 moet raden.
Maargoed, ik vind dit nu al leuker
Ja een overduidelijke rip-offquote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar je begrijpt wel dat 'Wie ben ik?' hier van af stamt?
quote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef wyccie het volgende:
Oh, nu krijg ik zo'n zin in spelletjesavond.
Babbelonië was vroegah een programma op vrijdagavond met miljoenen kijkers.quote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja een overduidelijke rip-off
Ik vind het zelf eigenlijk heel, heel erg jammer dat programma's tegenwoordig enorm flashy met weinig inhoud moeten zijn, willen ze veel kijkers trekken.quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Babbelonië was vroegah een programma op vrijdagavond met miljoenen kijkers.
Als je het zo terugkijkt, kan je het je niet meer voorstellen...
quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
Daar is Martine Bijl trouwens nog best een leuk ding..
Niet mijn smaakquote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je Sonja Barends wel eens al jonge dame gezien?
[ afbeelding ]
Niet verkeerd destijds...
Je bent vandaag net mijn neefje.quote:
Nou ja zeg, ik kan Sonja Barend toch wel gewoon niet aantrekkelijk vinden, hoe jong ze dan ook is?quote:Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent vandaag net mijn neefje.
Als die z'n dag niet heeft, is 'ie ook continue tegendraads...
Uiteraard, maar als ik vanavond A zeg, zeg jij B.quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik kan Sonja Barend toch wel gewoon niet aantrekkelijk vinden, hoe jong ze dan ook is?
Tja, ik kan er ook niet zo veel aan doenquote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als ik vanavond A zeg, zeg jij B.
Om wat voor reden dan ook, maar het viel me op...
Spuit 12 geeft modder...quote:Op maandag 19 september 2011 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ha het ligt dus niet alleen aan mij. MM heeft dat effect ook op anderen
Voor mij absoluut niet, vind het alleen typisch dat je verschillende situaties op één hoop gooit...quote:
Softbal is toch niet zo'n dure sport...quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef CaLeX het volgende:
Echte mannensport dat softbal.
Zit al 3 uur in de wachtkamer omdat mijn beste vriend de bal met zijn neus probeerde te vangen.
Betalen we hier nu zoveel voor?
valt nog tegen, 2 avonden in de week gemiddeld 3/4 drankjes en een tosti ofzo.quote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Softbal is toch niet zo'n dure sport...
Is het gelukt?quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef CaLeX het volgende:
Zit al 3 uur in de wachtkamer omdat mijn beste vriend de bal met zijn neus probeerde te vangen.
ik reageer alleen op Nem's statement. Niet mijn woordenquote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mij absoluut niet, vind het alleen typisch dat je verschillende situaties op één hoop gooit...
veldfout 4 staat er op het scoreblok. Hij had hem wel, maar niet klem.quote:
Het verschil is alleen dat Nem er inderdaad niks aan kan doen (Babylonische spraakverwarringen, andere voorkeuren), bij jouw posts ligt dat vaak iets anders...quote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik reageer alleen op Nem's statement. Niet mijn woorden
Maarre... waarom softbal en geen honkbal?quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
veldfout 4 staat er op het scoreblok. Hij had hem wel, maar niet klem.
Vervelendquote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef CaLeX het volgende:
laagdrempeliger, relaxter en naar mijn mening veel gezelliger. En honkbal doen we niet op de club :pquote:Op maandag 19 september 2011 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maarre... waarom softbal en geen honkbal?
Top! Dank je wel!quote:Op maandag 19 september 2011 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de liefhebbers, 45 minuten lang..het releaseconcert van Sivert Hoyem(zanger Madrugada):
http://www.vgtv.no/#!id=43987
Dan mis je toch wat. Amersfoort heeft een mooie binnenstad. Koppelpoort, Kamperbinnenpoort (gebouwd rond 1400 en staat nog steeds overeind) en het hele gebied daartussen. Echt de moeite waard.quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dan mis je toch wat. Amersfoort heeft een mooie binnenstad. Koppelpoort, Kamperbinnenpoort (gebouwd rond 1400) en het hele gebied daartussen. Echt de moeite waard.
Heb inmiddels "en staat nog steeds overeind" toegevoegd omdat de binnenstad de oorlog redelijk ongeschonden heeft overleefd.quote:
Dat lijkt me geen succesformulequote:"When people first visit the site, it will be very enticing and once they go just a little bit deeper, that's when they'll be confronted with images that we hope will make them stop and think and get them talking and hopefully encourage them to make a lifestyle change to a plant-based diet
Valt 'eating pussy' nu ook al onder dierenleed?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
PETA heeft een geniaal idee. Ze gaan een pornosite openen. En als je dan achter je computer zit te fappen op lekkere chicks..dan krijg je opeens plaatjes/videos te zien van dierenleed
[..]
Dat lijkt me geen succesformule
link
Ja en ontplofte molletjes zijn al helemaal uit den boze...quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Valt 'eating pussy' nu ook al onder dierenleed?
Ze zoeken dus een man? Mag dat tegenwoordig nog in een vacature?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand interesse?
@CarelKuyl
Carel Kuyl
Het Klokhuis zoekt een presentator. Nieuwsgierig, geestig en tekstvast. Een verteller met lef. Stuur cv naar de #NTR in Hilversum.
Ironisch, hè?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand interesse?
@CarelKuyl
Carel Kuyl
Het Klokhuis zoekt een presentator. Nieuwsgierig, geestig en tekstvast. Een verteller met lef. Stuur cv naar de #NTR in Hilversum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
die dans showquote:
quote:
quote:
Lekkerquote:
Je moet ook een positieve instelling hebben hequote:Op dinsdag 20 september 2011 08:33 schreef Etcetera het volgende:
Dat klinkt wel heel positiefIk ga informeren naar de mogelijkheden
Lastig volgen op mijn werk...quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:02 schreef MaJo het volgende:
onderweg naar Den Haag
met mijn camera, ik ga eens een poging doen om mooie foto's te maken
gaan jullie het ook volgen of is het te saai?
Ik ben blij dat ik er een keer niet bij hoef te zijn!quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:02 schreef MaJo het volgende:
onderweg naar Den Haag
Hoedjes willen we, de rest boeit totaal niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:02 schreef MaJo het volgende:
onderweg naar Den Haag
Gaat lekker zoquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Gesprek met m'n leidinggevende is weer verzet
Ik volg jouw updates wel. Meer hoef ik er niet over te wetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:02 schreef MaJo het volgende:
onderweg naar Den Haag
Wat zeggen we dan?quote:Charlie Sheen is met Warner Bros tot een schikking gekomen. De filmmaatschappij moet de komende zeven tot tien jaar in totaal 100 miljoen dollar aan de acteur betalen.
Yupquote:
Zet Lennon maar voor de tv. Kan hij MaJo zien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
GoedemiddagNu eerst Lennon naar bed brengen en dan even terug lezen.
Doe eens een screenshot of foto!quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zet Lennon maar voor de tv. Kan hij MaJo zien.
Screenshot? Zulke dingen moet je niet aan mij maar aan bv MM of Etcie vragen.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Screenshot? Zulke dingen moet je niet aan mij maar aan bv MM of Etcie vragen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zet Lennon maar voor de tv. Kan hij MaJo zien.
quote:
al nieuws over je tweede hobbel?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Prins Willem-Alexander komt in oktober hier op bezoek, heb me net aangemeld dat ik daar wel bij wil zijnIs een verloting, zijn 5-10 plaatsen. Weinig kans dus
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:34 schreef MaJo het volgende:
Ik sta gewoon op het binnenhofdude vroeg of ik een kaartje wilde, hoe relaxed! Je kon alleen op uitbodiging naar binnen. Al een paar mooie foto's gemaakt
Heb je er vaak gestaan? Lijkt me echt dodelijk saaiquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er een keer niet bij hoef te zijn!
Maar veel plezier.
8 of 9 keer. En ja, het is saai.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je er vaak gestaan? Lijkt me echt dodelijk saai
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
8 of 9 keer. En ja, het is saai.
Maar meestal maakte ik stiekem wel wat praatjes met het publiek.
Enigszins wel, maar ik heb geduldquote:
Ik heb toen op zaterdag avond in de Fakkelwacht bij het paleis gestaan. Dat was erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb slechts één keer gestaan, maar dat was met de begrafenis van Juliana. Dat was wel indrukwekkend, ben blij dat ik mocht staan toen.
Da's ook wel vet ja! Ik stond letterlijk voor het stadhuis, met uitzicht op de kerk. Echt iedereen die belangrijk was kwam langsgelopen, echt heel vet om te zien. Maar het meest indrukwekkend was nog wel toen de koets het plein opgereden kwam. Duizenden mensen, maar doodse stilte. Krijg nu weer kippenvel doordat ik er aan denk. Echt ongelofelijk was dat. Die sfeer, dat gevoel van saamhorigheid van iedereen daar, niet normaal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb toen op zaterdag avond in de Fakkelwacht bij het paleis gestaan. Dat was erg indrukwekkend.
Daarom snap ik ook niet dat mensen het koningshuis af willen schaffen. Naar mijn mening is het inderdaad een bindende factor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:57 schreef Bart het volgende:
Die sfeer, dat gevoel van saamhorigheid van iedereen daar, niet normaal.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat mensen het koningshuis af willen schaffen. Naar mijn mening is het inderdaad een bindende factor.
Zeker weten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat mensen het koningshuis af willen schaffen. Naar mijn mening is het inderdaad een bindende factor.
Ook het Koningshuis ontkomt niet aan de bezuinigingen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Al zou het geld dat er naartoe gaat, wel ietsje minder mogen zijn.
QFT!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Erachter, dat is jammer!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:00 schreef Cobra4 het volgende:
En ik sta hier achter de fotograaf.
[ afbeelding ]
Ja ik twijfelde nog of ik een zwart balkje voor mijn ogen moest maken, maar toch maar niet gedaan.quote:
Zelfde bij het paleis. Honderden mensen die al uren in de rij stonden om de laatste eer te bewijzen. Iedereen praatte erg zacht. Als de aflossende Fakkelwacht met langzame pas aan kwam marcheren viel er een doodse stilte. De erewacht van de KMar bracht met sabel de eregroet. En ja, ook ik heb nu weer kippenvel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's ook wel vet ja! Ik stond letterlijk voor het stadhuis, met uitzicht op de kerk. Echt iedereen die belangrijk was kwam langsgelopen, echt heel vet om te zien. Maar het meest indrukwekkend was nog wel toen de koets het plein opgereden kwam. Duizenden mensen, maar doodse stilte. Krijg nu weer kippenvel doordat ik er aan denk. Echt ongelofelijk was dat. Die sfeer, dat gevoel van saamhorigheid van iedereen daar, niet normaal.
WAT ZEG JE?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
Ssstttt, Hare Majesteit is aan het spreken.
Ja geweldig he. Zal ik echt nooit meer vergeten dat ik dat gedaan heb, jij denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfde bij het paleis. Honderden mensen die al uren in de rij stonden om de laatste eer te bewijzen. Iedereen praatte erg zacht. Als de aflossende Fakkelwacht met langzame pas aan kwam marcheren viel er een doodse stilte. De erewacht van de KMar bracht met sabel de eregroet. En ja, ook ik heb nu weer kippenvel.
Ja, Koninginnedag 1980 was erg bindend...quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |