Daarom wil ik graag "ff kiïeke" wie er interesse heeft (naast de centrale meet) in een extra (zuid)limburgse meetquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Ik wil ook maar ik kan zeker niet meer zelf rijden en mijn man gaat echt niet meekomen...
En eerlijk gezeg denk ik ook niet dat ik zo'n stuk in de auto nog ga redden![]()
Stom lijf
Dan is het lekker rustig!quote:Op maandag 19 september 2011 09:25 schreef Elmo76 het volgende:
Ik meld me ook hier!
Wil Asy en Harry wel eens zien!![]()
Gehehehe.Centrale meet lijkt me erg leuk, maar een Z-L meet ook!!
Liefst niet op dinsdag of donderdag, want dan kan ik Tirza niet meenemen!
quote:Op maandag 19 september 2011 09:42 schreef Elmo76 het volgende:
Asy, die Big Mac kun je wel vergeten zo!
Dus als we bij jou komen, zet je Harry in de garage dan?!
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef lily het volgende:
hij is 6
en woensdagmiddag kan ik ook wel regelen
Misschien anders gewoon de knoop doorhakken en op een zaterdag plannen bij Ynske?quote:Lily, hoe oud is David ook al weer? misschien vindt mijn oudste het ook wel leuk![]()
in dat geval kan ik alleen op woensdagmiddag en zaterdag
edit: lijstje gemaakt![]()
lokatie:
Asyniur of Ynske? Als het op een doordeweekse dag is, kan het wel hier. In het weekend dan zou mijn man een hartverzakking krijgen (en hij kan dan niet werken)
voorkeuren:
asyniur : alle dagen (op ma en di is zoonlief er niet)
elmo76: liever niet op di/do
lily: za
ynske: wo, za, zo
sjeen: leest mee
cooki: wo liever niet, rest wel
whooops... ik lees nu pas goed wat Ynske schrijft.....quote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef Ynske het volgende:
Ik natuurlijk
zaterdag, zondag en woensdag zijn opties bij mij
k was wat kwijtquote:Op donderdag 22 september 2011 08:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben ook niet het helderste licht wat lezen betreft blijkbaar![]()
Yns, zoveel zitplaatsen heb ik ook niet hoor
Maar misschien is bij jou dan wel handiger. Als ik het niet meer trek, dan kan ik naar huis terwijl ik moeilijk iedereen eruit kan zetten bij mij thuis
(en mijn man kan werken)
Welke komende zaterdagen kun jij Yns?
Mij maakt het helemaal niks uit, maar ik geloof dat er een paar anderen zijn die niet op woensdag kunnen...quote:Op donderdag 29 september 2011 17:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
k was wat kwijt
ik moet morgenavond ff checken wanneer we weer opnames hebben van film, zodat ik weet welke weekenden ik thuis ben
jullie gaan liever voor de weekenden als woensdag?
Gaat er haast op lijken ja! Als er geen data worden genoemd, dan komt er niks van!quote:
nu zal ik wel moetenquote:
ik haal eigk t liefst woensdagmiddag eruit, omdat Asyniur dan niet kan en de meet is door haar "veroorzaakt"quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:08 schreef Popples het volgende:
woensdag 19 oktober sochtends (vanaf 9.30/10.00 uur?): cooki, Asyniur
woensdag 19 oktober smiddags (vanaf 13.00 uur?): cooki, popples
zaterdag 22 oktober (vanaf 9.30/10.00 uur?): cooki, Asyniur, popples
Leah ook hoor, maar ik (mijn echtgenoot) zou het wat kunnen opschuiven maar misschien is zaterdag toch beter..quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:03 schreef Asyniur het volgende:
Nou op zich kan ik woensdagmiddag wel, maar ik zit met een jongetje dat dan normaal slaapt. (en volgens mij slaapt Tirza dan ook).
klinkt logisch!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:10 schreef lily het volgende:
[..]
Leah ook hoor, maar ik (mijn echtgenoot) zou het wat kunnen opschuiven maar misschien is zaterdag toch beter..
reserve kleren. goede!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef Cooki het volgende:
yeah![]()
zetten jullie t op de kalender: zaterdag 22 oktober va 10.00 uur meet!
adres pm ik jullie
als je bijzondere wensen hebt, pm dan ook ff, of zet t hier neer![]()
zitplaatsen
speelruimte (binnen/buiten)
speelgoed
eten
verantwoord snoep
onverantwoord snoep
drinken
drank
personeel![]()
(die weten nog van niks
![]()
)
k heb t allemaal!![]()
denken jullie zelf aan de reservekleertjes? ik woon in de bush he
gewoon doen! ik ben ook geen held wat dat betreft maar he, eens moet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hoi, ik las net het pbtje.
Ik ben geen held wat meeten betreft, dus ben bang dat ik zelfs een limburg OUD meet aan me voorbij laat gaan.
Wel geinig zo'n meet om de hoek, hoevaak komt dat nou voor
joh ik heb het ooit ergens gedaan en heb er een super leuke vriendschap aan over gehouden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
onzekere muts wat vreemden aangaat, ja herkbaar
Maar mischien toch die drempel eens overIk zal er over nadenken in elk geval
Blablabla ik denk dat iedereen dat wel n beetje heeft hoor, drempelvrees, maar als je er eenmaal bent dan is t daarna gewoon leuk en gezelligquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hoi, ik las net het pbtje.
Ik ben geen held wat meeten betreft, dus ben bang dat ik zelfs een limburg OUD meet aan me voorbij laat gaan.
Wel geinig zo'n meet om de hoek, hoevaak komt dat nou voor
Ah jij hebt dus eenzelfde kindje als ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:10 schreef Cooki het volgende:
Edit: ik ben altijd beetje bevreesd(en terecht, is gebleken he asy/elmo) voor mijn dreumes die niet
ontdooit en voor megamagneet speelt
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:25 schreef Asyniur het volgende:
Elmo, kun jij ook de 22e?
Ik ga het in elk geval alvast in mijn agenda zetten!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:50 schreef Cooki het volgende:
[..]
Ja Jeetjejom![]()
tuurlijk.. ik was ff niet helder met welke kindjes bij wie horen
![]()
ik pas t lijstje ff aan! leuk dat je komt!!
OK Troelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:40 schreef Troel het volgende:
22 oktober zijn de jongens niet hier, dus dan sla ik over
Ik wilde het combineren met een bezoek aan Ynske en daar kan ik echt niet zonder jongens aankomenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:52 schreef Cooki het volgende:
[..]
[..]
OK Troelje kunt ook zonder jongens komen ?
Ow ja idd! Woeps, sorry!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:38 schreef Jeetjejom het volgende:
Hey elmo! Wij hebben ook al eens mini-gemeet!!!!
En als het lukt, mag jorja dan ook mee? Ze geeft Harry graag kusjes!
Het is pas volgende week hè?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef Popples het volgende:
droomvrouwtje nooit geweten dat jij in limburg woonde, asy![]()
ik heb hier van fok nog nooit iemand ontmoet.
maar ik moet even afwachten wat de week gaat geven.
manlief was ziek, daarna kwam ik, nu de oudste(net opgehaald met koorts) en de middelste doet aan koorst alleen 's nachts en de jongste is verkouden. ik ga jullie niet ziek maken vooral de kleintjes niet. wil dat niet op mijn geweten hebben. dus ik wacht even af hoe en wat vrijdag of zaterdag.
ik weet het maar ik ben al vanaf dinsdag ineens ziek. maandag even met het hele gezin naar de dokter, leuk gezinsuitjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het is pas volgende week hè?
En jij bent degene met het kleintje. Wij hebben al grote
droomvrouwtje, echt mijn nederige excuses... Ik zal mezelf straffen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:26 schreef Jeetjejom het volgende:
Lieve mensjes en nog lievere kindjes, ml heeft geregeld dat we zaterdag vroeg in de middag bezoek krijgen dus ik kan helaas niet komen
Ja heuj!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:26 schreef Jeetjejom het volgende:
Lieve mensjes en nog lievere kindjes, ml heeft geregeld dat we zaterdag vroeg in de middag bezoek krijgen dus ik kan helaas niet komen
mijn kaartje zit in een verkeerde gleufje van de computer. nu is die foetsie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:53 schreef Cooki het volgende:
ladies, denken jullie aan je fototoestel? mijnes maakt niet zulke mooie fotos als die van jullie
Ik neem een cake mee!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:10 schreef Popples het volgende:
[..]
mijn kaartje zit in een verkeerde gleufje van de computer. nu is die foetsie.![]()
meimeltje kom je ook?
mijn dame is beter op buikpijn na dus wij zijn er van de partij als ik pijnloos ben![]()
![]()
is er al lijst of zo met wat we meenemen of hoef dat niet??
meeneemlijstje:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:10 schreef Popples het volgende:
[..]
is er al lijst of zo met wat we meenemen of hoef dat niet??
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:01 schreef Asyniur het volgende:
Die arme Lucas weet niet wat hem overkomt morgen!
Een Utregger tussen de Limbo's dat ken toch niequote:
komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:19 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Een Utregger tussen de Limbo's dat ken toch nie
Ik wil het wel proberen, maar als ik dat meeneemlijstje zo zie....
Welles, kan eg wel!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:19 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Een Utregger tussen de Limbo's dat ken toch nie
Ik wil het wel proberen, maar als ik dat meeneemlijstje zo zie....
Jaaaaaaaaaaa leuk!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:50 schreef Meimeltje het volgende:
Nou ik geloof dat ik kom....er vroeg hier thuis iemand of ik nog weg zou gaan met de kinderen. Hij wil graag op zolder klussen
Maar ff serieus, neemt iedereen wat mee? Want dan moet ik vanavond nog wat halen, aangezien we morgenochtend wel om half 9 ofzo weg zouden moeten. 10 uur hebben jullie toch afgesproken?
Hier 's middags wel weer een verjaardag, dus we blijven echt tot max half 1. Kunnen ze in de auto een middagdutje doen
3(word in maart 4) en de ander word in dec. 5quote:
kadoowbonquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:32 schreef Meimeltje het volgende:
Ow nu ik morgen naar Limburg kom moeten jullie me wel even helpen.
Moet nog een cadeau voor mn broer kopen, die dus morgenmiddag zn verjaardag viert. Geen idee wat (weet hij zelf ook niet) en het moet snel, want ik heb dus alleen vanavond nog
maar serieus he dat lijstjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:16 schreef Cooki het volgende:
[..]
meeneemlijstje:
jij / jezelf
je kinderen
goeie zin
genoeg kletspraat
stofdoek
meubelwas
spons
emmer
en wat je verder nog bedenkt
dat dacht ik net ook: als iemand iets besteld dat ik niet in huis heb, dan heb ik mn runnerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef Asyniur het volgende:
Sturen we gewoon Thomas nog even naar de Jan Linders
Das mooi want ik weet pas morgen waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat dacht ik net ook: als iemand iets besteld dat ik niet in huis heb, dan heb ik mn runner![]()
jao daeromme ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Das mooi want ik weet pas morgen waar ik zin in heb
Maarrrrr ik heb wel iets voor jou!
mm je zegt hem...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:57 schreef Asyniur het volgende:
Da's een verrassing!![]()
en als ik hem morgen vergeet dan blijft het een verrassing
ow bla_bla .. echt jammerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dames ik haak af. Dana is nog steeds niet helemaal zichzelf en zie het niet heel gezellig worden als ik dr nu ook nog in een vreemd gezelschap zet.
Dus ik wens jullie heel veel plezier en ga binnenkort minimeeten met cooki als mijn dametje weer beter is
beterschap voor je meisje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dames ik haak af. Dana is nog steeds niet helemaal zichzelf en zie het niet heel gezellig worden als ik dr nu ook nog in een vreemd gezelschap zet.
Dus ik wens jullie heel veel plezier en ga binnenkort minimeeten met cooki als mijn dametje weer beter is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus morgen moet ie boven blijven als ie zich niet gedraagt, agossie nee hoor
![]()
of meidjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
mm je zegt hem...
foto van je echo-jommetje![]()
![]()
+1quote:
als we dat nou eens wisten had ik een hoop kleertjes voor der.quote:
nee joh, gewoon negeren .... hoewel die puzzel met de neushoorn wel heul leuk is...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:50 schreef Popples het volgende:
ach germ Lucas. (heeft hij al een dieren puzzel of leuke zaklamp? ja puinruimen![]()
misschien breekt dat het ijs?
krijg je van me.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:12 schreef Cooki het volgende:
[..]
nee joh, gewoon negeren .... hoewel die puzzel met de neushoorn wel heul leuk is...
wa kos da?
mag ik die van je kopen, als je dit nog op tijd leest? ik ga zo slapen, assepoester is uitgeklust
Tirza maakt het niet uit, die speelt overal wel mee!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Cooki het volgende:
o, das wel heul lief, vind ie vast leuk!
![]()
oh ja, btw, damesmamas:
ik heb 2 barbies, 2 aankleedpoppenspelletjes en verder alleen "jongensspeelgoed", maar daar zit ook vb duplo/lego, puzzels, tekenspul, lp etc bij, maar als ze echt iets meisjesachtigs willen, neem je t zelf mee he? ok einde mededelingen
die van mij ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Tirza maakt het niet uit, die speelt overal wel mee!
nou lekker danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Cooki het volgende:
oh ja, btw, damesmamas mama van tirza
ik heb 2 barbies, 2 aankleedpoppenspelletjes speciaal voor tirza gekocht en verder alleen "jongensspeelgoed", maar daar zit ook vb duplo/lego, puzzels, tekenspul, lp etc bij, maar als ze echt iets meisjesachtigs willen, neem je t zelf mee he? ok einde mededelingen
o, dat komt helemaal goed,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef Popples het volgende:
die van mij ook.die vinden het speelgoed van hun broertje nog leuk
oh echtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:53 schreef Cooki het volgende:
heuj, nog ff miepen of fotospam:
foto's van jezelf vindt bijna niemand leuk toch![]()
en foto's vd kinderen iedereen altijd wel![]()
misschien kunnen we dan een swap doen vd dierentuinmeet met de limbomeet?
mét leuke kinderfoto's , zonder herkenbare moeders![]()
ik maak me btw meer zorgen om de fotos waar mijn jansteenhuishouden op komt te staan![]()
Oke oke, ik zal tegen Tirza zeggen dat ze ook even met de barbies moet spelen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef Cooki het volgende:
[..]
nou lekker dan
[..]
o, dat komt helemaal goed,
k heb er zo'n zin in![]()
stuiterdestuiter...
nog ff een quote uit t dierentuinmeet topic:
[..]
oh echtik maak me beetje "zorgen" om jullie stille commentaar over mijn parttime jansteenhuishouden (sommige delen purrfect, andere delen jansteen ... en ik zeg niet waar je op moet letten
![]()
)
maar gezellig zal t worden![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:33 schreef Elmo76 het volgende:
en hoe je huis er uitziet en of er ergens een stofje ligt of whatever boeiuh!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga m'n best doen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:17 schreef Asyniur het volgende:
Jammer Bla...
Nee het is geen echo van mijn jommetje of meidje want dat weet ik pas 23 nov
En jouw 'puinhoop' valt vast in het niet bij mijn puinhoop...
Meimel, we praten best verstaanbaar Nederlands maar Cooki wil vast vertalen
Elmo, help jij me morgen nog even herinneren aan de camera's?
weetjewel hoe hoog ik de elmo drempel maak nu ik dit leesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Elmo76 het volgende:
En meimel, ik praat geen dialect, maar heb wel een limburgs accent. (denk dat cooki meer limburgs dialect praat dan ik!)
dat kan niet met kinderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Cooki het volgende:
asy, zoals gezegd, ik zie t bij n ander niet, behalve als t dettol-clean is![]()
niet! want ze wil shoppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Cooki het volgende:
weetjewel hoe hoog ik de elmo drempel maak nu ik dit lees
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Cooki het volgende:
[..]
weetjewel hoe hoog ik de elmo drempel maak nu ik dit lees
[ afbeelding ]
wil je mijn zolder zien? geloof dat je schrik hoe vol het daar staat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef Cooki het volgende:
popples, neem jij je winkeltje mee?
ik heb n goederen-ingang bij de garage
Ja want ik moet Asy meenemen. Anders was ik te voet gekomen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:28 schreef Cooki het volgende:
kwam jij met de auto elmo?
[ afbeelding ]
zal de volgende keer een vrachtwagen meenemenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef Cooki het volgende:
ja voor t shoppen bij popples natuurlijk
en voor asy, kan ze evt liggen in je auto
alleen pas op voor de drempels
that's why![]()
ik moet niet alleen vertalen![]()
maar ook alles langzaam en duidelijk uitleggen? of snappen jullie me garpjesplaatje niet![]()
kleertjes? die van mij groeit te snel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Meimeltje het volgende:
Als iemand nog iets specifieks zoekt roep dan ff dan kijk ik of ik het heb![]()
Cooki, jasjes in maat 86 waren hier zomerjasjes..heb je dus niets meer aan...
Maat en soort kleding graagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Popples het volgende:
[..]
kleertjes? die van mij groeit te snel.
o ok , dan zijn we weer op hetzelfde levelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Elmo76 het volgende:
Hee dat plaatje stond er net niet!!
Als asy wil liggen in mijn auto, moet ze in de kofferbak!
ja leuk goed idee!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Popples het volgende:
een keer een spullen en kledingmeet houden?
popples, dyon heeft de goede maat voor jouw kleine-snelgroeier toch? en heule leuke kleertjes/kledingstukkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Popples het volgende:
kleertjes? die van mij groeit te snel.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef Cooki het volgende:
[..]
o ok , dan zijn we weer op hetzelfde level![]()
![]()
Oke te gek! Ik zal morgen eens kijken wat je allemaal in de aanbieding hebt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:11 schreef Popples het volgende:
meimeltje vanaf 68 is alles welkom![]()
elmo heb een bananendoos vol. maar of je het allemaal leuk vind, moet je maar kijken![]()
cooki zoek je een winterjas 86?
ja, voor erbij hoor, heb je er 1 over?quote:
kijk maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:15 schreef Meimeltje het volgende:
Popples, Dyon en jouw jongste zitten wel in een andere seizoen qua maat....
Dyon droeg 68 en 74 in de zomer, maar ik kan wel spieken of er toevallig nog iets bij zit voor de herfst/winter...
ja meimeltje zit hier al een uur hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:14 schreef Asyniur het volgende:
Ik zie dit nu pas en Meimel is natuurlijk allang weg maar ik ben groot afnemer van Dyon spul...
Waarom weet ik nog niet het geslacht? Dan had ik ook wat spul van Popples kunnen overnemen...
Aaaargh, ik had toch gewoon een geslachtsecho moeten doen
Mja, ik zit nog te wachten op Elmo...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:33 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja meimeltje zit hier al een uur hoor![]()
waar blijven die limbos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vond t mega leuk!![]()
leuke mamas, leuke kinderen, lekkere zooi, er werd goed gebezemd door t personeel![]()
![]()
dus... uploaden die feauteaus![]()
ik zeg: hebben we al n datum voor de volgende meet ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asy, leuke fotos!
ik had graag zelf ook fotos gemaakt, maja, ik mis vooral alle mamas op de foto, volgende keer wil ik er graag eentje van jullie als meetgroepje maken, niet online maar gewoon voor hier aan de muur![]()
![]()
De kindjes: (spoilers omdat ik anders 3 a4tjes gebruik)
Oudste van Popples![]()
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongsten![]()
van popples:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tirza: goed gebezemd meisje
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Harry: lachebekje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meimeltjes boysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thomasheeft nog lekker met Kyllian en David gespeeld op de xbox en beneden op de tafeltennistafel n potje gespeeld, coole boys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David en Leah![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namens Lucasbedankt voor de inwijdingsinvasie, hij heeft t doorstaan (zoals meimeltje zei
), maar we hebben zeker nog een paar meets nodig om helemaal up-to-speed te komen
enne Elmo: feauteaus graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Becky/Noortje
! kweenie waar je woont, maar volgende keer ook komen hoor
![]()
helemaal als we de tuin in kunnen dan kunnen we wel de centrale meet hier doen
[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 23-10-2011 12:22:01 ]![]()
Ik ben ook nog steeds gaar!
en het sprintje door de kamer om Jonathan te redden van Harry heeft ook niet veel goeds gedaan voor mijn bekken
En dan nog die bijna faceplant (echt, ik zag zijn tanden al gaan in gedachten)
Maar voor de rest was het super!
Hebben je archeologen nog mooie fossielen gevonden?![]()
ja oh ja, dat jij rende naar harry/jonathanen naar harry en zn tandjes
![]()
omg daar heb ik nog aan gedacht ja... toen je vertelde over dat je bekken alle kanten op gaat als je vb over n stukje speelgoed "struikelt"... dan moet zon sprint heulemaal hell zijn
fossielen/archeo foto heb ik via edit hierboven toegevoegd, check de zaag![]()
ow ja voor de geïnteresseerden in het kleuter/puber topic:
Van kleuter tot puber deel 66
we gaan n meet in de groeve organiseren , begin april![]()
lily kom je ook![]()
met de boys?
[ Bericht 25% gewijzigd door -Caroline- op 23-10-2011 11:00:35 ]![]()
ik had het dus niet gezien he dat harry erbij zat![]()
![]()
cooki wat ziet er dat leuk ook uit bij de groeve. nu weet ik wat je bedoeldemijn man is al jaren aan het zeuren om er een keer naar toe te gaan.
mama van 3 kids!![]()
popples: ha mooi, noteer ik je alvast op t lijstje voor de groeve-meet:
rewimo
lily? ja toch![]()
popples
cooki
kijk zo gaat t goed![]()
nog meer?![]()
Kyllian zou het vast erg leuk vinden bij die groeve
Als het een keer in het weekend is kom ik ook weer![]()
![]()
Terwijl het al over de volgende meet gaat, komen hier nog even wat foto's van de meet van gisteren!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*![]()
Leuke foto's!
Het was echt zo leuk om kindjes die je al zo goed van foto's kent in het echt te zien![]()
Ze hebben zich echt allemaal vermaakt he, ook Lucas ondanks dat hij het toch wel wat eng vondStiekem samen met Dyon ervan doorgaan en samen rustig in de bijkeuken zitten spelen
Ik ga ook even een paar foto's uploaden.![]()
Nou ja, ik zag hem met die 2 enorme plastic speelgoedbeesten naast Jonathan op de bank kruipen en ik dacht: OMGquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:22 schreef Popples het volgende:
ik had het dus niet gezien he dat harry erbij zat![]()
![]()
cooki wat ziet er dat leuk ook uit bij de groeve. nu weet ik wat je bedoeldemijn man is al jaren aan het zeuren om er een keer naar toe te gaan.
<sprint, leapjump over een bakfiets> en toen gooide Harry de speeltjes op de grond en ging heel demonstratief 'aaiaai' doen bij Jonathan.
Mijn hart zat in mijn keel want natuurlijk waren in mijn gedachten al oogjes uitgeprikt, getimmerd op zijn hoofd met zo'n plastic beest etc...
Groevemeet?!? Count me in! Maar dan wel volgende jaar pas ergens![]()
![]()
Elmo: leuke fotos, vooral die van Tirza op de zitligzak! zo schattig![]()
Meimeltje: jij hebt ook goeie gemaakt!hoe thomas en kyllian aan t xboxen zijn, mennekes
![]()
![]()
Asy:
ja groevemeet: 7 of 8 april 2012, echt! dus schiet maar op met charlotteke!
voor alle geïnteresseerden:
heul misschien nog a.s. zaterdag: 29 oktober groeve bezoek, is nl de laatste zaterdag dit jaar,
lady is vrij![]()
kijk maar ff in kleuterpuber topic... of maken we al n nieuwe aan
[ Bericht 19% gewijzigd door -Caroline- op 23-10-2011 19:06:32 ]![]()
Jij met je projectie
Uhm ik vrees dat die datums in april me slecht uitkomen. Dat is mijn uitgerekende datum (en Pasen).![]()
echt joh, uitgerekende datum?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
Jij met je projectie
Uhm ik vrees dat die datums in april me slecht uitkomen. Dat is mijn uitgerekende datum (en Pasen).![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das wel heul toevallig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:30 schreef Cooki het volgende:
[..]
echt joh, uitgerekende datum?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das wel heul toevallig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: