Het is gewoon een heerlijke serie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die serie en dit topic?
Het is een animequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die serie en dit topic?
Volgens mij gedropped door aardbei en ook door mezelf.quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef lelouch het volgende:
Na wat gebladerd te hebben op randomc, lijkt Kami-sama no Memo-chou mij een leuke serie van afgelopen zomer. Hij is aan het downloaden.
Heb ik een goede uitgekozen?
Is wel aardigquote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef lelouch het volgende:
Na wat gebladerd te hebben op randomc, lijkt Kami-sama no Memo-chou mij een leuke serie van afgelopen zomer. Hij is aan het downloaden.
Op zijn tijd... Rustig aan.quote:Op zondag 25 september 2011 18:56 schreef robin007bond het volgende:
Hoe staat het met de brief aan de tv giganten?
Ik kom niet verder dan 4.quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef lelouch het volgende:
Kami-sama no Memo-chou vind ik best geinig..quote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef lelouch het volgende:
Ojee dat klinkt niet heel veel belovend.
Iemand een andere aanrader dan van deze zomer in het genre sf, mysterie, actie?
Dat zeggen ze over ieder seizoenquote:Op zondag 25 september 2011 23:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat? Wist je nog niet dat het herfst animeseizoen het beste seizoen in tijden zou worden?
Afgehaakt na 3 episodes of zo. Rare serie, stomme personages.quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef lelouch het volgende:
Kennelijk heeft de serie fans.quote:Op zondag 25 september 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoelde die vage KAIJI!!!! kreten.
Maar over dit seizoen klopt het.quote:Op zondag 25 september 2011 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zeggen ze over ieder seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |