Het klinkt als een aflevering van Bassie en Adriaan.quote:
tentdoekquote:
Ik vind het geiler als hij sperma zegt.quote:
2de turkije!quote:
hehe!quote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef Remzz het volgende:
Goeiedag wat een Engels spreekt die beste jongen ook
Gezellig tussen de Russenquote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef Montelly het volgende:
Je moet dan ook hier naartoe ipv dat teringzooi..
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat het een boot was, moest ff 2x kijkenquote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef Montelly het volgende:
Je moet dan ook hier naartoe ipv dat teringzooi..
[ afbeelding ]
en is voor homo'squote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef Palomar het volgende:
appartementencompelx staat wel op een 3km hoge berg
Nieuwe lakens en nieuwe handdoeken ja. Die schoonmakers gaan echt niet met een sponsje heel die kamer af.quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ja maar in die hotels wordt wel schoongemaakt ga ik van uit.
Ja, dat! Domme mensen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Wederom een gevalletje: GOOGLE VOORDAT JE BOEKT!!!!!
quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat ingemonteerde [Rec] dingetje!!!!
Wat is da? Da kenne wij nie!quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit dus maps + streetview doet wonderen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Doet mijn broertje ook altijd, geen idee hoe ie het voor elkaar krijgt. Viespeuk dat het is...quote:
Waarom niet? betaal je toch voor...quote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef Injetta het volgende:
Er zijn dus mensen die ook op die camping staan die voor die ranzigheid zorgen, dat vind ik ook onvoorstelbaar.... Hoe kun je nou gaan poepen in de douche en je tampon daar neer gooien??
Nou gewoon beetje door je knieën en je laten gaan..quote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef Injetta het volgende:
Er zijn dus mensen die ook op die camping staan die voor die ranzigheid zorgen, dat vind ik ook onvoorstelbaar.... Hoe kun je nou gaan poepen in de douche en je tampon daar neer gooien??
quote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
alsof het in hun woonwagen beter is
Klasgenoot heeft één keer meegemaakt dat een kerel in de douchecabine naast hem stond te schijten. Was gelukkig maar één nacht, dus dan meer niet douchen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |