met Borst en zonder Tom was het leuker.quote:Op zondag 18 september 2011 22:26 schreef Rabieluh het volgende:
Ik snap niet dat ik vroeger zo naar dit programma uitkeek, is het gewoon immens omakut geworden of werd de kutheid pas duidelijk omdat ik naar VI ging kijken?
Dit had ik niet van jou verwacht.quote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Gewoon opwachten met knuppels bij de uitgang..
Boeren hebben geen knuppels maar riekenquote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Gewoon opwachten met knuppels bij de uitgang..
Tuurlijk, elke groep voetbalsupporters is precies hetzelfde. En dan elke keer moord en brand schreeuwen als hypocriet politiek correcte lul dat de ander zo slecht is om het zelf volgende keer ook te doen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef Tommeke het volgende:
Waren het niet de PSV-supporters die een minuut stilte voor Sjakie Swart verbraken?
En ik kan me nog wel Amsterdam Tournaments herrinneren waar Litmanen een wedstrijd lang werd toegezongen.
Inderdaad. Geen enkele derde keeper is goed genoeg vor het eerste. DAAROM IS HET OOK DE DERDE KEEPER.quote:Op zondag 18 september 2011 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
Gezeik over derde keepers die niet goed genoeg zijn voor het eerste....
Normaal is het irritant maar als Waterreus er boos van wordt vind ik het ineens geniaalquote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jan Mulder maakt het programma nog enigszins kijkbaar
quote:Op zondag 18 september 2011 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal is het irritant maar als Waterreus er boos van wordt vind ik het ineens geniaal
kost je wel mooi 2 punten hequote:Op zondag 18 september 2011 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Vd wiel speelt juist erg goed. Vandaag minder.
Inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2011 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Te slapen kijk die pass op hemHij was niet goed hoor maar wat een kut analyse.
Inderdaad. Dat moment kon hij helemaal niks aan doen. Ziekenhuisbal.quote:Op zondag 18 september 2011 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Te slapen kijk die pass op hemHij was niet goed hoor maar wat een kut analyse.
Jan Mulder is de allergrootste kneus die er zit. Altijd maar die gemaakte ergernis, hetzelfde toneelstukje.quote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jan Mulder maakt het programma nog enigszins kijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |