Het is gewoon een heerlijke serie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die serie en dit topic?
Het is een animequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die serie en dit topic?
Volgens mij gedropped door aardbei en ook door mezelf.quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef lelouch het volgende:
Na wat gebladerd te hebben op randomc, lijkt Kami-sama no Memo-chou mij een leuke serie van afgelopen zomer. Hij is aan het downloaden.
Heb ik een goede uitgekozen?
Is wel aardigquote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef lelouch het volgende:
Na wat gebladerd te hebben op randomc, lijkt Kami-sama no Memo-chou mij een leuke serie van afgelopen zomer. Hij is aan het downloaden.
Op zijn tijd... Rustig aan.quote:Op zondag 25 september 2011 18:56 schreef robin007bond het volgende:
Hoe staat het met de brief aan de tv giganten?
Ik kom niet verder dan 4.quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef lelouch het volgende:
Kami-sama no Memo-chou vind ik best geinig..quote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef lelouch het volgende:
Ojee dat klinkt niet heel veel belovend.
Iemand een andere aanrader dan van deze zomer in het genre sf, mysterie, actie?
Dat zeggen ze over ieder seizoenquote:Op zondag 25 september 2011 23:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat? Wist je nog niet dat het herfst animeseizoen het beste seizoen in tijden zou worden?
Afgehaakt na 3 episodes of zo. Rare serie, stomme personages.quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef lelouch het volgende:
Kennelijk heeft de serie fans.quote:Op zondag 25 september 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoelde die vage KAIJI!!!! kreten.
Maar over dit seizoen klopt het.quote:Op zondag 25 september 2011 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zeggen ze over ieder seizoen
wat is er leuk aan die serie?quote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
* -Strawberry- downloadt de laatste van hanasaku iroha
Wat is leuk aan slice of life anime?quote:
Hanasaku Iroha neemt zichzelf niet te serieus; maakt vrij weinig gebruik van animé-clichés; heeft leuke eigenzinnige (hoofd)personages; heeft vaak, voor een serie, uitzonderlijk goede animatie en een degelijke OST; maar wat m.i. het beste is: Hanasaku Iroha is… écht. Oké, dat kan duidelijker. Hanasaku Iroha maakt gebruik van dingen die echte mensen ook hebben zoals irreële angsten, simpele misverstanden, naïviteit (wat wel klopt in 16-17 jarige meisjes), verlegenheid en de hele aanpak van relaties.quote:
Weinig, maar ik ben nu toch al zo ver...quote:
SPOILER: hanasaku iroha final epiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Kijk uit naar het volgende seizoen suckah!SPOILER: hanasaku iroha final epiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dat zeggen ze altijd als een generieke harem protagonist over zijn voeten struikelt en in de decolleté van een van zijn heremettes landt.quote:Op maandag 26 september 2011 01:35 schreef outcast_within het volgende:
Zinnetjes die te vaak in anime voorkomen.
doyukoto? Wat is er aan de hand, wat bedoel je.
Hè?quote:Op maandag 26 september 2011 01:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kijk uit naar het volgende seizoen suckah!
nee joh, dat moet helemaal nietquote:Op maandag 26 september 2011 08:32 schreef robin007bond het volgende:
Slice of Life![]()
Clannad![]()
Nu moet ik overigens al m'n BD releases opnieuw downloaden in hi10p
aha.. naja mss ga ik em wel een keertje proberenquote:Op maandag 26 september 2011 00:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hanasaku Iroha neemt zichzelf niet te serieus; maakt vrij weinig gebruik van animé-clichés; heeft leuke eigenzinnige (hoofd)personages; heeft vaak, voor een serie, uitzonderlijk goede animatie en een degelijke OST; maar wat m.i. het beste is: Hanasaku Iroha is… écht. Oké, dat kan duidelijker. Hanasaku Iroha maakt gebruik van dingen die echte mensen ook hebben zoals irreële angsten, simpele misverstanden, naïviteit (wat wel klopt in 16-17 jarige meisjes), verlegenheid en de hele aanpak van relaties.
Het scheelt ongeveer 30% in ruimte en de kwaliteit is een stuk beter. De nieuwste CCCP speelt 't gewoon goed af.quote:Op maandag 26 september 2011 10:13 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, dat moet helemaal niet
(zowiezo zal ik ze links laten liggen aangezien MPC-HC ze niet ondersteund en vermoedelijk mijn mediaspeler ook niet, en er feitelijk gewoon nihil winst in kwaliteit of ruimte besparing is)
Oude seriequote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Xaryna het volgende:
Ik kijk nou Marmelade Boy en ik probeer aan te houden om één aflevering per dag te kijken ter ontspanning, maar zelfs dat lukt niet elke dag.
Vroeger was alles beter.quote:
Marmelade Boyquote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Xaryna het volgende:
Ik kijk nou Marmelade Boy en ik probeer aan te houden om één aflevering per dag te kijken ter ontspanning, maar zelfs dat lukt niet elke dag.
Die schooluniformen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Marmelade Boy, ben nog bij aflevering 50 maar na een paar jaar het neit meer gezien te hebben zoek ik het niet om weer te beginnen
![]()
Die OP's![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan eindigt seizoen 2 met dit tempo waarschijnlijk in hand-en-hand lopen.
ik heb screenshot vergelijkingen gezien en zag werkelijk geen verschil..quote:Op maandag 26 september 2011 11:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het scheelt ongeveer 30% in ruimte en de kwaliteit is een stuk beter. De nieuwste CCCP speelt 't gewoon goed af.
Ewwwquote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die schooluniformen.
[ afbeelding ]
en trouwens
[ afbeelding ]
Hopelijk volgen er andere mediaplayers die die 10 bit meuk aankunnen, want nu is het nogal irritant met blokjes enzo...quote:Op maandag 26 september 2011 11:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het scheelt ongeveer 30% in ruimte en de kwaliteit is een stuk beter. De nieuwste CCCP speelt 't gewoon goed af.
Verdiep je maar eens eerst in codecs en filters alvorens CCCP kut te noemenquote:Op maandag 26 september 2011 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb screenshot vergelijkingen gezien en zag werkelijk geen verschil..
die 30% ruimte verschil neem ik graag met een korrel zout, zou mij niks verbazen als dat het beste geval is... (daarvoor geldt voor mij: eerst zien dan geloven)
en cccp is kut
Mplayer ondersteunt het ook al lang.quote:Op maandag 26 september 2011 13:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hopelijk volgen er andere mediaplayers die die 10 bit meuk aankunnen, want nu is het nogal irritant met blokjes enzo...
persoonlijke ervaring zegt: CCCP == kut want alles (= niet alleen anime en standaard films) speelt beroerder af t.o.v. b.v. K-litequote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verdiep je maar eens eerst in codecs en filters alvorens CCCP kut te noemen![]()
ati kaart hier en geen linux (dat er nooit op zal komen overigens)quote:Als je liever geen codec pack installeert is Mplayer2 het beste. In linux presteert die overigens wel beter, als je geen Ati kaart heb tenminste
Ik ken Mplayer niet. Ik had altijd VLC, maar toen ik laatst een nieuwe PC installeerde adviseerde de meesten hier dat ik MPClassic moest hebben, dus die heb ik nu...quote:Op maandag 26 september 2011 13:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mplayer ondersteunt het ook al lang.
Geen giant fucking robots en andere ongein.quote:Op maandag 26 september 2011 00:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat is leuk aan slice of life anime?
VLC is echt erg. Als je er 10 bit video op afspeelt krijg je een groen scherm.quote:Op maandag 26 september 2011 14:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ken Mplayer niet. Ik had altijd VLC, maar toen ik laatst een nieuwe PC installeerde adviseerde de meesten hier dat ik MPClassic moest hebben, dus die heb ik nu...
Dat FONT-gelul was idd irritant...quote:Op maandag 26 september 2011 14:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VLC is echt erg. Als je er 10 bit video op afspeelt krijg je een groen scherm.
Ook wordt de video heel blokkerig als je gaat skippen e.d.
Distortion kom ik ook heel vaak tegen.
En niet te vergeten!
[ afbeelding ]
CCCP is 1 pakket met verschillende codecs en een player (MPC-HC).quote:Op maandag 26 september 2011 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat FONT-gelul was idd irritant...
Maar jij raadt gewoon de nieuwste CCCP aan? Is dat gewoon 1 ding downloaden en die als speler instellen, of moet je weer allemaal met settings en plug-ins gaan lopen kutten?
Thanks. Zal hem straks even opzoekenquote:Op maandag 26 september 2011 14:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
CCCP is 1 pakket met verschillende codecs en een player (MPC-HC).
Het is gewoon een setup. Het enige dat je hoeft te doen is bij de setup op volgende te drukken, zoals bij elk programma
die subs waar hij een zooitje van maakt, dat zijn zeker styled subs?quote:Op maandag 26 september 2011 15:17 schreef Weakling het volgende:
Na mijn vorige Windows installatie compleet verpest te hebben door codec geneuzel, hou ik 'm nu zo zuiver mogelijk.
Wat ik nog niet helemaal snap ik dat ik met nogal wat mkv's af en toe blokjes in beeld krijg, alsof het bestand fouten bevat (gewoon bij het afspelen, niet eens aan het skippen of ffwd-en of zo). Maar op mijn stand alone mediaspeler spelen diezelfde mkv's zonder fouten.
Enige is alleen dat mijn mediaspeler niet fatsoenlijk met subs om kan gaan en er geregeld een zooitje van maakt. Nou ja, liever dat dan crappy beeld. Vanavond weer een Penguindrum en Ika kijken.
Bron is Wikipediaquote:De `balut` is een delicatesse in Zuidoost-Azië en met name in de Filipijnen en Vietnam. Een balut-ei is een bevrucht eendenei met een bijna volledig ontwikkelde embryo, die wordt gekookt. Men zegt dat het eten van een balut-ei de geslachtsdrift opwekt.
Ik ben boos op jou, jij spoilerde het einde.quote:Op maandag 26 september 2011 15:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bron is Wikipedia
Elke keer als Minko Õhana balut noemt moet ik hier aan denken.
Heul niet.quote:Op maandag 26 september 2011 15:37 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben boos op jou, jij spoilerde het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Repelsteeltju op 26-09-2011 16:44:18 ]“An interesting thing is a good thing.”
Screenshot is van een andere anime.quote:Op maandag 26 september 2011 15:37 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben boos op jou, jij spoilerde het einde.
Handjes vasthouden.quote:Op maandag 26 september 2011 13:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is verdomde moeilijk een eerlijk en niet al te subjectief oordeel te vellen over een serie met zo veel pieken en dalen als Hanasaku Iroha. Vooral als hij zo sterk eindigd als nu. De laatste aflevering was zowaar net zo sterk als de eerste aflevering.
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Õhana en Kouichi nog wat jong voor kinderen.
Toevallig ben ik hem ook aan het kijken! Hele goede serie!quote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Bakakame het volgende:
Huisgenoot van me is net begonnen met Gurren Lagann en ik kijk mee![]()
So much epicness![]()
Verhaal is goed. Oh, en als dit fillers zijn, zijn het ongetwijfeld de beste fillers van alle anime's.quote:Op maandag 26 september 2011 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind de artwork niet zo mooi.
Oké, Aniplex, je hebt me... ik geef het toe. Ik wil niet betalen voor mijn Japanse tekenfilms; maar ik wil ze toch kijken op een zo hoog mogelijke resolutie zonder dat 'ie om de zoveel minuten stopt om te laden.quote:Aniplex of America has announced that Niconico will stream next month’s Fate/zero television series worldwide with subtitles in Chinese (Traditional and Simplified), English, French, German, Italian, Korean, and Spanish. The first episode will go online on October 1 at 8:30am Pacific. Each weekly episode will only be available online for one week. The adaptation of Type-Moon’s Fate/zero PC adventure game is a prequel to the Fate/stay night game that was adapted into a 2005 anime TV series and 2010 motion picture.
ik ga Kamisama_no_Memochou eens afkijkenquote:Op maandag 26 september 2011 21:38 schreef wdn het volgende:
Het nieuwe seizoen is begonnen
Shinryaku! Ika Musume S2 - 01 is uit
Ik mag jouw humor welquote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oké, Aniplex, je hebt me... ik geef het toe. Ik wil niet betalen voor mijn Japanse tekenfilms; maar ik wil ze toch kijken op een zo hoog mogelijke resolutie zonder dat 'ie om de zoveel minuten stopt om te laden.
Ik wil kwalitatief hoogwaardige ondertiteling bij de Japanse stemmetjes die ik hoor. Weer zonder daarvoor te betalen.
Ik kan niets negatiefs over deze ontwikkeling zeggen behalve dat... dat... het me bang maakt dat er ooit een deurwaarder op de stoep staat die vergelding wil voor alle animé die ik geconsumeerd heb en me vertelt dat ik vanaf nu DVD's moet kopen en geld moet betalen voor mijn tekenfilms via allerlei voor mij vreemde pay-per-view-constructies of abonnementen.
+
een voorlopige preview van het winter animeseizoen.
[ afbeelding ]
agreedquote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Verhaal is goed. Oh, en als dit fillers zijn, zijn het ongetwijfeld de beste fillers van alle anime's.
latere eps zijn er ook in 720pquote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef NeeEcht het volgende:
One piece is tof alleen al die aflevering in 480p kijkenheb tijdje terug tot 120 ofzo gekeken met die Crocodile gast, keertje weer op pakken
ik ga hem kijkenquote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef mschol het volgende:
High school DxD klinkt wel weer als iets voor mij
Heb je 'm al een keer eerder gezien? Het is echt een fantastische serie.quote:Op maandag 26 september 2011 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toevallig ben ik hem ook aan het kijken! Hele goede serie!
Yoko![]()
En de loli princess
Ik ben ongeveer bij episode 20. Het wordt zelfs nog veel beter dan je al gewend bentquote:Op maandag 26 september 2011 23:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb je 'm al een keer eerder gezien? Het is echt een fantastische serie.
Het pakt álles uit een typische shounen, doet het tienmaal meer over the top dan je ooit voor mogelijk had gehouden en TOCH, toch weten ze een fantastische anime neer te zetten.
En Kamina is een God.
Waar ben je nu ongeveer? De aflevering die ik net zag is dat ze Nia net hebben leren kennen
Weet het, heb 'm al een keer gezienquote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer bij episode 20. Het wordt zelfs nog veel beter dan je al gewend bent
Oh ik dus nietquote:Op maandag 26 september 2011 23:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Weet het, heb 'm al een keer gezien
Ik ook.quote:Op maandag 26 september 2011 23:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En ik één van zijn aanbidders.
same here, zal ik de moeite gaan nemen om hem te zoeken en te kijken op de backlog lijst te zetten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |