weetjewel hoe hoog ik de elmo drempel maak nu ik dit leesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Elmo76 het volgende:
En meimel, ik praat geen dialect, maar heb wel een limburgs accent. (denk dat cooki meer limburgs dialect praat dan ik!)
dat kan niet met kinderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Cooki het volgende:
asy, zoals gezegd, ik zie t bij n ander niet, behalve als t dettol-clean is![]()
niet! want ze wil shoppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Cooki het volgende:
weetjewel hoe hoog ik de elmo drempel maak nu ik dit lees
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Cooki het volgende:
[..]
weetjewel hoe hoog ik de elmo drempel maak nu ik dit lees
[ afbeelding ]
wil je mijn zolder zien? geloof dat je schrik hoe vol het daar staat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef Cooki het volgende:
popples, neem jij je winkeltje mee?
ik heb n goederen-ingang bij de garage
Ja want ik moet Asy meenemen. Anders was ik te voet gekomen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:28 schreef Cooki het volgende:
kwam jij met de auto elmo?
[ afbeelding ]
zal de volgende keer een vrachtwagen meenemenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef Cooki het volgende:
ja voor t shoppen bij popples natuurlijk
en voor asy, kan ze evt liggen in je auto
alleen pas op voor de drempels
that's why![]()
ik moet niet alleen vertalen![]()
maar ook alles langzaam en duidelijk uitleggen? of snappen jullie me garpjesplaatje niet![]()
kleertjes? die van mij groeit te snel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Meimeltje het volgende:
Als iemand nog iets specifieks zoekt roep dan ff dan kijk ik of ik het heb![]()
Cooki, jasjes in maat 86 waren hier zomerjasjes..heb je dus niets meer aan...
Maat en soort kleding graagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Popples het volgende:
[..]
kleertjes? die van mij groeit te snel.
o ok , dan zijn we weer op hetzelfde levelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Elmo76 het volgende:
Hee dat plaatje stond er net niet!!
Als asy wil liggen in mijn auto, moet ze in de kofferbak!
ja leuk goed idee!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Popples het volgende:
een keer een spullen en kledingmeet houden?
popples, dyon heeft de goede maat voor jouw kleine-snelgroeier toch? en heule leuke kleertjes/kledingstukkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Popples het volgende:
kleertjes? die van mij groeit te snel.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef Cooki het volgende:
[..]
o ok , dan zijn we weer op hetzelfde level![]()
![]()
Oke te gek! Ik zal morgen eens kijken wat je allemaal in de aanbieding hebt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:11 schreef Popples het volgende:
meimeltje vanaf 68 is alles welkom![]()
elmo heb een bananendoos vol. maar of je het allemaal leuk vind, moet je maar kijken![]()
cooki zoek je een winterjas 86?
ja, voor erbij hoor, heb je er 1 over?quote:
kijk maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:15 schreef Meimeltje het volgende:
Popples, Dyon en jouw jongste zitten wel in een andere seizoen qua maat....
Dyon droeg 68 en 74 in de zomer, maar ik kan wel spieken of er toevallig nog iets bij zit voor de herfst/winter...
ja meimeltje zit hier al een uur hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:14 schreef Asyniur het volgende:
Ik zie dit nu pas en Meimel is natuurlijk allang weg maar ik ben groot afnemer van Dyon spul...
Waarom weet ik nog niet het geslacht? Dan had ik ook wat spul van Popples kunnen overnemen...
Aaaargh, ik had toch gewoon een geslachtsecho moeten doen
Mja, ik zit nog te wachten op Elmo...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:33 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja meimeltje zit hier al een uur hoor![]()
waar blijven die limbos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vond t mega leuk!![]()
leuke mamas, leuke kinderen, lekkere zooi, er werd goed gebezemd door t personeel![]()
![]()
dus... uploaden die feauteaus![]()
ik zeg: hebben we al n datum voor de volgende meet ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asy, leuke fotos!
ik had graag zelf ook fotos gemaakt, maja, ik mis vooral alle mamas op de foto, volgende keer wil ik er graag eentje van jullie als meetgroepje maken, niet online maar gewoon voor hier aan de muur![]()
![]()
De kindjes: (spoilers omdat ik anders 3 a4tjes gebruik)
Oudste van Popples![]()
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongsten![]()
van popples:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tirza: goed gebezemd meisje
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Harry: lachebekje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meimeltjes boysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thomasheeft nog lekker met Kyllian en David gespeeld op de xbox en beneden op de tafeltennistafel n potje gespeeld, coole boys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David en Leah![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namens Lucasbedankt voor de inwijdingsinvasie, hij heeft t doorstaan (zoals meimeltje zei
), maar we hebben zeker nog een paar meets nodig om helemaal up-to-speed te komen
enne Elmo: feauteaus graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Becky/Noortje
! kweenie waar je woont, maar volgende keer ook komen hoor
![]()
helemaal als we de tuin in kunnen dan kunnen we wel de centrale meet hier doen
[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 23-10-2011 12:22:01 ]![]()
Ik ben ook nog steeds gaar!
en het sprintje door de kamer om Jonathan te redden van Harry heeft ook niet veel goeds gedaan voor mijn bekken
En dan nog die bijna faceplant (echt, ik zag zijn tanden al gaan in gedachten)
Maar voor de rest was het super!
Hebben je archeologen nog mooie fossielen gevonden?![]()
ja oh ja, dat jij rende naar harry/jonathanen naar harry en zn tandjes
![]()
omg daar heb ik nog aan gedacht ja... toen je vertelde over dat je bekken alle kanten op gaat als je vb over n stukje speelgoed "struikelt"... dan moet zon sprint heulemaal hell zijn
fossielen/archeo foto heb ik via edit hierboven toegevoegd, check de zaag![]()
ow ja voor de geïnteresseerden in het kleuter/puber topic:
Van kleuter tot puber deel 66
we gaan n meet in de groeve organiseren , begin april![]()
lily kom je ook![]()
met de boys?
[ Bericht 25% gewijzigd door -Caroline- op 23-10-2011 11:00:35 ]![]()
ik had het dus niet gezien he dat harry erbij zat![]()
![]()
cooki wat ziet er dat leuk ook uit bij de groeve. nu weet ik wat je bedoeldemijn man is al jaren aan het zeuren om er een keer naar toe te gaan.
mama van 3 kids!![]()
popples: ha mooi, noteer ik je alvast op t lijstje voor de groeve-meet:
rewimo
lily? ja toch![]()
popples
cooki
kijk zo gaat t goed![]()
nog meer?![]()
Kyllian zou het vast erg leuk vinden bij die groeve
Als het een keer in het weekend is kom ik ook weer![]()
![]()
Terwijl het al over de volgende meet gaat, komen hier nog even wat foto's van de meet van gisteren!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*![]()
Leuke foto's!
Het was echt zo leuk om kindjes die je al zo goed van foto's kent in het echt te zien![]()
Ze hebben zich echt allemaal vermaakt he, ook Lucas ondanks dat hij het toch wel wat eng vondStiekem samen met Dyon ervan doorgaan en samen rustig in de bijkeuken zitten spelen
Ik ga ook even een paar foto's uploaden.![]()
Nou ja, ik zag hem met die 2 enorme plastic speelgoedbeesten naast Jonathan op de bank kruipen en ik dacht: OMGquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:22 schreef Popples het volgende:
ik had het dus niet gezien he dat harry erbij zat![]()
![]()
cooki wat ziet er dat leuk ook uit bij de groeve. nu weet ik wat je bedoeldemijn man is al jaren aan het zeuren om er een keer naar toe te gaan.
<sprint, leapjump over een bakfiets> en toen gooide Harry de speeltjes op de grond en ging heel demonstratief 'aaiaai' doen bij Jonathan.
Mijn hart zat in mijn keel want natuurlijk waren in mijn gedachten al oogjes uitgeprikt, getimmerd op zijn hoofd met zo'n plastic beest etc...
Groevemeet?!? Count me in! Maar dan wel volgende jaar pas ergens![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: