met Borst en zonder Tom was het leuker.quote:Op zondag 18 september 2011 22:26 schreef Rabieluh het volgende:
Ik snap niet dat ik vroeger zo naar dit programma uitkeek, is het gewoon immens omakut geworden of werd de kutheid pas duidelijk omdat ik naar VI ging kijken?
Dit had ik niet van jou verwacht.quote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Gewoon opwachten met knuppels bij de uitgang..
Boeren hebben geen knuppels maar riekenquote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Gewoon opwachten met knuppels bij de uitgang..
Tuurlijk, elke groep voetbalsupporters is precies hetzelfde. En dan elke keer moord en brand schreeuwen als hypocriet politiek correcte lul dat de ander zo slecht is om het zelf volgende keer ook te doen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef Tommeke het volgende:
Waren het niet de PSV-supporters die een minuut stilte voor Sjakie Swart verbraken?
En ik kan me nog wel Amsterdam Tournaments herrinneren waar Litmanen een wedstrijd lang werd toegezongen.
Inderdaad. Geen enkele derde keeper is goed genoeg vor het eerste. DAAROM IS HET OOK DE DERDE KEEPER.quote:Op zondag 18 september 2011 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
Gezeik over derde keepers die niet goed genoeg zijn voor het eerste....
Normaal is het irritant maar als Waterreus er boos van wordt vind ik het ineens geniaalquote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jan Mulder maakt het programma nog enigszins kijkbaar
quote:Op zondag 18 september 2011 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal is het irritant maar als Waterreus er boos van wordt vind ik het ineens geniaal
kost je wel mooi 2 punten hequote:Op zondag 18 september 2011 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Vd wiel speelt juist erg goed. Vandaag minder.
Inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2011 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Te slapen kijk die pass op hemHij was niet goed hoor maar wat een kut analyse.
Inderdaad. Dat moment kon hij helemaal niks aan doen. Ziekenhuisbal.quote:Op zondag 18 september 2011 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Te slapen kijk die pass op hemHij was niet goed hoor maar wat een kut analyse.
Jan Mulder is de allergrootste kneus die er zit. Altijd maar die gemaakte ergernis, hetzelfde toneelstukje.quote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jan Mulder maakt het programma nog enigszins kijkbaar
Wie nietquote:Op zondag 18 september 2011 22:34 schreef vincerusso het volgende:
Waterreus lekker erectie krijgen van PSV
Van der Wiel speelde gewoon bagger.quote:Op zondag 18 september 2011 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel weer een assists. 1 punt winst.
die ouwe is denk ik immuun voor allesquote:Op zondag 18 september 2011 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derksen nu @ Spuiten en Slikken.
Voor de fans...
Vandaag.quote:Op zondag 18 september 2011 22:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Van der Wiel speelde gewoon bagger.
Eens. Dat is ook iets wat niet gaat veranderen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Tuurlijk, elke groep voetbalsupporters is precies hetzelfde. En dan elke keer moord en brand schreeuwen als hypocriet politiek correcte lul dat de ander zo slecht is om het zelf volgende keer ook te doen.
Als er één ding is waar de voetbalcultuur goed in is is het selectieve verontwaardiging.
Johan aan de sigaar!quote:Op zondag 18 september 2011 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derksen nu @ Spuiten en Slikken.
Voor de fans...
Waterreus sowiesoquote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef Shreyas het volgende:
Waterreus en Tom van 't Hek moeten echt vertrekken bij Studio Voetbal. Te weinig verstand van zaken.
Ja.quote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vandaag.
Overige wedstrijden een dikke voldoende.
Waterreus wisselen voor Hugo Borst. En van 't Hek ook weg, misschien wel iets voor Van Basten?quote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef Shreyas het volgende:
Waterreus en Tom van 't Hek moeten echt vertrekken bij Studio Voetbal. Te weinig verstand van zaken.
Ach niet zeuren, vandaag had de KNBB de juiste scheidsrechter voor jullie aangewezenquote:Op zondag 18 september 2011 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ah Studio Jood is weer bezig.
Waar is die rooie rat?
Hij pakte het eerst subtieler aan ze vroeg zelf om meerquote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
'Ik vind je heel lief, maar er komt louter onzin uit je'
Derksen vs. Koblenko
Goed dat je het zegt.quote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
Derksen vs. Koblenko
quote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
Derksen vs. Koblenko
Uiteraard.quote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Komt wel op Uitzendiggemist toch?
Lol wat?quote:Op zondag 18 september 2011 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach niet zeuren, vandaag had de KNBB de juiste scheidsrechter voor jullie aangewezen
Wie zei dat ?quote:Op zondag 18 september 2011 22:44 schreef Caland het volgende:
De graafschap werd beter dan Feyenoord.
Waitwut?
Oh die heeft wel een betrouwbaar hoofd dus dan zal het wel kloppen.quote:
Schotland IIquote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
La Liga een leuke competitie, ok.
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 18-09-2011 om 22:50:52Heet in het hoofd, koud in het hard. Acties van zich supporter noemende lieden. Zowel in Adam als in Rdam, ondanks goede prestaties ploegen. reageer retweet
niet in de CLquote:Op zondag 18 september 2011 22:55 schreef Geo3kant het volgende:
PSV heeft toch ook een goal in .. 18sec?
Iddquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 11:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Stond in beeld bij de goal van Pato.
Sjaak Swartquote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef Tommeke het volgende:
Waren het niet de PSV-supporters die een minuut stilte voor Sjakie Swart verbraken?
En ik kan me nog wel Amsterdam Tournaments herrinneren waar Litmanen een wedstrijd lang werd toegezongen.
Waarheid als een koe.quote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Tuurlijk, elke groep voetbalsupporters is precies hetzelfde. En dan elke keer moord en brand schreeuwen als hypocriet politiek correcte lul dat de ander zo slecht is om het zelf volgende keer ook te doen.
Als er één ding is waar de voetbalcultuur goed in is is het selectieve verontwaardiging.
Vergeten te scheren... een Buddy Holly bril... waar is Ronald helemaal mee bezig?quote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef Zorro het volgende:
Ik hoor Ronald de Boer niet graag praten.
Hipster.quote:Op zondag 25 september 2011 22:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vergeten te scheren... een Buddy Holly bril... waar is Ronald helemaal mee bezig?
Jij hebt liever Waterreus?quote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef Zorro het volgende:
Ik hoor Ronald de Boer niet graag praten.
Je kunt 'm ook niet echt missen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef Pinzon het volgende:
Ik blijf maar kijken naar die bril van Ronald.
lijkt mij ook, hij beukt em gewoon aan de kant.quote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef Merkie het volgende:
Was een 100% penalty daar Viergever de bal niet raakt. Ik snap niet hoe hier discussie over kan bestaan.
Je ziet die bal toch duidelijk van richting veranderen?quote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef Merkie het volgende:
Was een 100% penalty daar Viergever de bal niet raakt. Ik snap niet hoe hier discussie over kan bestaan.
Ja, omdat Schaken opzij geschopt wordt en daardoor zelf de bal raakt. Dat zie je toch?quote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet die bal toch duidelijk van richting veranderen?
Via de voet van Schaken.quote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, door Schakenquote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef Merkie het volgende:
Ik niet.quote:Op zondag 25 september 2011 22:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan me voorstellen dat de scheids hem niet gaf
Nogmaals, een vrije trap binnen het eigen strafschopgebied is pas in het spel, en mag dus pas gespeeld worden, als deze het strafschopgebied verlaten heeft. Net als bij een doeltrap.quote:Op zondag 25 september 2011 22:21 schreef Wrijfhout het volgende:
Zijn die gasten nou dom ofzo, of kennen ze de regels niet?
Die scheids gooit die bal terug en fluit op dat moment, dan mag de keeper de bal in zijn handen pakken, maar is het spel wel verder.
Dat die scheids daarna nog een keer fluit is eigenlijk zijn fout, want het spel was al gewoon hervat.
Jawel.quote:Op zondag 25 september 2011 22:27 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Stond er niet nog een speler achterin?
Leuk dat je me wilt corrigeren maar dan moet je de feiten wel kennen. Er was geen vrije trap maar die scheidsrechter onderbrak gewoon het spel. Hij hervatte het spel door die bal terug te geven aan AZ die op dat moment balbezit had.quote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nogmaals, een vrije trap binnen het eigen strafschopgebied is pas in het spel, en mag dus pas gespeeld worden, als deze het strafschopgebied verlaten heeft. Net als bij een doeltrap.
Die kop ook, misselijke man.quote:Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef Merkie het volgende:
Arno Vermeulen![]()
![]()
. Alles wat hij zegt is om te kotsen gewoon.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef Merkie het volgende:
Arno Vermeulen![]()
![]()
. Alles wat hij zegt is om te kotsen gewoon.
Inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2011 22:29 schreef GGMM het volgende:
Wat een gezeurAjax overklaste Twente volledig.
Dan heb je gelijk, ik was in de war omdat ze het bij SV ook over een vrije trap hadden.quote:Op zondag 25 september 2011 22:27 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Leuk dat je me wilt corrigeren maar dan moet je de feiten wel kennen. Er was geen vrije trap maar die scheidsrechter onderbrak gewoon het spel. Hij hervatte het spel door die bal terug te geven aan AZ die op dat moment balbezit had.
In feite hetzelfde als een stuitbal.
De keeper mag die bal in de handen pakken maar kiest er niet voor en speelt hem voor zichuit. De scheids had al aangegeven (door op zijn fluitje te blazen) dat het spel hervat was. Als Vlaar gescoord had was het een regelementaire goal geweest, had de scheids hem afgekeurd was het gewoon een fout van de scheidsrechter.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:29 schreef GGMM het volgende:
Hebben ze dan niet goed uitgespeeld gezien de scorequote:Op zondag 25 september 2011 22:29 schreef GGMM het volgende:
Het is jammer dat je dan zo´n wedstrijd niet gewoon wint met 3-0, scheelt een hoop gezeik.quote:Op zondag 25 september 2011 22:29 schreef GGMM het volgende:
Klopt, dat ontbrak eraan. Plus dat de grens niet staat op te letten.quote:Op zondag 25 september 2011 22:31 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hebben ze dan niet goed uitgespeeld gezien de score :p
True, maar ik ben er van overtuigt dat als die grens gewoon oplet dat we er met 3, 4 nul overheen gaan.quote:Op zondag 25 september 2011 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is jammer dat je dan zo´n wedstrijd niet gewoon wint met 3-0, scheelt een hoop gezeik.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 25 september 2011 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dat ontbrak eraan. Plus dat de grens niet staat op te letten.
[..]
True, maar ik ben er van overtuigt dat als die grens gewoon oplet dat we er met 3, 4 nul overheen gaan.
als je verliest en dan een foutje van de scheids in de 1ste de schuld geeft ervan. Zegt het genoeg.quote:
Eigenlijk best erg minimaal 2 wedstrijden een cruciale fout waardoor de eindstad anders had kunnen zijn.. En daar gaan dan miljoenen in omquote:Op zondag 25 september 2011 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dat ontbrak eraan. Plus dat de grens niet staat op te letten.
[..]
True, maar ik ben er van overtuigt dat als die grens gewoon oplet dat we er met 3, 4 nul overheen gaan.
Twente had het merendeel van de tweede helft de touwtjes in handen. Helemaal na de schandalige wissels van De Boerquote:Op zondag 25 september 2011 22:31 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hebben ze dan niet goed uitgespeeld gezien de score
Neuh, ik gaf als eerste aan dat het probleem was dat we ons kansen niet afmaakte, en toen begon ik over de scheids. Lezen voortaan.quote:Op zondag 25 september 2011 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
als je verliest en dan een foutje van de scheids in de 1ste de schuld geeft ervan. Zegt het genoeg.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk, ik was in de war omdat ze het bij SV ook over een vrije trap hadden.
Geen probleem, even goeie vriendenquote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk, ik was in de war omdat ze het bij SV ook over een vrije trap hadden.
Ach Vlaar schoot toch mis... dus de discussie is sowieso onzin.quote:Op zondag 25 september 2011 22:39 schreef Robus het volgende:
Hij gaf dus toe dat hij AZ in bescherming nam! Feyenoord moet boeten voor een fout van AZ (als het een doelpunt was). Niet te geloven dit...
twitter:ChrisTempelman twitterde op zondag 25-09-2011 om 22:40:24Helemaal eens met Jan van Halst over Vertonghen. Een alibi-verdediger is het. Is beter op het middenveld. reageer retweet
Echt bizar.quote:Op zondag 25 september 2011 22:39 schreef Robus het volgende:
Hij gaf dus toe dat hij AZ in bescherming nam! Feyenoord moet boeten voor een fout van AZ (als het een doelpunt was). Niet te geloven dit...
Behoorlijk triest dit.quote:Op zondag 25 september 2011 22:39 schreef Robus het volgende:
Ben ik nou zo blind dat ik dacht dat ie raak was?quote:Op zondag 25 september 2011 22:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ach Vlaar schoot toch mis... dus de discussie is sowieso onzin.
Nee hoor, de discussie gaat over de incapabele scheidsrechters. Die zijn niet minder slecht in hun werk omdat Vlaar de bal er toevallig niet inschiet. Het blijft gewoon heel triest.quote:Op zondag 25 september 2011 22:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ach Vlaar schoot toch mis... dus de discussie is sowieso onzin.
Zo erg lijken ze ook weer niet op elkaar.quote:Op zondag 25 september 2011 22:44 schreef Cara het volgende:
Oh ik dacht dat Frank te gast was, geluid stond uit
Inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zo erg lijken ze ook weer niet op elkaar.
Marceloquote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
Derijck/Marcelo is wel beter dan Aldeweireld/Vertonghen.
Derijck/Bouma lieverquote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
Derijck/Marcelo is wel beter dan Aldeweireld/Vertonghen.
Uiteraard wel, maar met bril en stoppelbaardje niet.quote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zo erg lijken ze ook weer niet op elkaar.
Gast, we kunnen minimaal 6 maanden niet genieten van Ibiquote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef Merkie het volgende:
Waarom praten ze over Afellay alsof hij uitgezaaide longkanker heeft?
Ja, weet ik. Maar ze doen net alsof hij dood gaat ofzoquote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast, we kunnen minimaal 6 maanden niet genieten van Ibi
Alsof Barcelona niet zonder hem kanquote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
voetbal is nu een beetje dood gegaan jaquote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ze doen net alsof hij dood gaat ofzo.
Ze zullen hem missen ja, op die bank van Barcelona.quote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zullen hem missen ja, als toekomstige opvolger van Xavi.
True. Ook al die Twitter-reacties van andere voetballers waren tenenkrommend.quote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ze doen net alsof hij dood gaat ofzo. Blessures horen toch bij het voetbal.
Kom op zeg.quote:I pray for you every day!
Een gezellig praatje is natuurlijk nooit weg héquote:Op zondag 25 september 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zullen hem missen ja, op die bank van Barcelona.
Voetbal"fans"quote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef Zorro het volgende:
Zoals Boilesen vorige week ook viel. Toen hadden ze het niet over Comedy Capers, maar het was precies dezelfde situatie.
Zo reageerde je vast ook toen vlaar zijn knieblessure opliep, of is het dan in 1 keer erger?quote:Op zondag 25 september 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zullen hem missen ja, op die bank van Barcelona.
Ik heb het niet over de blessure. Maar Barcelona gaat Appelvlaai niet missen. Dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op zondag 25 september 2011 22:53 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Zo reageerde je vast ook toen vlaar zijn knieblessure opliep, of is het dan in 1 keer erger?
Mart Smeetsquote:Op zondag 25 september 2011 22:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
pfft, daarna mag genee het over nemen.
Real Madrid-Ajax wordt 'm ook niet... Bayern-Man. City op Sat. 1 wellicht!quote:Op zondag 25 september 2011 22:56 schreef Caland het volgende:
Valencia - Chelsea, baggerwedstrijd.
Sport 1
Sat. 1 is geen stream maar een Duitse tv zender.quote:Op zondag 25 september 2011 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Nober met zijn bagger streams altijd.
Weet ik hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 23:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Sat. 1 is geen stream maar een Duitse tv zender.
Ik vind Frank er juist beter uit zien.quote:Op zondag 25 september 2011 22:18 schreef Type-R het volgende:
Als je naar Ronald kijkt, zie je wat voor oude kop Frank heeft gekregen door trainer te zijn bij een grote club.
Tong80.quote:Op maandag 26 september 2011 13:50 schreef tong80 het volgende:
Studio Jan van Halst.
Hou je muil eens man.
quote:Op maandag 26 september 2011 13:55 schreef tong80 het volgende:
Ronals de Boer doet het goed. Mag vaker langs komen. Ik sbap de kritiek niet op hem.
Van Halst is een mislukte middenvelder met een grote mond die bij Twente ook als manager faalde.
Mag graag naar van Halst luisterenquote:Op maandag 26 september 2011 13:55 schreef tong80 het volgende:
Ronals de Boer doet het goed. Mag vaker langs komen. Ik sbap de kritiek niet op hem.
Van Halst is een mislukte middenvelder met een grote mond die bij Twente ook als manager faalde.
Ja, maar AZ blijft domineren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV de grote winnaar dit weekend? Heren, zeg het maar.
Ik kan Jan ook altijd maar moeilijk serieus nemen, met de toon waarop hij praat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:10 schreef Geo3kant het volgende:
Jan begint nu al met zijn onzin rantsbegint totaal ergens anders over te lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |