Daarom wil ik graag "ff kiïeke" wie er interesse heeft (naast de centrale meet) in een extra (zuid)limburgse meetquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Ik wil ook maar ik kan zeker niet meer zelf rijden en mijn man gaat echt niet meekomen...
En eerlijk gezeg denk ik ook niet dat ik zo'n stuk in de auto nog ga redden![]()
Stom lijf
Dan is het lekker rustig!quote:Op maandag 19 september 2011 09:25 schreef Elmo76 het volgende:
Ik meld me ook hier!
Wil Asy en Harry wel eens zien!![]()
Gehehehe.Centrale meet lijkt me erg leuk, maar een Z-L meet ook!!
Liefst niet op dinsdag of donderdag, want dan kan ik Tirza niet meenemen!
quote:Op maandag 19 september 2011 09:42 schreef Elmo76 het volgende:
Asy, die Big Mac kun je wel vergeten zo!
Dus als we bij jou komen, zet je Harry in de garage dan?!
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef lily het volgende:
hij is 6
en woensdagmiddag kan ik ook wel regelen
Misschien anders gewoon de knoop doorhakken en op een zaterdag plannen bij Ynske?quote:Lily, hoe oud is David ook al weer? misschien vindt mijn oudste het ook wel leuk![]()
in dat geval kan ik alleen op woensdagmiddag en zaterdag
edit: lijstje gemaakt![]()
lokatie:
Asyniur of Ynske? Als het op een doordeweekse dag is, kan het wel hier. In het weekend dan zou mijn man een hartverzakking krijgen (en hij kan dan niet werken)
voorkeuren:
asyniur : alle dagen (op ma en di is zoonlief er niet)
elmo76: liever niet op di/do
lily: za
ynske: wo, za, zo
sjeen: leest mee
cooki: wo liever niet, rest wel
whooops... ik lees nu pas goed wat Ynske schrijft.....quote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef Ynske het volgende:
Ik natuurlijk
zaterdag, zondag en woensdag zijn opties bij mij
k was wat kwijtquote:Op donderdag 22 september 2011 08:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben ook niet het helderste licht wat lezen betreft blijkbaar![]()
Yns, zoveel zitplaatsen heb ik ook niet hoor
Maar misschien is bij jou dan wel handiger. Als ik het niet meer trek, dan kan ik naar huis terwijl ik moeilijk iedereen eruit kan zetten bij mij thuis
(en mijn man kan werken)
Welke komende zaterdagen kun jij Yns?
Mij maakt het helemaal niks uit, maar ik geloof dat er een paar anderen zijn die niet op woensdag kunnen...quote:Op donderdag 29 september 2011 17:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
k was wat kwijt
ik moet morgenavond ff checken wanneer we weer opnames hebben van film, zodat ik weet welke weekenden ik thuis ben
jullie gaan liever voor de weekenden als woensdag?
Gaat er haast op lijken ja! Als er geen data worden genoemd, dan komt er niks van!quote:
nu zal ik wel moetenquote:
ik haal eigk t liefst woensdagmiddag eruit, omdat Asyniur dan niet kan en de meet is door haar "veroorzaakt"quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:08 schreef Popples het volgende:
woensdag 19 oktober sochtends (vanaf 9.30/10.00 uur?): cooki, Asyniur
woensdag 19 oktober smiddags (vanaf 13.00 uur?): cooki, popples
zaterdag 22 oktober (vanaf 9.30/10.00 uur?): cooki, Asyniur, popples
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |