quote:Op maandag 19 september 2011 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
weet jij hoe zijn vrouw eruit ziet dan??
quote:Op maandag 19 september 2011 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer voor ons natuurlijk. Elke maand een foto van jouw vrouw had ik geen ramp gevonden.
Vraag het haar nog eens voor de zekerheid wil je?
quote:Op maandag 19 september 2011 11:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat jij dat mooie idee van je zelf eerst aan mijn vrouw mag voorleggen, en ook de klap mag ontvangen.
Dat kan jij ook heel makkelijk weten hoorquote:Op maandag 19 september 2011 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
weet jij hoe zijn vrouw eruit ziet dan??
Dan pakken we onze agenda maar even om een datum, tijdstip en station tevprikken.quote:
Station Sloterdijk, Starbucks, rond een uur of 8 's ochtends doordeweeks...quote:Op maandag 19 september 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan pakken we onze agenda maar even om een datum, tijdstip en station tevprikken.
Ik heb ze gevonden. Leuke en mooie vrouw heb je!quote:Op maandag 19 september 2011 12:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan jij ook heel makkelijk weten hoor.
Da's waar ook. Jij was de eerste.quote:Op maandag 19 september 2011 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Station Sloterdijk, Starbucks, rond een uur of 8 's ochtends doordeweeks...
Mijn meest vreemde date ever...quote:Op maandag 19 september 2011 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's waar ook. Jij was de eerste.
Het is de bedoeling dat het echtpaar trouw belooft, niet de foto'squote:
Maar goed bevallen begreep ik.quote:Op maandag 19 september 2011 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn meest vreemde date ever...
quote:Op maandag 19 september 2011 12:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat het echtpaar trouw belooft, niet de foto's
quote:Op maandag 19 september 2011 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben niet bij de bevalling geweest...
Ze is tweemaal per dag op Sloterdijk te vinden.quote:Op maandag 19 september 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan pakken we onze agenda maar even om een datum, tijdstip en station tevprikken.
Tnxquote:Op maandag 19 september 2011 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden. Leuke en mooie vrouw heb je!Leuke trouwefoto's ook.
Heb 'r na die ene keer nooit meer gezien...quote:Op maandag 19 september 2011 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze is tweemaal per dag op Sloterdijk te vinden.
Oeps, te snel getypt!!quote:Op maandag 19 september 2011 12:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat het echtpaar trouw belooft, niet de foto's
Mij ook niet, ben er ook tweemaal per dag te vindenquote:Op maandag 19 september 2011 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb 'r na die ene keer nooit meer gezien...
Heb je staan lurken!?quote:Op maandag 19 september 2011 12:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Mij ook niet, ben er ook tweemaal per dag te vinden.
Ik zelden. Zal dus wel plannen gaan worden.quote:Op maandag 19 september 2011 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze is tweemaal per dag op Sloterdijk te vinden.
Nee toen werkte ik nog niet in Haarlem. Ik heb dus geen idee hoe MM eruit zietquote:
Tja, moet je d'r ff bellen he.quote:Op maandag 19 september 2011 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zelden. Zal dus wel plannen gaan worden.
MM lijkt hier wel op:quote:Op maandag 19 september 2011 12:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee toen werkte ik nog niet in Haarlem. Ik heb dus geen idee hoe MM eruit ziet.
quote:Op maandag 19 september 2011 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MM lijkt hier wel op:
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. MM rookt niet meer. Mijn excuses.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 19 september 2011 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MM lijkt hier wel op:
[ afbeelding ]
Bedenk wel dat je na Hobbel 2 op de nek van die kameel zit.quote:Op maandag 19 september 2011 12:24 schreef Etcetera het volgende:
Hobbel 1 van vandaag genomen, ging redelijk.
Hobbel 2 komt straks. Ben benieuwd
Hangt ervan af waar ze eerst zat hequote:Op maandag 19 september 2011 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je na Hobbel 2 op de nek van die kameel zit.
Hobbel 1 was iets uitleggen en laten zien aan een stel mensen die ik niet ken, over een systeem dat ik zelf nauwelijks goed kenquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar ze eerst zat he.
Mag ook specifieker hoorquote:Op maandag 19 september 2011 12:33 schreef Etcetera het volgende:
Hobbel 2 gaat over mijn baanvooruitzichten
Ow dat is wel lastig. Fijn dat het redelijk ging!quote:Op maandag 19 september 2011 12:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hobbel 1 was iets uitleggen en laten zien aan een stel mensen die ik niet ken, over een systeem dat ik zelf nauwelijks goed ken
Okay, heel veel succes danquote:Hobbel 2 gaat over mijn baanvooruitzichten
Ik kan niet specifieker zijnquote:Op maandag 19 september 2011 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Mag ook specifieker hoor. Krijg je dan te horen of die mogelijke baan doorgaat?
Heel goed, gewoon er achter aan blijven zittenquote:Op maandag 19 september 2011 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan niet specifieker zijnik ga er gewoon naar vragen
Dat dus!quote:Op maandag 19 september 2011 12:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hobbel 1 klinkt als werk. Belangrijkste om te onthouden is dat in het land der blinden eenoog koning is
Eindelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan niet specifieker zijnik ga er gewoon naar vragen
inderdaadquote:Op zondag 18 september 2011 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
Met vertraging, nu eindelijk toch nog "The Kings speech" gezien. Wat een goede film!
En dan zuipen ze hem nog leeg ook, het liefst samen met bekenden om zo indruk te maken.quote:Op maandag 19 september 2011 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Chinees betaalt 145.000 voor een fles whisky
gek is ook lastig
quote:Op maandag 19 september 2011 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MM lijkt hier wel op:
[ afbeelding ]
Waarom ga je tijdens een weekendje cityhoppen naar een bioscoop?quote:Op maandag 19 september 2011 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Gisteravond in Dublin nog naar de film geweest
Tinker Tailor Soldier Spy
Wel een mooie film, maar niet makkelijk.
Komt hier geloof ik in december ofzo uit
Opdrinken is logisch, in de kast heb je er weinig aan. Delen met vrienden is toch ook niets mis mee?quote:Op maandag 19 september 2011 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zuipen ze hem nog leeg ook, het liefst samen met bekenden om zo indruk te maken.
Status is in Azië het toverwoord...
Bij Lemmy krijg je gewoon een fles de manquote:Op maandag 19 september 2011 13:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Opdrinken is logisch, in de kast heb je er weinig aan. Delen met vrienden is toch ook niets mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |